تعمیر یخچال فریزر زانوسی در مشهد - با گارانتی 6 ماهه خدمات
لوگو زانوسی

تعمیر یخچال فریزر زانوسی در مشهد

یخچال فریزر یک وسیله ضروری و پرکاربرد است. زمانی که یخچال فریزر خراب می شود، به دلیل داشتن وزن زیاد جابجا کردن و انتقال آن به تعمیرگاه جهت تعمیر بسیار دشوار است و وقت زیادی تلف می کند. در این شرایط بهترین کار این است که تعمیرکار، یخچال فریزر را در محل شما تعمیر کند.

شرکت سما سرویس مرکز تخصصی تعمیر یخچال فریزر زانوسی در مشهد است و تمام خدمات را در محل مشتریان ارائه می کند. سما سرویس بیشتر از 15 سال است که در زمینه تعمیر لوازم منزل در مشهد فعالیت می کند و در سال های فعالیت خود با ارائه خدمات باکیفیت و ارزشمند به هزاران مشتری، توانسته رضایت 100% مشتریان خود را کسب کند.

تعمیر یخچال فریزر زانوسی در مشهد

این مجموعه به صورت شبانه روزی در سرتاسر شهر مشهد خدمت رسانی می کند. زمانی که نیاز به تعمیرکار یخچال فریزر زانوسی در مشهد دارید، تنها با یک تماس با سما سرویس و ثبت درخواست تعمیر، تکنیسین ما در سریعترین زمان به محل شما اعزام می شود.

برخی ایرادات رایج در یخچال فریزرهای زانوسی

در تماس هایی که مرکز تعمیر یخچال فریزر زانوسی در مشهد از همشهریان دریافت کرده است، مشکلات مشابه بسیاری مشاهده شده. در ادامه برخی از این مشکلات را همراه با نحوه رفع مشکل شرح داده ایم.

نشت آب از یخچال فریزر زانوسی

نشت کردن آب از یخچال فریزر یکی از رایجترین مشکلات این دستگاه است. دلیل رخ دادن این مشکل می تواند شکستن سینی تخلیه، مشکل در لوله های تأمین آب، مشکل در شیر ورودی آب و انسداد لوله های تخلیه آب باشد.

تعمیر کردن مشکل نشت آب از یخچال نیازمند مهارت های فنی و شناخت بخش های مختلف دستگاه است. اگر توانایی عیب یابی و تعمیر یخچال فریزر را ندارید اقدام به دستکاری و تعمیر آن نکنید و با نمایندگی تعمیر یخچال فریزر زانوسی در مشهد تماس بگیرید.

زیاد شدن مصرف انرژی یخچال فریزر زانوسی

علت بالا رفتن مصرف انرژی یخچال فریزر می تواند یکسره کار کردن و خاموش نشدن موتور باشد. زیاد باز و بسته کردن درب یخچال نیز موجب می شود که موتور مدت بیشتری کار کند و به دنبال آن مصرف انرژی هم بالا می رود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در ارتباط با اینکه چرا مصرف انرژی یخچال فریزر شما بالا رفته، می توانید با نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر زانوسی در مشهد تماس بگیرید.

یخ زدن لوله های کندانسور یخچال فریزر زانوسی

وظیفه لوله های کندانسور، تأمین هوای سرد و خنک کردن یخچال فریزر است و یخ زدن آن می تواند موجب اختلال در عملکرد دستگاه شود. برای حل این مشکل باید ترموستات و تایمر دیفراست را بررسی کرد و در صورت وجود ایراد آن را رفع کرد.

در صورت حل نشدن مشکل باید با تعمیرکار مجاز یخچال فریزر زانوسی در مشهد تماس بگیرید.

کار نکردن دیسپنسر یخچال فریزر زانوسی

اکثر یخچال فریزر های مدرن دارای دیسپنسر آب هستند که آب خنک را برای شما فراهم می سازد. کار نکردن دیسپنسر می تواند به دلیل پایین بودن فشار آب، خرابی سوئیچ دیسپنسر، مشکل در شیر ورودی آب و یخ زدگی لوله آب باشد.

برای تعمیر دیسپنسر در صورت خراب بودن سوئیچ، باید آن را تعویض کرد و در صورت یخ زدگی لوله آب باید یخ آن را ذوب کرد. درصورت حل نشدن مشکل باید با سرویسکار یخچال فریزر زانوسی در مشهد تماس بگیرید.

منجمد نشدن مواد غذایی داخل فریزر در یخچال فریزر زانوسی

اگر فریزر مواد غذایی را منجمد نکند، عملا کارایی خود را از دست می دهد و این موجب فاسد شدن مواد غذایی می شود. این مشکل ممکن است به دلایل زیر به وجود بیاید:

  • خرابی لاستیک دور درب
  • نشتی یا کمبود گاز خنک کننده
  • عمل نکردن دیفراست
  • معیوب شدن ترموستات

لاستیک دور درب را بررسی کنید و در صورت خراب بودن، آن را تعویض کنید. در صورت حل نشدن مشکل باید با نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر زانوسی در مشهد تماس بگیرید.

تعمیرکار یخچال فریزر زانوسی در مشهد

زمانی که یخچال فریزر خراب می شود و تصمیم دارید فورا آن را تعمیر کنید، بهتر است کمی وقت بگذارید و چند تعمیرکار را باهم مقایسه کنید و بهترین را انتخاب کنید زیرا تعمیر یخچال فریزر یک کار تخصصی است و باید توسط یک تعمیرکار حرفه ای صورت بگیرد تا کار با بهترین کیفیت انجام شود.

سما سرویس تعداد زیادی تکنیسین ماهر و متخصص در اختیار دارد که همگی آنها حداقل سابقه 10 سال فعالیت در این زمینه دارند. تعمیرکاران سما سرویس همواره در کلاس های آموزشی که برای آنها برگذار می شود شرکت می کنند تا مهارت هایشان را ارتقا دهند و دانش خود را بروز نگه دارند.

در صورت نیاز داشتن به تعمیرکار یخچال فریزر زانوسی در مشهد، تنها با یک تماس در کوتاه ترین زمان تعمیرکار سما سرویس در محل شما جهت خدمت رسانی حاضر خواهد شد.

سرویسکار یخچال فریزر زانوسی در مشهد

سرویس کردن یخچال فریزر عملی است که جهت افزایش عمر دستگاه و بهبود کارایی آن انجام می شود. در این فرآیند تمام ایرادات جزئی یخچال فریزر شناسایی و رفع می شوند تا در آینده به مشکلات بزرگتر، پر دردسر و وقت گیر تبدیل نشوند.

سما سرویس با ارائه خدمات سرویس یخچال فریزر زانوسی در مشهد، به یخچال فریزر شما کمک می کند تا عمر طولانی تر و مفید تری داشته باشد و کمتر به تعمیرات اورژانسی نیاز پیدا کند.

تمام فرایند سرویس یخچال فریزر توسط سرویسکار مجاز یخچال فریزر زانوسی در مشهد در محل شما و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی صورت می گیرد.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر یخچال فریزر زانوسی در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات یخچال فریزر زانوسی در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر یخچال فریزر زانوسی در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر یخچال فریزر زانوسی در مشهد شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار یخچال فریزر زانوسی در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو زانوسی

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر زانوسی در مشهد

سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیر یخچال فریزر زانوسی در مشهد، با سال ها تلاش بی وقفه و ارائه خدمات با ارزش به مشتریان خود توانسته رضایت هزاران مشتری را جلب کند و به عنوان یک مرکز معتبر تعمیر یخچال فریزر زانوسی در مشهد شناخته شود.

شرکت سما سرویس از زمان آغاز فعالیت خود هدف خود را آسودگی خاطر و رضایت مشتریان قرار داده و در همین راستا، همواره سعی می کند خدمات خود را با بالاترین کیفیت و سرعت به همشهریان خود ارائه کند. این مجموعه جهت آسودگی خاطر مشتریان از کیفیت خدمات، برای خدمات تعمیر یخچال فریزر زانوسی در مشهد 6 ماه گارانتی ارائه می کند.

گارانتی 6 ماهه سما سرویس به این صورت است که اگر پس از تعمیر یخچال فریزر شما توسط تعمیرکار سما سرویس، تا 6 ماه بعد دستگاه به همان مشکل دچار شد، شرکت یخچال فریزر شما را بدون دریافت هزینه اضافی دوباره تعمیر می کند.

برای درخواست تعمیر یخچال فریزر زانوسی در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر یخچال فریزر زانوسی در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر یخچال فریزر زانوسی در مشهد اینجا کلیک کنید.

خیلی خوبه که تعمیرات تخصصی برای این برند یخچال فریزر رو ارائه می دید با اینکه این برند تو ایران خیلی معروف نیست و واقعا هم کیفیت و هم سرعت خدماتتون عالیه . با تشکر
صالح لاهوری
مشتری خدمات تعمیر یخچال فریزر زانوسی
ممنون از سرویسکار سما سرویس که خیلی عالی یخچال ما رو سرویس کردن. رفتارشون هم خیلی حرفه ای و خوب بود و پروتکل های بهداشتی رو هم به خوبی رعایت کردن. ممنون از سماسرویس!
طاهره قائمی
مشتری خدمات سرویس یخچال فریزر زانوسی در مشهد
سلام

من میخوام تشکر کنم از سما سرویس به خاطر خدمات عالی که ارائه میدن. چند روز پیش کمپرسور یخچالمونو تعویض کردن و همونطور که گفته بودن موتور اصلی گذاشتن. خیلی ممنونم

هاشم یزدان پناه
مشتری خدمات تعویض قطعات یخچال فریزر زانوسی

خدمات پس از فروش یخچال فریزر زانوسی در مشهد

شرکت سما سرویس برای یخچال فریزرهای زانوسی خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی یخچال فریزر زانوسی در مشهد
  • انواع تعمیرات یخچال فریزر زانوسی در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی یخچال فریزر زانوسی در مشهد
  • شارژ گاز خنک کننده یخچال فریزر زانوسی در مشهد
  • تعمیر کمپرسور یخچال فریزر زانوسی در مشهد
  • تامین قطعات یدکی یخچال فریزر زانوسی در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات یخچال فریزر زانوسی
  • سرویس یخچال فریزر زانوسی در مشهد
  • تعمیر یخچال های قدیمی زانوسی در مشهد

کلیه خدمات تعمیر یخچال فریزر زانوسی در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

یخچال فریزرهای زانوسی

شرکت زانوسی در سال 1916 در ایتالیا از یک کارگاه کوچک کار خود را آغاز کرد. این شرکت در زمینه تولید لوازم خانگی فعالیت می کند و امروزه محصولات زانوسی در ایتالیا، چین، تایلند و اوکراین تولید می شوند. یخچال فریزر های این برند از بهترین مواد اولیه ساخته می شوند و کیفیت بالایی دارند. استفاده از تکنولوژی مدرن در این یخچال فریزر ها باعث شده تا مصرف انرژی آنها به صورت چشمگیری کاهش پیدا کند.

شرکت سما سرویس جهت ارائه خدمات پس از فروش یخچال فریزر زانوسی در مشهد، به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

کلام پایانی

زمانی که یخچال فریزر خراب می شود باید هرچه سریعتر برای تعمیر آن اقدام کرد در غیر این صورت امکان فاسد شدن مواد غذایی و یا گسترش و شدیدتر شدن خرابی ها وجود دارد.

همچنین توصیه می شود در صورت مشکل پیدا کردن یخچال فریزر خود، اگر دانش و تخصص لازم در این زمینه را ندارید اقدام به تعمیر و دستکاری لوازم یخچال فریزر خود نکنید زیرا با این کار موجب آسیب رسیدن به خودتان یا یخچال فریزرتان می شوید.

شما همشهریان عزیز می توانید برای تعمیر یخچال فریزر خود در هر ساعت از شبانه روز با سما سرویس تماس بگیرید. کارشناسان ما به صورت 24 ساعته پاسخگوی سوالات و درخواست های شما عزیزان هستند و با توجه به توضیحات شما ، کمک می کنند تا عیوب دستگاه را برطرف کنید و در صورت نیاز تعمیرکار یخچال فریزر زانوسی در مشهد را به محل شما اعزام می کنند.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟