تعمیر ساید بای ساید مای تگ در مشهد در منزل شما با گارانتی
لوگو مای تگ

تعمیر ساید بای ساید مای تگ در مشهد

خراب شدن ساید بای ساید از مشکلات بسیار ناخوشایند است و ممکن است تعمیر آن وقت زیادی از شما بگیرد. از آنجایی که تعمیر کردن ساید بای ساید یک کار تخصصی است، برای اینکه با کیفیت مطلوب و بدون معطلی صورت بگیرد باید توسط یک تعمیرکار مجاز و مجرب صورت بگیرد.

سما سرویس بیشتر از 15 سال است که در زمینه تعمیر لوازم منزل در مشهد فعالیت می کند و چندین سال است که خدمات تعمیر ساید بای ساید مای تگ در مشهد ارائه می دهد. ما بهترین تعمیرکاران را گردهم آورده ایم تا بتوانیم بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهیم و دغدغه های آنها را در ارتباط با مشکلات دستگاهشان برطرف کنیم. تاکنون سما سرویس توانسته با ارائه خدمات باکیفیت به هزاران مشتری رضایت آنها را جلب کند و بین آنها محبوبیت پیدا کند.

تعمیر ساید بای ساید مای تگ

شما همشهریان عزیز می توانید در هر ساعت از شبانه روز که به خدمات تعمیر ساید بای ساید مای تگ در مشهد نیاز دارید با سما سرویس تماس بگیرید تا همکاران ما در مدت زمان کوتاهی تعمیرکار ساید بای ساید مای تگ در مشهد را به محل شما اعزام کنند.

برخی ایرادات رایج در ساید بای ساید مای تگ 

در تماس با مرکز تعمیر ساید بای ساید مای تگ در مشهد، ایرادات بسیاری مطرح شده که اکثرا شبیه به هم بوده اند. در ادامه رایجترین مشکلات ساید بای ساید را همراه با روش رفع آن ها ذکر کرده ایم.

مشکل سخت باز شدن درب ساید بای ساید مای تگ

سخت باز شدن درب ساید بای ساید از مشکلاتی است که عده زیادی با آن مشکل دارند. این مشکل ممکن است به دلیل کثیف بودن و جرم گرفتن لاستیک دور درب اتفاق بیفتد و با چسبیدن لاستیک به درب باز کردن آن سخت شود. از دلایل دیگر رخ دادن این اتفاق می توان به خرابی لولای درب و تراز بودن ساید بای ساید اشاره کرد.

جهت رفع این مشکل شما باید موارد بالا را بررسی کنید و درصورت پیدا کردن ایراد آن، آنرا رفع کنید. اگر برای عیب یابی و رفع این مشکل به کمک احتیاج داشتید با سرویسکار مجاز ساید بای ساید مای تگ در مشهد تماس بگیرید.

ریزش آب از اطراف ساید بای ساید مای تگ

از مشکلات رایجی که خیلی از کاربران ساید بای ساید با آن مشکل دارند و از آن شکایت می کنند می توان به ریزش آب از ساید بای ساید اشاره کرد. این مشکل معمولا دلیل مشخص و قطعی ندارد و ممکن است از محل های مختلف دستگاه آن نشت کند و از دستگاه خارج شود؛ موارد زیر برخی از محل هایی هستند که نشت آب بیشتر از آنها رخ داده است:

  • لوله تخلیه
  • سینی تخلیه
  • شیر برقی کنترل ورودی آب
  • لوله های آبرسانی و تامین آب

برای رفع این مشکل باید به دقت تک به تک موارد گفته شده را بررسی کنید و درصورت پیدا کردن محل نشتی اقدامات لازم را برای آب بندی و تعمیر آن انجام دهید. اگر قادر به عیب یابی و تعمیر این مشکل نیستید با نمایندگی تعمیر ساید بای ساید مای تگ در مشهد (سما سرویس) تماس بگیرید.

جریان داشتن برق در بدنه ساید بای ساید مای تگ

وجود برق در بدنه ساید بای ساید یک مشکل جدی و خطرناک است و باید سریعا رفع شود، در غیر اینصورت ممکن است سبب آسیب رسیدن به قطعات دستگاه و یا برق گرفتگی افراد ساکن در منزل شود. این مشکل می تواند به دلیل مشکل داشتن اتصالات داخلی دستگاه، اتصال داشتن سرپیچ یا سیم های لامپ داخل دستگاه به بدنه و یا از بین رفتن روکش عایق سیم های دستگاه رخ دهد.

درصورت مواجهه با این مشکل فورا دوشاخ کابل دستگاه را از پریز بکشید و با تعمیرکار مجاز ساید بای ساید مای تگ در مشهد تماس بگیرید.

خنک نکردن بخش یخچال ساید بای ساید مای تگ

اختلال در عملکرد سیستم سرمایشی در بخش یخچال ساید بای ساید و گرم بودن آن نیز از مشکلات رایج در این دستگاه می باشد. اگر بخش فریزر به درستی کار کند و فقط بخش یخچال آن گرم باشد مواد غذایی داخل یخچال به سرعت فاسد می شوند و باید سریعا برای رفع این مشکل اقدام کرد.

از دلایل رخ دادن این اتفاق می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • یخ زدگی کویل های اواپراتور
  • خرابی دمپر کنترل هوا
  • معیوب شدن ترمیستور
  • ایراد در برد کنترل دما
  • خرابی ترموستات یا تایمر دیفراست

جهت رفع این مشکل پیشنهاد می شود با نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید مای تگ در مشهد (سما سرویس) تماس بگیرید و از راهنمایی کارشناسان ما استفاده کنید.

روشن نشدن لامپ ساید بای ساید مای تگ

ساده ترین دلیل رخ دادن این اتفاق می تواند سوختن لامپ دستگاه باشد که در اینصورت باید تعویض شود. در هنگام تعمیر لامپ ساید بای ساید حتما دستگاه را از برق بکشید تا از برق گرفتگی جلوگیری کنید. از دلایل دیگر رخ دادن این مشکل می توان به خرابی سوئیچ درب  و برد الکترونیکی دستگاه اشاره کرد. اگر برای رفع این ایراد به مشکل بر خوردید با تعمیرکار مجاز ساید بای ساید مای تگ در مشهد تماس بگیرید.

تعمیرکار ساید بای ساید مای تگ در مشهد

تعمیرکارانی که در سما سرویس تعمیرات ساید بای ساید را انجام می دهند به­صورت تخصصی آموزش دیده اند و با سالها فعالیت در این زمینه و تعمیر انواع ایرادات دستگاه تجربه زیادی به دست آورده اند که به آنها در پروژه های بعدی کمک زیادی خواهد کرد؛ با استفاده از این تجربیات کار تعمیرات بدون مشکل و سریعتر پیش می رود و از انجام دادن اشتباهات ناشی از بی تجربگی جلوگیری می شود.

همچنین ما در سما سرویس به­صورت منظم برای تکنیسین های خود کارگاه های آموزشی برگزار می کنیم و اطلاعات و متدهای بروز تعمیر را در اختیار آنها قرار می دهیم تا همواره بروز باشند و بتوانند بهترین خدمات را به مشتریان ارائه دهند. شما همشهریان عزیز می توانید در هر ساعت از شبانه روز که به تعمیرکار ساید بای ساید مای تگ در مشهد احتیاج دارید با سما سرویس تماس بگیرید و درخواست اعزام تعمیرکار کنید تا در سریعترین زمان خدمات را در محل خود دریافت کنید.

سرویسکار ساید بای ساید مای تگ در مشهد

سرویس کردن ساید بای ساید از اقدامات ضروری جهت حفظ سلامت دستگاه و افزایش طول عمر ساید بای ساید می باشد و بهتر است هر 6 ماه یکبار انجام شود تا بهترین تاثیر را داشته باشد. جدی نگرفتن سرویس دوره ای ساید بای ساید ممکن است به رخ دادن مشکلات اساسی در دستگاه ختم شود.

سما سرویس خدمات سرویس ساید بای ساید مای تگ در مشهد نیز ارائه می دهد و سعی می کند با ارائه این خدمات به مشتریان خود کمک کند تا طول عمر دستگاه خود را افزایش دهند و در آینده با مشکلات اساسی و دردسر ساز در دستگاه خود روبرو نشوند. در طول این فرآیند، سرویسکار مجاز ساید بای ساید مای تگ در مشهد در منزل مشتری به بررسی و ارزیابی عملکرد تمام بخش های ساید بای ساید می پردازد و درصورتی که جزئی ترین ایرادی پیدا کند آن را رفع می کند. به این صورت این ایرادات جزئی و کوچک در آینده به مشکلات بزرگتر تبدیل نخواهند شد و برای مشتریان دردسر ایجاد نخواهند کرد؛ علاوه بر آن دستگاه غبار روبی شده و تنظیمات مناسب به آن اعمال می شود.

اگر تصمیم گرفتید که ساید بای ساید خود را سرویس کنید و می خواهید از مزایای خدمات سرویس ساید بای ساید مای تگ در مشهد بهرمند شوید، کافی است با سما سرویس تماس بگیرید تا همکاران ما در سریعترین زمان ممکن سرویسکار ساید بای ساید مای تگ در مشهد به محل شما اعزام کنند.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر ساید بای ساید مای تگ در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات ساید بای ساید مای تگ در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر ساید بای ساید مای تگ در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر ساید بای ساید مای تگ شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار ساید بای ساید مای تگ در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو مای تگ

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید مای تگ در مشهد

سما سرویس توانسته با سالها تلاش بی وقفه و ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان خود، به عنوان یک مرکز معتبر در حوزه خود تبدیل شود و اعتماد هزاران مشتری را جلب کند. اکثر مشتریانی که از خدمات این مجموعه استفاده کرده اند رضایت کامل داشته اند و به مشتریان ثابت و وفادار این مجموعه تبدیل شده اند. استفاده از خدمات سما سرویس مزایایی به همراه دارد از جمله:

  • ارائه خدمات با سرعت بالا و بدون معطلی
  • خدمات جامع و باکیفیت
  • پاسخگویی 24 ساعته
  • گارانتی 6 ماهه
  • قیمت عادلانه و شفاف سازی هزینه ها

سما سرویس مفتخر است که به عنوان نمایندگی تعمیر ساید بای ساید مای تگ در مشهد به شما عزیزان خدمت رسانی کند و در راستای رفاه بیشتر شما عزیزان سامانه ثبت درخواست آنلاین و تلفنی راه اندازی کرده و به صورت 24 ساعته در تمام روز های هفته آماده است تا خدمات خود را به شما عزیزان ارائه کند.

برای درخواست تعمیر ساید بای ساید مای تگ در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر ساید بای ساید مای تگ در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر ساید بای ساید مای تگ در مشهد اینجا کلیک کنید.

تشکر می کنم از سماسرویس. کارتون واقعا عالی و بدون نقص بود. 

همه چیز خوب بود و من 100% راضی هستم.

ممنون و متشکر

مازیار بهرامی
مشتری خدمات تعمیر ساید بای ساید مای تگ
ممنون از سما سرویس که بجای تعویض برد یخچال ما اونو خیلی عالی تعمیر کردن. پیش هر تعمیر کاری که می رفتیم ، میگفت برد یخچال باید عوض بشه و هزینه خرید برد جدید هم خیلی زیاد بود. اما تعمیرکار شما برد یخچال مارو با هزینه خیلی منطقی تعمیر کرد.
الهه کاشانی
مشتری خدمات تعمیر برد ساید بای ساید مای تگ
خیلی خوبه که یه شرکت مثل شما توی مشهد هست که ادم میتونه با خیال راحت بهش اعتماد کنه .

کار سماسرویس حرف نداره . شک نکنید که بهترین هستند.

تشکر

زیبا بردبار
مشتری خدمات تعمیر ساید بای ساید مای تگ

خدمات پس از فروش ساید بای ساید مای تگ در مشهد

شرکت سما سرویس برای ساید بای ساید مای تگ خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی ساید بای ساید مای تگ در مشهد
  • انواع تعمیرات ساید بای ساید مای تگ در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی ساید بای ساید مای تگ در مشهد
  • شارژ گاز خنک کننده ساید بای ساید مای تگ در مشهد
  • تامین قطعات یدکی ساید بای ساید مای تگ در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات ساید بای ساید مای تگ
  • سرویس ساید بای ساید مای تگ در مشهد
  • تعمیر کمپرسور ساید بای ساید مای تگ در مشهد

کلیه خدمات تعمیر ساید بای ساید مای تگ در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

ساید بای سایدهای مای تگ

برند مای تگ، یک تولید کننده لوازم خانگی آمریکایی است. از محصولات پرفروش این برند که در ایران نیز موجود است می توان به ساید بای ساید های آن اشاره کرد، ساید بای ساید های این برند از کیفیت مناسب و طراحی زیبا بهره می برند. همچنین مصرف انرژی در این دستگاه ها بسیار پایین و بهینه می باشد و گزینه ای مناسب برای خرید هستند.

شرکت سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید مای تگ در مشهد، آماده است تا خدمات پس از فروش ساید بای ساید مای تگ در مشهد را به صورت 24 ساعته به همشهریان عزیز ارائه دهد.

کلام پایانی

ساید بای ساید یک دستگاه الکترونیکی است و بالاخره روزی خراب می شود و جای خود را به ساید بای ساید جدیدتر می دهد، اما با اقداماتی می توان این زمان را به تعویق انداخت و سالهای بیشتری از دستگاه خود استفاده کرد. برای اینکه بتوان از حداکثر طول عمر ساید بای ساید استفاده کرد باید اصول استفاده صحیح و مراقبت از دستگاه را به خوبی رعایت کرد. با استفاده کردن درست از دستگاه در کنار سرویس کردن دوره ای و منظم آن می توانید سالها بدون مشکل از دستگاه خود استفاده کنید.

شما عزیزان ساکن در تمام مناطق شهر مشهد می توانید در کمتر از دو دقیقه درخواست خود را برای تعمیر ساید بای ساید مای تگ در مشهد ثبت کنید. شرکت سما سرویس به­صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی در سرتاسر شهر مشهد سرویس دهی می کند. حداکثر مدت زمان اعزام تعمیرکار به منزل شما در مجموعه سما سرویس 2 ساعت خواهد بود و در حالت عادی تعمیرکار ساید بای ساید مای تگ در مشهد در کمتر از دو ساعت به منزل یا محل مورد نظر شما اعزام خواهد شد.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟