تعمیر ساید بای ساید جی پلاس در مشهد - با 6 ماه تضمین خدمات
لوگو جی پلاس

تعمیر ساید بای ساید جی پلاس در مشهد

ساید بای ساید از ارکان اصلی آشپزخانه است که نقش آن نگهداری از مواد غذایی در دمای پایین و جلوگیری از فاسد شدن آنها است. زمانی که ساید بای ساید شما با مشکل مواجه می شود بهتر است سریعا برای تعمیر آن اقدام کنید تا از فاسد شدن مواد غذایی و شدیدتر شدن خرابی دستگاه جلوگیری کنید.

بیشتر از 15 سال از آغاز فعالیت سما سرویس در زمینه تعمیر لوازم منزل در مشهد می گذرد و در این سال ها این شرکت با ارائه خدماتی مانند تعمیر ساید بای ساید جی پلاس در مشهد با کیفیت بالا توانسته رضایت بیشتر مشتریان خود را جلب کند و جزو بهترین شرکت ها در حوزه خود شناخته شود.

تعمیر ساید بای ساید جی پلاس در مشهد

اگر ساید بای ساید شما دچار مشکل شده و می خواهید فورا آنرا تعمیر کنید می توانید با سما سرویس تماس بگیرید تا به سرعت تعمیرکار ساید بای ساید جی پلاس در مشهد به محل شما اعزام شود و خدمات را همراه با 6 ماه گارانتی در منزل شما ارائه دهد.

برخی ایرادات رایج در ساید بای ساید جی پلاس 

در تماس با مرکز تعمیر ساید بای ساید جی پلاس در مشهد ایرادات بسیاری مطرح شده که اکثرا شبیه به هم بوده اند که در ادامه رایجترین آنها را همراه با روش رفع آن ها آورده ایم:

خاموش شدن ساید بای ساید جی پلاس

خاموش شدن ناگهانی ساید بای ساید ممکن است شما را نگران کند اما جای نگرانی نیست، زیرا ممکن است فقط کابل برق دستگاه مشکل پیدا کرده باشد. علت دیگر رخ دادن این اتفاق، مشکل در جعبه فیوز دستگاه است و باید مورد بررسی قرار بگیرد.

اگر با بررسی موارد بالا نتوانستید مشکل را پیدا کنید احتمال دارد مشکل از برد اصلی دستگاه، اورلود یا کمپرسور دستگاه باشد و بهتر است با نمایندگی تعمیر ساید بای ساید جی پلاس در مشهد بررسی شود.

کارنکردن صفحه نمایش کنترل ساید بای ساید جی پلاس

کارنکردن صفحه نمایش و دکمه های آن یکی از مشکلات رایج است. از دلایل آن می تواند به موارد زیر اشاره کرد:

  • خراب شدن کلیدهای یا تاچ صفحه
  • سوختن صفحه نمایش
  • خرابی برد

برای رفع این مشکل، دستگاه را یکبار از برق بکشید و دوباره به برق بزنید. در صورت حل نشدن مشکل با نمایندگی تعمیر ساید بای ساید جی پلاس در مشهد تماس بگیرید.

ایجاد صدای بیش از حد توسط ساید بای ساید جی پلاس

ساید بای ساید ها در حالت عادی صدای بسیار کمی دارند و حتی اگر دقت نکنید به سختی شنیده می شود. زمانی که دستگاه صدا های عجیب و غریب از خود تولید می کند و برای شما آزار دهنده است پیشنهاد می شود سریعتر برای تعمیر آن اقدام کنید.

معمولا این مشکل به دلیل تراز نبودن و قرارگیری نادرست دستگاه به وجود می آید و با تراز کردن آن احتمالا صدا از بین برود. همچنین احتمال دارد مشکل از اجزاء فن یا کمپرسور دستگاه باشد. اگر برای رفع این مشکل به کمک احتیاج دارید با مرکز تعمیر ساید بای ساید جی پلاس در مشهد تماس بگیرید.

بدون وقفه کار کردن موتور ساید بای ساید جی پلاس

موتور ساید بای ساید معمولا پس از مدتی کار کردن و رساندن دمای دستگاه به دمای تنظیم شده خاموش می شود و و دوباره روشن می شود؛ این عمل به­صورت خودکار انجام می شود و برای حفظ سلامت موتور ضروری می باشد. درصورتی که موتور یکسره کار کند عمر آن کم می شود و ممکن است خراب شود و باید بلافاصله پس از مشاهده مشکل برای تعمیر آن اقدام کرد.

از دلایل به وجود آمدن این مشکل می توان به زیاد باز و بسته کردن درب دستگاه، کمبود گاز خنک کننده، مشکل در ترموستات و خراب شدن لاستیک دور درب اشاره کرد. برای رفع این مشکل سعی کنید درب دستگاه را بیش از حد باز و بسته نکنید و اگر لاستیک درب مشکل داشت آنرا تعویض کنید. اگر مشکل برطرف نشد با نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید جی پلاس در مشهد تماس بگیرید.

داغ بودن بدنه ساید بای ساید جی پلاس

این مورد معمولا طبیعی است و یک مشکل تلقی نمی شود. در بدنه دستگاه لوله های انتقال گاز وجود دارند که به دلیل وجود آنها بدنه دستگاه معمولا گرم است و نیازی نیست نگران باشید. این گرما برای نوار دور درب دستگاه بسیار مفید نیز هست، زیرا باعث می شود خاصیت مغناطیسی و چسبندگی خود را از دست ندهد.

زمانی که بدنه دستگاه بیش از حد داغ می شود و احساس می کنید در حالت معمول نیست بهتر است با یک تعمیر کار تماس بگیرید. همچنین توجه داشته باشید بهتر است دستگاه از اطراف حداقل 20 سانت با وسایل و دیوار فاصله داشته باشد.

تعمیرکار ساید بای ساید جی پلاس در مشهد

زمانی که می خواهید ساید بای ساید جی پلاس خود را تعمیر کنید باید آنرا به تعمیرکار مجاز ساید بای ساید جی پلاس در مشهد بسپارید. سپردن کار به تعمیرکار غیر مجاز ریسک تشدید خرابی های دستگاه و افزایش هزینه ها را به همراه دارد.

تعمیرکاران سما سرویس همگی تعمیرکاران مجاز هستند و به­صورت تخصصی آموزش دیده اند و سالها انجام تعمیرات را تجربه کرده اند. فرقی نمی کند دستگاه شما کدام مدل از ساید بای ساید های جی پلاس باشد، تکنیسین های ما می توانند به راحتی دستگاه شما را در کمترین زمان تعمیر کنند.

اگر به دنبال تعمیرکار ماهر هستید و نمی خواهید در فرآیند تعمیر با مشکل روبرو شوید، با سما سرویس تماس بگیرید تا به سرعت تعمیرکار ساید بای ساید جی پلاس در مشهد به محل شما اعزام کند و بهترین خدمات را با تضمین 6 ماهه در محل به شما ارائه دهد.

سرویسکار ساید بای ساید جی پلاس در مشهد

سرویس کردن ساید بای ساید کمک بزرگی به افزایش عمر و حفظ سلامت دستگاه می کند و باعث می شود در آینده مشکلات اساسی در دستگاه به وجود نیاید.

در این فرآیند سرویسکار ساید بای ساید جی پلاس در مشهد به بررسی دستگاه و ارزیابی عملکرد تک تک اجزاء آن می پردازد و علاوه بر غبار روبی و جرم زدایی بخش های مختلف دستگاه، اگر کوچکترین ایرادی مشاهده کند آنرا برطرف می کند تا در آینده مشکلات به بزرگتر تبدیل نشود.

برای دریافت خدمات سرویس ساید بای ساید جی پلاس در مشهد، با سما سرویس تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید تا در کوتاه ترین زمان سرویسکار مجاز ساید بای ساید جی پلاس در مشهد به محل شما اعزام شود.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر ساید بای ساید جی پلاس در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات ساید بای ساید جی پلاس در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر ساید بای ساید جی پلاس در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر ساید بای ساید جی پلاس شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار ساید بای ساید جی پلاس در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو جی پلاس

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید جی پلاس در مشهد

سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید جی پلاس در مشهد، بهترین تعمیرکاران و متخصصان را گرد هم آورده تا بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد و مشتریان با مشکلاتی از قبیل اتلاف وقت و افزایش هزینه ها مواجه نشوند.

همچنین سما سرویس قطعات یدکی اصلی در اختیار دارد و اگر نیاز به تعویض قطعه باشد با توافق مشتری قطعات مورد تایید کارخانه سازنده دستگاه را جایگزین قطعه معیوب می کند. این مجموعه جهت رفع نگرانی های همشهریان، تمام خدمات خود را 6 ماه گارانتی می کند.

گارانتی 6 ماهه ای که سما سرویس ارائه می دهد بدین صورت است که اگر پس از تعمیر دستگاه توسط تعمیرکار سما سرویس تا 6 ماه بعد دستگاه دوباره به مشکل تعمیر شده دچار شود، شرکت بدون دریافت هزینه اضافی آنرا دوباره تعمیر می کند.

برای درخواست تعمیر ساید بای ساید جی پلاس در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر ساید بای ساید جی پلاس در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر ساید بای ساید جی پلاس در مشهد اینجا کلیک کنید.

با سلاممن از سماسرویس ممنوم چون خیلی خوب و صادقانه کار میکنن. این موضوع این روزا کمتر دیده میشه. قیمت مناسب ، کیفیت بالای خدمات ، پشتیبانی عالی و تعمیرکارهای ماهر دارن و واقعا کارشون عالیه.

شهریار مرادی
مشتری خدمات تعمیر ساید بای ساید جی پلاس
میخواستم تشکر کنم از سما سرویس به خاطر سریع تعمیر کردن یخچال و خداروشکر مشکلمون کاملا رفع شده و یخچال خیلی خوب کار میکنه. خیلی متشکرم
ندا ماهینی
مشتری خدمات تعمیر برد ساید بای ساید جی پلاس
سلام و عرض ادب

تشکر می کنم از شرکت سما سرویس که تعمیرکار خودشون رو به سرعت فرستادند و مشکلات یخچال فریزرمون رو به خوبی رفع کردند و از خدماتشون بسیار راضی هستم.

فاطمه ساروی
مشتری خدمات تعمیر ساید بای ساید جی پلاس

خدمات پس از فروش ساید بای ساید جی پلاس در مشهد

شرکت سما سرویس برای ساید بای ساید جی پلاس خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی ساید بای ساید جی پلاس در مشهد
  • انواع تعمیرات ساید بای ساید جی پلاس در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی ساید بای ساید جی پلاس در مشهد
  • شارژ گاز خنک کننده ساید بای ساید جی پلاس در مشهد
  • تامین قطعات یدکی ساید بای ساید جی پلاس در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات ساید بای ساید جی پلاس
  • سرویس ساید بای ساید جی پلاس در مشهد
  • تعمیر کمپرسور ساید بای ساید جی پلاس در مشهد

کلیه خدمات تعمیر ساید بای ساید جی پلاس در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

ساید بای سایدهای جی پلاس 

برند جی پلاس یک برند ایرانی است که متعلق به شرکت گلدیران می باشد. این شرکت در ایران بسیار مشهور است و همچنین سابقه درخشان این برند در زمینه لوازم خانگی موجب محبوبیت آن در میان مردم ایران شده است. کیفیت مطلوب، طراحی مدرن و زیبا و قیمت مناسب ساید بای ساید های این برند موجب شده تا انتخاب خوبی برای خرید باشند.

شرکت سما سرویس به عنوان نمایندگی خدمات پس از فروش ساید بای ساید جی پلاس در مشهد در 24 ساعت شبانه روز در خدمت شماست.

کلام پایانی

معمولا برخی از مشکلاتی که برای دستگاه ها ایجاد می شوند، ایرادات سطحی هستند و می توانید خودتان آن ها را بر طرف کنید، اما برخی از اشکالات پیچیده تر باید توسط تکنیسین های ماهر و با تجربه رفع عیب شوند و دستکاری دستگاه در این شرایط موجب ایجاد آسیب های شدید تر در دستگاه می شود.

شما عزیزان می توانید درصورت نیاز با سما سرویس تماس بگیرید و با ثبت درخواست خود برای تعمیر یا سرویس ساید بای ساید جی پلاس در مشهد، به سرعت خدمات را در محل خود همراه با 6 ماه گارانتی دریافت کنید.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟