تعمیر ساید بای ساید ایندزیت در مشهد در منزل شما با گارانتی
لوگو ایندزیت

تعمیر ساید بای ساید ایندزیت در مشهد

ساید بای ساید از لوازم اساسی و ضروری در آشپزخانه است، به همین دلیل زمانی که خراب می شود باید تعمیر آن توسط افراد متخصص و باتجربه صورت بگیرد تا با مشکل مواجه نشوید. زمانی که نیاز دارید فورا ساید بای ساید خود را تعمیر کنید و نمی خواهید در فرآیند تعمیرات با مشکل مواجه شوید می توانید با سما سرویس تماس بگیرید و درخواست خود را برای تعمیر ساید بای ساید ایندزیت در مشهد ثبت کنید تا متخصصین ما به سرعت به محل شما اعزام شوند.

تعمیر ساید بای ساید ایندزیت در مشهد

سما سرویس یک شرکت معتبر و ثبت شده در زمینه ارائه خدمات تعمیر لوازم منزل در مشهد می باشد. این مجموعه با بیشتر از 15 سال تجربه و داشتن تعمیرکاران حرفه ای و تجهیزات کامل توانای دارد بهترین خدمات را با کیفیت و سرعت بالا به شما ارائه دهد و به شما در رفع مشکلات دستگاهتان کمک کند.

درصورت نیاز به تعمیرکار ساید بای ساید ایندزیت در مشهد می توانید با یک تماس با سما سرویس درخواست خود را ثبت کنید تا در مدت زمان کوتاهی کارشناسان ما جهت ارائه خدمات به محل شما اعزام شوند.

برخی ایرادات رایج در ساید بای ساید ایندزیت

همکاران ما در مرکز تعمیر ساید بای ساید ایندزیت در مشهد، همواره به تماس های همشهریان در ارتباط با ایراد دستگاهشان پاسخ می دهند. بیشتر افراد مشکلات مشابهی با ساید بای ساید خود دارند که در ادامه برخی از مشکلات رایج را همراه با شیوه رفع آنها ذکر کرده ایم.

کار نکردن آبسردکن ساید بای ساید ایندزیت

آبسردکن ساید بای ساید از پرکاربرد ترین بخش های دستگاه است و در فصول گرما می تواند با تامین آب سرد شما را سرحال کند. خراب شدن این بخش بسیار ناخوشایند است و برای افراد زیادی رخ می دهد. از دلایل خراب شدن آن می توان به خراب شدن سوئیچ آبسردکن، گرفتگی و انسداد فیلتر آب، انسداد لوله های تامین آب و یا معیوب شدن شیر برقی ورودی آب اشاره کرد.

با بررسی موارد گفته شده سعی کنید مشکل را پیدا و برطرف کنید. اگر انجام اینکار از توان شما خارج است پیشنهاد می شود با مرکز تعمیر ساید بای ساید ایندزیت در مشهد تماس بگیرید.

خرابی یخساز ساید بای ساید ایندزیت

یکی از دیگر مشکلات رایج در ساید بای ساید ها خراب شدن و کار نکردن یخساز ساید بای ساید است. رخ دادن این مشکل بخصوص در روز های گرم که بسیار به یخ احتیاج پیدا می کنیم زیاد خوشایند نیست.

مسدود بودن لوله تامین آب، یخ زدن لوله کوچک انتقال آب، خرابی شیر برقی ورودی آب و گرفتگی فیلتر دستگاه، از جمله دلایل ساخته نشدن یخ می باشند. برای رفع این مشکل پیشنهاد می شود اگر تخصصی در این زمینه ندارید با تعمیرکار مجاز ساید بای ساید ایندزیت در مشهد تماس بگیرید و کار را به حرفه ای ها بسپارید.

داغ شدن بیش از حد معمول موتور ساید بای ساید ایندزیت

گرم بودن موتور ساید بای ساید طبیعی است اما زمانی که این گرما از حد معمول آن بالاتر می رود نشان می دهد که اختلالی در عملکرد دستگاه وجود دارد و دستگاه به درستی کار نمی کند. داغ شدن موتور ساید بای ساید معمولا به دلیل فشار آمدن بیش از حد به موتور دستگاه رخ می دهد. کاهش میزان گاز خنک کننده (مبرد)، عدم عملکرد صحیح کندانسور و خرابی موتور از دلایل رایج و تاثیرگذار در بروز این مشکل هستند.

اگر چنانچه ساید بای ساید شما با این مشکل مواجه شده، سریعا آن را خاموش کنید و با نمایندگی تعمیر ساید بای ساید ایندزیت در مشهد (سما سرویس) تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

مشکل در باز شدن درب ساید بای ساید ایندزیت

اگر با باز شدن درب ساید بای ساید خود مشکل دارید و درب به سختی باز می شود باید موارد زیر را بررسی کنید:

  • بررسی کنید که نوار دور درب مشکلی نداشته باید و تمیز باشد
  • بررسی کنید که محل قرار گیری دستگاه سطح صاف باشد و دستگاه به خوبی تراز شده باشد
  • بررسی کنید که لولا های درب سالم هستند و مشکلی ندارند

برای خلاص شدن از این مشکل شما باید موارد بالا را بررسی کنید و درصورت پیدا کردن عیب آن، آنرا رفع کنید. اگر برای عیب یابی و رفع این مشکل به کمک احتیاج داشتید با سرویسکار مجاز ساید بای ساید ایندزیت در مشهد تماس بگیرید.

نشت آب از ساید بای ساید ایندزیت

این مورد از مشکلات رایج و سرسام آور دستگاه می باشد و افراد زیادی از آن شکایت دارند. برای رفع این مشکل ابتدا به سراغ لوله تخلیه می رویم. بررسی لوله تخلیه به جهت مسدود نبودن اولین اقدام است. معمولا ذرات غذایی، یخ و کیسه های داخل ساید بای ساید می توانند سبب گرفتگی این مجرا و در نتیجه تخلیه نشدن آب حاصل از ذوب برفک ها و یخ های دستگاه شوند.

همچنین لازم است تا لاستیک درب ساید بای ساید را به دقت بررسی نمایید. یکی از دلایل جمع شدن آب در زیر دستگاه همین مورد می باشد. هرگونه مواد غذایی یا گرد و خاک می تواند مانع محکم بسته شدن درب، افزایش چگالش و در نتیجه نشتی آب شود. اگر برای رفع این مشکل به کمک احتیاج داشتید با نمایندگی تعمیر ساید بای ساید ایندزیت در مشهد تماس بگیرید.

تعمیرکار ساید بای ساید ایندزیت در مشهد

تعمیر ساید بای ساید یک کار تخصصی است که باید توسط تکنیسین های دوره دیده و باتجربه صورت بگیرد، در غیر اینصورت ممکن است آسیب های جبران ناپذیری به دستگاه وارد شود و هزینه های بیشتری به شما تحمیل شود.

سما سرویس برای پیشگیری از رخ دادن چنین مشکلاتی در فرآیند تعمیرات، در انتخاب تعمیرکاران خود بسیار دقت کرده و تعمیرکارانی را برای همکاری پذیرفته که به­صورت تخصصی آموزش دیده اند و تجربه زیادی در این زمینه دارند. تکنیسین های سما سرویس با بهره گیری از تجربه و دانش خود توانایی دارند تا تمام مدل های ساید بای ساید ایندزیت با هر مشکلی را تعمیر کنند و صحیح و سالم به شما تحویل دهند.

شما عزیزان می توانید در هر ساعت از شبانه روز که به تعمیرکار ساید بای ساید ایندزیت در مشهد احتیاج دارید با سما سرویس تماس بگیرید و درخواست اعزام تعمیرکار کنید تا در سریعترین زمان خدمات را در محل خود دریافت کنید.

سرویسکار ساید بای ساید ایندزیت در مشهد

تمام دستگاه ها از جمله ساید بای ساید پس از مدتی کار کردن نیاز دارند تا توسط یک تکنیسین سرویس شوند تا عملکرد آنها دچار افت نشود و به تعمیرات اساسی احتیاج پیدا نکنند. استفاده از خدمات سرویس ساید بای ساید ایندزیت در مشهد باعث می شود مشکلات ریز و درشت دستگاه قبل از تبدیل شدن به مشکلات دردسر ساز رفع شوند؛ به اینصورت دستگاه دیگر به تعمیرات اساسی نیاز پیدا نخواهد کرد و طول عمر آن نیز افزایش پیدا می کند.

اگر قصد دارید ساید بای ساید خود را سرویس کنید و از مزایای خدمات سرویس ساید بای ساید ایندزیت در مشهد بهرمند شوید، کافی است با سما سرویس تماس بگیرید تا همکاران ما در سریعترین زمان ممکن سرویسکار ساید بای ساید ایندزیت در مشهد به محل شما اعزام کنند.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر ساید بای ساید ایندزیت در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات ساید بای ساید ایندزیت در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر ساید بای ساید ایندزیت در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر ساید بای ساید ایندزیت شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار ساید بای ساید ایندزیت در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو ایندزیت

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید ایندزیت در مشهد

اگر به دنبال یک مرکز معتبر برای تعمیر ساید بای ساید خود می گردید سما سرویس آمادگی دارد تا به عنوان نمایندگی تعمیر ساید بای ساید ایندزیت در مشهد، بهترین خدمات را در اختیار شما قرار دهد. این مجموعه با تشکیل تیم فنی و پشتیبانی بسیار مجرب و با تجربه و ارائه خدماتی باکیفیت و بی نظیر در شهر مشهد موفق به کسب رضایت هزاران مشتری شده است. علاوه بر این مشتری مداری و قیمت های منصفانه و به صرفه نیز موجب شد که سما سرویس بتواند تمام افرادی که از خدمات این مجموعه استفاده می کنند را به مشتریانی وفادار و دائمی تبدیل کند.

این مجموعه جهت اثبات کیفیت خدمات خود و اطمینان خاطر بیشتر مشتریان، برای خدمات خود 6 ماه گارانتی ارائه می کند. گارانتی 6 ماهه سما سرویس بدین صورت است که اگر تا 6 ماه پس از تعمیر دستگاه توسط تعمیرکار سما سرویس، دستگاه به ایراد قبلی دچار شود شرکت آنرا بدون دریافت هزینه اضافی دوباره تعمیر می کند.

برای درخواست تعمیر ساید بای ساید ایندزیت در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر ساید بای ساید ایندزیت در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر ساید بای ساید ایندزیت در مشهد اینجا کلیک کنید.

همه چیز عالی و بدون نقص انجام شد و من کاملا راضی هستم.

ممنون از شما و موفق باشید

سبحان کاری
مشتری خدمات تعمیر ساید بای ساید ایندزیت
از شما ممنونم که برد یخچال مارو تعمیر کردید. خیلی خوب شده و خیلی خوب کار میکنه و هیچ ایرادی نداره.

دستتون درد نکنه

مهتاب همتی
مشتری خدمات تعمیر برد ساید بای ساید ایندزیت
ممنون از شما و تعمیرکار خوبتون. کارتون وافعا خوبه و توی زمینه خودتون وافعا نظیر ندارید.

ممنون از کل مجموعه سماسرویس.

علیرضا کرامتی
مشتری خدمات تعمیر ساید بای ساید ایندزیت

خدمات پس از فروش ساید بای ساید ایندزیت در مشهد

شرکت سما سرویس برای ساید بای ساید ایندزیت خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی ساید بای ساید ایندزیت در مشهد
  • انواع تعمیرات ساید بای ساید ایندزیت در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی ساید بای ساید ایندزیت در مشهد
  • شارژ گاز خنک کننده ساید بای ساید ایندزیت در مشهد
  • تامین قطعات یدکی ساید بای ساید ایندزیت در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات ساید بای ساید ایندزیت
  • سرویس ساید بای ساید ایندزیت در مشهد
  • تعمیر کمپرسور ساید بای ساید ایندزیت در مشهد

کلیه خدمات تعمیر ساید بای ساید ایندزیت در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

ساید بای سایدهای ایندزیت 

برند ایندزیت در سال 1975 در ایتالیا فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکتی چند ملیتی با استفاده از پژوهش های فراوان و خلاقیت و نوآوری توانسته در طی سه دهه جزو بهترین برند های تولید کننده لوازم خانگی در دنیا باشد. ساید بای ساید های این شرکت از کیفیت بالا و فناوری های بروز برخوردار هستند. استفاده از تکنولوژی های جدید باعث شده ساید بای ساید های این برند، مصرف انرژی بسیار پایینی داشته باشند.

شرکت سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید ایندزیت در مشهد، آماده است تا خدمات پس از فروش ساید بای ساید ایندزیت در مشهد را به صورت 24 ساعته به همشهریان عزیز ارائه دهد.

کلام پایانی

امکان دارد هر ساید بای سایدی دچار مشکل شود و به تعمیر نیاز پیدا کند. معمولا برخی از مشکلاتی که برای دستگاه ها ایجاد می شوند ایرادات سطحی و ساده هستند و می توانید خودتان آن ها را بر طرف کنید، اما برخی از اشکالاتی که پیچیدگی زیادی دارند باید توسط تکنیسین های ماهر و با تجربه رفع عیب شوند و دستکاری دستگاه در این شرایط موجب ایجاد آسیب های شدید تر در دستگاه می شود.

شرکت سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید ایندزیت در مشهد، آمادگی دارد تا در 24 ساعت شبانه روز به همشهریان عزیز خدمت رسانی کند.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟