تعمیر ساید بای ساید سیلوان در مشهد - با گارانتی 6ماهه خدمات
لوگو سیلوان

تعمیر ساید بای ساید سیلوان در مشهد

ساید بای ساید از وسایل ضروری و مهم در خانه است و خراب شدن و محروم بودن از آن حتی برای یک روز هم ممکن است برنامه روزانه را با مشکل مواجه کند. زمانی که ساید بای ساید خراب می شود بهتر است برای جلوگیری از شدیدتر شدن خرابی های دستگاه هرچه سریع تر برای تعمیر آن اقدام کنید.

شاید پیدا کردن تعمیرکار معتبر و ماهر یکی از دغدغه های شما باشد و نتوانید به هر کسی اعتماد کنید. سما سرویس با گرد هم آوردن بهترین تعمیرکاران و متخصصان، توانایی دارد بهترین خدمات تعمیر ساید بای ساید سیلوان در مشهد را به همشهریان خود ارائه دهد.

تعمیر ساید بای ساید سیلوان در مشهد

بیشتر 15 سال از زمان شروع فعالیت سما سرویس به عنوان مرکز تعمیر لوازم منزل در مشهد می گذرد و در این سال ها این مجموعه موفق شده رضایت اکثر مشتریان خود را به دست بیاورد و با ارائه خدمات باکیفیت آنها را به مشتریان وفادار و ثابت خود تبدیل کند.

شما عزیزان می توانید جهت بهرمند شدن از خدمات سما سرویس همراه با 6 ماه گارانتی رسمی، با سما سرویس تماس بگیرید و تا در کوتاه ترین زمان تعمیرکار ساید بای ساید سیلوان در مشهد به محل شما اعزام شود.

برخی ایرادات رایج در ساید بای ساید سیلوان 

در ادامه تعدادی از اشکالات رایجی که در تماس با مرکز تعمیر ساید بای ساید سیلوان در مشهد، درمیان گذاشته شده را همراه با روش رفع آن ها ذکر کرده ایم.

از ساید بای ساید سیلوان بوی نامطبوعی منتشر می شود

گاهی اوقات زمانی که درب ساید بای ساید را باز می کنید شاید بوی ناخوشایندی را احساس کنید که ممکن است بسیار آزاردهنده باشد. اکثر اوقات این بوی بد به دلیل فاسد شدن مواد غذایی در دستگاه ایجاد می شود و حتی پس از خارج کردن مواد فاسد از دستگاه ممکن است از بین نرود و تنها چاره آن شستن دستگاه است.

همچنین برای خلاص شدن از بوی ناخوشایندی که ممکن است در دستگاه مانده باشد می توانید از بوگیر ها یا خوشبو کننده ها در ساید بای ساید خود استفاده کنید. نگهداری موادی مانند قهوه، لیمو و وانیل نیز می توانند در رفع بوی بد بسیار موثر باشند.

فن کندانسور ساید بای ساید سیلوان از کار افتاده است

از کار افتادن فن کندانسور می تواند سبب آسیب دیدن موتور ساید بای ساید شود و باید فورا برای تعمیر آن اقدام کنید. از نشانه ها و علائم خرابی فن کندانسور، ایجاد شدن صدای غیرطبیعی و آزار دهنده از پشت دستگاه و داغ شدن بیش از حد کنار درب دستگاه می باشد. جهت رفع این مشکل بهتر است با سرویسکار مجاز ساید بای ساید سیلوان در مشهد (سما سرویس) تماس بگیرید.

ساید بای ساید سیلوان برفک می زند

به وجود آمدن برفک در ساید بای ساید موجب اختلال در عملکرد دستگاه و کاهش راندمان آن می شود. علت اصلی ایجاد شدن برفک در ساید بای ساید، ورود هوای مرطوب به داخل دستگاه می باشد. پایین بودن دمای محفظه دستگاه و عدم تنظیم دمای صحیح باعث یخ زدگی مواد و پدید آمدن برفک در ساید بای ساید می شود.

برای حل این مشکل دستگاه را در جایی دور از رطوبت قرار دهید و درجه دمای آن را روی دمای مناسب تنظیم کنید. درصورت حل نشدن مشکل با مرکز تعمیر ساید بای ساید سیلوان در مشهد تماس بگیرید.

لامپ ساید بای ساید سیلوان دائما روشن است

اگر لامپ ساید بای ساید دائما روشن باشد به احتمال زیاد ممکن است با افزایش مصرف انرژی دستگاه و همچنین آسیب رسیدن به کمپرسور مواجه می شوید. روشن ماندن لامپ دستگاه در زمان بسته بودن درب موجب می شود دمای دستگاه بالا برود در نتیجه کمپرسور مجبور می شود برای جبران سرمای از دست رفته بیشتر کار کند و فشار زیادی بر روی آن وارد می شود.

از دلایل رایج رخ دادن این مشکل خرابی سوئیچ دستگاه و مشکل در اتصالات لامپ می باشد. بهتر است رفع این مشکل را به تعمیرکار مجاز ساید بای ساید سیلوان در مشهد بسپارید.

ساید بای ساید سیلوان خیلی سریع خاموش و روشن می شود

کمپرسور ساید بای ساید تا زمانی که دمای محفظه ها به دمای مشخص شده برسد کار می کند و پس از آن برای مدتی خاموش می شود و دوباره پس از مدتی روشن می شود و این چرخه به­صورت منظم ادامه دارد. اگر این فرآیند با سرعت بالا صورت می گیرد مشکلی در دستگاه وجود دارد. از دلایل به وجود آمدن این مشکل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اختلال در کمپرسور
  • درست عمل نکردن ترموستات
  • خراب شدن برد الکترونیکی دستگاه
  • نوسانات برق (سعی کنید از محافظ جریان استفاده کنید)

گاهی این مشکل به دلیل زیاد باز و بسته کردن درب دستگاه نیز به وجود می آید پس سعی کنید درب را زیاد باز و بسته نکنید. موارد گفته شده را بررسی کنید، اگر مشکل رفع نشد باید با نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید سیلوان در مشهد تماس بگیرید.

تعمیرکار ساید بای ساید سیلوان در مشهد

در فرآیند تعمیر عوامل زیادی در کیفیت تعمیرات تاثیر می گذارند اما مهمترین آنها مهارت تعمیرکار است. اگر تعمیرکار تخصص و مهارت کافی نداشته باشد طبیعتاً نمی تواند تعمیرات را به­صورت اصولی و درست انجام دهد، در نتیجه کیفیت کار بسیار پایین خواهد بود. یک تعمیرکار ماهر و با تجربه می تواند راحت تر مشکلات دستگاه را تشخیص دهد و تعمیرات را بدون هیچگونه مشکلی با کیفیت بالا به اتمام برساند.

سما سرویس نیز برای افزایش کیفیت خدمات خود و ارائه خدمات ارزشمند به مشتریان خود، در استخدام تعمیرکاران خود دقت زیادی به خرج داده و تنها تعمیرکاران متخصص و ماهر را استخدام کرده. تکنیسین های سما سرویس حداقل سابقه 10 سال فعالیت و ارائه خدمات در این زمینه دارند و می توانند دشوارترین تعمیرات را به آسانی و بدون مشکل، با کیفیت بالا انجام دهند.

درصورتی که به تعمیرکار ساید بای ساید سیلوان در مشهد نیاز دارید، می توانید در هر ساعت از شبانه روز با سما سرویس تماس بگیرید تا در مدت زمان کوتاهی تعمیرکار ما در محل شما جهت ارائه خدمات حاضر شود.

سرویسکار ساید بای ساید سیلوان در مشهد

سرویس کردن ساید بای ساید از اقدامات ضروری است که برای داشتن یک ساید بای ساید سالم انجام می شود. سما سرویس نیز خدمات سرویس ساید بای ساید سیلوان در مشهد ارائه می دهد. در این فرآیند علاوه بر جرم زدایی و غبار روبی دستگاه، تمام مشکلات دستگاه اعم از مشکلات کوچکی که ممکن است از دید شما پنهان مانده باشد نیز برطرف می شوند تا در آینده مشکلات اساسی و پر دردسر را به وجود نیاورند.

با سرویس کردن ساید بای ساید احتمال رخ دادن مشکلات اساسی در دستگاه شما به شدت کاهش میابد، عملکرد دستگاه بهبود پیدا می کند و عمر دستگاه نیز افزایش میابد. برای دریافت بهترین نتیجه باید حداقل هر 6 ماه یکبار دستگاه خود را سرویس کنید اما اگر برایتان مقدور نیست می توانید آنرا به یکبار در سال کاهش دهید.

برای دریافت خدمات سرویس ساید بای ساید سیلوان در مشهد، کافیست درخواست خود را در سما سرویس ثبت کنید تا در سریعترین زمان سرویسکار ساید بای ساید سیلوان در مشهد به محل شما اعزام شود.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر ساید بای ساید سیلوان در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات ساید بای ساید سیلوان در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر ساید بای ساید سیلوان در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر ساید بای ساید سیلوان شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار ساید بای ساید سیلوان در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو سیلوان

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید سیلوان در مشهد

سما سرویس توانسته با جلب رضایت و اعتماد مشتریان خود عنوان نمایندگی تعمیر ساید بای ساید سیلوان در مشهد را کسب کند و هم اکنون بیش از پیش تلاش می کند با ارائه خدمات ارزشمند و کارآمد مشتریان را در رفع مشکلات دستگاهشان یاری کند.

شرکت سما سرویس با در اختیار داشتن بهترین تعمیرکاران و قطعات یدکی اصلی، قادر است خدماتی با بالاترین کیفیت ارائه کند و برای اثبات کیفیت خدمات خود و اطمینان خاطر بیشتر مشتریان، گارانتی رسمی 6 ماهه ارائه می دهد. همچنین هزینه تعمیرات به­صورت منصفانه محاسبه می شود و هزینه های اضافی و غیر ضروری اعمال نخواهد شد.

سما سرویس، نمایندگی تعمیر ساید بای ساید سیلوان در مشهد، تنها مرکزی است که به­صورت 24 ساعته و در تمام طول هفته آمادگی خدمت رسانی سریع و با کیفیت بالا را دارد. پشتیبانی 24 ساعته و در کنار آن گارانتی 6 ماهه خدمات نیز از ویژگی هایی است که مجموعه سما سرویس را از دیگر رقبا متمایز می کند.

برای درخواست تعمیر ساید بای ساید سیلوان در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر ساید بای ساید سیلوان در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر ساید بای ساید سیلوان در مشهد اینجا کلیک کنید.

مدتی بود که احساس میکردم یخچال خونمون مث قبل کار نمیکنه. توی اینترنت سرچ کردم و با سایت سماسرویس آشنا شدم. تماس گرفتم ومشکل رو گفتم و سرویسکار سماسرویس اومد و کارشو انجام داد و الان یخچال ما داره مث روز اولش کار میکنه. ممنون از سماسرویس.
حسین علیپور
مشتری خدمات تعمیر ساید بای ساید سیلوان
من میخوام از همه مجموعه سماسرویس تشکر کنم چون واقعا دارن زحمت میکشن و شبانه روزی خدمت رسانی میکنن. و اینکه در کنار این خدمات متنوع و عالی قیمت منصفانه ای هم برای خدماتشون تعیین می کنن. حداقل میتونم بگم توی مشهد رودستشون نیست
حمیده لایقی
مشتری خدمات تعمیر برد ساید بای ساید سیلوان
بهترین و معتبرترین شرکت تعمیر یخچال فریجیدر سماسرویس هست. شک نکنید که بهترین خدمات رو ازاین شرکت میگیرید و کارشون واقعا خوب و حرفه ایه.

دمتون گرم خدا حفظتون کنه

امیر دانشور
مشتری خدمات تعمیر ساید بای ساید سیلوان

خدمات پس از فروش ساید بای ساید سیلوان در مشهد

شرکت سما سرویس برای ساید بای ساید سیلوان خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی ساید بای ساید سیلوان در مشهد
  • انواع تعمیرات ساید بای ساید سیلوان در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی ساید بای ساید سیلوان در مشهد
  • شارژ گاز خنک کننده ساید بای ساید سیلوان در مشهد
  • تامین قطعات یدکی ساید بای ساید سیلوان در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات ساید بای ساید سیلوان
  • سرویس ساید بای ساید سیلوان در مشهد
  • تعمیر کمپرسور ساید بای ساید سیلوان در مشهد

کلیه خدمات تعمیر ساید بای ساید سیلوان در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

ساید بای سایدهای سیلوان 

شرکت سیلوان یکی از بزرگترین تولیدکننده های لوازم خانگی در ایران است. این شرکت در سال 1357 با تولید پلوپز کار خود را شروع کرده و در حال حاضر تولیدات انواع لوازم خانگی را پوشش می دهد. ساید بای ساید های این شرکت با کیفیت خوب تولید می شوند و قیمت مناسبی دارند و از طراحی مدرن و زیبا بهره می برند.

سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیر ساید بای ساید سیلوان در مشهد، وظیفه ارائه خدمات پس از فروش ساید بای ساید سیلوان در مشهد را عهده دار می باشد و به­صورت 24 ساعته در تمام طول هفته خدمات ارائه می کند.

کلام پایانی

تعمیر ساید بای ساید یک کار تخصصی و نیازمند تجربه زیاد است. زمانی که می خواهید برای تعمیر ساید بای ساید خود با یک تعمیرکار تماس بگیرید، بهتر است با کمی تحقیق یک تعمیرکار متخصص و ماهر را برای این کار انتخاب کنید زیرا سپردن کار به افراد غیر متخصص و ناشی می تواند شما را با مشکلاتی مانند تشدید خرابی ها و افزایش هزینه ها رو به رو کند و تعمیرات با کیفیت بسیار پایینی انجام می گیرد.

شرکت سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید سیلوان در مشهد، آمادگی دارد تا به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته به شما عزیزان خدمت رسانی کند.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟