تعمیر یخچال فریزر آریستون در مشهد - همراه با گارانتی 6 ماهه
لوگو آریستون

تعمیر یخچال فریزر آریستون در مشهد

یخچال فریزر از نیاز های اساسی یک آشپزخانه است. این وسیله بسیار کاربردی به ما این امکان را می دهد که برای روزها یا هفته ها مواد غذایی را نگهداری کنیم بدون اینکه فاسد شوند. زمانی که یخچال فریزر خراب می شود و دچار مشکل می شود امکان دارد مواد غذایی به سرعت فاسد شوند و بهتر است سریع برای تعمیر آن اقدام کنید.

تعمیر یخچال فریزر آریستون در مشهد

شرکت سما سرویس، مرکز تخصصی تعمیر یخچال فریزر آریستون در مشهد است. سما سرویس بیشتر از 15 سال است که در زمینه تعمیر لوازم منزل در مشهد خدمت رسانی می کند و با در اختیار داشتن تعداد زیادی تعمیرکار متخصص و با تجربه، قطعات یدکی اصلی و تجهیزات کامل، توانایی ارائه بهترین خدمات را با بالاترین کیفیت دارد.

از نقاط قوت دیگر این مجموعه که موجب برتری و تمایز نسبت به سایر شرکت ها می شود می توان به پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته، اقدام سریع و ارائه گارانتی 6 ماهه کیفیت خدمات اشاره کرد.

برخی ایرادات رایج در یخچال فریزرهای آریستون

با توجه به تماس هایی که روزانه با مرکز تعمیر یخچال فریزر آریستون در مشهد برقرار می شود، اکثر کاربران یخچال فریزر مشکلات بسیار مشابهی دارند که برخی از این مشکلات را همراه با نحوه رفع آنها در ادامه ذکر کرده ایم.

کار نکردن فریزر در یخچال فریزر آریستون

اگر متوجه شدید که فریزر کار نمی کند و یخ نمی زند، ابتدا مطمئن شوید که به یخچال برق می‌ رسد و باید هنگام باز شدن درب فریزر، چراغ آن روشن شود. در غیر اینصورت برق کشی یخچال باید توسط تعمیرکار یخچال فریزر آریستون در مشهد بررسی شود. دلایل دیگری که می ‌توانند علت کار نکردن و یخ نزدن فریزر باشند شامل موارد زیر هستند:

  • خرابی کمپرسور
  • کمبود گاز خنک کننده
  • خراب شدن موتور فن اواپراتور
تولید برفک در یخچال فریزر آریستون

اگر از یخچال فریزر های نوفراست (بدون برفک) استفاده می کنید نباید چنین مشکلی پیش بیاید. این اتفاق نشان می دهد عملکرد یخچال فریزر شما دچار اختلال شده و باید برای رفع این مشکل اقدام کنید.

این مشکل شاید به دلیل زیاد باز و بسته کردن درب دستگاه و ورود رطوبت به داخل دستگاه رخ دهد و بهتر است درب دستگاه را زیاد باز و بسته نکنید.

دلیل دیگر به وجود آمدن این مشکل می تواند معیوب شدن تایمر دیفراست، خراب شدن ترموستات یا خرابی لاستیک دور درب ها باشد. در صورت رفع نشدن مشکل با نمایندگی تعمیر یخچال فریزر آریستون در مشهد تماس بگیرید.

سر و صدای غیر عادی یخچال فریزر آریستون

یخچال فریزر هنگام کار کردن صدای کمی تولید می کند که خیلی آزار دهنده نیست، اما بعضی اوقات صدای غیر معمول و بیش از حدی تولید می کند که نشان می دهد اختلالی در یخچال فریزر وجود دارد.

قبل از هر کاری بهتر است موقعیت قرار گیری یخچال فریزر را بررسی کنید، زیرا در اکثر مواقع این صدا به علت تراز نبودن یخچال فریزر به وجود می آید.

دلیل دیگر به وجود آمدن این مشکل می تواند شکستگی پره های فن، خرابی موتور فن یا خرابی کمپرسور باشد که در این صورت بهتر است با تعمیرکار مجاز یخچال فریزر آریستون در مشهد تماس بگیرید.

داغ شدن غیر عادی موتور یخچال فریزر آریستون

داغ شدن موتور یک امر طبیعی است، اما زمانی که موتور بیش از حد معمول داغ شود نشان دهنده وجود ایراد در عملکرد دستگاه است.

اگر موتور یخچال فریزر زیاد کار کند فشار زیادی به آن وارد می شود و در نتیجه موتور داغ می کند. وارد شدن فشار زیاد به موتور می تواند به دلیل بسته نشدن درست درب و هدر رفتن سرما باشد. برای حل این مشکل از سالم بودن لاستیک دور درب ها مطمئن شوید و در صورت لزوم آن ها را تعویض کنید.

همچنین ایراد می تواند به دلیل کمبود گاز خنک کننده یا معیوب شدن موتور باشد که در این صورت باید با نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر آریستون در مشهد تماس بگیرید.

روشن نشدن لامپ یخچال فریزر آریستون

اگر زمانی که درب یخچال فریزر را باز می کنید چراغ دستگاه روشن نمی شود، احتمال دارد که عمر لامپ تمام شده باشد و با تعویض کردن آن مشکل حل می شود. احتمال دوم این است که اتصالات و یا سوئیچ لامپ معیوب شده اند و باید بررسی و در صورت نیاز تعویض شوند.

بهتر است اگر مهارت و تجربه ای در این زمینه ندارید از دستکاری کردن دستگاه خودداری کنید تا موجب آسیب زدن به خودتان یا بخش های دیگر یخچال فریزر نشوید و با تعمیرکار یخچال فریزر آریستون در مشهد تماس بگیرید.

تعمیرکار یخچال فریزر آریستون در مشهد

شاید برای شما پیش آمده باشد که یک وسیله را برای تعمیر به یک تعمیرکار سپرده باشید اما آن فرد تعمیر را درست و اصولی انجام نداده باشد و دستگاه بعد از مدتی دوباره خراب شده باشد. اتفاق بدتری که می تواند رخ دهد این است که تعمیرکار هیچ گونه مسئولیتی را در قبال این مشکل نپذیرد که در این صورت شما وقت و پول خود را از دست داده اید و مشکل دستگاهتان نیز برطرف نشده است.

شرکت سما سرویس با گرد هم آوردن حرفه ای ترین و با تجربه ترین تعمیرکاران و استفاده از قطعات یدکی اصلی، تلاش کرده تا مشکلات و چالش هایی از این قبیل را به صفر برساند و بهترین خدمات را به مشتریان ارائه دهد و برای اثبات حرف خود برای خدمات تعمیر یخچال فریزر آریستون در مشهد، 6 ماه گارانتی در نظر گرفته تا موجب آسودگی خاطر همشهریان عزیز شود.

درصورت نیاز به تعمیرکار یخچال فریزر آریستون در مشهد، با سما سرویس تماس بگیرید تا تکنیسین ما در کوتاه ترین زمان در محل شما جهت ارائه خدمات حاضر شود.

سرویسکار یخچال فریزر آریستون در مشهد

اگر می خواهید از دردسر های خراب شدن یخچال فریزر که بسیار وقت گیر و پر هزینه هستند در امان باشید، بهتر است سرویس کردن دوره ای یخچال فریزر را جدی بگیرید.

سما سرویس با ارائه خدمات سرویس یخچال فریزر آریستون در مشهد به افراد کمک می کند تا از به وجود آمدن مشکلات بزرگ در دستگاهشان جلوگیری کنند و سال های زیادی بدون مشکل از یخچال فریزر خود استفاده کنند.

اگر تصمیم دارید از خدمات سرویس یخچال فریزر آریستون در مشهد استفاده کنید، با سما سرویس تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان سرویسکار یخچال فریزر آریستون در مشهد در محل شما جهت خدمت رسانی حاضر شود.

تمام فرایند سرویس توسط سرویسکار مجاز یخچال فریزر آریستون در مشهد در منزل شما و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی انجام می شود.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر یخچال فریزر آریستون در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات یخچال فریزر آریستون در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر یخچال فریزر آریستون در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر یخچال فریزر آریستون شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار یخچال فریزر آریستون در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو آریستون

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر آریستون در مشهد

هدف سما سرویس از ابتدای شروع کار خود، این بوده که بتواند مجموعه ای قابل اطمینان راه اندازی کند تا همشهریان بتوانند در هنگام نیاز پیدا کردن به تعمیرات، به سادگی بهترین خدمات را با کیفیت و سرعت بالا دریافت کنند و نگران به وجود آمدن مشکلات دیگر نباشند.

مجموعه سما سرویس در 15 سال فعالیت و ارائه خدماتی مانند تعمیر یخچال فریزر آریستون در مشهد، توانسته رضایت اکثر مشتریان خود را از کیفیت خدمات ارائه شده به دست بیاورد و اکنون به عنوان نمایندگی تعمیر یخچال فریزر آریستون در مشهد به فعالیت خود ادامه می دهد.

برای درخواست تعمیر یخچال فریزر آریستون در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر یخچال فریزر آریستون در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر یخچال فریزر آریستون در مشهد اینجا کلیک کنید.

من از سماسرویس ممنونم چون خدماتشون بسیار عالی هست. قیمت خدمات شون هم واقعا عادلانه اس و صادقانه کار می کنن. برخلاف بقیه اصراری به تعویض قطعات ندارن و اگر امکانش باشه قطعه خراب رو تعمیر میکنن. مرسی
شهاب کرامتی
مشتری خدمات تعمیر یخچال فریزر آریستون
بنظرم سما سرویس تو این حوزه بهترینه. من به هرکسی که این متن رو میخونه پیشنهاد میدم که اگر نیاز به تعمیر وسیله ای داره حتما با سماسرویس تماس بگیره. مطمئنم که پشیمون نمیشید. سماسرویس عالیه!
سمیرا شیرزاد
مشتری خدمات تعمیر کمپرسور یخچال فریزر آریستون
سلام میخواستم بگم خدماتتون از هر لحاظ خوبه. از نظر کیفیت خدمات ، مهارت تعمیرکارا ، سرعت کار و… واقعا خیلی خوب عمل می کنن .از همه مهم تر اینکه واقعا به نفع مشتری کار میکنن.
سعید قصاب
مشتری خدمات سرویس یخچال فریزر آریستون

خدمات پس از فروش یخچال فریزر آریستون در مشهد

شرکت سما سرویس برای یخچال فریزرهای آریستون خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی یخچال فریزر آریستون در مشهد
  • انواع تعمیرات یخچال فریزر آریستون در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی یخچال فریزر آریستون در مشهد
  • شارژ گاز خنک کننده یخچال فریزر آریستون در مشهد
  • تعمیر کمپرسور یخچال فریزر آریستون در مشهد
  • تامین قطعات یدکی یخچال فریزر آریستون در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات یخچال فریزر آریستون
  • سرویس یخچال فریزر آریستون در مشهد
  • تعمیر یخچال های قدیمی آریستون در مشهد

کلیه خدمات تعمیر یخچال فریزر آریستون در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

یخچال فریزرهای آریستون

محصولات برند آریستون از جمله یخچال فریزر آن در اصل ساخت کشور ایتالیا هستند. امروزه محصولات آریستون توسط کارخانه های مختلفی در ایتالیا، روسیه، انگلیس، ترکیه و لهستان تولید می شوند. یخچال فریزر های این برند به دلیل کیفیت بالا و استفاده از تکنولوژی های جدید، به بیش از 15 کشور دنیا صادر می شوند.

شرکت سما سرویس، خدمات پس از فروش یخچال فریزر آریستون در مشهد نیز ارائه می دهد. همکاران ما در نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر آریستون در مشهد به صورت 24 ساعته پاسخگوی شما عزیزان هستند.

کلام پایانی

تعمیر یخچال فریزر یک کار تخصصی و پیچیده است. در صورتی که توسط تعمیرکاران بی تجربه و غیر حرفه ای انجام شود عواقب آن زیان بار خواهد بود. این کار ممکن است حتی منجر به این شود که یخچال فریزر شما کاملا از کار افتاده و خراب شود و یا فرایند تعمیر آن بسیار طولانی شود.

سما سرویس جهت رفاه حال شما همشهریان عزیز ، اقدام به راه اندازی وبسایت و سامانه ثبت درخواست تعمیر بصورت آنلاین نموده تا امکان دریافت خدمات در هر زمان به آسانی امکان پذیر باشد.

شرکت سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیر یخچال فریزر آریستون در مشهد، به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته آماده است تا به عزیزان ساکن در شهر مشهد خدمت رسانی کند.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟