تعمیر یخچال فریزر هایسنس در مشهد- گارانتی 6 ماهه خدمات
لوگو هایسنس

تعمیر یخچال فریزر هایسنس در مشهد

یکی از مشکلاتی که تقریبا همه افراد در طول زندگی با آن برخورد دارند ، خرابی یخچال فریزر است. خرابی یخچال فریزر یکی از مواردی است که باعث می شود زندگی انسان مختل شود. اگر این موضوع طولانی شود و یخچال فریزر مدت زیادی خراب بماند مشکلات زیادی را برای ما بوجود می آورد. خرابی مواد غذایی و عدم توانایی نگه داری آن ها ، خرابی و فاسد شدن برخی داروها و ….

تعمیر یخچال فریزر هایسنس در مشهد

تعمیر یخچال فریزر هایسنس در مشهد یکی از خدماتی است که شرکت سماسرویس آن را بصورت تخصصی و با کیفیتی متمایز ارائه می دهد. مجموعه سماسرویس بیش از 15 سال است که در حوزه تعمیر لوازم منزل در مشهد فعال است. ارائه خدمات با کیفیت و تضمینی و در اختیار داشتن تکنیسین های ماهر سبب شده است که تعداد زیادی از همشهریان مشهدی عزیز ، به این مجموعه اعتماد کامل داشته باشند و مشتری دائمی خدمات آن شوند.

برخی ایرادات رایج در یخچال فریزرهای هایسنس

یخچال فریزر هایسنس یکی از وسایلی است که طرفداران زیادی در ایران و مشهد دارد. این دستگاه به دلیل نوع طراحی آن ایرادات رایجی دارد که تعداد زیادی از مشتریان ما با این ایرادات برخورد داشته اند. در ادامه تعدادی از این ایرادات رایج در یخچال فریزرهای هایسنس را بیان می کنیم:

چراغ داخل یخچال فریزر هایسنس بعد از بستن درب روشن می ماند

این موضع در دراز مدت باعث ایجاد گرمای اضافی شده و بازده موتور دستگاه را کاهش می دهد. علت بروز چنین مشکلی در اکثر مواقع خراب شدن کلید آن است. با دست کلید را فشار دهید تا مطمئن شوید که کلید سالم است.

اگر ایراد از کلید بود ، آن را تعویض کنید. اما پیش از اقدام به تعویض آن حتما دستگاه را از جریان برق جدا کنید. اگر چنانچه برای رفع این مشکل نیاز به کمک دارید و یا خودتان توانایی تعویض کلید دستگاه را ندارید با تعمیرکار یخچال فریزر هایسنس در مشهد تماس بگیرید.

یخچال فریزر هایسنس بصورت نامرتب به حالت دیفراست یا برفک زدایی می رود

در حالت طبیعی یخچال فریزر هایسنس باید بعد 6 تا 8 ساعت به حالت برفک زدایی خودکار برود. اگر این بازه بصورت غیر طبیعی نامنظم است و یا خیلی زود یا خیلی دیر این حالت فعال می شود ممکن است تایمر دیفراست یا برد اصلی مشکلی داشته باشد که باید به سرعت برطرف شود.

برای رفع این مشکل بهترین کار این است که با مرکز تعمیر یخچال فریزر هایسنس در مشهد تماس بگیرید.

تغییر یا افزایش صدای یخچال فریزر هایسنس بصورت غیر طبیعی

اگر صدای یخچال فریزر هایسنس شما تغییر مشهودی کرده یا میزان صدای آن بصورت قابل مشاهده ای افزایش یافته است می بایست موارد زیر را بررسی کنید:

  • تراز نبودن پایه های دستگاه
  • شل شدن اتصال لوله های کمپرسور و کویل کندانسور در اثر جابجایی یا ضربه
  • اختلال در عملکرد فن
  • وجود ایراد در موتور فن کندانسور
  • عدم عملکرد صحیح موتور فن اواپراتور

در بین موارد بالا سه مورد اول را خودتان به راحتی می توانید بررسی کنید اما اگر ایراد از این موارد نباشد ، می بایست با نمایندگی تعمیر یخچال فریزر هایسنس در مشهد تماس بگیرید تا دستگاه توسط تعمیرکار مجاز یخچال فریزر هایسنس در مشهد بررسی و عیب یابی شود.

انتشار بوی بد در محیط داخلی یخچال فریزر هایسنس

این ایراد نه تنها در یخچال فریزرهای هایسنس بلکه در انواع یخچال ها رایج است. علت آن هم در اکثر موارد باقی ماندن و فاسد شدن موارد غذایی در گوشه و کنار فضای داخلی دستگاه است.

بهترین کار این است که دستگاه را از جریان برق جدا کرده و محیط داخل آن را به خوبی شستشو کنید و بعد از این کار 24 ساعت بگذارید دستگاه کاملا خالی کار کند.(می توانید در این مدت یک لیمو تازه یا مقداری پودر قهوه را داخل یخچال قرار دهید تا بوی باقی مانده را از بین ببرد.)

اما اگر چنانچه مشکل پس از این کار رفع نشود می تواند به دلیل یک ایراد فنی باشد که باید توسط سرویسکار یخچال فریزر هایسنس در مشهد بررسی شود. برای ثبت درخواست اعزام سرویسکار یخچال فریزر هایسنس ، با سماسرویس تماس بگیرید.

یخچال فریزر هایسنس بصورت مداوم و بدون استراحت کار می کند

این مشکل می تواند زمینه ایجاد مشکلات بیشتر برای دستگاه شما شود و باید سریعا برطرف شود. کم شدن گاز خنک کننده ، گرفتگی و انباشته شدن گرد و غبار روی کویل و لوله های کندانسور می تواند باعث بروز چنین ایرادی در یخچال فریزرهای هایسنس شود.

برای رفع ایراد سریعا با نمایندگی تعمیر یخچال فریزر هایسنس در مشهد تماس بگیرید.

تعمیرکار یخچال فریزر هایسنس در مشهد

قطعا برای همه شما پیش آمده که یک وسیله برای تعمیر به یک شخص می سپارید اما این فرد آن را به خوبی تعمیر نمی کند و دستگاه بعد از مدتی دوباره خراب می شود. از این بدتر این است که آن فرد تعمیرکار هیچ گونه مسئولیتی را در قبال این مشکل نمی پذیرد.

در زمینه تعمیر لوازم منزل هم موضوع همینطور است. افراد زیادی تحت عنوان تعمیرکار یخچال فریزر هایسنس در مشهد مشغول به فعالیت اند. اما همه این افراد نه از مهارت و تجربه کافی برخوردارند و نه در مورد مشکلاتی که بعد از تعمیر برای دستگاه شما پیش می آید مسئولیتی قبول می کنند.

مجموعه سماسرویس به عنوان مرکز تعمیر یخچال فریزر هایسنس در مشهد ، کلیه خدمات خود را تا 6 ماه گارانتی می کند و اگر دستگاه شما بعد از تعمیر توسط تعمیرکار مجاز یخچال فریزر هایسنس در مشهد ، دوباره به همان ایراد قبلی دچار شود ، شرکت سما سرویس آنرا دوباره و بدون هیچگونه هزینه ای تعمیر خواهد کرد.

سرویسکار یخچال فریزر هایسنس در مشهد

شاید برای شما هم این سؤال پیش آمده باشد که برای اینکه یخچال فریزرمان خراب نشود ، چکار باید بکنیم؟

بهترین کاری که می توانید برای حفظ سلامت وسایلی مانند یخچال فریزر هایسنس انجام دهید این است که در کنار استفاده صحیح ، دستگاه را حداقل سالی یکبار سرویس کنید.

سرویس یخچال فریزر باید توسط سرویسکار یخچال فریزر هایسنسن در مشهد انجام شود. در طول این فرایند سرویسکار مجاز یخچال فریزر هایسنس در مشهد ، دستگاه شما را از تمام جنبه ها بررسی می کند و سلامت تک تک اجزای اصلی آن را چک می کند.

اگر چنانچه دستگاه شما ایرادی داشته باشد ، در طول این فرایند آن ایراد شناسایی و برطرف می شود. این کار از چند لحاظ برای شما به صرفه است؛

اول اینکه با اینکار ایرادات جزئی دستگاه شما شناسایی و برطرف می شوند و دیگر باعث بروز خرابی های شدیدتر نمی شوند.

دوم : یخچال فریزر شما همیشه در بهترین شرایط خواهد بود و عملکر و بازده آن همیشه در بهترین سطح ممکن خواهد بود.

سوم : هزینه انجام سرویس های دوره ای به مراتب کمتر از میانگین هزینه های تعمیر یخچال فریزر هایسنس در مشهد است و شما با اینکار در هزینه های تعمیر دستگاه هم تا حد چشمگیری صرفه جویی خواهید کرد.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر یخچال فریزر هایسنس در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات یخچال فریزر هایسنس در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر یخچال فریزر هایسنس در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر یخچال فریزر هایسنس شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار یخچال فریزر هایسنس در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو هایسنس

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر هایسنس در مشهد

شرکت سماسرویس پس از 15 سال فعالیت بی وقفه و موفق ، اکنون به عنوان نمایندگی تعمیر یخچال فریزر هایسنس در مشهد شناخته می شود. این مجموعه با ارائه خدمات با کیفیت و بی تقص موفق شد این عنوان را بدست آورده و اکنون بهتر ازهر زمانی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در سرتاسر شهر مشهد می باشد.

شرکت سما سرویس در 24 ساعت شبانه روز و در تمام طول هفته آماده است که در سرتاسر شهر مشهد سرویس دهی کند. علاوه بر این این مجموعه به عنوان نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر هایسنس در مشهد ، کلیه خدمات خود را تا 6 ماه گارانتی و ضمانت می کند.

شما می توانید درخواست خود برای تعمیر یخچال فریزر هایسنس در مشهد را از طریق تکمیل فرم ثبت درخواست تعمیرات در وب سایت سماسرویس ثبت کنید. یا از طریق تلفن و تماس با شماره 05137052567 این کار را انجام دهید.

برای درخواست تعمیر یخچال فریزر هایسنس در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر یخچال فریزر هایسنس در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر یخچال فریزر هایسنس در مشهد اینجا کلیک کنید.

خیلی متشکرم از مجموعه سما سرویس و تعمیرکار خوبشون که وقتی گفتم برای تعمیر یخچالم عجله دارم به سرعت اقدام کردن و تعمیرکارشون رو فرستادن و ایشون خیلی سریع و تمیز کارشون رو انجام دادن.
سهیل شیبانی
مشتری خدمات تعمیر یخچال فریزر هایسنس
وقتی دنبال تعمیرکار میگشتم بهتر از سما سرویس پیدا نکردم واقعا و خیلی راضیم که کار رو به این شرکت سپردم و به همه پیشنهاد میکنم چون هم به خوبی مشکل رو حل میکنند هم دستمزدشون مناسبه. با تشکر
فاطمه یزدیان
مشتری خدمات تعمیر کمپرسور یخچال فریزر هایسنس
با سلام

خیلی ازتون تشکر میکنم که سریع برای تعمیر یخچال اومدید و از کیفیت کار هم بسیار راضی ام مشکل یخچال به کل برطرف شده و خیلی بهتر از قبل کار میکنه.

مرضیه کامران زاده
مشتری خدمات تعمیر برد یخچال فریزر هایسنس

خدمات پس از فروش یخچال فریزر هایسنس در مشهد

شرکت سما سرویس برای یخچال فریزرهای هایسنس خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی یخچال فریزر هایسنس در مشهد
  • انواع تعمیرات یخچال فریزر هایسنس در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی یخچال فریزر هایسنس در مشهد
  • شارژ گاز خنک کننده یخچال فریزر هایسنس در مشهد
  • تعمیر کمپرسور یخچال فریزر هایسنس در مشهد
  • تامین قطعات یدکی یخچال فریزر هایسنس در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات یخچال فریزر هایسنس
  • سرویس یخچال فریزر هایسنس در مشهد
  • تعمیر یخچال های قدیمی هایسنس در مشهد

کلیه خدمات تعمیر یخچال فریزر هایسنس در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

یخچال فریزرهای هایسنس

شرکت هایسنس یک شرکت دولتی در زمینه تولید لوازم منزل در کشور چین می باشد. این شرکت در سال 1969 راه اندازی شد و اکنون دارای 13 کارخانه در چین و بیش از 40 کارخانه تابعه در کشورهای دیگر جهان می باشد.

این شرکت محصولات متنوعی تولید و عرضه می کند که در این بین یخچال فریزرهای این برند مورد توجه عده زیادی از مشتریان در ایران و سایر کشورهای خاورمیانه قرار گرفته است. کیفیت این محصولات با توجه به قیمت آن ها بسیار قابل قبول است و ارزش خرید مناسبی دارد.

شرکت سماسرویس بهترین مرکز تعمیرات و ارائه دهنده خدمات پس از فروش یخچال فریزر هایسنس در مشهد است و خدمات با کیفیت و بینظیری را در زمینه تعمیر یا سرویس یخچال فریزر هایسنس در مشهد ، ارائه می کند.

کلام پایانی

شما همشهریان گرامی در سرتاسر مشهد ، تنها یک دقیقه با ثبت درخواست خود برای تعمیر یخچال فریزر هایسنس در مشهد فاصله دارید. شرکت سما سرویس بصورت 24 ساعته و بدون تعطیلی در سرتاسر شهر مشهد سرویس دهی می کند.

حداکثر مدت زمان اعزام تعمیرکار به منزل شما در مجموعه سماسرویس 2 ساعت خواهد بود و در حالت عادی تعمیرکار یخچال فریزر هایسنس در مشهد در کمتر از دو ساعت به منزل یا محل مورد نظر شما اعزام خواهد شد.

با خیالی آسوده و با اطمینان خاطر کار تعمیر لوازم منزل خود را به سماسرویس بسپارید و از خدماتی با کیفیت و بی نظیر ، همراه با گارانتی 6 ماهه ، بهره مند شوید.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟