تعمیر یخچال فریزر اگنس در مشهد- با گارانتی 6 ماهه خدمات
لوگو اگنس

تعمیر یخچال فریزر اگنس در مشهد

یخچال فریزر از دستگاه های پر کاربرد و ضروری در هر آشپزخانه است. از این وسیله برای نگهداری طولانی مدت از مواد غذایی استفاده می شود و اگر خراب شود به دنبال آن مواد غذایی نیز فاسد می شوند.

شرکت سما سرویس بیشتر از 15 سال است که خدماتی مانند تعمیر یخچال فریزر اگنس در مشهد ارائه می کند و توانسته با خدمات با کیفیت و اقدام سریع در تعمیرات، رضایت مشتریان خود را جلب کند. هدف این مجموعه ارائه خدمات با کیفیت و سودمند به همشهریان عزیز است.

تعمیر یخچال فریزر اگنس در مشهد

اگر نیاز به تعمیرکار یخچال فریزر اگنس در مشهد دارید با سما سرویس تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان خدمات را در محل خود، همراه با 6 ماه گارانتی تحویل بگیرید.

برخی ایرادات رایج در یخچال فریزرهای اگنس

تیم پاسخگویی ما در مرکز تعمیرات یخچال فریزر اگنس در مشهد، همواره تماس هایی از همشهریان در رابطه با مشکل دستگاهشان دریافت می کنند. اکثر افراد مشکلات مشابهی دارند که در ادامه آنها را برایتان ذکر کرده ایم.

مدام کار کردن یخچال فریزر اگنس

موتور یخچال فریزر به صورت منظم در حال خاموش و روشن شدن است که این عمل موجب کاهش فشار بر روی موتور و صرفه جویی در مصرف انرژی می شود و در صورت کار کردن یکسره امکان خراب شدن موتور وجود دارد.

دلیل به وجود آمدن این مشکل می تواند تنظیم نبودن درست دما یا خراب بودن لاستیک دور درب باشد. با تنظیم کردن دمای مناسب و تعویض لاستیک دور درب ها در صورت خراب بودن، امکان دارد مشکل بر طرف شود.

در صورتی که مشکل رفع نشد باید با نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر اگنس در مشهد تماس بگیرید.

نشت کردن آب از یخچال فریزر اگنس

نشت آب از یخچال فریزر یکی از مشکلات بسیار رایج است. این اتفاق ممکن است به دلایل زیر رخ دهد:

  • مشکل در شیر ورودی آب
  • انسداد لوله تأمین آب
  • شکستگی سینی تخلیه

برای رفع این مشکل ابتدا شیر ورودی آب و لوله های تأمین آب را بررسی کنید و در صورت نشتی آن ها را تعویض کنید. اگر قادر به انجام این کار نیستید بهتر است با سرویسکار یخچال فریزر اگنس در مشهد تماس بگیرید.

عدم سرمایش و گرم بودن یخچال فریزر اگنس

یکی دیگر از مشکلات رایج در یخچال فریزر ها، گرم بودن محفظه دستگاه است. این مشکل معمولا به دلیل درست تنظیم نبودن دمای یخچال، زیاد باز و بسته کردن درب دستگاه یا خراب بودن لاستیک دور درب ها اتفاق می افتد.

برای رفع این اشکال ابتدا دمای یخچال را بر روی دمای مناسب قرار دهید، از باز و بسته کردن زیاد درب دستگاه خودداری کنید و در صورت خراب بودن لاستیک درب آن را تعویض کنید.

اگر با انجام اقدامات بالا ایراد دستگاه رفع نشد باید با نمایندگی تعمیر یخچال فریزر اگنس در مشهد تماس بگیرید.

سر و صدای زیاد یخچال فریزر اگنس

اگر یخچال فریزر شما بیش از قبل سر و صدا می کند احتمالا مشکلی رخ داده. معمولا این مشکل به دلیل تراز نبودن دستگاه به وجود می آید و با تراز کردن دستگاه مشکل به راحتی حل می شود.

از دلایل رخ دادن این مشکل می توان به خرابی پروانه فن یا موتور فن شاره کرد که در این صورت باید با تعمیرکار یخچال فریزر اگنس در مشهد تماس بگیرید.

بدنه یخچال فریزر اگنس برق دارد

برق داشتن بدنه یخچال فریزر ممکن است بسیار مشکل ساز باشد. اگر متوجه وجود الکتریسیته در بدنه دستگاه خود شدید، فورا آن را از برق بکشید و سعی در دستکاری دستگاه نکنید و با نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر اگنس در مشهد تماس بگیرید.

دلایل رخ دادن این مشکل می توانند اتصال سیم های داخلی به بدنه، اتصال سر پیچ لامپ یخچال به بدنه و مشکل در سیم ارت باشند.

تعمیرکار یخچال فریزر اگنس در مشهد

زمانی که می خواهید یخچال فریزر اگنس خود را تعمیر کنید، باید دستگاه خود را به یک تعمیرکار مجاز یخچال فریزر اگنس در مشهد بسپارید. با سپردن کار به تعمیرکار غیر مجاز ریسک شدیدتر شدن خرابی دستگاه و اتلاف وقت را قبول می کنید.

شرکت سما سرویس با گرد هم آوردن تعداد زیادی تعمیرکار ماهر که همگی تعمیرکاران مجاز هستند و بالای 10 سال سابقه فعالیت در این زمینه دارند، تلاش کرده تا خدمات با کیفیت و کارامد به مشتریان ارائه دهد تا موجب رضایت آنها شود.

اگر فورا نیاز به تعمیرکار یخچال فریزر اگنس در مشهد دارید، با سما سرویس تماس بگیرید و در کمترین زمان یخچال فریزر خود را سالم تحویل بگیرید.

سرویسکار یخچال فریزر اگنس در مشهد

سرویس دوره ای یخچال فریزر اقدامی است که انجام آن بسیار ضروری است و به افزایش عمر و کارایی یخچال فریزر کمک بزرگی می کند.

شرکت سما سرویس، با ارائه خدمات سرویس یخچال فریزر اگنس در مشهد این امکان را برای شما فراهم ساخته تا فقط با یک تماس در سریعترین زمان یخچال فریزر خود را سرویس شده تحویل بگیرید.

تمام فرایند سرویس یخچال فریزر ، توسط سرویسکار مجاز یخچال فریزر اگنس در مشهد در محل شما و با رعایت پروتکل های بهداشتی صورت می گیرد.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر یخچال فریزر اگنس در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات یخچال فریزر اگنس در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر یخچال فریزر اگنس در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر یخچال فریزر اگنس شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار یخچال فریزر اگنس در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو اگنس

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر اگنس در مشهد

شرکت سما سرویس سال های زیادی است که به همشهریان عزیز خدمت رسانی می کند. این مجموعه تلاش می کند روز به روز کیفیت خدمات خود را بهبود ببخشد تا موجب رضایت حداکثری مشتریان شود.

سما سرویس مفتخر است که به عنوان نمایندگی تعمیر یخچال فریزر اگنس در مشهد به شما عزیزان خدمت رسانی کند و در راستای رفاه بیشتر شما عزیزان سامانه ثبت درخواست آنلاین و تلفنی راه اندازی کرده و به صورت 24 ساعته در تمام روز های هفته آماده است تا خدمات خود را به شما عزیزان ارائه کند.

همچنین این مجموعه برای خدمات تعمیر یخچال فریزر اگنس در مشهد، ضمانت 6 ماهه ارائه می کند. یعنی در صورت دچار شدن دوباره دستگاه به مشکل تعمیر شده تا 6 ماه بعد از تعمیر، شرکت بدون دریافت هزینه دستگاه را دوباره تعمیر می کند.

برای درخواست تعمیر یخچال فریزر اگنس در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر یخچال فریزر اگنس در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر یخچال فریزر اگنس در مشهد اینجا کلیک کنید.

میخواستم تشکر کنم به خاطر خدمات عالی شما و اینکه قیمت خدمات هم واقعا منصفانه بود و یک تشکر دیگه هم میکنم از تعمیرکار بسیار حرفه ای شما که دلسوزانه راهنماییمون کردن و خیلی خوب مشکل رو حل کردن.
محمد رضا آقایی
مشتری خدمات تعمیر یخچال فریزر اگنس
با عرض سلام و خسته نباشید

واقعا تشکر میکنم از سما سرویس که فورا تعمیرکار به منزل ما فرستادند و ایراد یخچال مارو برطرف کردند و خدماتشون خیلی عالی بود به همه پیشنهاد میکنم که اگه مشکلی با یخچالشون دارند با سما سرویس تماس بگیرند.

فاطمه محمدشاهی
مشتری خدمات تعمیر کمپرسور یخچال فریزر اگنس
بابت خدمات خوبتون تشکر میکنم و حتما شما رو به اطرافیانم معرفی میکنم چون واقعا هم سرعت خدماتتون عالی بود و هم تعمیری که انجام دادید مشکلمون رو کاملا برطرف کرد.
راحله میرزایی
مشتری خدمات سرویس یخچال فریزر اگنس

خدمات پس از فروش یخچال فریزر اگنس در مشهد

شرکت سما سرویس برای یخچال فریزرهای اگنس خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی یخچال فریزر اگنس در مشهد
  • انواع تعمیرات یخچال فریزر اگنس در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی یخچال فریزر اگنس در مشهد
  • شارژ گاز خنک کننده یخچال فریزر اگنس در مشهد
  • تعمیر کمپرسور یخچال فریزر اگنس در مشهد
  • تامین قطعات یدکی یخچال فریزر اگنس در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات یخچال فریزر اگنس
  • سرویس یخچال فریزر اگنس در مشهد
  • تعمیر یخچال های قدیمی اگنس در مشهد

کلیه خدمات تعمیر یخچال فریزر اگنس در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

یخچال فریزرهای اگنس

برند اگنس یکی از تولیدکنندگان لوازم خانگی می باشد که محصولاتی مانند ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، لوازم آشپزخانه، یخچال و… تولید می کند. شرکت اگنس در حال حاضر متعلق به شرکت ویرپول می باشد. یخچال فریزر های این برند از کیفیت بالا و زیبایی در طراحی برخوردار هستند و با توجه به مصرف انرژی کم ارزش خرید بالایی دارند.

شرکت سما سرویس به عنوان نمایندگی خدمات پس از فروش یخچال فریزر اگنس در مشهد نیز فعالیت می کند و آماده خدمت رسانی شبانه روزی به همشهریان گرامی است.

کلام پایانی

برخی از اشکالات و ایراداتی که برای یخچال فریزر ها به وجود می آیند بسیار ساده رفع می شوند و نیاز به تعمیر توسط تکنیسین ندارند، اما برخی از مشکلات پیچیده و نیازمند تخصص در این زمینه هستند و برای رفع آنها باید از یک متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

شرکت سما سرویس با در اختیار داشتن تعداد زیادی متخصص و تعمیرکار یخچال فریزر اگنس در مشهد، توانایی دارد تا انواع مدل های یخچال فریزر اگنس را تعمیر کند و در سریعترین زمان به شما تحویل دهد.

برای بهره مند شدن از خدمات تعمیر یخچال فریزر اگنس در مشهد، می توانید به صورت 24 ساعته با سما سرویس تماس بگیرید.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟