تعمیر یخچال فریزر سایوان در مشهد - با 6 ماه گارانتی خدمات
لوگو سایوان

تعمیر یخچال فریزر سایوان در مشهد

هنگامی که یخچال فریزرتان مشکل پیدا می کند بهتر است سریعا نسبت به تعمیر آن اقدام کنید، در صورتی که ایراد دستگاه ساده باشد می توانید خودتان مشکل را رفع کنید; اما گاهی اوقات حل این مشکل خارج از توان افراد غیر حرفه ای و غیر فنی است. در این شرایط باید با یک مرکز معتبر تعمیر یخچال فریزر سایوان در مشهد تماس بگیرید.

تعمیر یخچال فریزر سایوان در مشهد

شرکت سما سرویس، بیشتر از یک دهه است که در زمینه تعمیر لوازم منزل در مشهد خدمات ارائه می کند و توانسته با ارائه خدمات با کیفیت، رضایت 100% مشتریان خود را جلب کند. اگر یخچال فریزر سایوان شما دچار مشکل شده می توانید با تماس گرفتن با مرکز تعمیر یخچال فریزر سایوان در مشهد (سما سرویس) و درخواست راهنمایی از کارشناسان ما مشکل دستگاه خود را برطرف کنید و درصورت نیاز، کارشناسان ما تعمیرکار یخچال فریزر سایوان در مشهد به محل شما اعزام می کنند.

برخی ایرادات رایج در یخچال فریزرهای سایوان

در بین ایراداتی که در یخچال فریزر های سایوان با مدل های مختلف به وجود می آید، ایرادات مشابه بسیاری یافت می شود. در ادامه برخی از مشکلات رایج در یخچال فریزر های سایوان را مشاهده می کنید:

یخچال فریزر سایوان نشتی آب دارد

نشت کردن آب از یخچال فریزر رایجترین مشکل در میان کاربران است. نشتی آب از یخچال فریزر می تواند نتیجه یکی از مشکلات زیر باشد:

  • مسدود بودن لوله تخلیه
  • نشتی در شیر آب ورودی
  • ایراد در لوله های متصل به آبسردکن
  • شکستگی سینی تخلیه آب

در صورتی که مهارت فنی لازم برای عیب یابی و حل این مشکل را ندارید، بهترین کار هنگام بروز این مشکل تماس با تعمیرکار مجاز یخچال فریزر سایوان در مشهد است.

یخ زدن مواد غذایی در یخچال سایوان

زمانی که مواد غذایی درون محفظه یخچال یخ می زند، بهتر است ابتدا دمای تنظیم شده یخچال را بررسی کنید زیرا مواد غذایی در دمای پایین تر از منفی5 منجمد می شوند. با تنظیم دمای مناسب احتمالا مشکل برطرف خواهد شد، در غیر این صورت امکان خرابی برد یا ترموستات دستگاه وجود دارد و توصیه می شود با مرکز تعمیر یخچال فریزر سایوان در مشهد تماس بگیرید.

روشن نشدن یخچال فریزر سایوان

اگر یخچال فریزر شما روشن نمی شود، قبل از هر چیز دوشاخ کابل برق یخچال را چک کنید که به درستی متصل شده باشد و سالم باشد. دلیل روشن نشدن دستگاه می تواند قطعی کابل برق، مشکل در اتصالات داخلی یا ایراد در برد اصلی یخچال باشد. در صورت روشن نشدن یخچال می توانید از مرکز تعمیر یخچال فریزر سایوان در مشهد راهنمایی بگیرید.

برفک زدن یخچال فریزر سایوان

برفک زدن یخچال یکی دیگر از رایج ترین مشکلات یخچال فریزر است. عوامل زیر می توانند موجب رخ دادن این اتفاق شوند:

  • باز ماندن درب برای مدت طولانی
  • مشکل در تایمر دیفراست
  • وارد شدن رطوبت به داخل یخچال
  • خرابی لاستیک دور درب ها
  • خراب شدن ترموستات

برای برطرف کردن این مشکل ابتدا لاستیک دور درب ها را چک کنید و از سالم بودن آنها مطمئن شوید و یخچال را در مکانی قرار دهید که رطوبت و حرارت به آن وارد نشود، در صورت حل نشدن مشکل با نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر سایوان در مشهد تماس بگیرید.

کار نکردن و خاموش بودن صفحه نمایش یخچال فریزر سایوان

مشکل روشن نشدن صفحه نمایش یخچال فریزر ممکن است به دلایل زیر رخ دهد:

  • وجود مشکل در اتصالات صفحه نمایش
  • آسیب دیدن برد
  • آسیب دیدن صفحه نمایشگر در اثر ضربه یا آب خوردگی

برای حل این مشکل باید با تعمیرکار یخچال فریزر سایوان در مشهد تماس بگیرید.

تعمیرکار یخچال فریزر سایوان در مشهد

تعمیر یخچال فریزر کاری است که نیاز به مهارت، تجربه و آشنایی کامل با انواع دستگاه ها (یخچال فریزر ها) دارد و باید توسط یک تعمیرکار مجاز یخچال فریزر سایوان در مشهد انجام شود. آسیب هایی که تعمیرکاران غیر حرفه ای و بی تجربه ممکن است به دستگاه شما بزنند ممکن است برای شما بسیار گران تمام شود و در بدترین حالت مجبور شوید یخچال فریزر خود را تعویض کنید!

سما سرویس با در اختیار داشتن تعمیرکاران ماهر و با تجربه که دائما در حال توسعه مهارت ها و ارتقا سطح دانش خود در این زمینه هستند، آماده خدمت رسانی در تمامی روزهای هفته به شما همشهریان عزیز است. شما می توانید به دو صورت تلفنی و آنلاین در کمتر از دو دقیقه درخواست خود را برای اعزام تعمیرکار یخچال فریزر سایوان در مشهد ثبت کنید تا تکنیسین ما به سرعت جهت ارائه خدمات در محل شما حاضر شود.

سرویسکار یخچال فریزر سایوان در مشهد

با سرویس کردن دوره ای یخچال فریزر، عملکرد دستگاه بهبود پیدا می کند و عمر آن افزایش می یابد. سما سرویس خدمات سرویس یخچال فریزر سایوان در مشهد نیز ارائه می دهد. کافی است با سما سرویس تماس بگیرید تا کارشناسان ما در سریعترین زمان ممکن سرویسکار یخچال فریزر سایوان در مشهد را به محل شما اعزام کنند.

برخی از کار هایی که توسط سرویسکار مجاز یخچال فریزر سایوان در مشهد در محل شما انجام می شود شامل موارد زیر هستند:

  • بررسی عملکرد کمپرسور
  • بررسی عملکرد کندانسور
  • چک کردن دمای یخچال فریزر
  • بررسی گاز خنک کننده یخچال و شارژ آن در صورت نیاز
  • بررسی لاستیک دور درب ها
  • بررسی برد اصلی دستگاه
  • بررسی و تعویض فیلتر آب
سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر یخچال فریزر سایوان در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات یخچال فریزر سایوان در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر یخچال فریزر سایوان در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر یخچال فریزر سایوان در مشهد شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار یخچال فریزر سایوان در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو سایوان

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر سایوان در مشهد

شرکت سما سرویس با داشتن بیش از 15 سال سابقه در زمینه ارائه خدماتی مانند تعمیرات یخچال فریزر سایوان در مشهد، اکنون مفتخر است خدمات خود را با عنوان نمایندگی تعمیر یخچال فریزر سایوان در مشهد به شما عزیزان ارائه کند.

سما سرویس با در اختیار داشتن بهترین قطعات یدکی و تعمیرکاران با تجربه و متعهد سعی دارد خدماتی باکیفیت و ارزشمند به مشتریان خود ارائه کند تا موجب جلب رضایت و خشنودی آنان شود.

همچنین انجام تعمیرات یخچال فریزر سایوان در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی است. چنانچه پس از تعمیر دستگاه توسط سما سرویس تا 6 ماه بعد دستگاه دچار همان مشکل شود، شرکت دستگاه را بدون دریافت هزینه اضافی دوباره تعمیر می کند.

برای درخواست تعمیر یخچال فریزر سایوان در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر یخچال فریزر سایوان در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر یخچال فریزر سایوان در مشهد اینجا کلیک کنید.

سلام

میخوام تشکر کنم از سما سرویس برای اینکه همون تایمی که گفته بودن برای تعمیر اومدن و تعمیر رو خیلی خوب انجام دادن .من از کیفیت کار بسیار راضی هستم خیلی متشکرم

کامران فائزی
مشتری خدمات تعمیر برد یخچال فریزر سایوان
سلام، من خیلی وقته مشتری شما هستم و میتونم بگم تو این حوزه شرکتی به خوبی شما نیست. من هر کدوم از وسایل خونم که خراب میشه با شما تماس میگیرم. هم پاسخگوییتون عالیه هم کیفیت خدمات و خیالم از بابت تعمیر لوازمم راحته. با تشکر
بهار صنعتگر
مشتری خدمات تعمیر یخچال فریزر سایوان
ازتون ممنونم. یخچال فریزر ما کاملا تعمیر شد و الان داره خیلی خوب کار می کنه و هیچ مشکلی هم نداره. با گارانتی که دادید هم تا 6 ماه حداقل خیالم از این بابت راحته:)

دستتون درد نکنه و موفق باشید.

جمال عابدینی
مشتری خدمات تعمیر یخچال فریزر سایوان

خدمات پس از فروش یخچال فریزر سایوان در مشهد

شرکت سما سرویس برای یخچال فریزرهای سایوان خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی یخچال فریزر سایوان در مشهد
  • انواع تعمیرات یخچال فریزر سایوان در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی یخچال فریزر سایوان در مشهد
  • شارژ گاز خنک کننده یخچال فریزر سایوان در مشهد
  • تعمیر کمپرسور یخچال فریزر سایوان در مشهد
  • تامین قطعات یدکی یخچال فریزر سایوان در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات یخچال فریزر سایوان
  • سرویس یخچال فریزر سایوان در مشهد
  • تعمیر یخچال های قدیمی سایوان در مشهد

کلیه خدمات تعمیر یخچال فریزر سایوان در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

یخچال فریزرهای سایوان

شرکت سایوان یک شرکت ایرانی است که در سال 1375 کار خود را در زمینه تولید لوازم خانگی شروع کرد. یخچال فریزر از مهمترین تولیدات این شرکت است و از کیفیت مناسبی برخوردار است.

شرکت سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر سایوان در مشهد ، آماده است تا خدمات پس از فروش یخچال فریزر سایوان در مشهد را به صورت 24 ساعته به همشهریان عزیز ارائه دهد.

کلام پایانی

خراب شدن یخچال فریزر معمولا به علت فرسایش یا عدم استفاده صحیح از دستگاه اتفاق می افتد. اطلاع از نحوه استفاده صحیح از یخچال فریزر و سرویس کردن مرتب یخچال فریزر می تواند موجب کاهش احتمال خراب شدن دستگاه شود.

اگر یخچال فریزر شما دچار مشکل شده و قصد تعمیر کردن آن را دارید توجه کنید که تعمیر آن را به افراد غیر حرفه ای نسپارید زیرا ممکن است موجب اتلاف وقت و مهمتر از آن آسیب دیدگی شدیدتر در دستگاه شود. در صورت مشاهده ایراد در یخچال فریزر خود با نمایندگی تعمیر یخچال فریزر سایوان در مشهد (سما سرویس) تماس بگیرید.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟