تعمیر ساید بای ساید مدیا در مشهد با 6 ماه ضمانت کیفیت خدمات
لوگو مدیا

تعمیر ساید بای ساید مدیا در مشهد

ساید بای ساید به دلیل داشتن فضای بزرگ برای نگهداری مواد غذایی چندین سال است که مورد استقبال مردم قرار گرفته. زمانی که ساید بای ساید دچار مشکل می شود ممکن است مواد غذایی به سرعت فاسد شوند و دیگر قابل استفاده نباشند و باید به سرعت برای تعمیر آن اقدام کرد.

شرکت سما سرویس با داشتن 15 سال سابقه خدمت رسانی در حوزه تعمیر لوازم منزل در مشهد، خدمات تعمیر ساید بای ساید مدیا در مشهد را با کیفیت بالا و بدون اتلاف وقت انجام می دهد. از مزایای خدمات سما سرویس می توان به سرعت در ارائه خدمات، کیفیت بالای خدمات و 6 ماه گارانتی خدمات اشاره کرد. تا به امروز این مجموعه توانسته با ارائه خدمات جامع و باکیفیت رضایت مشتریان خود را کسب کند و آنها را به مشتریان دائمی خود تبدیل کند.

تعمیر ساید بای ساید مدیا در مشهد

اگر ساید بای ساید شما دچار مشکل شده درنگ نکنید و با مرکز تعمیرات ساید بای ساید مدیا در مشهد (سما سرویس) تماس بگیرید و مشکل دستگاه خود را شرح دهید تا از مشاوره رایگان بهرمند شوید.

برخی ایرادات رایج در ساید بای ساید مدیا 

در ادامه برخی از مشکلات رایجی که در تماس با مرکز تعمیر ساید بای ساید مدیا در مشهد، درمیان گذاشته شده را همراه با روش رفع آن ها ذکر کرده ایم:

رطوبت داخل ساید بای ساید مدیا زیاد است

وجود رطوبت در داخل محفظه ساید بای ساید می تواند به علت باز و بسته کردن پیوسته و مداوم درب دستگاه و ورود هوای مرطوب آشپزخانه به داخل دستگاه باشد. از دلایل دیگر آن می توان به خرابی لاستیک دور درب و قرار دادن غذای گرم در دستگاه اشاره کرد. با تهویه هوا و یا جابجایی ساید بای ساید، تعویض لاستیک دور درب می توانید رطوبت داخل دستگاه را کاهش دهید، همچنین از قرار دادن غذای گرم و بدون درپوش در دستگاه خودداری کنید. توجه داشته باشید که رطوبت داخل ساید بای ساید می تواند به سرعت به برفک تبدیل شود و راندمان دستگاه را کاهش دهد.

ساید بای ساید مدیا خیلی سروصدا می کند

این مشکل زمانی رخ می دهد که از آخرین سرویس ساید بای ساید مدت زیادی گذشته باشد. معمولا دلیل بروز این ایراد فرسودگی موتور فن اواپراتور و یا ایجاد برفک روی آن است که پره های فن به آن برخورد کرده و صدای نسبتا بلندی ایجاد می کنند.

این مشکل می تواند به راحتی و با یک بار سرویس دستگاه برطرف شود. برای این کار باید با سرویسکار مجاز ساید بای ساید مدیا در مشهد تماس بگیرید.

 

ساید بای ساید مدیا روشن نمی شود

ممکن است روشن نشدن ساید بای سایدتان شما را نگران کرده باشد اما همیشه این اتفاق یک مشکل بزرگ نیست و با اقدامات ساده رفع می شود. اگر ساید بای سایدتان روشن نمی شود احتمالا برق به دستگاه نمی رسد. ابتدا کابل برق را چک کنید تا از اتصال آن مطمئن شوید همچنین سالم بودن کابل را نیز بررسی کنید.

دلیل روشن نشدن ساید بای ساید می تواند خرابی برد اصلی یا معیوب شدن اتصالات داخلی دستگاه باشد. در اینصورت دستگاه نیاز به بررسی توسط تعمیرکار ساید بای ساید مدیا در مشهد دارد. درصورت تمایل می توانید با نمایندگی تعمیر ساید بای ساید مدیا در مشهد (سما سرویس) تماس بگیرید.

محفظه ساید بای ساید مدیا گرم است

بزرگترین مشکل و جدی ترین مشکلی که ممکن است برای ساید بای ساید پیش بیاید، سرد نکردن و خنک نکردن آن است. سرد نکردن ساید بای ساید ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد اما  ساده ترین دلیل آن می تواند تنظیم نبودن دمای دستگاه باشد و باید بررسی شود.

از دلایل دیگر رخ دادن این مشکل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خرابی نوار دور درب
  • مشکل در کمپرسور
  • خرابی ترموستات
  • خرابی ترمیستور
  • کمبود گاز مبرد

برای رفع این مشکل بهتر است با تعمیرکار مجاز ساید بای ساید مدیا در مشهد تماس بگیرید.

ساید بای ساید مدیا برفک می زند

اگر از ساید بای ساید های بدون برفک ( نو فراست) استفاده می کنید، این مشکل نباید به وجود بیاید. برای یافتن علت مشکل موارد زیر را بررسی کنید:

  • دستگاه باید حداقل 20 سانتیمتر با اجسام اطراف فاصله داشته باشد
  • امکان دارد گاز خنک کننده دستگاه نشت کرده باشد
  • سلامت لاستیک دور درب را بررسی کنید

چنانچه برای رفع ایراد دستگاه به کمک نیاز دارید با نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید مدیا در مشهد تماس بگیرید.

تعمیرکار ساید بای ساید مدیا در مشهد

مهمترین عامل تاثیرگذار در کیفیت تعمیرات، دانش و مهارت تعمیرکار آن است. یک تعمیرکار خوب در کنار دانش و مهارت بالا می بایست دارای تجربه کافی هم در زمینه فعالیتش باشد. دانش و مهارت تعمیرکار بسیار مهم اند اما ویژگی که نقش تعیین کننده ای در کیفیت تعمیر دستگاه ایفا می کند تجربه او است.

سما سرویس با در اختیار داشتن تعمیرکاران ماهر و با تجربه که دائما در حال توسعه مهارت ها و ارتقا سطح دانش خود در این زمینه هستند، آماده است تا خدمات خود را در تمام روزهای هفته به شما همشهریان عزیز ارائه کند. شما می توانید به دو صورت تلفنی و آنلاین در کمتر از دو دقیقه درخواست خود را برای اعزام تعمیرکار ساید بای ساید مدیا در مشهد ثبت کنید تا تکنیسین ما به سرعت جهت ارائه خدمات در محل شما حاضر شود.

سرویسکار ساید بای ساید مدیا در مشهد

یکی از اقداماتی که تاثیر بسیار زیادی در حفظ سلامت و بهبود عملکرد ساید بای ساید دارد، سرویس کردن آن است. این کار می بایست به­صورت مداوم و حداقل سالی یک بار انجام شود. اما متاسفانه بعضی افراد آن را جدی نمی گیرند و زمانی که ساید بای سایدشان خراب می شود، مجبور می شوند چند برابر هزینه سرویس دستگاه را خرج تعمیر آن کنند.

از مزایای این خدمات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تمام مشکلات دستگاه از جمله ایرادات جزئی آن شناسایی و برطرف می شوند و دیگر باعث بروز خرابی های شدیدتر نخواهند شد.

دستگاه همیشه در بهترین شرایط خواهد بود و عملکرد و بازده آن همیشه در بهترین سطح ممکن خواهد بود.

سما سرویس خدمات سرویس ساید بای ساید مدیا در مشهد نیز ارائه می دهد. کافی است با سما سرویس تماس بگیرید تا کارشناسان ما در سریعترین زمان ممکن سرویسکار ساید بای ساید مدیا در مشهد را به محل شما اعزام کنند.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر ساید بای ساید مدیا در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات ساید بای ساید مدیا در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر ساید بای ساید مدیا در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر ساید بای ساید مدیا شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار ساید بای ساید مدیا در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو مدیا

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید مدیا در مشهد

پس از گذشت سالها از آغاز فعالیت مجموعه سما سرویس به عنوان مرکز تعمیر ساید بای ساید مدیا در مشهد و پس از سالها ارائه خدمات با کیفیت و کسب رضایت مشتریان این مجموعه هم اکنون عنوان نمایندگی تعمیر ساید بای ساید مدیا در مشهد را اخذ نموده و با این عنوان به مشتریان این محصول سرویس دهی می کند.

از مزایای خدمات سما سرویس می توان به ارائه خدمات با کیفیت و سرعت بالا، پاسخگویی24 ساعته و قیمت عادلانه اشاره نمود. همچنین سما سرویس برای اثبات کیفیت خدمات خود و اطمینان خاطر بیشتر مشتریان، خدمات خود را 6 ماه ضمانت می کند. ضمانت 6 ماهه ای که سما سرویس ارائه می کند به این صورت است که اگر تا 6 ماه پس از تعمیر دستگاه توسط تعمیرکار سما سرویس، دستگاه دچار همان مشکل شود، شرکت بدون دریافت هزینه آن را دوباره تعمیر می کند.

جهت دریافت خدمات تعمیر ساید بای ساید مدیا در مشهد، در هر ساعت از شبانه روز که با سما سرویس تماس بگیرید، می توانید خدمات را در محل خود همراه با 6 ماه گارانتی دریافت کنید.

برای درخواست تعمیر ساید بای ساید مدیا در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر ساید بای ساید مدیا در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر ساید بای ساید مدیا در مشهد اینجا کلیک کنید.

با اینکه یخچال مدیا در ایران زیاد معروف نیست اما سماسرویس تعمیرکار متخصص مدیا داره و این خیلی عالیه!

ممنون که با این کیفیت و سرعت کار رو انجام میدید. همه چیز عالی بود!

هومن مظلومی
مشتری خدمات تعمیر ساید بای ساید مدیا
ممنون از سرویسکار سما سرویس که خیلی عالی یخچال ما رو سرویس کردن. رفتارشون هم خیلی حرفه ای و خوب بود و پروتکل های بهداشتی رو هم به خوبی رعایت کردن. ممنون از سماسرویس!
انسیه مازنی
مشتری خدمات تعمیر برد ساید بای ساید مدیا
من میخواسم از سماسرویس بخاطر اینکه کمپرسور یخچال مارو تعویض کردند. کمپرسور هم همونطور که گفتن اصلی هست و گارانتی هم داره.

خیلی خوبه که توی مشهد مجموعه ای مثل سماسرویس هست که اینجور کارها رو با سرعت زیاد انجام میدن. متشکر از شما!

حمیرا عاکف
مشتری خدمات تعمیر ساید بای ساید مدیا

خدمات پس از فروش ساید بای ساید مدیا در مشهد

شرکت سما سرویس برای ساید بای ساید مدیا خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی ساید بای ساید مدیا در مشهد
  • انواع تعمیرات ساید بای ساید مدیا در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی ساید بای ساید مدیا در مشهد
  • شارژ گاز خنک کننده ساید بای ساید مدیا در مشهد
  • تامین قطعات یدکی ساید بای ساید مدیا در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات ساید بای ساید مدیا
  • سرویس ساید بای ساید مدیا در مشهد
  • تعمیر کمپرسور ساید بای ساید مدیا در مشهد

کلیه خدمات تعمیر ساید بای ساید مدیا در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

ساید بای سایدهای مدیا 

برند مدیا در سال 1968 در کشور چین فعالیت خود را در زمینه تولید لوازم خانگی به طور حرفه ای شروع کرد . شرکت مدیا از همان ابتدا با به کارگیری بهترین تجهیزات و ماشین آلات و همچنین استفاده از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه توانسته به یکی از بزرگ ترین برند های لوازم خانگی تبدیل شود.

شرکت سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیر ساید بای ساید مدیا در مشهد، آماده است تا خدمات پس از فروش ساید بای ساید مدیا در مشهد را به صورت 24 ساعته به همشهریان عزیز ارائه دهد.

کلام پایانی

زمانی که ساید بای ساید شما دچار مشکل می شود درصورتی که تخصص و مهارتی در این زمینه ندارید به هیچ وجه آچار به دست نگیرید و دستگاه را دستکاری نکنید. همچنین برای محول کردن تعمیرات ساید بای ساید خود به تعمیرکار، بهتر است ابتدا کمی تحقیق کنید تا بهترین تعمیرکار یا تعمیرگاه را پیدا کنید زیرا دریافت بهترین خدمات در قبال هزینه ای که می پردازید حق شماست.

سما سرویس جهت رفاه شما همشهریان عزیز، امکان ثبت درخواست تعمیر به صورت آنلاین، تلفنی و یا از طریق واتساپ را فراهم کرده است و تنها در یک دقیقه می توانید درخواست خود را ثبت کنید. نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید مدیا در مشهد، به صورت ۲۴ ساعته و در تمامی روزهای هفته در دسترس شما همشهریان عزیز است و آمادگی دارد تا خدمات خود را در محل به شما ارائه دهد.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟