مرکز تعمیر یخچال فریزر مدیا در مشهد - 6 ماه گارانتی خدمات
لوگو مدیا

تعمیر یخچال فریزر مدیا در مشهد

امروزه در هر آشپزخانه ای یخچال فریزر وجود دارد. وجود یخچال فریزر از نیاز های ضروری در خانه است زیرا بدون این دستگاه نمی توانیم مدت زیادی از مواد غذایی نگهداری کنیم و به سرعت فاسد می شوند.

زمانی که یخچال فریزرتان خراب می شود و می خواهید فورا آن را تعمیر کنید، سما سرویس آماده است تا به عنوان یک مرکز معتبر تعمیر یخچال فریزر مدیا در مشهد، بهترین خدمات را با کیفیت و سرعت بالا به شما ارائه کند. شرکت سما سرویس در سال های فعالیت خود توانسته با ارائه خدمات با کیفیت رضایت کامل مشتریان خود را کسب کند.

تعمیر یخچال فریزر مدیا در مشهد

کیفیت بالای خدمات فقط شعار سما سرویس نیست، بلکه ویژگی است که با بهره گیری از تجربه چندین ساله خود و همکاری با حرفه ای ترین تکنیسین ها و استفاده از قطعات اصلی و مرغوب به آن دست یافته و برای اثبات آن خدمات خود را 6 ماه ضمانت می کند.

همکاران ما در مرکز تعمیر یخچال فریزر مدیا در مشهد به صورت شبانه روزی آماده هستند تا پاسخگوی سوالات و درخواست های شما عزیزان باشند.

برخی ایرادات رایج در یخچال فریزرهای مدیا

کارشناسان ما در مرکز تعمیر یخچال فریزر مدیا در مشهد همواره در حال رفع مشکل مشتریان هستند. مشاهده شده اکثر کاربران مشکلاتی مشابه به یکدیگر داشته اند. به همین دلیل مشکلاتی که در یخچال فریزر های مدیا بیشتر رخ می دهد را همراه با روش رفع آنها در ادامه ذکر کرده ایم.

ریزش آب از اطراف یخچال فریزر مدیا

این مشکل می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. ولی معمولا علت به وجود آمدن این مشکل یکی از موارد زیر می باشد:

  • شکستگی سینی تخلیه آب
  • اشکال در لوله های متصل به آبسردکن
  • وجود نشتی در شیر ورودی آب
  • مسدود شدن مسیر لوله های تخلیه آب
  • وجود مشکل در فرایند دیفراست
  • خراب شدن یا جدا شدن لوله زه کش در اثر ضربه

این مشکل باید توسط تعمیرکار یخچال فریزر مدیا در مشهد بررسی شود. به همین خاطر بهترین کار در هنگام بروز این ایراد تماس با سما سرویس است.

کار نکردن یخساز در یخچال فریزرهای مدیا

خرابی یخساز یخچال فریزر یکی از مشکلات رایج است. رخ دادن این مشکل می تواند به دلایل زیر باشد:

  • اشکال پیدا کردن موتور یخساز
  • خرابی شیر برقی ورودی آب
  • خرابی برد دستگاه
  • خرابی سنسور یخساز
  • یخ زدن مسیر ورودی آب به یخساز

بهترین کار در این زمان ثبت درخواست تعمیر در نمایندگی تعمیر یخچال فریزر مدیا در مشهد است.

از کار افتادن فن یخچال فریزر مدیا

نقش فن یخچال فریزر، به گردش در آوردن هوا است. دلایل از کار افتادن فن یخچال می تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • خراب شدن فن در اثر فرسودگی
  • انباشته شدن گرد و غبار در اطراف فن
  • نوسان زیاد جریان برق
  • مسدود شدن مسیر چرخش فن توسط اشیا خارجی

زمانی که فن یخچال فریزر مدیا از کار می افتد باید فورا جهت تعمیر آن اقدام کرد زیرا در طولانی مدت این مشکل باعث افزایش فشار بر روی کمپرسور و در نهایت سوختن و از کار افتادن آن می شود. اگر خودتان توانایی بررسی و رفع ایراد فن دستگاه را ندارید سریعا با نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر مدیا در مشهد تماس بگیرید.

وجود برفک در محفظه یخچال فریزر مدیا

برفک زدن یخچال نیز یکی دیگر از مشکلات رایج این دستگاه است. زمانی که هوای مرطوب به داخل دستگاه وارد می شود، یخ می زند و برفک ایجاد می شود. دلیل دیگر آن می تواند تنظیم نبودن دمای یخچال فریزر باشد.

برای رفع این مشکل دمای تنظیم شده دستگاه را چک کنید و در صورت تنظیم نبودن آن را بر روی دمای مناسب تنظیم کنید. همچنین با بررسی سلامت لاستیک دور درب ها اطمینان حاصل کنید که درب یخچال به خوبی بسته می شود و رطوبت به آن وارد نمی شود.

در صورت حل نشدن مشکل با سرویسکار مجاز یخچال فریزر مدیا در مشهد تماس بگیرید.

روشن شدن یا چشمک زدن چراغ فیلتر تصفیه در یخچال فریزر مدیا

با توجه به نوع و مدل یخچال فریزرتان ، فیلتر تصفیه آب یخچال فریزر باید هر چند وقت یکبار تعویض شود. با روشن شدن این چراغ روی پنل دستگاه ، شما می بایست فیلتر تصفیه آن را تعویض کنید. تعویض فیلتر کار آسانی است و می توانید با خرید فیلتر و قرار دادن آن در محل مخصوص فیلتر تصفیه مشکل را حل کنید.

تعمیرکار یخچال فریزر مدیا در مشهد

زمانی که یخچال فریزر خراب می شود باید به سرعت برای تعمیر آن اقدام کنیم اما آیا می توان کار تعمیر را به هر تعمیرکاری سپرد؟ آیا تعمیرکار کار خود را به خوبی انجام می دهد؟ اگر هنگام انتخاب تعمیرکار دقت نکنید بعد ها ممکن است به مشکل بخورید. تعمیرکار باید در این زمینه تخصص لازم و تجربه بالایی داشته باشد و به کار خود متعهد باشد.

ما در مجموعه سما سرویس با آزمودن مهارت های تعمیرکاران، با بهترین ها همکاری می کنیم. هر کدام از تکنیسین های ما حداقل سابقه 10 سال فعالیت در این زمینه دارند و به عنوان تعمیرکار مجاز یخچال فریزر مدیا در مشهد شناخته می شوند.

برای ثبت درخواست تعمیر می توانید با سما سرویس تماس بگیرید تا کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان تعمیرکار یخچال فریزر مدیا در مشهد به محل شما اعزام کنند.

سرویسکار یخچال فریزر مدیا در مشهد

اگر می خواهید که از نیاز پیدا کردن دستگاه به تعمیرات و اعمال هزینه های اضافی به یخچال فریزرتان جلوگیری کنید، در کنار مراقبت و استفاده صحیح از دستگاه باید آن را به صورت دوره ای سرویس کنید. سرویس کردن یخچال فریزر باعث می شود تا عملکرد دستگاه بهبود پیدا کند و تا درصد قابل توجهی از خرابی های دستگاه جلوگیری شود.

در طول این فرایند کلیه اجزا و قسمت های مختلف دستگاه بررسی می شود و در صورت وجود خرابی یا ایراد ، برطرف می شود. این کار باعث می شود که ایرادات کوچک و جزئی دستگاه قبل از اینکه باعث بروز خرابی های شدیدتر شوند ، شناسایی و برطرف شوند. انجام سرویس های دوره ای علاوه بر حفظ سلامت دستگاه ، تاثیر بسزایی در افزایش راندمان آن دارد.

در صورت نیاز به خدمات سرویس یخچال فریزر مدیا در مشهد با سما سرویس تماس بگیرید تا همکاران ما به سرعت سرویسکار یخچال فریزر مدیا در مشهد به محل شما اعزام کنند.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر یخچال فریزر مدیا در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات یخچال فریزر مدیا در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر یخچال فریزر مدیا در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر یخچال فریزر مدیا در مشهد شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار یخچال فریزر مدیا در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو مدیا

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر مدیا در مشهد

شرکت سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیر یخچال فریزر مدیا در مشهد نیز فعالیت می کند. این مجموعه از زمان آغاز فعالیت خود هدف خود را آسودگی خاطر و رضایت مشتریان قرار داده و در همین راستا، همواره سعی می کند خدمات خود را با بالاترین کیفیت و سرعت به همشهریان خود ارائه کند.

نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر مدیا در مشهد برای آسودگی خاطر مشتریان از کیفیت خدمات، برای خدمات تعمیر یخچال فریزر مدیا در مشهد 6 ماه گارانتی ارائه می کند.

گارانتی 6 ماهه سما سرویس به این صورت است که اگر پس از تعمیر یخچال فریزر شما توسط تعمیرکار سما سرویس، تا 6 ماه بعد دستگاه به همان مشکل دچار شد، این شرکت یخچال فریزر شما را بدون دریافت هزینه اضافی دوباره تعمیر می کند.

برای درخواست تعمیر یخچال فریزر مدیا در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر یخچال فریزر مدیا در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر یخچال فریزر مدیا در مشهد اینجا کلیک کنید.

سلام، متشکرم از شما بخاطر خدمت رسانی خیلی خوب و صادقانه تون. واقعا پولی که می گیرید رو حلال می کنید. خدا خیرتون بده و ان شاالله همیشه موفق باشید.
کاظم فخری زاده
مشتری خدمات تعمیر یخچال فریزر مدیا
متشکرم از سما سرویس برای اقدام سریع و فرستادن تعمیرکار به منزل ما . ما مشکل نشتی آب داشتیم و وقتی با سما سرویس تماس گرفتیم سریع تعمیرکار فرستادن ایشون خیلی با تجربه بودن و مشکل رو سریع پیدا کردن و یخچالو درست کردن
کامران حقدوست
مشتری خدمات تعمیر یخچال فریزر مدیا
تمام خدمات و سرویس هایی که ارائه میدید عالیه. من چند ساله که مشتری شما هستم و همیشه شمارو به آشناهام پیشنهاد میدم. به نظرم توی مشهد شرکتی با اعتبار و کیفیت شما وجود نداره و اینکه خدمات رو بصورت واقعی گارانتی می کنید هم واقعا خیال آدمو راحت می کنه.
اسما غلامی
مشتری خدمات تعمیر یخچال فریزر مدیا

خدمات پس از فروش یخچال فریزر مدیا در مشهد

شرکت سما سرویس برای یخچال فریزرهای مدیا خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی یخچال فریزر مدیا در مشهد
  • انواع تعمیرات یخچال فریزر مدیا در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی یخچال فریزر مدیا در مشهد
  • شارژ گاز خنک کننده یخچال فریزر مدیا در مشهد
  • تعمیر کمپرسور یخچال فریزر مدیا در مشهد
  • تامین قطعات یدکی یخچال فریزر مدیا در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات یخچال فریزر مدیا
  • سرویس یخچال فریزر مدیا در مشهد
  • تعمیر یخچال های قدیمی مدیا در مشهد

کلیه خدمات تعمیر یخچال فریزر مدیا در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

یخچال فریزرهای مدیا

برند مدیا در سال 1968 در کشور چین فعالیت خود را در زمینه تولید لوازم خانگی به طور حرفه ای شروع کرد . شرکت مدیا از همان ابتدا با به کارگیری بهترین تجهیزات و ماشین آلات و همچنین استفاده از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه توانسته به یکی از بزرگ ترین برند های لوازم خانگی تبدیل شود.

شرکت سما سرویس ارائه دهنده خدمات پس از فروش یخچال فریزر مدیا در مشهد نیز هست و آمادگی دارد تا به صورت 24 ساعته به همشهریان عزیز خدمت رسانی کند.

کلام پایانی

تعمیر یخچال فریزر یک مهارت تخصصی و نیازمند دانش است و باید توسط یک تعمیرکار با تجربه انجام شود. انجام این کار توسط افراد نابلد و کم تجربه ممکن است باعث بروز خسارت های جبران ناپذیری شود. تعمیر نکردن یخچال فریزر به مراتب بهتر از تعمیر غیر اصولی توسط افراد نا بلد است. زیرا اگر تعمیر دستگاه به درستی انجام نشود ممکن است یک ایراد جزئی به یک ایراد شدید و پرهزینه تبدیل شود.

اگر برای تعمیر یخچال فریزر مدیا در مشهد نیاز به تعمیرکار دارید ، همین الآن با سما سرویس تماس بگیرید تا از خدمات با کیفیت و سرعت در انجام خدمات بهره مند شوید.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟