تعمیر ساید بای ساید مابه در مشهد همراه با ضمانت رسمی خدمات
لوگو مابه

تعمیر ساید بای ساید مابه در مشهد

می توان گفت ساید بای ساید از مهم ترین ارکان منزل است. این وسیله شگفت انگیز به ما کمک می کند تا مواد غذایی مورد نیاز چند روز خود را داخل آن نگهداری کنیم و از رفت و آمد زیاد به فروشگاه آسوده باشیم. زمانی که ساید بای ساید مابه شما خراب می شود و به خدمات تعمیر ساید بای ساید مابه در مشهد احتیاج دارید، می توانید رو سما سرویس حساب کنید.

تعمیر ساید بای ساید مابه در مشهد

سما سرویس یکی از شرکت های معتبر در زمینه تعمیر لوازم منزل در مشهد می باشد و تعمیر ساید بای ساید مابه در مشهد یکی از خدماتی است که این شرکت ارائه می کند. تمام خدمات در سما سرویس توسط تکنیسین های متخصص و باتجربه ارائه می شوند و از کیفیت بالایی برخوردار هستند، با این حال سما سرویس برای اطمینان خاطر دادن به مشتریان برای خدمات خود 6 ماه گارانتی نیز ارائه می دهد.

برای بهرمند شدن از خدمات جامع سما سرویس کافیست با این مجموعه تماس بگیرید تا پس از ثبت درخواست به سرعت تعمیرکار ساید بای ساید مابه در مشهد به محل شما اعزام کنیم.

برخی ایرادات رایج در ساید بای ساید مابه

در بین ایراداتی که در ساید بای ساید های مابه با مدل های مختلف به وجود می آیند، ایرادات مشابه بسیاری یافت می شود. در ادامه برخی از مشکلات رایج در این دستگاه ها را مشاهده می کنید:

مشکل در لامپ ساید بای ساید مابه

دلیل روشن نشدن لامپ ساید بای ساید می تواند سوختن لامپ، مشکل پیدا کردن اتصالات مربوطه یا خرابی سوئیچ لامپ باشد. درصورتی که لامپ سوخته باشد با تعویض کردن آن می توانید مشکل را برطرف کنید. تعمیر سیم کشی یا تعویض سوئیچ بهتر است توسط یک فرد فنی صورت بگیرد. در صورت نداشتن مهارت فنی می توانید با سرویسکار مجاز ساید بای ساید مابه در مشهد تماس بگیرید.

کار نکردن یخساز ساید بای ساید مابه

از کار افتادن یخساز ساید بای ساید یکی دیگر از مشکلات متداول و رایجی است که افراد زیادی با آن رو به رو می شوند. این مشکل علل متفاوتی دارد که باید توسط تکنسین متخصص بررسی و برطرف شوند. نرسیدن آب به یخساز می تواند ساده ترین دلیل ساخته نشدن یخ باشد. مسدود بودن لوله های انتقال آب، خرابی شیر برقی ورودی آب و گرفتگی فیلتر دستگاه می تواند از جمله دلایل نرسیدن آب به یخساز جهت درست کردن یخ باشد.

برای رفع این مشکل بهتر است با تعمیرکار ساید بای ساید مابه در مشهد تماس بگیرید.

عدم انجماد صحیح در ساید بای ساید مابه

اگر بخش فریزر ساید بای ساید مواد غذایی را منجمد نکند، مواد غذایی فاسد می شوند و دیگر قابل استفاده نخواهند بود. این مشکل به دلایل زیر ممکن است به وجود بیاید:

  • نشتی و کمبود گاز خنک کننده
  • خراب شدن لاستیک دور درب
  • معیوب شدن ترموستات
  • عمل نکردن دیفراست

لاستیک دور درب را بررسی کنید و در صورت خراب بودن، آن را تعویض کنید. در صورت حل نشدن مشکل باید با نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید مابه در مشهد تماس بگیرید.

سخت باز شدن درب ساید بای ساید مابه

برخی از افراد با مشکل سخت باز شدن درب ساید بای ساید خود روبرو هستند و از آن شکایت می کنند. از دلایل رخ دادن این مشکل می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • سریع باز و بسته کردن درب
  • کثیفی لاستیک درو درب
  • خرابی لولا های درب

گاهی اوقات پس از بستن درب ساید بای ساید شاید بخواهید بلافاصله دوباره درب دستگاه را باز کنید و بدیهی است که درب به سختی باز می شود. درصورت کثیف بودن لاستیک دور درب دستگاه باید آنرا تمیز کنید تا از شر این مشکل خلاص شوید.

اگر مشکل رفع نشد باید با تعمیرکار مجاز ساید بای ساید مابه در مشهد تماس بگیرید.

دلیل تخلیه شدن گاز خنک کننده ساید بای ساید مابه

تخلیه شدن گار مبرد (خنک کننده) ساید بای ساید مشکلی است که بسیار از آن شکایت می کنند. در حالت معمول گاز نباید بی دلیل تخلیه شود و این اتفاق نشان دهنده وجود مشکل در دستگاه است. این مشکل در اثر سوراخ شدن یا هرگونه آسیب به لوله های انتقال گاز رخ می دهد. باید پس از بررسی و پیدا کردن محل نشتی، ایراد آنرا برطرف کرد و گاز دستگاه را شارژ کرد.

جهت پیدا کردن محل نشت گاز و برطرف کردن آن و شارژ گاز دستگاه بهتر است با نمایندگی تعمیر ساید بای ساید مابه در مشهد تماس بگیرید.

تعمیرکار ساید بای ساید مابه در مشهد

زمانی که می خواهید ساید بای ساید خود را تعمیر کنید باید یک تعمیرکار حرفه ای را برای اینکار انتخاب کنید. ساید بای ساید از بخش های مختلفی تشکیل شده و برخی از این بخش ها بسیار حساس هستند و درصورتی که تعمیرکار به خوبی دستگاه را نشناسد و مهارت لازم برای تعمیر دستگاه را نداشته باشد ممکن است به جای تعمیر دستگاه مشکل آنرا از آنچه که هست بدتر کند.

ما در سما سرویس مجربترین تعمیرکاران را استخدام کرده ایم تا از بروز چنین مشکلاتی در فرآیند تعمیرات جلوگیری کنیم و خدماتی با ارزش و سودمند به مشتریان ارائه دهیم. تکنیسین های ما تعمیرات را به صورت اصولی و با تجهیزات کامل و با رعایت پروتکل های بهداشتی در محل مشتری انجام می دهند.

شما عزیزان می توانید در 24 ساعت شبانه روز، با سما سرویس تماس بگیرید تا در سریعترین زمان تعمیرکار ساید بای ساید مابه در مشهد به محل شما اعزام شود.

سرویسکار ساید بای ساید مابه در مشهد

با اینکه روز به روز ساید بای ساید های باکیفیت تری به بازار می آیند، اما هنوز احتمال خراب شدن دستگاه درصورت عدم استفاده درست و جدی نگرفتن سرویس دوره ای دستگاه وجود دارد.

خدمات سرویس ساید بای ساید مابه در مشهد به منظور جلوگیری از به وجود آمدن مشکلات اساسی در دستگاه به مشتریان ارائه می شود. همچنین سرویس کردن دستگاه نقش بسیار زیادی در افزایش عمر دستگاه و حفظ سلامت آن دارد.

در این فرآیند تمام مشکلات ریز و درشت دستگاه رفع می شوند و جرم زدایی از تمام بخش های دستگاه صورت می گیرد و موجب می شود دستگاه بهتر کار کند.

برای دریافت خدمات سرویس ساید بای ساید مابه در مشهد، درخواست خود را در سما سرویس ثبت کنید تا در سریعترین زمان سرویسکار ساید بای ساید مابه در مشهد به محل شما اعزام شود.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر ساید بای ساید مابه در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات ساید بای ساید مابه در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر ساید بای ساید مابه در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر ساید بای ساید مابه شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار ساید بای ساید مابه در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو مابه

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید مابه در مشهد

پس از 15 سال از آغاز فعالیت مجموعه سما سرویس به عنوان مرکز تعمیر ساید بای ساید مابه در مشهد و پس از سالها ارائه خدمات باکیفیت و کسب رضایت مشتریان، این مجموعه هم اکنون عنوان نمایندگی تعمیر ساید بای ساید مابه در مشهد را اخذ نموده و با این عنوان به مشتریان این محصول سرویس دهی می کند.

از مزایای استفاده از خدمات سما سرویس کیفیت بالای خدمات، سرعت در ارائه خدمات، پاسخگویی 24 ساعته، قیمت عادلانه و همچنین 6 ماه ضمانت رسمی خدمات می باشد.

ضمانت 6 ماهه خدمات سما سرویس، به مشتریان این امکان را می دهد، که در صورت دچار شدن دستگاهشان به ایراد رفع شده توسط تعمیرکار مجاز سما سرویس، بدون پرداخت هیچگونه هزینه ای از این مجموعه درخواست تعمیر مجدد کنند.

سما سرویس آمادگی دارد به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته به ساکنین شهر مشهد خدمت رسانی کند. شما عزیزان می توانید هر زمان که به خدمات تعمیر ساید بای ساید مابه در مشهد نیاز پیدا کردید، با سما سرویس تماس بگیرید و خدمات را در کوتاه ترین زمان در محل خود دریافت کنید.

برای درخواست تعمیر ساید بای ساید مابه در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر ساید بای ساید مابه در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر ساید بای ساید مابه در مشهد اینجا کلیک کنید.

یخچال فریزر ما مشکل سرو صدای اضافه داشت. توسط تعمیرکار شما خیلی خوب ایرادش برطرف شد.

تشکر از شما و تکنیسین ماهرتون.

اشکان اصفهانی
مشتری خدمات تعمیر ساید بای ساید مابه
برد یخچال فریزر ما رو به خوبی تعمیر کردن و الان یه هفته ای هست که بدون ایراد داره کار میکنه. ممنون که بجای تحمیل هزینه تعویض قطعه اونو تعمیر کردید. 

من از این به بعد مشتری شما شدم و به همه هم پیشنهاد میکنم که اگر به تعمیرکار خوب و حرفه ای نیاز دارن فقط با سماسرویس تماس بگیرید.

راضیه کمالوند
مشتری خدمات تعمیر برد ساید بای ساید مابه
تشکر از شما بابت خدمات خوب و با کیفیت تون.

یخچال ما خیلی خوب تعمیر شد و من یه هفته صبر کردم ببینم دوباره خراب میشه یا نه و لی خراب نشد. ممنون از لطف تون موفق باشید.

زیبا احمدزاده
مشتری خدمات تعمیر ساید بای ساید مابه

خدمات پس از فروش ساید بای ساید مابه در مشهد

شرکت سما سرویس برای ساید بای ساید مابه خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی ساید بای ساید مابه در مشهد
  • انواع تعمیرات ساید بای ساید مابه در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی ساید بای ساید مابه در مشهد
  • شارژ گاز خنک کننده ساید بای ساید مابه در مشهد
  • تامین قطعات یدکی ساید بای ساید مابه در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات ساید بای ساید مابه
  • سرویس ساید بای ساید مابه در مشهد
  • تعمیر کمپرسور ساید بای ساید مابه در مشهد

کلیه خدمات تعمیر ساید بای ساید مابه در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

ساید بای سایدهای مابه

شرکت مابه در سال 1946 در مکزیک شروع به کار کرد. این شرکت یکی از بزرگترین تولید کنندگان و صادر کنندگان لوازم خانگی است. ساید بای ساید های این برند از کیفیت بالایی برخوردار هستند و استفاده از تکنولوژی های جدید در آنها، مصرف انرژی این دستگاه ها را بسیار کاهش داده است.

سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید مابه در مشهد ، وظیفه ارائه خدمات پس از فروش ساید بای ساید مابه در مشهد را عهده دار می باشد و به­صورت 24 ساعته در تمام طول هفته خدمات ارائه می کند.

کلام پایانی

خراب شدن ساید بای ساید دلایل زیادی دارد اما می توان گفت که تمام مشکلات دستگاه یا به دلیل فرسودگی قطعات دستگاه به وجود می آیند یا به دلیل استفاده نادرست و آسیب دیدن قطعات رخ می دهند. اگر می خواهید دستگاهی سالم داشته باشید که سال ها بدون مشکل در آشپزخانه شما کار کند باید به درستی از آن استفاده کنید و سرویس کردن دوره ای دستگاه را جدی بگیرید.

در صورت خراب شدن ساید بای سایدتان می توانید به­صورت شبانه روزی با تماس با سما سرویس یا از طریق فرم ثبت درخواست تعمیر آنلاین و یا از طریق واتساپ، اقدام به ثبت درخواست خود کنید و خدمات را همراه با 6 ماه گارانتی در محل خود دریافت کنید.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟