خدمات تعمیر ساید بای ساید سیلور هاوس در مشهد در منزل شما
لوگو سیلور هاوس

تعمیر ساید بای ساید سیلور هاوس در مشهد

ساید بای ساید یک وسیله کاربردی است که در گوشه ای از آشپزخانه به صورت 24 ساعته درحال کار کردن و خنک نگه داشتن مواد غذایی است و از خراب شدن آنها جلوگیری می کند. خراب شدن ساید بای ساید قطعا دردسر هایی دارد و از کار افتادن آن می تواند به خراب شدن مواد غذایی داخل آن ختم شود.

زمانی که ساید بای ساید شما خراب می شود و قصد دارید فورا آنرا تعمیر کنید می توانید با سما سرویس تماس بگیرید. سما سرویس ارائه دهنده خدمات تعمیر لوازم منزل در مشهد است و در زیر مجموعه آن خدمات تعمیر ساید بای ساید سیلور هاوس در مشهد نیز ارائه می دهد.

تعمیر ساید بای ساید سیلور هاوس در مشهد

تمام خدمات سما سرویس با کیفیت بالا همراه با 6 ماه گارانتی ارائه می شوند. درصورتی که تصمیم دارید ساید بای ساید خود را بدون دردسر و با هزینه ای منصفانه تعمیر کنید، با سما سرویس تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان ممکن تعمیرکار ساید بای ساید سیلور هاوس در مشهد به محل شما اعزام کنیم.

برخی ایرادات رایج در ساید بای ساید سیلور هاوس

تیم ما در نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید سیلور هاوس در مشهد، همواره تماس هایی از همشهریان در ارتباط با ایراد دستگاهشان دریافت می کند که اکثرا مشکلاتی مشابه دارند. در ادامه برخی از این ایرادات رایج را مشاهده می کنید:

ایجاد برفک در ساید بای ساید سیلور هاوس

ایجاد شدن برفک در ساید بای ساید از مشکلات بسیار رایج این دستگاه می باشد و خبر از وجود مشکل در عملکرد دستگاه می دهد. اکثر اوقات این مشکل به دلیل ورود هوای مرطوب به ساید بای ساید رخ می دهد و باید دستگاه را در جایی دور از رطوبت قرار داد.

از دلایل دیگر این مشکل می توان به مواردی همچون خرابی سنسور دما، مشکل در ترموستات، خرابی تایمر دیفراست و معیوب شدن المنت دیفراست اشاره کرد؛ با بررسی موارد گفته شده مشکل را پیدا و رفع کنید.

چنانچه برای رفع ایراد دستگاه به کمک نیاز دارید با نمایندگی تعمیر ساید بای ساید سیلور هاوس در مشهد تماس بگیرید.

 

یخ زدگی لوله اواپراتور ساید بای ساید سیلور هاوس

از دیگر مشکلات رایج در ساید بای ساید، یخ زدگی لوله اواپراتور است و برای خیلی از افراد رخ می دهد. این بخش از بخش های پایه و مهم ساید بای ساید است و نقش آن تامین سرمای دستگاه است.

این مشکل معمولا به دلایلی مانند خرابی هیتر دیفراست، تایمر دیفراست، ، ترمیستور یا ترموستات باشد و بهتر است توسط یک فرد متخصص بررسی شود. جهت رفع این مشکل با تعمیرکار مجاز ساید بای ساید سیلور هاوس در مشهد تماس بگیرید.

یخ زدن مواد غذایی در بخش یخچال ساید بای ساید سیلور هاوس

زمانی که مواد غذایی که در قسمت یخچال ساید بای ساید خود قرار می دهید یخ می زنند، باید دمای تنظیم شده برای بخش یخچال را بررسی کنید و درصورت تنظیم نبودن آن باید آنرا بر روی دمای مناسب تنظیم کنید.

از دلایل دیگر آن می توانند خرابی ترموستات، معیوب شدن سنسور اندازه گیری دما، مشکل در برد دستگاه و جرم گرفتن کویل کندانسور باشند و باید به دقت بررسی، عیب یابی و تعمیر شوند.

برای رفع این مشکل، بهتر است دستگاه توسط سرویسکار مجاز ساید بای ساید سیلور هاوس در مشهد بررسی شود. برای این کار با نمایندگی تعمیر ساید بای ساید سیلور هاوس در مشهد تماس بگیرید.

برق داشتن بدنه ساید بای ساید سیلور هاوس

وجود برق در بدنه ساید بای ساید یک مشکل رایج و بسیار خطرناک است. اگر متوجه جریان داشتن برق در بدنه ساید بای ساید خود شدید، فورا آن را از برق بکشید و دستگاه را دستکاری نکنید و با نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید سیلور هاوس در مشهد تماس بگیرید.

دلایل به وجود آمدن این مشکل می توانند اتصال داشتن سیم های داخلی به بدنه دستگاه، اتصال سر پیچ لامپ به بدنه و مشکل در سیم ارت باشند.

بسته نشد درب ساید بای ساید سیلور هاوس

بسته نشدن درب ساید بای ساید یک مشکل جدی است و درصورت تعمیر نشدن می تواند خسارت های سنگینی به دستگاه وارد کند. این مشکل می تواند موجب بالا رفتن دمای دستگاه، کار کردن یکسره دستگاه و افزایش مصرف انرژی شود.

برای رفع این مشکل باید داخل دستگاه را بررسی کنید تا مطمئن شوید اجسام و مواد غذایی از بسته شدن در ممانعت نمی کنند. اگر وسایل زیادی در داخل ساید بای ساید قرار گرفته، سعی کنید مقداری از آنها را بیرون بیاورید.

از دیگر مواردی که در بروز این مشکل بسیار موثرند، می توان به تراز نبودن دستگاه و خراب بودن لولای درب اشاره کرد. اگر برای رفع این مشکل به کمک احتیاج دارید با تعمیرکار مجاز ساید بای ساید سیلور هاوس در مشهد تماس بگیرید.

تعمیرکار ساید بای ساید سیلور هاوس در مشهد

عیب یابی و تعمیر در سما سرویس به دست تعمیرکاران متخصص و با تجربه صورت می گیرد. تعمیرکاران ما بیشتر از 10 سال تجربه فعالیت در این حوزه دارند و می توانند با بهره گیری از دانش و تجربه خود دشوار ترین تعمیرات را با موفقیت به پایان برسانند و به همین دلیل مشتریان نگرانی بابت برخورد با مشکل در تعمیرات نخواهند داشت و بهترین خدمات را دریافت خواهند کرد.

همچنین ما همواره برای تکنیسین های خود کلاس های آموزشی برگزار می کنیم و متد های بروز و اطلاعات جدید را در اختیار آنها می گذاریم و بر بروز بودن اطلاعات تکنیسین تاکید بسیاری داریم.

درصورت نیاز داشتن به خدمات تعمیر ساید بای ساید سیلور هاوس در مشهد می توانید با سما سرویس تماس بگیرید تا همکاران ما در سریعترین زمان، تعمیرکار ساید بای ساید سیلور هاوس در مشهد به محل شما اعزام کنند.

سرویسکار ساید بای ساید سیلور هاوس در مشهد

برای جلوگیری از به وجود آمدن مشکلات اساسی در ساید بای ساید و نیاز پیدا کردن آن به تعمیرات اورژانسی، بهتر است هر 6 ماه یکبار دستگاه را سرویس کنید. سرویس کردن ساید بای ساید اقدامی ضروری جهت حفظ سلامت دستگاه می باشد و مزایای آن به همه اثبات شده.

سما سرویس خدمات سرویس ساید بای ساید سیلور هاوس در مشهد نیز ارائه می کند. این خدمات توسط سرویسکار مجاز ساید بای ساید سیلور هاوس در مشهد در محل مشتریان ارائه می شود. در این فرآیند سرویسکار تمام قسمت ها و قطعات دستگاه را بررسی، غبار روبی و عملکرد آنها را بررسی می کند و اگر ایرادی در دستگاه مشاهده کند فورا آنرا برطرف کرده و تنظیمات مناسب را به دستگاه اعمال می کند.

برای بهرمند شدن از مزایای خدمات سرویس ساید بای ساید سیلور هاوس در مشهد با سما سرویس تماس بگیرید تا در مدت زمان کوتاهی سرویسکار ساید بای ساید سیلور هاوس در مشهد به محل شما اعزام شود.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر ساید بای ساید سیلور هاوس در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات ساید بای ساید سیلور هاوس در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر ساید بای ساید سیلور هاوس در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر ساید بای ساید سیلور هاوس شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار ساید بای ساید سیلور هاوس در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو سیلور هاوس

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید سیلور هاوس در مشهد

شرکت سما سرویس پس از سالها فعالیت در زمینه تعمیر ساید بای ساید سیلور هاوس در مشهد ، اکنون موفق شده است که خدمات خود را تحت عنوان نمایندگی تعمیر ساید بای ساید سیلور هاوس در مشهد، ارائه نماید.

شرکت سما سرویس ، با در اختیار داشتن کادری مجرب در زمینه تعمیر لوازم منزل، که تعمیرکار ساید بای ساید سیلور هاوس در مشهد نیز بخشی از این کادر است، آمادگی دارد که خدماتی متمایز از شرکت های دیگر به شما عزیزان ارائه کند.

این مجموعه برای خدمات تعمیر ساید بای ساید سیلور هاوس در مشهد، گارانتی 6 ماهه در نظر گرفته است. یعنی اگر تا 6 ماه پس از تعمیر دستگاه توسط تعمیرکار سما سرویس، دستگاه به ایراد قبلی دچار شود، شرکت آن را بدون دریافت هزینه اضافی دوباره تعمیر می کند.

سما سرویس به صورت 24 ساعته در تمام روز های هفته خدمت رسانی می کند و تعطیلی ندارد پس شما عزیزان می توانید هر زمان که به تعمیرکار نیاز پیدا کردید با سما سرویس تماس بگیرید تا از خدمات این مجموعه بهره مند شوید.

برای درخواست تعمیر ساید بای ساید سیلور هاوس در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر ساید بای ساید سیلور هاوس در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر ساید بای ساید سیلور هاوس در مشهد اینجا کلیک کنید.

ممنون از شما بخاطر اینکه اینقد خوب و حرفه ای هستید. من از طریق گوگل با شما آشنا شدم و از خدمات تون استفاده کردم و واقعا راضی هستم.

ممنونم

نادر ابراهیمی
مشتری خدمات تعمیر ساید بای ساید سیلور هاوس
ممنون از سما سرویس که بجای تعویض برد یخچال ما اونو خیلی عالی تعمیر کردن. پیش هر تعمیر کاری که می رفتیم ، میگفت برد یخچال باید عوض بشه و هزینه خرید برد جدید هم خیلی زیاد بود. اما تعمیرکار شما برد یخچال مارو با هزینه خیلی منطقی تعمیر کرد.
انسیه جوزانی
مشتری خدمات تعمیر برد ساید بای ساید سیلور هاوس
ممنونم از سماسرویس که اینقد خوب و حرفه ای کار میکنن. من فرم ثبت درخواست رو تکمیل کردم و بعد از چند دقیقه واحد پشتیبانی سماسرویس بهم زنگ زد و هماهنگی کردن تا تعمیرکار اعزام بشه.

یخچال مارو تعمیرکردن و الانم مث ساعت کار میکنه. دست شما درد نکنه و موفق باشید

نازنین روحبخش
مشتری خدمات تعمیر ساید بای ساید سیلور هاوس

خدمات پس از فروش ساید بای ساید سیلور هاوس در مشهد

شرکت سما سرویس برای ساید بای ساید سیلور هاوس خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی ساید بای ساید سیلور هاوس در مشهد
  • انواع تعمیرات ساید بای ساید سیلور هاوس در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی ساید بای ساید سیلور هاوس در مشهد
  • شارژ گاز خنک کننده ساید بای ساید سیلور هاوس در مشهد
  • تامین قطعات یدکی ساید بای ساید سیلور هاوس در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات ساید بای ساید سیلور هاوس
  • سرویس ساید بای ساید سیلور هاوس در مشهد
  • تعمیر کمپرسور ساید بای ساید سیلور هاوس در مشهد

کلیه خدمات تعمیر ساید بای ساید سیلور هاوس در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

ساید بای سایدهای سیلور هاوس

کارخانه سیلور هاوس پس مدت ها فعالیت در کشورهای مختلف اکنون کارخانه خود را  در شهر تهران راه اندازی کرده و محصولات خود را در این کارخانه مونتاژ می کند. این مجموعه با تولید محصولات باکیفیت توانست سهم خوبی از بازار لوازم خانگی را به خود اختصاص داده و طرفداران زیادی را کسب کرده. در حال حاضر محصولات این برند در بازارهای ایران نیز عرضه می شوند و به دلیل کیفیت خوب در کنار قیمت مناسب، نظر خریداران زیادی را به خود جلب کرده.

شرکت سما سرویس، ارائه دهنده خدمات پس از فروش ساید بای ساید سیلور هاوس در مشهد نیز هست و آمادگی دارد تا به صورت 24 ساعته به همشهریان عزیز خدمت رسانی کند.

کلام پایانی

زمانی که ساید بای ساید شما دچار ایراد می شود، طبیعتاً به دنبال تعمیرکار می گردید، اما باید دقت کنید که نباید کار خود را به تعمیرکار غیر متخصص بسپارید زیرا می تواند موجب اتلاف وقت یا معیوب شدن قطعات دیگر و اعمال هزینه بیشتر شود.

درصورت خراب شدن دستگاه خود با سما سرویس تماس بگیرید؛ کارشناسان ما بر اساس توضیحات شما ایراد احتمالی دستگاه شما را تشخیص داده و روش برطرف کردن آن را به شما خواهند گفت و در صورت نیاز تعمیرکار یا سرویسکار  ساید بای ساید سیلور هاوس در مشهد را به محل شما اعزام می کنند. اما نکته ای که مهم است این است که اکثر قطعات این دستگاه از حساسیت بالایی برخوردار هستند و نباید بی جهت و توسط افراد نابلد دستکاری شوند. پس اگر چنانچه در کارهای فنی سررشته ای ندارید به هیچ وجه اقدام به دستکاری قطعات و بخش های مختلف دستگاه ، نکنید.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟