تعمیر ساید بای ساید آاگ در مشهد همراه با ضمانت 6 ماهه خدمات
لوگو آاگ

تعمیر ساید بای ساید آاگ در مشهد

ساید بای ساید از لوازم اساسی در آشپزخانه می باشد و به کمک آن می توان مواد غذایی را برای روز ها و هفته در خانه بدون اینکه فاسد شوند نگهداری کرد. به دلیل وزن بالای این دستگاه، زمانی که خراب می شود نمی توان آنرا به تعمیرگاه برد و جابجا کردن آن می تواند دردسر ساز شود.

زمانی که ساید بای ساید شما خراب می شود و می خواهید آنرا تعمیر کنید، سما سرویس آمادگی دارد تا در منزل شما به شما خدمات تعمیر ساید بای ساید آاگ در مشهد را ارائه کند. سما سرویس بیشتر از 15 سال سابقه ارائه خدمات در زمینه تعمیر لوازم منزل در مشهد دارد و با ارائه خدمات باکیفیت و ارزشمند به مشتریان توانسته رضایت آنان را جلب کند.

تعمیر ساید بای ساید آاگ در مشهد

اگر می خواهید از خدمات تعمیر ساید بای ساید آاگ در مشهد همراه با 6 ماه گارانتی خدمات بهرمند شوید با سما سرویس تماس بگیرید و با ثبت درخواست خود خدمات را در محل خود دریافت کنید.

برخی ایرادات رایج در ساید بای ساید آاگ

مشکلات زیر در تماس هایی که مرکز تعمیر ساید بای ساید آاگ در مشهد از همشهریان دریافت کرده بسیار زیاد مشاهده شده اند:

لامپ ساید بای ساید آاگ روشن نمی شود

اگر لامپ ساید بای ساید شما روشن نمی شود، دلیل روشن نشدن آن می تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • تمام شدن عمر لامپ و سوختن آن
  • معیوب شدن سوئیچ لامپ
  • مشکل در اتصالات لامپ

اگر لامپ سوخته باشد می توانید خودتان با تعویض کردن آن مشکل را حل کنید (توجه داشته باشید که قبل از این کار کابل دستگاه خود را از جریان برق جدا کنید تا سبب برق گرفتگی نشود)

اگر مشکل رفع نشد با نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید آاگ در مشهد تماس بگیرید.

آب داخل آبسردکن ساید بای ساید آاگ طعم و بوی بدی دارد

بسیاری از افراد با این مشکل مواجه هستند و از داشتن بو و مزه آب داخل آبسردکن شکایت می کنند. احتمال دارد به دلیل استفاده نکردن از آبسردکن برای مدت طولانی، آب داخل آن بو و مزه گرفته باشد. برای رفع این مشکل باید آب داخل آبسردکن را خالی کنید و محفظه آن را به خوبی بشویید و تمیز کنید.

مواد غذایی داخل ساید بای ساید آاگ یخ می زنند

مواد غذایی که درون محفظه یخچال قرار می گیرند نباید یخ بزنند و یخ زدن آنها وجود مشکل در تنظیمات یا قطعات دستگاه را نشان می دهد. تنظیم نبودن دمای ترموستات یکی از رایجترین دلایل رخ دادن این اتفاق می باشد و قبل از هرکاری باید بررسی شود.

خرابی ترموستات و ترمیستور از دیگر دلایل ایجاد این مشکل هستند و باید توسط تعمیرکار ساید بای ساید آاگ در مشهد بررسی و تعمیر شوند.

کمپرسور ساید بای ساید آاگ بیش از حد داغ می شود

زمانی که کمپرسور ساید بای ساید بیش از حد داغ می شود و دمای آن مانند همیشه نیست، نشان می دهد اتفاقی در دستگاه افتاده و عملکرد دستگاه با اختلال مواجه شده.

از دلایل رخ دادن این مشکل می توان به کمبود گاز خنک کننده، جرم گرفتن کویل های کندانسور و مشکل در لوله مویین اشاره کرد. همچنین با باز و بسته کردن بیش از حد درب دستگاه، کمپرسور برای جبران سرمای از دست رفته مجبور است بیشتر کار کند و این امر سبب داغ شدن غیر معمول موتور می شود.

برای رفع این مشکل بهتر است با تعمیرکار مجاز ساید بای ساید آاگ در مشهد تماس بگیرید.

خالی شدن گاز ساید بای ساید آاگ

یکی از مشکلات رایج ساید بای ساید، کم شدن و یا نشت گاز مبرد دستگاه است که دستگاه جهت عملکرد سرمایشی مناسب خود به آن وابسته است. بسیاری از افراد پس از مدت ها استفاده نکردن از ساید بای ساید خود، متوجه خالی شدن گاز آن می شوند؛ همچنین برخی از افراد پس از جابجایی و نقل مکان، از بروز این مشکل صحبت می کنند.

در حالت عادی دلیلی برای بروز این مشکل وجود ندارد، اما با گذشت زمان عواملی چون فرسودگی می توانند منجر به پوسیدگی لوله ها و ایجاد سوراخ در آنها و نشت گاز دستگاه شوند. برای رفع این مشکل باید با تعمیرکار ساید بای ساید آاگ در مشهد تماس بگیرید.

تعمیرکار ساید بای ساید آاگ در مشهد

شاید با خراب شدن ساید بای ساید خود بخواهید سریعا آنرا تعمیر کنید و به تعمیرکاری که انتخاب می کنید زیاد اهمیت ندهید؛ اما توصیه می شود برای انتخاب تعمیرکار کمی وقت بگذارید و تعمیرکاری باتجربه و متخصص را پیدا کنید تا در فرآیند تعمیرات با مشکل مواجه نشوید.

سپردن کار تعمیر به افراد بی تجربه و غیر متخصص می تواند شما را با دردسرهایی از قبیل گسترش و تشدید خرابی دستگاه و افزایش هزینه ها و از دست رفتن زمان رو به رو کند.

سما سرویس بهترین تعمیرکاران را به کار گرفته تا مشتریان با اینگونه مشکلات مواجه نشوند و بهترین تجربه را از دریافت خدمات از سما سرویس داشته باشند. تعمیرکاران ما حداقل 10 سال تجربه فعالیت در این زمینه دارند و میتوانند با استفاده از تجربه ای که در این سال ها به دست آورده اند، سختترین مشکلات دستگاه شما را برطرف کنند.

اگر به تعمیرکار ساید بای ساید آاگ در مشهد احتیاج دارید با سما سرویس تماس بگیرید تا به سرعت تکنیسین خود را جهت ارائه خدمات در محل به منزل شما اعزام کنیم.

سرویسکار ساید بای ساید آاگ در مشهد

سرویس کردن دوره ای ساید بای ساید موجب می شود دستگاه بهتر کار کند و طول عمر آن افزایش پیدا می کند. در این فرآیند به دلیل برطرف شدن مشکلات کوچک و پنهان دستگاه قبل از حاد شدن آنها، در آینده دیگر مشکلات پردردسر و پرهزینه به سراغ دستگاه شما نمی آیند و می توانید سال ها بدون مشکل از دستگاه خود استفاده کنید.

خدمات سرویس ساید بای ساید آاگ در مشهد در منزل مشتریان و با رعایت پروتکل های بهداشتی توسط سما سرویس ارائه می شود. برای دریافت این خدمات با سما سرویس تماس بگیرید تا همکاران ما به سرعت سرویسکار ساید بای ساید آاگ در مشهد به محل شما اعزام کنند.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر ساید بای ساید آاگ در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات ساید بای ساید آاگ در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر ساید بای ساید آاگ در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر ساید بای ساید آاگ شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار ساید بای ساید آاگ در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو آاگ

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید آاگ در مشهد

اگر به دنبال یک مرکز معتبر تعمیر ساید بای ساید آاگ در مشهد هستید، بهترین گزینه نمایندگی تعمیر ساید بای ساید آاگ در مشهد است.

سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیر ساید بای ساید آاگ در مشهد، مجرب ترین متخصصان و تجهیزات کامل در اختیار دارد و می تواند بهترین خدمات را به مشتریان ارائه دهد.

همچنین سما سرویس برای خدمات خود 6 ماه گارانتی در نظر گرفته است. این گارانتی 6 ماهه ، به مشتریان این امکان را می دهد که تا 6 ماه پس از تعمیر دستگاه توسط تعمیرکار سما سرویس، در صورت بروز مجدد مشکل قبلی ، درخواست تعمیر دوباره دستگاه را بدهند و شرکت در قبال آن هیچ مبلغی دریافت نخواهد کرد.

سما سرویس آمادگی دارد به صورت 24 ساعته در تمام طول هفته خدمات ارائه کند و شما می توانید هر زمان که به خدمات تعمیر ساید بای ساید آاگ در مشهد نیاز پیدا کردید، با سما سرویس تماس بگیرید و خدمات را در کوتاه ترین زمان در محل خود دریافت کنید.

برای درخواست تعمیر ساید بای ساید ااگ در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر ساید بای ساید آاگ در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر ساید بای ساید آاگ در مشهد اینجا کلیک کنید.

تشکر میکنم از شما و تعمیرکار حرفه ای تون که به سرعت یخچال مارو تعمیر کردید و خدماتی که ارائه میدید واقعا عالی هستند من حتما شمارو به اطرافیانم معرفی میکنم. خسته نباشید
مبین مشهدی
مشتری خدمات تعمیر ساید بای ساید آاگ
با سلام میخوام تشکر کنم از سما سرویس و تعمیرکار محترمشون که به سرعت برای رفع مشکل ما اومدند و در منزل ما دستگاه رو سریع تعمیر کردند و ماسک هم زده بودند واقعا ممنونم
فائزه بختیاری
مشتری خدمات تعمیر برد ساید بای ساید آاگ

با سلام و خسته نباشیدخیلی ممنونم از شما و تعمیرکار حرفه ایتون که به دقیقه نکشیده مشکل دستگاه رو متوجه شدند و تعمیرش کردن و بسیار با اخلاق بودند. خداقوت

عبدالله کرمی
مشتری خدمات تعمیر ساید بای ساید آاگ

خدمات پس از فروش ساید بای ساید آاگ در مشهد

شرکت سما سرویس برای ساید بای ساید آاگ خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی ساید بای ساید آاگ در مشهد
  • انواع تعمیرات ساید بای ساید آاگ در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی ساید بای ساید آاگ در مشهد
  • شارژ گاز خنک کننده ساید بای ساید آاگ در مشهد
  • تامین قطعات یدکی ساید بای ساید آاگ در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات ساید بای ساید آاگ
  • سرویس ساید بای ساید آاگ در مشهد
  • تعمیر کمپرسور ساید بای ساید آاگ در مشهد

کلیه خدمات تعمیر ساید بای ساید آاگ در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

ساید بای سایدهای آاگ

شرکت آاگ (AEG) در سال 1883 در آلمان تأسیس شد. محصولات این شرکت از جمله ساید بای ساید های آن به کیفیت، کارایی بالا و عمر طولانی معروف اند و از طراحی زیبا و شیک بهرمند هستند.

سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید آاگ در مشهد ، وظیفه ارائه خدمات پس از فروش ساید بای ساید آاگ در مشهد را بر عهده دارد و به­صورت 24 ساعته خدمات ارائه می کند.

کلام پایانی

تمام دستگاه ها از جمله ساید بای ساید اگر به درستی مورد استفاده قرار نگیرند ممکن است خراب شوند و به تعمیر نیاز پیدا کنند. اگر می خواهید سال ها بدون دردسر از ساید بای ساید خود استفاده کنید و با مشکل مواجه نشوید، اصول استفاده صحیح از دستگاه را رعایت کنید و سرویس کردن آنرا جدی بگیرید.

شما عزیزان از طریق تکمیل فرم ثبت درخواست تعمیر آنلاین یا از طریق تماس تلفنی و همچنین از طریق واتساپ، می توانید درخواست خود را برای اعزام تعمیرکار و یا سرویسکار مجاز ساید بای ساید آاگ در مشهد ثبت کنید تا تکنیسین ما در اسرع وقت به منزل شما اعزام شود.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟