تعمیر ساید بای ساید آمانا در مشهد - 6 ماه تضمین کیفیت خدمات
لوگو آمانا

تعمیر ساید بای ساید آمانا در مشهد

ساید بای ساید یک وسیله بسیار کاربردی و ضروری در آشپزخانه است. این دستگاه ساختار پیچیده ای دارد و تعمیر آن توسط افراد غیر حرفه ای ممکن نمی باشد، به همین دلیل باید در زمان خرابی آن با یک تعمیرکار متخصص و مجرب تماس بگیرید.

سما سرویس سالهاست خدمات تعمیر ساید بای ساید آمانا در مشهد ارائه می کند. این مجموعه با در اختیار داشتن بهترین تعمیرکاران و متخصصان همواره تلاش می کند خدماتی باکیفیت و ارزشمند به مشتریان ارائه کند و تا به حال بیش از هزاران مشتری رضایت خود را از خدمات ارائه شده توسط سما سرویس اعلام کرده اند.

تعمیر ساید بای ساید آمانا در مشهد

سما سرویس به صورت شبانه روزی آماده است تا به همشهریان عزیز در سراسر شهر مشهد خدمات ارئه کند. شما عزیزان می توانید با سما سرویس تماس بگیرید تا در مدت کوتاهی همکاران ما تعمیرکار مجاز ساید بای ساید آمانا در مشهد به محل شما اعزام کنند.

برخی ایرادات رایج در ساید بای ساید آمانا

ساید بای ساید های آمانا ایراداتی دارند که نسبت به سایر موارد بیشتر مشاهده شده اند و همشهریان زیادی برای رفع آنها با سما سرویس تماس می گیرند. در ادامه برخی از این ایرادات رایج را همراه با روش رفع آنها مشاهده می کنید.

کار نکردن آبسردکن ساید بای ساید آمانا

آبسردکن آب خنک را برای ما فراهم می سازد و کار نکردن آن مخصوصا در فصول گرم ناخوشایند است. این مشکل زمانی رخ می دهد که مخزن آب یا لوله های انتقال آب دستگاه یخ زده باشد و باید یخ آنها را ذوب کرد تا مشکل حل شود. البته در برخی موارد هم کاهش فشار آب ممکن است سبب بروز چنین مشکلی بشود که بصورت موقتی است و با افزایش مجدد فشار آب مشکل خود به خود برطرف خواهد شد.

مواردی ممکن است این مشکل به دلیل خرابی شیر برقی کنترل ورود آب به آبسردکن ایجاد شود که در این مورد می بایست شیر ورودی آب را تعمیر یا در صورت نیاز آنرا تعویض کنید تا ایراد برطرف شود. اگر برای رفع این مشکل به کمک احتیاج دارید با سرویسکار مجاز ساید بای ساید آمانا در مشهد تماس بگیرید.

سروصدای زیاد ساید بای ساید آمانا

در حالت عادی صدایی که از ساید بای ساید به گوش می رسد بسیار کم است. اما زمانی که ساید بای ساید صدای شدیدتر و غیر عادی تولید کند و این صدا آزار دهنده باشد، مشکلی در دستگاه وجود دارد و بهتر است سریعا برطرف شود.

عوامل ایجاد صدای غیر عادی در دستگاه می توانند تراز نبودن دستگاه، مشکل در موتور و معیوب شدن اجزاء فن دستگاه باشند. برای رفع مشکل باید ابتدا دستگاه را تراز کنید، با اینکار معمولا مشکل حل می شود. در صورت حل نشدن مشکل با نمایندگی تعمیر ساید بای ساید آمانا در مشهد تماس بگیرید.

روشن شدن چراغ فیلتر آب ساید بای ساید آمانا

چراغ فیلتر زمانی روشن می شود که عمر فیلتر تمام شده باشد و نیاز باشد که آنرا تعویض کنید. تعویض فیلتر کار آسانی است؛ ابتدا لازم است با توجه به مدل دستگاهتان فیلتر مناسب را خریداری نموده و آنرا جایگزین فیلتر قدیمی کنید. گاهی اوقات ممکن است به دلیل جابجایی و تکان خوردن دستگاه فیلتر از جای خود خارج شود که به راحتی با درست جا زدن آن مشکل رفع می شود.

اگر مشکل رفع نشد ممکن است برنامه برد دستگاه برهم خورده باشد و باید توسط سرویسکار مجاز ساید بای ساید آمانا در مشهد بررسی شود.

کار کردن بدون وقفه ساید بای ساید آمانا

اگر ساید بای ساید شما بدون وقفه در حال کار کردن و خنک کردن می باشد و به صورت خودکار خاموش و روشن نمی شود، ممکن است این مشکل به دلیل باز و بسته کردن بیش از حد دستگاه و هدر رفتن سرمای آن رخ داده باشد و باید از اینکار خودداری کنید.

همچنین ممکن است گاز خنک کننده دستگاه نشت کرده باشد و به دلیل کمبود گاز دستگاه یکسره کار می کند؛ در اینصورت باید با نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید آمانا در مشهد تماس بگیرید.

روشن نشدن ساید بای ساید آمانا

احتمالا با روشن نشدن دستگاهتان بسیار نگران شده باشید، اما قبل از هرکاری ابتدا باید سلامت کابل برق دستگاه را بررسی کنید و از متصل بودن آن به پریز و وجود برق در پریز اطمینان حاصل کنید.

از دلایل روشن نشدن دستگاه می توان به مشکل در مدار تغذیه، خرابی موتور و معیوب شدن برد اصلی دستگاه اشاره کرد. برای رفع این مشکل باید با تعمیرکار مجاز ساید بای ساید آمانا در مشهد تماس بگیرید.

تعمیرکار ساید بای ساید آمانا در مشهد

زمانی که می خواهید با تعمیرکار ساید بای ساید آمانا در مشهد تماس بگیرید تا مشکل دستگاه شما را برطرف کند، بهتر است کمی پرس و جو کنید و یک تعمیرکار معتبر و حرفه را برای اینکار انتخاب کنید تا درست و اصولی دستگاه را تعمیر کند.

اگر دستگاه به صورت اصولی تعمیر نشود و ریشه مشکل حل نشود امکان دارد بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی مشکل دوباره در دستگاه نمایان شود؛ حتی وخیم تر از قبل!

برای جلوگیری از پیش آمدن چنین اتفاقاتی ما در انتخاب تعمیرکاران خود دقت بسیاری به خرج داده ایم و تنها تعمیرکاران آموزش دیده، حرفه ای و باتجربه را استخدام کرده ایم. تکنیسین های ما با بهره گیری از دانش و تجربه ای که در سالها انجام تعمیرات به دست آورده اند توانایی تعمیر انواع مشکلات را دارند.

اگر دستگاه شما خراب شده و به تعمیرکار ساید بای ساید آمانا در مشهد نیاز دارید با سما سرویس تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان ممکن تکنیسین ما در محل شما حضور یابد.

سرویسکار ساید بای ساید آمانا در مشهد

مهمترین عامل در حفظ سلامت تمام دستگاه ها از جمله ساید بای ساید، استفاده صحیح و درست از دستگاه می باشد. مورد دیگری که نقش بسزایی در حفظ سلامت دستگاه دارد و باعث افزایش عمر دستگاه نیز می شود سرویس دوره ای دستگاه می باشد.

سما سرویس خدمات سرویس ساید بای ساید آمانا در مشهد نیز ارائه می کند. این خدمات باعث افزایش طول عمر دستگاه و بهبود عملکرد دستگاه می شود و با برطرف شدن مشکلات جزئی و پنهان دستگاه احتمال نیاز پیدا کردن دستگاه به تعمیرات اساسی به شدت کاهش میابد. هزینه های تعمیرات دستگاه چندین برابر هزینه سرویس کردن آن می باشد، در نتیجه بهتر است قبل از اینکه دستگاه به تعمیر احتیاج پیدا کند آنرا سرویس کنید و از دردسر های آن در امان باشید.

اگر تصمیم دارید از خدمات سرویس ساید بای ساید آمانا در مشهد استفاده کنید با سما سرویس تماس بگیرید تا در سریعترین زمان سرویسکار ساید بای ساید آمانا در مشهد به محل شما اعزام شود.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر ساید بای ساید آمانا در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات ساید بای ساید آمانا در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر ساید بای ساید آمانا در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر ساید بای ساید آمانا شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار ساید بای ساید آمانا در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو آمانا

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید آمانا در مشهد

سما سرویس پس از یک دهه خدمت رسانی و کسب رضایت هزاران مشتری با ارائه خدمات با کیفیت، اکنون به عنوان نمایندگی تعمیر ساید بای ساید آمانا در مشهد نیز به خدمت رسانی به همشهریان خود ادامه می دهد. همچنین این مجموعه به عنوان یک مرکز معتبر، خدمات خود را 6 ماه ضمانت و گارانتی می کند تا مشتریان دیگر نگرانی بابت کیفیت خدمات نداشته باشند.

گارانتی 6 ماهه سما سرویس بدین صورت است که اگر دستگاه تا 6 ماه پس از تعمیر توسط سما سرویس، دوباره به ایراد رفع شده دچار شود، شرکت بدون دریافت هیچگونه هزینه ای دستگاه را دوباره تعمیر می کند.

نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید آمانا در مشهد با راه اندازی سامانه ثبت درخواست به صورت آنلاین و تلفنی و همچنین پاسخگویی و پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته، سعی در ایجاد آسایش برای شما عزیزان دارد.

برای درخواست تعمیر ساید بای ساید آمانا در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر ساید بای ساید آمانا در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر ساید بای ساید آمانا در مشهد اینجا کلیک کنید.

خیلی تشکر میکنم از سما سرویس و تعمیرکار خیلی خوبشون که به سرعت مشکل یخچالمون رو رفع کردن و تعمیرکاری که فرستاده بودن بسیار با اخلاق بودن و پروتکل های بهداشتی رو به خوبی رعایت کردن.
ایرج احمدزاده
مشتری خدمات تعمیر ساید بای ساید آمانا
میخواستم تشکر کنم از شما و تعمیرکار حرفه ای تون که خیلی سریع بدون اینکه وقت تلف کنند عیب یخچال مارو پیدا و تعمیر کردند و خیلی از کارشون راضیم بسیار تمیز انجام دادن کارشونو. متشکرم
ژاله غفوری
مشتری خدمات تعمیر برد ساید بای ساید آمانا
سلام، من میخواستم تشکر کنم از سما سرویس که خیلی زود تعمیرکار به محل ما فرستادن و ایشون در منزل ما همه کار هارو انجام دادن و نکات بهداشتی مثل ماسک زدن رو هم رعایت کرده بودن. خیلی ممنونم
کمال الدین میرزاپور
مشتری خدمات تعمیر ساید بای ساید آمانا

خدمات پس از فروش ساید بای ساید آمانا در مشهد

شرکت سما سرویس برای ساید بای ساید آمانا خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی ساید بای ساید آمانا در مشهد
  • انواع تعمیرات ساید بای ساید آمانا در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی ساید بای ساید آمانا در مشهد
  • شارژ گاز خنک کننده ساید بای ساید آمانا در مشهد
  • تامین قطعات یدکی ساید بای ساید آمانا در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات ساید بای ساید آمانا
  • سرویس ساید بای ساید آمانا در مشهد
  • تعمیر کمپرسور ساید بای ساید آمانا در مشهد

کلیه خدمات تعمیر ساید بای ساید آمانا در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

ساید بای سایدهای آمانا

آمانا، برند یک شرکت تولید لوازم خانگی است که در سال 1934 در کشور آمریکا تاسیس شده است. در سال 1954 این شرکت اولین فریزر عمودی را به تولید رساند و روانه بازار کرد که به خوبی از آن استقبال شد. درحال حاضر ساید بای ساید های این برند با کیفیت بالا و طراحی مدرن تولید و عرضه می شوند.

سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیر ساید بای ساید آمانا در مشهد، خدمات پس از فروش ساید بای ساید آمانا در مشهد را بصورت شبانه روزی به همشهریان عزیز در سرتاسر شهر مشهد ارائه می کند.

کلام پایانی

اگر می خواهید سال های زیادی بدون دردسر از ساید بای سایدتان استفاده کنید، باید از آن به درستی استفاده کنید و آن را به صورت دوره ای سرویس کنید تا به تعمیرات احتیاج پیدا نکنید. در صورتی که به تعمیر نیاز پیدا کردید، کار را به یک تکنیسین ماهر و با تجربه بسپارید تا از هدر رفتن زمان و هزینه ها جلوگیری کنید و به هیچ وجه خودتان برای تعمیر آن اقدام نکنید و دستگاه را دستکاری نکنید.

سما سرویس تمام تمرکز خود را بر روی ارائه خدمات با کیفیت و با سرعت بالا و همچنین ارتقاء دانش تعمیرکاران خود گذاشته تا بتواند به بهترین شکل به شما عزیزان خدمت رسانی کند. برای دریافت خدمات تعمیر ساید بای ساید آمانا در مشهد با سما سرویس تماس بگیرید و خدمات را در محل خود همراه با 6 ماه گارانتی دریافت کنید.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟