تعمیر یخچال فریزر برانت در مشهد - با گارانتی 6 ماهه خدمات
لوگو برانت

تعمیر یخچال فریزر برانت در مشهد

یخچال فریزر یکی از پرفروش ترین لوازم آشپزخانه است زیرا وجود آن در آشپزخانه بسیار ضرورت دارد. همه ما نیاز داریم مواد غذایی را برای مدت طولانی در خانه نگهداری کنیم و این کار بدون یخچال فریزر امکان پذیر نیست. زمانی که یخچال فریزر شما خراب می شود برای جلوگیری از فاسد شدن مواد غذایی باید سریعا برای تعمیر آن اقدام کنید.

شرکت سما سرویس یک مرکز معتبر و با سابقه در زمینه تعمیر لوازم منزل در مشهد است. تعمیر یخچال فریزر برانت در مشهد یکی از خدماتی است که سما سرویس ارائه می کند و شامل 6 ماه گارانتی می شود. سما سرویس با در اختیار داشتن بهترین تعمیرکاران یخچال فریزر و قطعات یدکی اصلی، قادر است خدماتی با کیفیت بالا ارائه کند.

تعمیر یخچال فریزر برانت در مشهد

مجموعه سما سرویس در تمام روزهای هفته به صورت 24 ساعته فعالیت می کند و تعطیلی ندارد. شما عزیزان می توانید تنها با یک تماس در کمتر از دو دقیقه درخواست خود را برای تعمیر ثبت کنید تا تعمیرکار یخچال فریزر برانت در مشهد جهت ارائه خدمات در محل، به سرعت به محل شما اعزام شود.

برخی ایرادات رایج در یخچال فریزرهای برانت

ما در مرکز تعمیر یخچال فریزر برانت در مشهد، روزانه تعداد زیادی تماس از همشهریان در ارتباط با مشکل یخچال فریزرشان دریافت می کنیم. در میان این تماس ها، مشکلات مشابه بسیاری مشاهده کرده ایم و تصمیم گرفته ایم تا برخی از آنها را برای شما گرد آوری کنیم که در ادامه می توانید آنها را مطالعه کنید.

داغ شدن بیش از حد کمپرسور یخچال فریزر برانت

داغ شدن کمپرسور یک امر طبیعی است زیرا کمپرسور یخچال فریزر به صورت منظم در حال کار کردن و خنک کردن محفظه یخچال فریزر است. اما زمانی که کمپرسور یخچال بیش از حد داغ شود به صورتی که با لمس کردن آن دست بسوزد، باید برای رفع این مشکل اقدام کنید.

عدم وجود فاصله در اطراف دستگاه، خرابی فن خنک کننده، ایراد در کمپرسور و درست تنظیم نبود دمای یخچال فریزر چند مورد از عوامل رخ دادن این مشکل هستند. برای رفع این مشکل باید دمای یخچال فریزر را با توجه به فصل و دمای محیط تنظیم کرد. همچنین بررسی کنید که یخچال فریزر از وسایل اطراف و دیوار به اندازه کافی فاصله داشته باشد.

در صورت رفع نشدن مشکل بهتر است سریعا با نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر برانت در مشهد تماس بگیرید؛ زیرا کار کردن کمپرسور در این شرایط در طولانی مدت باعث خراب شدن و از کار افتادن آن می شود.

ایجاد برفک در یخچال فریزر برانت

برفک زدن یخچال یکی از رایجترین مشکلات این دستگاه است. برفک با ورود هوای مرطوب به داخل دستگاه و یخ زدن آن ایجاد می شود. دلیل دیگر آن می تواند تنظیم نبودن دمای دستگاه باشد.

برای رفع این مشکل دمای تعیین شده دستگاه را چک کنید و در صورت تنظیم نبودن آن را تنظیم کنید. همچنین سلامت لاستیک دور درب ها نیز بررسی کنید و اطمینان حاصل کنید که درب یخچال به خوبی بسته می شود و رطوبت به آن وارد نمی شود. در صورت حل نشدن مشکل با سرویسکار مجاز یخچال فریزر برانت در مشهد تماس بگیرید.

خاموش بودن صفحه نمایش یخچال فریزر برانت

کار نکردن و خاموش بودن صفحه نمایش یخچال فریزر نیز یکی دیگر از مشکلات رایج است. از دلایل رخ دادن این مشکل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سوختن صفحه نمایش
  • مشکل پیدا کردن اتصالات صفحه نمایش
  • خراب شدن برد

برای رفع این مشکل، دوشاخ دستگاه را یکبار از برق بکشید و بعد از چند ثانیه دوباره به برق بزنید. در صورت حل نشدن مشکل با مرکز تعمیر یخچال فریزر برانت در مشهد تماس بگیرید.

روشن شدن چراغ دیفراست یخچال برانت

وظیفه سنسور دیفراست بررسی دمای محیط یخچال است، در صورتی که دمای یخچال به دلیل برفک زدایی بیش از حد افزایش پیدا کند این سنسور عمل می کند و به برد دستور توقف فرآیند را ارسال می کند. هدف از وجود سنسور دیفراست جلوگیری از بروز آسیب به اواپراتور است. زمانی که چراغ دیفراست یخچال روشن می شود، عمل یخ زدایی در حال انجام است و لازم است که سنسور دیفراست وارد عمل شود.

وجود برق در بدنه یخچال فریزر برانت

اگر با تماس با بدنه یخچال فریزر، وجود الکتریسیته را احساس می کنید، فورا دستگاه را از برق بکشید و با تعمیرکار مجاز یخچال فریزر برانت در مشهد تماس بگیرید.

برق داشتن یخچال فریزر می تواند به دلیل اتصال سرپیچ لامپ به بدنه، ایراد در اتصالات داخلی و مشکل در سیم ارت باشد و اگر سریعا برطرف نشود ممکن است منجر به برق گرفتگی افراد یا خراب شدن اجزاء سالم یخچال فریزر شود.

تعمیرکار یخچال فریزر برانت در مشهد

شاید فکر کنید همه تعمیرکاران مانند هم هستند و خدمات را به یک شکل ارائه می کنند، در این صورت حتما با یک تعمیرکار ناشی برخورد نکرده اید. کار کردن با افراد غیر حرفه ای و ناشی هیچ چیز به جز دردسر برای شما نخواهند داشت. این افراد تا رفع ایراد دستگاه کمی مشکل می شود کار را رها می کنند و از زیر بار مسئولیت شانه خالی می کنند و اگر هم کار را به پایان برسانند کیفیت کار بسیار پایین خواهد بود و هزینه ای ناعادلانه از شما دریافت می کنند.

زمانی که می خواهید با تعمیرکار یخچال فریزر برانت در مشهد تماس بگیرید، بهتر است با کمی پرس و جو چند تعمیرکار با تجربه و ماهر را پیدا کنید، آنها را با هم مقایسه کنید و تعمیرکاری را انتخاب کنید که بهترین خدمات را ارائه می دهد و مشتریانش بیشترین رضایت را از کیفیت کار او داشته اند.

سما سرویس با در اختیار داشتن مجربترین کادر تعمیر که همگی آنها بیشتر از 10 سال سابقه فعالیت در این زمینه دارند و به صورت تخصصی آموزش دیده اند، توانایی دارد تا بهترین و باکیفیت ترین خدمات را در محل شما ارائه کند. اگر نیاز به خدمات تعمیر یخچال فریزر برانت در مشهد دارید، با سما سرویس تماس بگیرید تا در سریعترین زمان تعمیرکار یخچال فریزر برانت در مشهد به محل شما اعزام شود.

سرویسکار یخچال فریزر برانت در مشهد

سرویس کردن یخچال فریزر برای افزایش طول عمر دستگاه و بهبود کارکرد آن بسیار ضروری است. سما سرویس با ارائه خدمات سرویس یخچال فریزر برانت در مشهد، به کاربران یخچال فریزر کمک می کند تا از دردسر هایی که ممکن است در آینده برای آنها پیش بیاید جلوگیری کنند.

در این فرآیند سرویسکار یخچال فریزر برانت در مشهد در محل شما به ارزیابی کلی عملکرد یخچال فریزر و بررسی تک تک بخش های دستگاه می پردازد و در صورتی که جزئی ترین مشکلی پیدا کند به سرعت آن را رفع می کند تا در آینده به مشکلی بزرگتر تبدیل نشود.

فرقی ندارد که در کدام منطقه از شهر مشهد سکونت دارید، سما سرویس آمادگی دارد تا در هر زمانی که درخواست سرویس یخچال فریزر برانت در مشهد را ثبت کنید، به سرعت سرویسکار خود را به محل شما اعزام کند.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر یخچال فریزر برانت در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات یخچال فریزر برانت در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر یخچال فریزر برانت در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر یخچال فریزر برانت در مشهد شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار یخچال فریزر برانت در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو برانت

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر برانت در مشهد

مجموعه سما سرویس مجربترین تعمیرکاران و متخصصان را به کار گرفته تا با ارائه خدمات با کیفیت رضایت مشتریان را کسب و دردی از آنها دوا کند و قصد ندارد به خاطر منافع خود خدمات بی کیفیت را با قیمتی نامعقول ارائه کند و اعتبار و اعتمادی که در بین مشتریان دارد را از بین ببرد.

این مجموعه به عنوان نمایندگی تعمیر یخچال فریزر برانت در مشهد تلاش کرده تا کامل ترین خدمات را به مشتریان خود ارائه کند. تا به امروز 99% از هزاران مشتری این مجموعه از خدماتی که دریافت کرده اند رضایت کامل داشته اند و اکثر آنها تبدیل به مشتریان ثابت و وفادار این مجموعه شده اند که این باعث افتخار سما سرویس است.

شما عزیزان می توانید به صورت شبانه روزی در تمام روزهای هفته با سما سرویس تماس بگیرید. کارشناسان ما همواره پاسخگوی سوالات و درخواست های شما عزیزان هستند. در صورت تماس با سما سرویس همکاران ما به شما مشاوره می دهند و در صورت لزوم با توافق شما تعمیرکار یخچال فریزر برانت در مشهد به محل شما اعزام خواهند کرد.

برای درخواست تعمیر یخچال فریزر برانت در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر یخچال فریزر برانت در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر یخچال فریزر برانت در مشهد اینجا کلیک کنید.

تشکر میکنم از مجموعه سما سرویس به خاطر صادقانه کار کردنشون و اینکه خیلی به مشتری اهمیت میدن خیلی با ارزشه.
عماد قاسم آبادی
مشتری خدمات تعمیر یخچال فریزر برانت
من از سماسرویس واقعا ممنونم چون با اینکه خدمات شون واقعا باکیفیته قیمت مناسبی دریافت میکنن و مشتری مداریشون بسیار خوب هست. من از این به بعد هر وسیله ای تو خونه خراب بشه با سما سرویس تماس میگیرم.
بهرام دارابی
مشتری خدمات تعمیر برد یخچال فریزر برانت
سلام

خداقوت به همه اعضای شرکت سماسرویس بخاطر اینکه واقعا زحمت میکشن. تاحالا مثل سماسرویس هیچ مجموعه ای رو ندیدم که اینقدر پشتیبانی و خدمات عالی داشته باشن.

لاله هرمزی
مشتری خدمات سرویس یخچال فریزر برانت

خدمات پس از فروش یخچال فریزر برانت در مشهد

شرکت سما سرویس برای یخچال فریزرهای برانت خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی یخچال فریزر برانت در مشهد
  • انواع تعمیرات یخچال فریزر برانت در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی یخچال فریزر برانت در مشهد
  • شارژ گاز خنک کننده یخچال فریزر برانت در مشهد
  • تعمیر کمپرسور یخچال فریزر برانت در مشهد
  • تامین قطعات یدکی یخچال فریزر برانت در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات یخچال فریزر برانت
  • سرویس یخچال فریزر برانت در مشهد
  • تعمیر یخچال های قدیمی برانت در مشهد

کلیه خدمات تعمیر یخچال فریزر برانت در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

یخچال فریزرهای برانت

شرکت برانت یک تولید کننده لوازم خانگی فرانسوی است که در سال 1924 تاسیس شد. این برند محصولات خود را با استفاده از بهترین متریال و مواد اولیه تولید می کند؛ یخچال فریزر های این برند نیز از این قاعده مستثنی نیستند و همچنین در ساخت آنها از بروز ترین تکنولوژی ها استفاده شده است.

سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر برانت در مشهد، به صورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات پس از فروش یخچال فریزر برانت در مشهد به همشهریان عزیز می باشد.

کلام پایانی

انجام هر کاری نیاز به داشتن تخصص و تجربه در زمینه خود دارد. یخچال فریزر وسیله ای است که ساختار نسبتا پیچیده ای دارد و تعمیر آن را هر فردی نمی تواند انجام دهد، در نتیجه باید به متخصصی با تجربه بالا در این زمینه، سپرده شود؛ اگر این کار به افراد بی تجربه و غیر حرفه ای سپرده شود می تواند موجب هدر رفتن زمان، انرژی و افزایش هزینه ها شود.

فرقی ندارد یخچال فریزر شما کدام مدل از یخچال فریزر های برانت باشد، تکنیسین های ما می توانند به آسانی تمام مدل های یخچال فریزر برانت را تعمیر کنند و شما عزیزان فقط با یک تماس با نمایندگی تعمیر یخچال فریزر برانت در مشهد می توانید از این خدمات در محل خود بهره ببرید.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟