تعمیر ساید بای ساید فریجیدر در مشهد+تا 6 ماه تضمین کیفیت
مرکز تعمیرات یخچال فریزر فریجیدر در مشهد

تعمیر ساید بای ساید فریجیدر در مشهد

خراب شدن ساید بای ساید یک اتفاق ناخوشایند و وقت گیر است. زمانی که ساید بای ساید شما دچار مشکل می شود بهتر است به دنبال یک تعمیرکار معتبر و حرفه ای باشید تا به مشکل بر نخورید.

سما سرویس یک مرکز معتبر و با سابقه در زمینه تعمیر لوازم منزل در مشهد می باشد. تعمیر ساید بای ساید فریجیدر در مشهد یکی از خدمات سما سرویس است که در محل مشتری با بالاترین کیفیت ارائه می شود. ما بهترین تعمیرکاران و متخصصان را گرد هم آورده ایم تا بتوانیم خدماتی موثر و ارزشمند به مشتریان خود ارائه کنیم و رضایت آنها را به دست آوریم.

تعمیر ساید بای ساید فریجیدر در مشهد

خدمات سما سرویس همراه با 6 ماه گارانتی ارائه می شوند و شما عزیزان می توانید با تماس با سما سرویس و ثبت درخواست تعمیر ساید بای ساید فریجیدر در مشهد از این خدمات بهرمند شوید.

برخی ایرادات رایج در ساید بای ساید فریجیدر

مواردی که در ادامه بیان شده اند، مشکلاتی هستند که برای کاربران بسیاری رخ داده اند و همراه با نحوه رفع مشکل برای مطالعه شما گردآوری شده اند.

انتشار بوی بد از ساید بای ساید فریجیدر

انتشار بوی ناخوشایند از ساید بای ساید، از مشکلات رایج این دستگاه می باشد. فاسد شدن مواد غذایی در اثر گذشت زمان یا نگهداری مواد غذایی به صورت غیر اصولی، منجر به تولید بوی بد در داخل دستگاه می شود. استفاده از ظروف در بسته، شستشوی محفظه داخلی با محلول آب و مایع ظرفشویی و استفاده از بوگیر یا قهوه در محفظه دستگاه، از بهترین راهکارها برای رفع این مشکل می باشند.

داغ شدن موتور ساید بای ساید فریجیدر

داغ شدن موتور یا همان کمپرسور، تا حدودی طبیعی است اما اگر خیلی داغ باشد و دست با لمس آن بسوزد نشان دهنده وجود مشکل در دستگاه است. از دلایل رخ دادن این مشکل می توان به کمبود گاز خنک کننده، کثیفی کویل های کندانسور و مشکل در لوله مویین اشاره کرد.

همچنین با باز و بسته کردن بیش از حد درب دستگاه، موتور برای جبران سرمای از دست رفته مجبور است بیشتر کار کند و این امر سبب داغ شدن غیر معمول موتور می شود. در صورت مواجهه با این مشکل بهتر است با تعمیرکار ساید بای ساید فریجیدر در مشهد تماس بگیرید.

یخ زدن لوله های کندانسور ساید بای ساید فریجیدر

این اتفاق باعث می شود عملکرد و بازده ساید بای ساید به شدت افت کند. علت رخ دادن این مشکل ممکن است خرابی هیتر المنت، معیوب شدن ترموستات یا مشکل در تایمر دیفراست باشد.

هنگام مواجهه با این ایراد بهترین کار این است که با نمایندگی تعمیر ساید بای ساید فریجیدر در مشهد تماس بگیرید تا ایراد دستگاه بصورت اصولی برطرف شود.

وجود برق در بدنه ساید بای ساید فریجیدر

اگر با لمس بدنه دستگاه وجود برق در آن را احساس می کنید باید فورا کابل دستگاه را از پریز برق جدا کنید و با سرویسکار مجاز ساید بای ساید فریجیدر در مشهد تماس بگیرید زیرا این مشکل بسیار جدی است و درصورت سهل انگاری ممکن است یکی از اعضای خانواده دچار برق گرفتگی شود یا قطعات سالم دستگاه خراب شوند.

دلیل رخ دادن این مشکل می تواند اتصال پایه های لامپ داخل دستگاه به بدنه دستگاه، معیوب شدن سیم های رابط یا اتصال ترموستات به بدنه دستگاه باشد.

مشکل در بسته شدن درب ساید بای ساید فریجیدر

اگر با بسته شدن درب ساید بای ساید خود مشکل دارید و درب دستگاه بسته نمی شود، باید در سریعترین زمان ممکن برای تعمیر آن اقدام کنید زیرا ممکن است با مشکلاتی مانند افت عملکرد دستگاه، خراب شدن کمپرسور و افزایش مصرف انرژی مواجه شوید.

دلایل آن می توانند تراز نبودن دستگاه، کثیف شدن لاستیک دور درب، یا مشکل داشتن لولای درب باشند. با بررسی موارد گفته شده و رفع ایراد آنها در صورت خراب بودن، احتمالا مشکل رفع شود. اگر ایراد برطرف نشد با تعمیرکار مجاز ساید بای ساید فریجیدر در مشهد تماس بگیرید.

تعمیرکار ساید بای ساید فریجیدر در مشهد

ممکن است پیدا کردن تعمیرکار حرفه ای و معتبر یکی از دغدغه های شما باشد و نگرانی زیادی بابت کیفیت و موثر بودن خدمات داشته باشید؛ سما سرویس با به خدمت گرفتن تعمیرکاران مجرب و کارآزموده و آموزش مداوم آنها تلاش کرده تا نگرانی های شما را از بابت کیفیت خدمات برطرف کند.

تعمیرکاران سما سرویس حداقل سابقه 10 سال فعالیت در این حوزه را دارا هستند و تعمیرات موفق زیادی در کارنامه خود دارند. تعهد تکنیسین های ما موجب می شود تا کار خود را به بهترین شکل انجام دهند.

اگر به تعمیرکار ساید بای ساید فریجیدر در مشهد احتیاج دارید با سما سرویس تماس بگیرید تا به سرعت تکنیسین خود را جهت ارائه خدمات در محل به منزل شما اعزام کنیم.

سرویسکار ساید بای ساید فریجیدر در مشهد

سرویس دوره ای ساید بای ساید ضمن کاهش هزینه های تعمیرات، به کارکرد بهتر و بهینه دستگاه هم کمک می کند. از مزایای دیگر آن افزایش عمر دستگاه می باشد. سما سرویس جهت تکمیل خدمات خود سرویس ساید بای ساید فریجیدر در مشهد نیز ارائه می کند.

در این فرآیند علاوه بر غبار روبی و جرم زدایی بخش های مختلف دستگاه، مشکلات احتمالی دستگاه نیز برطرف می شود و این ایرادات دیگر در آینده مشکل ساز نخواهند بود. اگر می خواهید در آینده ساید بای سایدتان به مشکلات اساسی که هزینه تعمیر آنها بسیار سنگین است دچار نشود، باید سرویس کردن دوره ای دستگاه را جدی بگیرید و هر 6 ماه یکبار (یا حداقل سالی یکبار) برای سرویس دستگاهتان اقدام کنید.

جهت راحتی مشتریان، تمام خدمات در منزل آنها ارائه می شود. برای بهرمند شدن از مزایای خدمات سرویس ساید بای ساید فریجیدر در مشهد، با سما سرویس تماس بگیرید تا همکاران ما به سرعت سرویسکار ساید بای ساید فریجیدر در مشهد به محل شما اعزام کنند.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر ساید بای ساید فریجیدر در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات ساید بای ساید فریجیدر در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر ساید بای ساید فریجیدر در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر ساید بای ساید فریجیدر شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار ساید بای ساید فریجیدر در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

مرکز تعمیرات یخچال فریزر فریجیدر در مشهد

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید فریجیدر در مشهد

بهترین کار در زمان خرابی ساید بای ساید فریجیدر، تماس با نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید فریجیدر در مشهد می باشد. نمایندگی ها متخصصان حرفه ای و تجهیزات کاملی در اختیار دارند و بهترین گزینه برای تعمیر ساید بای ساید شما هستند.

سما سرویس با ارائه خدمات صادقانه و باکیفیت به مشتریان و جلب رضایت آنها توانسته عنوان نمایندگی تعمیر ساید بای ساید فریجیدر در مشهد را کسب کند و اکنون با این عنوان به فعالیت خود ادامه می دهد.

سما سرویس برای خدمات خود 6 ماه گارانتی نیز در نظر گرفته تا نگرانی های مشتریان را از بین ببرد. ضمانت 6 ماهه سما سرویس به اینصورت است که در صورت دوباره دچار شدن دستگاه به ایراد رفع شده توسط تعمیرکار سما سرویس، شرکت بدون دریافت هیچگونه هزینه ای دستگاه را دوباره تعمیر می کند.

سما سرویس آمادگی دارد به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته خدمات ارائه کند و شما می توانید هر زمان که به خدمات تعمیر ساید بای ساید فریجیدر در مشهد نیاز پیدا کردید، با سما سرویس تماس بگیرید و خدمات را در کوتاه ترین زمان در محل خود دریافت کنید.

برای درخواست تعمیر ساید بای ساید فریجیدر در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر ساید بای ساید فریجیدر در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر ساید بای ساید فریجیدر در مشهد اینجا کلیک کنید.

فقط در یک جمله میخوام میزان رضایتمو از کار شما بگم :

کارتون عالیه!!!

خیلی از شما و تعمیرکار با اخلاقتون ممنونم.

ایلیا رحمانی
مشتری خدمات تعمیر ساید بای ساید فریجیدر
ممنونم از مجموعه سماسرویس بابت تعمیر یخچال فریزرم.

واقعا بی نظیرید و خداروشکر که شما رو پیدا کردم . الان دیگه اگه وسیله ای توی خونه خراب بشه میدونم که باید با کی تماس بگیرم.

ان شاالله همیشه موفق باشید.

کتایون آتشی
مشتری خدمات تعمیر برد ساید بای ساید فریجیدر
سلام و خسته نباشید!

من میخوام ازتون تشکر کنم چون شما باعث شدید با هزینه خیلی کمتری یخچال ما تعمیر بشه و بتونیم ازش دوباره استفاده کنیم. همه میگفتن باید کمپرسورش تعویض بشه اما شما تعمیرش کردید. خدا خیرتون بده

مصطفی امانی
مشتری خدمات تعمیر ساید بای ساید فریجیدر

خدمات پس از فروش ساید بای ساید فریجیدر در مشهد

شرکت سما سرویس برای ساید بای ساید فریجیدر خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی ساید بای ساید فریجیدر در مشهد
  • انواع تعمیرات ساید بای ساید فریجیدر در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی ساید بای ساید فریجیدر در مشهد
  • شارژ گاز خنک کننده ساید بای ساید فریجیدر در مشهد
  • تامین قطعات یدکی ساید بای ساید فریجیدر در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات ساید بای ساید فریجیدر
  • سرویس ساید بای ساید فریجیدر در مشهد
  • تعمیر کمپرسور ساید بای ساید فریجیدر در مشهد

کلیه خدمات تعمیر ساید بای ساید فریجیدر در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

ساید بای سایدهای فریجیدر  

شرکت فریجیدر یک شرکت آمریکایی است که در سال 1916 فعالیت خود را آغاز کرده و شرکت جنرال موتور یکی از بنیان گذاران این شرکت بوده است. این شرکت از همان ابتدا برای تولید یخچال به وجود آمد و کم کم پیشرفت کرد و دست به تولید ساید بای ساید هایی با کیفیت بالا زد. این دستگاه در همان سال های ابتدایی جزو پر فروش ترین دستگاه های این شرکت بود و این برند به سرعت در میان مردم محبوب گشت.

سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید فریجیدر در مشهد ، وظیفه ارائه خدمات پس از فروش ساید بای ساید فریجیدر در مشهد را بر عهده دارد و بصورت شبانه روزی خدمات ارائه می کند.

کلام پایانی

زمانی که ساید بای سایدتان دچار مشکل می شود از دستکاری کردن آن و تلاش برای تعمیر آن خودداری کنید چراکه ممکن است هم به خودتان و هم به دستگاه آسیب بزنید.

با نگهداری و استفاده صحیح از ساید بای ساید خود در کنار سرویس دوره ای آن، دیگر نیاز به تعمیر پیدا نخواهید کرد و می توانید تا سال ها از دستگاه خود بهترین بهره را دریافت کنید.

شما همشهریان عزیز می توانید از طریق تکمیل فرم ثبت درخواست تعمیر در وبسایت سما سرویس یا از طریق تماس تلفنی با مرکز پشتیبانی و همچنین از طریق واتساپ درخواست خود را برای دریافت خدمات تعمیر ساید بای ساید فریجیدر در مشهد ثبت کنید تا تکنیسین ما در اسرع وقت به منزل شما اعزام شود.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟