تعمیر ساید بای ساید آدمیرال در مشهد با 6 ماه گارانتی خدمات
لوگو شرکت آدمیرال

تعمیر ساید بای ساید آدمیرال در مشهد

زمانی که ساید بای ساید مشکل پیدا می کند و می خواهید برای تعمیر آن اقدام کنید، اگر مشکل ساده باشد می توانید خودتان به تعمیر آن بپردازید؛ اما برخی از مشکلات نیازمند داشتن مهارت و دانش در این زمینه هستند و هرکسی نمی تواند آنها را تعمیر کند، در این زمان باید با یک مرکز معتبر تعمیر ساید بای ساید آدمیرال در مشهد تماس بگیرید.

سما سرویس یک شرکت خدماتی با بیشتر از 15 سال سابقه است و در زمینه تعمیر لوازم منزل در مشهد فعالیت می کند. تعمیر ساید بای ساید آدمیرال در مشهد یکی از خدمات این مجموعه می باشد. سما سرویس با در اختیار داشتن تعمیرکاران متخصص ماهر می تواند خدماتی باکیفیت و کارآمد ارائه کند و برای خدمات خور 6 ماه گارانتی نیز ارائه می دهد.

تعمیر ساید بای ساید آدمیرال در مشهد

شما عزیزان می توانید در 24 ساعت شبانه روز با سما سرویس تماس بگیرید و درخواست اعزام تعمیرکار ساید بای ساید آدمیرال در مشهد ثبت کنید و در سریعترین زمان خدمات را در محل خود همراه با 6 ماه ضمانت رسمی دریافت کنید.

برخی ایرادات رایج در ساید بای ساید آدمیرال 

در بین ایراداتی که در ساید بای ساید های آدمیرال با مدل های مختلف به وجود می آیند، ایرادات مشابه بسیاری یافت می شود. در ادامه برخی از مشکلات رایج در این دستگاه ها را مشاهده می کنید:

یخ زدن مواد غذایی داخل ساید بای ساید آدمیرال

بخش یخچال در ساید بای ساید وظیفه سرد نگه داشتن مواد غذایی را بر عهده دارد و اگر مواد غذایی در آن یخ بزنند مشکلی در عملکرد دستگاه رخ داده و باید سریعا برای تعمیر آن اقدام کنید.

از علت های به وجود آمدن این مشکل می توان به خرابی ترمیستور و ترموستات اشاره کرد. با خراب شدن این دو قطعه دما دستگاه به درستی اندازه گیری و تنظیم نمی شود و این اختلال در دستگاه به وجود می آید. برای رفع این مشکل با تعمیرکار مجاز ساید بای ساید آدمیرال در مشهد تماس بگیرید.

مشکل در سیستم روشنایی ساید بای ساید آدمیرال

روشن نشدن لامپ و مشکل در سیستم روشنایی ساید بای ساید یکی از رایجترین مشکلات این دستگاه می باشد. دلیل رخ دادن این مشکل می تواند سوختن لامپ، مشکل پیدا کردن اتصالات مربوطه یا خرابی سوئیچ لامپ باشد. درصورتی که لامپ سوخته باشد با تعویض کردن آن می توانید مشکل را برطرف کنید. تعمیر سیم کشی یا تعویض سوئیچ بهتر است توسط یک فرد فنی صورت بگیرد. در صورت نداشتن مهارت فنی می توانید با سرویسکار مجاز ساید بای ساید آدمیرال در مشهد تماس بگیرید.

عدم انجماد صحیح در ساید بای ساید آدمیرال

اگر بخش فریزر مواد غذایی را منجمد نکند عملا کارایی خود را از دست می دهد و مواد غذایی فاسد می شوند. این مشکل به دلایل زیر ممکن است به وجود بیاید:

  • نشتی و کمبود گاز خنک کننده
  • خرابی ترموستات
  • خرابی لاستیک دور درب
  • عمل نکردن دیفراست

لاستیک دور درب را بررسی کنید و در صورت خراب بودن، آن را تعویض کنید. در صورت حل نشدن مشکل باید با نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید آدمیرال در مشهد تماس بگیرید.

طعم ناخوشایند آب داخل آبسردکن ساید بای ساید آدمیرال

این مشکل نیز یکی دیگر از رایجترین مشکلات دستگاه است. معمولا طعم گرفتن آب به دلیل ماندن طولانی مدت آب در محفظه آبسردکن و استفاده نکردن از آن می باشد. برای خلاص شدن از این مشکل باید آب داخل آبسردکن را خالی کرده و آن را به خوبی تمیز کنید.

دلیل تخلیه شدن گاز خنک کننده ساید بای ساید آدمیرال

تخلیه شدن گار مبرد (خنک کننده) ساید بای ساید مشکلی است که بسیار از آن شکایت می کنند. در حالت معمول گاز نباید از دستگاه نشت کند و رخ دادن این اتفاق نشان از وجود مشکل در دستگاه است. این مشکل در اثر سوراخ شدن یا هرگونه آسیب به لوله های انتقال گاز رخ می دهد. باید پس از بررسی و پیدا کردن محل نشتی، ایراد آنرا برطرف کرد و گاز دستگاه را شارژ کرد.

برای رفع این مشکل باید با نمایندگی تعمیر ساید بای ساید آدمیرال در مشهد تماس بگیرید.

تعمیرکار ساید بای ساید آدمیرال در مشهد

با توجه به اینکه تعمیر کردن ساید بای ساید نیازمند تجربه و مهارت بالا است، ما در انتخاب تعمیرکاران خود دقت بسیاری به خرج داده ایم و تنها تعمیرکاران آموزش دیده و باتجربه را به کار گرفته ایم تا مشتریان در فرآیند تعمیرات با مشکل مواجه نشوند و وقت آنها تلف نشود.

تعمیرکاران سما سرویس، همگی تعمیرکار مجاز ساید بای ساید آدمیرال در مشهد هستند. تکنیسین های ما تعمیرات را به صورت اصولی و با تجهیزات کامل و با رعایت پروتکل های بهداشتی در محل شما انجام می دهند.

شما عزیزان می توانید در 24 ساعت شبانه روز، با سما سرویس تماس بگیرید تا در سریعترین زمان تعمیرکار ساید بای ساید آدمیرال در مشهد به محل شما اعزام شود.

سرویسکار ساید بای ساید آدمیرال در مشهد

اگر تا به حال با مشکلات سرسام آوری مانند نشت آب از ساید بای ساید روبرو نشده اید و می خواهید در آینده نیز با اینگونه مشکلات مواجه نشوید، باید علاوه بر درست استفاده کردن از دستگاه آنرا به­صورت منظم سرویس کنید.

خدمات سرویس ساید بای ساید آدمیرال در مشهد به منظور حفظ سلامت دستگاه و جلوگیری از به وجود آمدن مشکلات اساسی در دستگاه به مشتریان ارائه می شود. در این فرآیند تمام مشکلات ریز و درشت دستگاه رفع می شوند و جرم زدایی از تمام بخش های دستگاه صورت می گیرد و موجب می شود دستگاه بهتر کار کند.

برای دریافت خدمات سرویس ساید بای ساید آدمیرال در مشهد، درخواست خود را در سما سرویس ثبت کنید تا در سریعترین زمان سرویسکار ساید بای ساید آدمیرال در مشهد به محل شما اعزام شود.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر ساید بای ساید آدمیرال در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات ساید بای ساید آدمیرال در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر ساید بای ساید آدمیرال در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر ساید بای ساید آدمیرال شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار ساید بای ساید آدمیرال در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو شرکت آدمیرال

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید آدمیرال در مشهد

سما سرویس پس از سالها فعالیت و ارائه خدمات تعمیر ساید بای ساید آدمیرال در مشهد و جلب رضایت مشتریان، اکنون به عنوان نمایندگی تعمیر ساید بای ساید آدمیرال در مشهد به فعالیت خود ادامه می دهد و بیش از پیش تلاش می کند تا خدماتی ارزشمند و کارآمد به مشتریان خود ارائه کند.

از مزایای استفاده از خدمات سما سرویس کیفیت بالای خدمات، سرعت در ارائه خدمات، پاسخگویی 24 ساعته، قیمت عادلانه و همچنین 6 ماه گارانتی خدمات می باشد.

گارانتی 6 ماهه خدمات سما سرویس، به مشتریان این امکان را می دهد، که در صورت دچار شدن دوباره دستگاهشان به ایراد رفع شده توسط تعمیرکار مجاز سما سرویس، بدون پرداخت هیچگونه هزینه ای از این مجموعه درخواست تعمیر مجدد کنند.

سما سرویس آمادگی دارد به صورت 24 ساعته در تمام روزهای هفته خدمات ارائه کند و شما می توانید هر زمان که به خدمات تعمیر ساید بای ساید آدمیرال در مشهد نیاز پیدا کردید، با سما سرویس تماس بگیرید و خدمات را در کوتاه ترین زمان در محل خود دریافت کنید.

برای درخواست تعمیر ساید بای ساید آدمیرال در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر ساید بای ساید آدمیرال در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر ساید بای ساید آدمیرال در مشهد اینجا کلیک کنید.

کیفیت کار عالی!
ادب و رفتار تعمیرکار عالی!
سرعت عمل عالی!
پشتیبانی و پاسخگویی هم واقعا خوب!

ممنون از شما خیلی زحمت میکشید و امیدوارم همیشه موفق باشید.

رضا واسعی
مشتری خدمات تعمیر ساید بای ساید آدمیرال
بهترین تعمیر کار هستن کارشون عالی هست واقعا کارشون خوب سریع و با تجربه بسیار عالی قیمت بسیار خوب کارشون گارانتی کردن .تو محل دستگاه رو تعمیر کردن سریع ایراد حل کردند امیدوارم با ثبت تجربه من دیگران هن از این تجربه استفاده کنند
الهه اکبریان
مشتری خدمات تعمیر برد ساید بای ساید آدمیرال
کارشون عالی بود خدایش هم سریع بودن هم پروتکل های بهداشتی رو رعایت کردن  هم قیمتشان پایین بود   و هم کار بی نقص و بی عیب .  تمام قطعاتی که گزاشتن اصل بود و نشون  دادن خدایش  کارشان 20 به جرات می تونم بگم تو مشهد کسی مثل ایشان نیست  ممنون خدا خیرتان بده
سید مرتضی مصطفوی
مشتری خدمات تعمیر ساید بای ساید آدمیرال

خدمات پس از فروش ساید بای ساید آدمیرال در مشهد

شرکت سما سرویس برای ساید بای ساید آدمیرال خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی ساید بای ساید آدمیرال در مشهد
  • انواع تعمیرات ساید بای ساید آدمیرال در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی ساید بای ساید آدمیرال در مشهد
  • شارژ گاز خنک کننده ساید بای ساید آدمیرال در مشهد
  • تامین قطعات یدکی ساید بای ساید آدمیرال در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات ساید بای ساید آدمیرال
  • سرویس ساید بای ساید آدمیرال در مشهد
  • تعمیر کمپرسور ساید بای ساید آدمیرال در مشهد

کلیه خدمات تعمیر ساید بای ساید آدمیرال در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

ساید بای سایدهای آدمیرال

آدمیرال یک نام تجاری تولید لوازم خانگی آمریکایی است که در حال حاضر توسط شرکت ویرپول تولید می شود و در صنعت لوازم خانگی بسیار عالی عمل کرده است. این شرکت توانسته ساید بای ساید هایی با فناوری و امکانات بروز و کیفیت ساخت بالا تولید کند و به دلیل داشتن طراحی شیک و زیبا طرفداران زیادی در میان ایرانیان دارد.

سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید آدمیرال در مشهد ، وظیفه ارائه خدمات پس از فروش ساید بای ساید آدمیرال در مشهد را عهده دار می باشد و به­صورت 24 ساعته در تمام طول هفته خدمات ارائه می کند.

کلام پایانی

به وجود آمدن خرابی در ساید بای ساید دلایل زیادی دارد اما می توان گفت که تمام مشکلات دستگاه یا به دلیل فرسودگی قطعات دستگاه به وجود می آیند یا به دلیل استفاده نادرست و آسیب دیدن قطعات. اگر می خواهید دستگاهی سالم داشته باشید که سال ها بدون مشکل در آشپزخانه شما کار کند باید به درستی از آن استفاده کنید و سرویس کردن دوره ای دستگاه را جدی بگیرید.

در صورت خراب شدن ساید بای سایدتان می توانید به­صورت شبانه روزی با تماس با سما سرویس یا از طریق فرم ثبت درخواست تعمیر آنلاین و یا از طریق واتساپ، اقدام به ثبت درخواست خود کنید و خدمات را همراه با 6 ماه گارانتی در محل خود دریافت کنید.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟