تعمیر ساید بای ساید فیلکو در مشهد در منزل شما با گارانتی
لوگو فیلکو

تعمیر ساید بای ساید فیلکو در مشهد

یکی از مهمترین لوازم منزل که کمک می کند از رفت و آمد مداوم به فروشگاه آسوده باشیم ساید بای ساید است. خراب شدن ساید بای ساید ممکن است برنامه های ما را بهم بریزد و وقت زیادی از ما بگیرد. اما چاره چیست؟

برای اینکه خیلی سریع، بدون اتلاف وقت و هیچ دردسری از شر مشکلات ساید بای ساید خود خلاص شوید می توانید با سما سرویس تماس بگیرید و از خدمات تعمیر ساید بای ساید فیلکو در مشهد استفاده کنید.

تعمیر ساید بای ساید فیلکو در مشهد

سما سرویس بالغ بر 15 سال است که در زمینه تعمیر لوازم منزل در مشهد فعالیت می کند و تعمیر ساید بای ساید فیلکو یک از خدمات سما سرویس می باشد. در طی سالها خدمت رسانی توانسته ایم با ارائه خدمات جامع و باکیفیت رضایت مشتریان را جلب کنیم و آنها را به مشتریان وفادار خود تبدیل کنیم.

جهت دریافت خدمات تعمیر ساید بای ساید فیلکو در مشهد همراه با 6 ماه گارانتی می توانید با سما سرویس تماس بگیرید تا به سرعت تکنیسین خود را به محل شما اعزام کنیم.

برخی ایرادات رایج در ساید بای ساید فیلکو

تیم ما در نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید فیلکو در مشهد، همواره تماس هایی از همشهریان در ارتباط با ایراد دستگاهشان دریافت می کند که اکثرا مشکلاتی مشابه دارند. در ادامه برخی از این ایرادات رایج را مشاهده می کنید:

موتور ساید بای ساید فیلکو بدون وقفه کار می کند

کار کردن پیوسته موتور ساید بای ساید و خاموش نشدن خودکار آن از مشکلاتی است که برای افراد زیادی رخ می دهد. به دلایلی مانند باز و بسته کردن بیش از حد درب دستگاه، خرابی نوار دور درب ها، کار کردن دستگاه در محیط گرم یا کمبود گاز مبرد این مشکل در دستگاه رخ می دهد.

ایم مشکل باید سریعا رفع شود، در غیر اینصورت می تواند موجب خراب شدن موتور شود و تعویض آن هزینه های سنگینی خواهد داشت. برای رفع مشکل با مرکز تعمیر ساید بای ساید فیلکو در مشهد (سما سرویس) تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند و در صورت لزوم با توافق شما تعمیرکار مجاز ساید بای ساید فیلکو در مشهد به محل شما اعزام کنند.

ساید بای ساید فیلکو برفک می زند

ایجاد برفک در ساید بای ساید های نوفراست (بدون برفک) یک اختلال در دستگاه محسوب می شود و نباید رخ دهد. اما اگر ساید بای ساید شما دچار این مشکل شده، رایج ترین دلیل آن می تواند ورود هوا مرطوب به دستگاه باشد. رطوبت نباید به دستگاه وارد شود و باید دستگاه خود را جایی دور از رطوبت قرار دهید.

از دلایل دیگر آن می تواند خرابی لاستیک دور درب، مشکل در سیستم دیفراست یا مشکل در ترموستات باشد. چنانچه برای رفع ایراد دستگاه به کمک نیاز دارید با نمایندگی تعمیر ساید بای ساید فیلکو در مشهد تماس بگیرید.

مواد غذایی داخل ساید بای ساید فیلکو بیش از حد سرد می شوند

این مشکل در اکثر موارد به این علت است که ترمیستور به درستی کار خود را انجام نمی دهد که این موضوع یا به دلیل تنظیمات نادرست آن است و یا به دلیل معیوب شدن آن. این مشکل به دلیل وجود یکی از ایرادات زیر رخ می دهد:

  • عدم تنظیم صحیح دمای ساید با ساید
  • کثیف بودن کویل کندانسور
  • قرار گرفتن مواد غذایی در مقابل فن خروجی هوا
  • مشکل در برد اصلی دستگاه

برای رفع این مشکل دستگاه باید توسط سرویسکار مجاز ساید بای ساید فیلکو در مشهد بررسی شود. برای این کار با نمایندگی تعمیر ساید بای ساید فیلکو در مشهد تماس بگیرید.

یخ زدگی لوله اواپراتور ساید بای ساید فیلکو

یکی دیگر از مشکلات مرتبط با یخ زدن بخشی از ساید بای ساید به برفک و یخ تشکیل شده بر روی لوله های اواپراتور در دیواره پشتی دستگاه مربوط است. این بخش اصلی ترین بخش ساید بای ساید برای ایجاد سرمایش در آن است و به دلایل مختلفی می تواند دچار یخ زدگی شود.

این مشکل می تواند به دلیل ایراد در اجزاء سیستم دیفراست باشد؛ اجزائی مانند هیتر دیفراست، تایمر دیفراست و ترموستات باید بررسی شوند. برای رفع این مشکل بهتر است با تعمیرکار ساید بای ساید فیلکو در مشهد تماس بگیرید.

بدنه ساید بای ساید فیلکو برق دارد

برق داشتن بدنه ساید بای ساید ممکن است بسیار مشکل ساز باشد. اگر متوجه وجود الکتریسیته در بدنه دستگاه خود شدید، فورا آن را از برق بکشید و سعی در دستکاری دستگاه نکنید و با نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید فیلکو در مشهد تماس بگیرید.

دلایل رخ دادن این مشکل می توانند اتصال سیم های داخلی به بدنه، اتصال سر پیچ لامپ به بدنه و مشکل در سیم ارت باشند.

تعمیرکار ساید بای ساید فیلکو در مشهد

عیب یابی و تعمیر ساید بای ساید در شرکت سما سرویس به­صورت تخصصی انجام می شود. چراکه طراحی و ساختار این دستگاه ها به خصوص در مدل های جدیدتر آن، به گونه ای است که تعمیر آن نیاز به آشنایی کامل با دستگاه دارد.

تکنیسین های سما سرویس، افرادی حرفه ای و آموزش دیده هستند که با بیش تر از 10 سال سابقه، تعمیرات موفق زیادی در کارنامه خود دارند و همواره در حال یادگیری و مطالعه فناوری های جدید هستند.

این مرکز به­صورت 24 ساعته و در تمام طول هفته از طریق وب سایت ، تماس تلفنی و واتساپ آماده پاسخگویی به سؤالات و ثبت درخواست های شما همشهریان گرامی است. این مجموعه قادر است که در هر ساعت از شبانه روز تعمیرکار ساید بای ساید فیلکو در مشهد را به منزل شما اعزام کند.

سرویسکار ساید بای ساید فیلکو در مشهد

اگر می خواهید ساید بای ساید تان سال های زیادی در آشپزخانه شما بدون مشکل کار کند، از سرویس کردن دوره ای آن غافل نشوید! از مزایای خدمات سرویس ساید بای ساید فیلکو در مشهد، نیاز پیدا نکردن دستگاه به تعمیرات اورژانسی، فزایش عمر دستگاه و بالا رفتن راندمان دستگاه است.

این فرآیند می بایست توسط سرویسکار مجاز ساید بای ساید فیلکو در مشهد انجام شود. در طول این فرآیند سرویسکار کلیه قطعات و اجزای اصلی دستگاه را بررسی می کند و علاوه بر جرم گیری تمام قسمت های دستگاه، ایرادات احتمالی آن را برطرف می کند. به اینصورت دیگر مشکلات اساسی در دستگاه به وجود نمی آید.

برای بهرمند شدن از مزایای خدمات سرویس ساید بای ساید فیلکو در مشهد با سما سرویس تماس بگیرید تا در مدت زمان کوتاهی سرویسکار ساید بای ساید فیلکو در مشهد به محل شما اعزام شود.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر ساید بای ساید فیلکو در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات ساید بای ساید فیلکو در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر ساید بای ساید فیلکو در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر ساید بای ساید فیلکو شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار ساید بای ساید فیلکو در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو فیلکو

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید فیلکو در مشهد

پس از گذشت 15 سال از آغاز فعالیت مجموعه سما سرویس به عنوان مرکز تعمیر ساید بای ساید فیلکو در مشهد و پس از سالها ارائه خدمات باکیفیت و کسب رضایت مشتریان، این مجموعه هم اکنون نمایندگی تعمیر ساید بای ساید فیلکو در مشهد را اخذ نموده و با این عنوان به مشتریان این محصول سرویس دهی می کند.

این مجموعه برای خدمات تعمیر ساید بای ساید فیلکو در مشهد، گارانتی 6 ماهه در نظر گرفته است. یعنی اگر تا 6 ماه پس از تعمیر دستگاه توسط تعمیرکار سما سرویس، دستگاه به ایراد قبلی دچار شود، شرکت آن را بدون دریافت هزینه اضافی دوباره تعمیر می کند.

فرقی ندارد در کدام منطقه از شهر مشهد سکونت دارید، نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید فیلکو در مشهد به­صورت 24 ساعته در 7 روز هفته آمادگی دارد تا خدمات خود را به شما ارائه کند.

برای درخواست تعمیر ساید بای ساید فیلکو در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر ساید بای ساید فیلکو در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر ساید بای ساید فیلکو در مشهد اینجا کلیک کنید.

خدمات خوب سماسرویس جای هیچ نظر منفی رو نمیزاره واقعا. من نظرات مشتریاتون رو خوندم و مجاب شدم با شما تماس بگیرم. و الان که از خدمات شما استفاده کردم اومدم تا اینجا نظرمو بگم.

واقعا همه این نظرای مثبتی که میخونید همشون واقع هستن و سماسرویس واقعا کارش حرف نداره

حسین زمانی
مشتری خدمات تعمیر ساید بای ساید فیلکو
تشکر میکنم از سماسرویس به خاطر خدمات خوبشون.

از تعمیرکارتون هم ممنونم که با رعایت پروتکل های بهداشتی نشون داد که چقدر به مشتری احترام میزاره. دستتون درد نکنه.

موفق باشید

نگین شاکری
مشتری خدمات تعمیر برد ساید بای ساید فیلکو
من این نظر رو مینویسم تا هرکسی که اینو میخونه بدونه که جای درستی اومده و شک نکنید که سماسرویس بهترینه.

کارشون حرف نداره  و واقعا مهارت دارن.

تشکر

شادی مصباح
مشتری خدمات تعمیر ساید بای ساید فیلکو

خدمات پس از فروش ساید بای ساید فیلکو در مشهد

شرکت سما سرویس برای ساید بای ساید فیلکو خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی ساید بای ساید فیلکو در مشهد
  • انواع تعمیرات ساید بای ساید فیلکو در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی ساید بای ساید فیلکو در مشهد
  • شارژ گاز خنک کننده ساید بای ساید فیلکو در مشهد
  • تامین قطعات یدکی ساید بای ساید فیلکو در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات ساید بای ساید فیلکو
  • سرویس ساید بای ساید فیلکو در مشهد
  • تعمیر کمپرسور ساید بای ساید فیلکو در مشهد

کلیه خدمات تعمیر ساید بای ساید فیلکو در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

ساید بای سایدهای فیلکو

کارخانه فیلکو در سال 1961 میلادی با تولید محصولاتی مانند تلویزیون و رادیو آغاز به کار کرد. این مجموعه در طی 20 سال 4 بار تغییر مالکیت داد و شرکت های بزرگی مانند فورد و فیلیپس مالکیت آن را خریداری کردند. در حال حاضر کارخانه های مادر فیلکو شرکت های فیلیپس و الکترولوکس هستند. تولیدات این کارخانه از قدیم در منازل ایرانیان وجود داشته اند و در حال حاضر نیز برخی از این محصولات مخصوصا ساید بای ساید های فیلکو در منازل مردم ایران وجود داشته و فعال می باشند.

شرکت سما سرویس، ارائه دهنده خدمات پس از فروش ساید بای ساید فیلکو در مشهد نیز هست و آمادگی دارد تا به صورت 24 ساعته به همشهریان عزیز خدمت رسانی کند.

کلام پایانی

زمانی که ساید بای ساید شما دچار مشکل می شود، شما مجاز هستید فقط درصورت داشتن دانش و مهارت در این زمینه دست به تعمیر دستگاه بزنید؛ در غیر اینصورت از دستکاری دستگاه پرهیز کنید و کار را به یک تعمیرکار ماهر بسپارید.

همچنین توجه داشته باشید که انتخاب تعمیرکار باید با حوصله و با تحقیق فراوان انجام شود تا از بروز مشکلات پیش بینی نشده در فرآیند تعمیرات پیشگیری شود. با سپردن تعمیرات دستگاه خود به سما سرویس دیگر لازم نیست نگرانی بابت کیفیت کار داشته باشید.

شرکت سما سرویس با در اختیار داشتن متخصصان با تجربه و قطعات اصلی، آماده ارائه خدمات، با کیفیت و به صرفه ، همراه با گارانتی، به همشهریان عزیز می باشد.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟