تعمیر ساید بای ساید وستل در مشهد در منزل با 6 ماه گارانتی
لوگو وستل

تعمیر ساید بای ساید وستل در مشهد

ساید بای ساید از وسایل پرکاربرد و مهم در منزل می باشد. زمانی که ساید بای ساید خراب می شود به دلیل بالا بودن وزن آن، اگر بخواهیم آنرا به تعمیرگاه ببریم بسیار دردسر ساز می شود و ممکن است دستگاه آسیب ببیند. اما چاره چیست؟

سما سرویس ارائه دهنده خدمات تعمیر ساید بای ساید وستل در مشهد می باشد و خدمات خود را در منزل مشتریان با بالاترین کیفیت ارائه می کند. با استفاده از این خدمات دیگر نیازی نیست ساید بای ساید شما از منزلتان خارج شود، تکنیسین ما همراه با تجهیزات کامل به منزل شما خواهد آمد و تعمیرات را با رعایت پروتکل های بهداشتی در منزل شما انجام می دهد. درصورتی که امکان تعمیر در منزل وجود نداشته باشد، تنها قطعه معیوب به تعمیرگاه انتقال داده خواهد شد.

تعمیر ساید بای ساید وستل در مشهد

شما عزیزان می توانید جهت بهرمند شدن از خدمات سما سرویس همراه با 6 ماه گارانتی رسمی، با سما سرویس تماس بگیرید و تا در کوتاه ترین زمان تعمیرکار ساید بای ساید وستل در مشهد به محل شما اعزام شود.

برخی ایرادات رایج در ساید بای ساید وستل 

در ادامه تعدادی از اشکالات رایجی که در تماس با مرکز تعمیر ساید بای ساید وستل در مشهد، درمیان گذاشته شده را همراه با روش رفع آن ها ذکر کرده ایم.

داغ شدن غیرعادی کمپرسور ساید بای ساید وستل

زمانی که دمای کمپرسور ساید بای ساید از حد معمول آن بالا می رود احتمالا تغییراتی در عملکرد دستگاه رخ داده و تاثیر منفی روی دستگاه گذاشته است. داغ شدن کمپرسور می تواند عمر آنرا کم کند و باید سریعا عیب یابی و رفع مشکل شود.

اگر موتور ساید بای ساید زیاد کار کند داغ می شود و زیاد کار کردن موتور می تواند به دلیل بسته نشدن درست درب و هدر رفتن سرما باشد. برای حل این مشکل از سالم بودن لاستیک دور درب ها اطمینان حاصل کنید و در صورت لزوم آن ها را تعویض کنید. همچنین از زیاد باز و بسته کردن درب دستگاه خودداری کنید.

دلایل دیگر رخ دادن این مشکل می توانند کمبود گاز مبرد، خرابی موتور یا ایراد در ترموستات باشند که در این صورت باید با نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید وستل در مشهد تماس بگیرید.

بوی آزار دهنده محفظه ساید بای ساید وستل

اگر زمانی که درب ساید بای ساید را باز می کنید، بوی ناخوشایندی احساس می کنید و برایتان آزار دهنده است ممکن است یکی از مواد غذایی داخل دستگاه فاسد شده باشد. این بو ممکن است حتی پس از خارج کردن مواد غذایی از داخل دستگاه نیز از بین نرود که در اینصورت تنها راه حل آن شستن دستگاه است.

همچنین برای خلاص شدن از بوی ناخوشایند می توانید از بوگیر ها یا خوشبو کننده ها در ساید بای ساید خود استفاده کنید. نگهداری موادی مانند قهوه، لیمو و وانیل نیز می توانند در رفع بوی بد بسیار موثر باشند.

از کار افتادن فن کندانسور ساید بای ساید وستل

از کار افتادن فن کندانسور می تواند موجب آسیب دیدن کمپرسور ساید بای ساید شما شود و باید سریعا برای تعمیر آن اقدام کنید. از نشانه های خرابی فن کندانسور، ایجاد صدای آزار دهنده از پشت دستگاه و داغ شدن بیش از حد کنار درب دستگاه می باشد.

جهت رفع این مشکل با سرویسکار مجاز ساید بای ساید وستل در مشهد تماس بگیرید.

ایجاد برفک در محفظه ساید بای ساید وستل

به وجود آمدن برفک در ساید بای ساید باعث مختل شدن عملکرد دستگاه می شود. در اکثر اوقات ورود هوای مرطوب به داخل دستگاه علت ایجاد برفک می باشد. پایین بودن دمای محفظه دستگاه و عدم تنظیم دمای صحیح نیز باعث یخ زدگی مواد و پدید آمدن برفک در ساید بای ساید می شود.

برای رفع این مشکل دستگاه ساید بای ساید خود را در جایی که رطوبت به آن نرسد قرار دهید و درجه دمای آن را روی دمای مناسب تنظیم کنید. درصورت حل نشدن مشکل با مرکز تعمیر ساید بای ساید وستل در مشهد تماس بگیرید.

روشن بودن مداوم لامپ ساید بای ساید وستل

اگر لامپ ساید بای ساید زمانی که درب دستگاه بسته می شود نیز روشن بماند احتمال اینکه موتور یکسره کار کند بالا می رود و به دنبال آن شاهد افزایش مصرف انرژی خواهید بود.

روشن بودن دائمی لامپ دستگاه موجب می شود دمای دستگاه بالا برود در نتیجه کمپرسور مجبور می شود برای جبران سرمای از دست رفته بیشتر کار کند و فشار زیادی روی آن وارد می شود.

از دلایل رایج رخ دادن این مشکل خرابی سوئیچ دستگاه و مشکل در اتصالات لامپ می باشد. بهتر است رفع این مشکل را به تعمیرکار مجاز ساید بای ساید وستل در مشهد بسپارید.

تعمیرکار ساید بای ساید وستل در مشهد

یک تعمیرکار باید تخصص و مهارت کافی در زمینه فعالیت خود داشته باشد تا بتواند خدماتی مطلوب ارائه کند. تجربه نیز فاکتور دیگری است که کمک می کند در فرآیند تعمیرات مشکلی ایجاد نشود و اشتباهی صورت نگیرد.

سما سرویس تعمیرکاران متخصص و باتجربه را استخدام کرده تا بتواند با بهره گیری از توان آنها خدمات ارزشمند و با کیفیت به مشتریان خود ارائه کند و دغدغه ها و نگرانی های آنها را بابت مشکلات دستگاهشان از بین ببرد. تعمیرکاران سما سرویس همواره در کارگاه های آموزشی که سما سرویس برگذار می کند شرکت می کنند تا اطلاعات خود را بروز رسانی کنند و مهارت خود را افزایش دهند.

تکنیسین های سما سرویس قادر هستند انواع مدل های ساید بای ساید وستل را تعمیر کنند. شما عزیزان می توانید برای دریافت خدمات با سما سرویس تماس بگیرید تا در سریعترین زمان تعمیرکار ساید بای ساید وستل در مشهد به محل شما اعزام کنیم.

سرویسکار ساید بای ساید وستل در مشهد

سرویس کردن دستگاه از اقدامات ضروری می باشد. جدی نگرفتن سرویس دوره ای ساید بای ساید می تواند به خرابی دستگاه ختم شود و هزینه های سنگینی را به شما تحمیل کند.

در زمان ارائه خدمات سرویس ساید بای ساید وستل در مشهد توسط سما سرویس، علاوه بر غبار روبی و جرم زدایی کامل دستگاه، مشکلات بزرگ و کوچک دستگاه که شاید برخی از آنها از دید شما پنهان بوده باشند به کلی برطرف می شوند و به اینصورت از به وجود آمدن مشکلات اساسی در آینده جلوگیری می شود. از دیگر مزایای این خدمات افزایش طول عمر دستگاه و بهبود عملکرد آن می باشد.

برای دریافت خدمات سرویس ساید بای ساید وستل در مشهد، کافیست درخواست خود را در سما سرویس ثبت کنید تا در سریعترین زمان سرویسکار ساید بای ساید وستل در مشهد به محل شما اعزام شود.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر ساید بای ساید وستل در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات ساید بای ساید وستل در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر ساید بای ساید وستل در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر ساید بای ساید وستل شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار ساید بای ساید وستل در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو وستل

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید وستل در مشهد

سما سرویس پس از سالها فعالیت و ارائه خدمات تعمیر ساید بای ساید وستل در مشهد، اکنون مفتخر است خدمات خود را با عنوان نمایندگی تعمیر ساید بای ساید وستل در مشهد به همشهریان گرامی ارائه کند.

شرکت سما سرویس با در اختیار داشتن تعمیرکاران متخصص و قطعات یدکی اصلی، قادر است خدماتی با بالاترین کیفیت ارائه کند و برای اثبات کیفیت خدمات خود و اطمینان خاطر بیشتر مشتریان، گارانتی رسمی 6 ماهه ارائه می دهد. همچنین هزینه تعمیرات به صورت منصفانه محاسبه می شود و هزینه های اضافی و غیر ضروری حذف خواهد شد.

مجموعه سما سرویس برای رفاه بیشتر همشهریان گرامی، به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته آمادگی دارد تا خدمات خود را در محل مشتریان و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به آنها ارائه کند.

برای درخواست تعمیر ساید بای ساید وستل در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر ساید بای ساید وستل در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر ساید بای ساید وستل در مشهد اینجا کلیک کنید.

ممنون از شما بابت خدمات خوبتون.

از تعمیرکارتون هم خیلی متشکرم چون خیلی با ادب و خوش برخورد بودن و کارشون رو هم به خوبی انجام دادن. واقعا حرفه ای هستید و مثل بقیه ادعای الکی ندارید.

خداقوت و موفق باشید.

میکائیل آتوسیان
مشتری خدمات تعمیر ساید بای ساید وستل
حرفه ای

وقت شناس

مشتری مدار

سه تاویژگی اصلی هستن که من در سماسرویس دیدم. براتون آرزوی موفقیت دارم

هانیه حاجی زاده
مشتری خدمات تعمیر برد ساید بای ساید وستل
شرکت سماسرویس بدون شک بهترینه.

خدماتتون کامل هست و مشتری مدار هستید. قیمت های منصفانه تعیین میکنید و توی کارتون وجدان دارید. این چیزا توی این روزا کمتر دیده میشه.

خدا خیرتون بده و به کارتون برکت بده!

یکتا بختیاری
مشتری خدمات تعمیر ساید بای ساید وستل

خدمات پس از فروش ساید بای ساید وستل در مشهد

شرکت سما سرویس برای ساید بای ساید وستل خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی ساید بای ساید وستل در مشهد
  • انواع تعمیرات ساید بای ساید وستل در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی ساید بای ساید وستل در مشهد
  • شارژ گاز خنک کننده ساید بای ساید وستل در مشهد
  • تامین قطعات یدکی ساید بای ساید وستل در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات ساید بای ساید وستل
  • سرویس ساید بای ساید وستل در مشهد
  • تعمیر کمپرسور ساید بای ساید وستل در مشهد

کلیه خدمات تعمیر ساید بای ساید وستل در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

ساید بای سایدهای وستل 

شرکت وستل یک شرکت تولید کننده لوازم خانگی، تجهیزات دفاعی و فناوری اطلاعات است که در سال 1984 در ترکیه تاسیس شد. این شرکت در ابتدا کار خود را با تولید تلویزیون آغاز کرد و در سال 2006 پر فروش ترین تلویزیون در اروپا نام گرفت. بعد از آن این برند با تولید محصولات دیگری از جمله ساید بای ساید توانست موفقیت خود را در این زمینه نیز تکرار کند و سهم خوبی از بازار ساید بای ساید را در کشورهای مختلف به خود اختصاص دهد.

سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید وستل در مشهد، وظیفه ارائه خدمات پس از فروش ساید بای ساید وستل در مشهد را عهده دار می باشد و به­صورت 24 ساعته در تمام طول هفته خدمات ارائه می کند.

کلام پایانی

ساید بای ساید ممکن است به دلیل فرسودگی یا استفاده نادرست از آن، مشکل پیدا کند و به تعمیر احتیاج پیدا کند. زمانی که ساید بای ساید شما خراب می شود و به تعمیر نیاز دارد اگر مهارت و تخصص کافی در این زمینه ندارید، دستگاه را دستکاری نکنید و با یک تعمیرکار مجاز تماس بگیرید.

برخی از مشکلات را می توانید خودتان برطرف کنید؛ شما می توانید با سما سرویس تماس بگیرید و از کارشناسان ما برای تعمیر دستگاهتان راهنمایی دریافت کنید. سما سرویس به­صورت شبانه روزی آمادگی دارد تا به تماس های شما عزیزان پاسخ دهد و جهت ارائه خدمات تعمیرکار به محل شما اعزام کند.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟