تعمیر ساید بای ساید اگنس در مشهد درمنزل شما با 6 ماه گارانتی
لوگو اگنس

تعمیر ساید بای ساید اگنس در مشهد

در زمان خراب شدن ساید بای ساید خیلی ها به دنبال تعمیرکار معتبر و مجاز می گردند و به کیفیت خدماتی که دریافت می کنند بسیار اهمیت می دهند

سما سرویس بیشتر از 15 سال است که در زمینه تعمیر لوازم منزل در مشهد فعالیت می کند و خدماتی مانند تعمیر ساید بای ساید اگنس در مشهد ارائه می دهد. این مجموعه از ابتدای فعالیت خود سعی داشته خدماتی ارزشمند و درخور مشتریان به آنان ارائه دهد و از دغدغه های آنها را در رابطه با خرابی دستگاهشان برطرف کند.

تعمیر ساید بای ساید اگنس در مشهد

برای بهرمند شدن از خدمات تعمیر ساید بای ساید اگنس در مشهد همراه با 6 ماه گارانتی کافیست با این مجموعه تماس بگیرید تا پس از ثبت درخواست همکاران ما به سرعت تعمیرکار ساید بای ساید اگنس در مشهد به محل شما اعزام کنند.

برخی ایرادات رایج در ساید بای ساید اگنس 

در بین مشکلاتی که در ساید بای ساید های اگنس با مدل های مختلف به وجود می آیند، مشکلات مشابه بسیاری یافت می شود. در ادامه برخی از مشکلات رایج در این دستگاه ها را مشاهده می کنید:

تشکیل نشدن یخ در یخساز ساید بای ساید اگنس

کار نکردن یخساز و عدم تشکیل یخ در ساید بای ساید یکی از مشکلات رایجی است که برای افراد زیادی رخ می دهد. این مشکل به دلایل متفاوتی رخ می دهد و باید توسط تکنسین متخصص بررسی و رفع عیب شود.

انسداد لوله های انتقال آب، خرابی شیر برقی ورودی آب و گرفتگی فیلتر دستگاه می توانند از دلایل نرسیدن آب به یخساز جهت درست کردن یخ باشند. برای رفع این مشکل بهتر است با تعمیرکار مجاز ساید بای ساید اگنس در مشهد تماس بگیرید.

روشن ماندن مداوم لامپ ساید بای ساید اگنس

مدام روشن بودن لامپ ساید بای ساید حتی در زمان بسته شدن درب دستگاه، شاید مشکل بزرگی به نظر نیاید اما در واقع گرمایی که تولید می کند باعث می شود سرمای داخل دستگاه افت پیدا کند و دستگاه نتواند وظیفه خود را به درستی انجام دهد. با بالا رفتن دما موتور مجبور می شود یکسره کار کند تا سرمای از دست رفته جبران شود و به دلیل فشار آمدن زیاد بر روی موتور امکان خراب شدن و از کار افتادن آن بالا می رود.

برای برطرف کردن این مشکل با مرکز تعمیر ساید بای ساید اگنس در مشهد تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

منجمد نشدن مواد غذایی در ساید بای ساید اگنس

با کار نکردن صحیح فریزر مواد غذایی فاسد می شوند و دیگر قابل استفاده نخواهند بود. این مشکل ممکن است به دلایل زیر به وجود بیاید:

  • نشت کردن گاز خنک کننده دستگاه
  • معیوب شدن ترموستات
  • کار نکردن دیفراست
  • خراب شدن نوار دور درب

ابتدا سلامت نوار دور درب دستگاه را چک کنید و در صورت خراب بودن، آن را تعویض کنید. در صورت حل نشدن مشکل باید با نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید اگنس در مشهد تماس بگیرید.

مشاهده آب در قسمت کف ساید بای ساید اگنس

دلیل جمع شدن آب در کف ساید بای ساید معمولا آب شدن برفک ها و یا یخ های یخساز است و یا اینکه از ظروفی که در دستگاه قرار داده اید آب ریزش کرده است.

اما اگر دلیل آن موارد بالا نباشد پس احتمالا این اتفاق به دلیل نشت از لوله های انتقال آب است و یا اینکه نوار دور درب خراب شده و باعث نفوذ رطوبت و هوای گرم به داخل دستگاه شده و در نتیجه با آب شدن یخ های موجود در آن موجب جمع شدن آب در کف دستگاه می شود.

برای اینکه این مشکل را بصورت کامل برطرف کنید بهتر است با سرویسکار مجاز ساید بای ساید اگنس در مشهد تماس بگیرید.

درست باز نشدن درب ساید بای ساید اگنس

بسیاری از افراد با این مشکل روبرو هستند. از دلایل سخت باز شدن درب دستگاه می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • باز کردن درب بلافاصله پس از بستن آن
  • جرم گرفتن لاستیک درو درب
  • خرابی لولای درب

گاهی اوقات پس از بستن درب ساید بای ساید شاید بخواهید بلافاصله دوباره درب دستگاه را باز کنید و طبیعی است که درب به سختی باز شود و این مورد تقریبا در تمام دستگاه ها مشابه است. درصورت کثیف بودن لاستیک دور درب دستگاه باید آنرا تمیز کنید تا از شر این مشکل خلاص شوید.

اگر مشکل رفع نشد باید با تعمیرکار مجاز ساید بای ساید اگنس در مشهد تماس بگیرید.

تعمیرکار ساید بای ساید اگنس در مشهد

زمانیکه ایرادی برای ساید بای سایدتان پیش می آید ، بهترین کار این است که از یک تعمیرکار متخصص و حرفه ای که با مدل دستگاه شما آشنایی دارد، کمک بگیرید. درست است که تقریبا همه ساید بای سایدها ساختاری مشابه به هم دارند اما مدل های مختلف ساید بای ساید ها در بعضی جزئیات باهم متفاوت اند. شناخت این جزئیات نقش مهمی در فرایند تعمیر دستگاه شما خواهد داشت.

دقت در انتخاب تعمیرکار بسیار مهم است زیرا اگر تعمیرات به یک تکنیسین نابلد و غیر حرفه ای سپرده شود می تواند مشکلاتی مانند شدیدتر شدن ایرادات دستگاه و افزایش هزینه ها را برای شما ایجاد کند. به همین دلیل باید قبل از انتخاب تعمیرکار کمی پرس و جو کنید تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

ما در سما سرویس تعمیرکاران متخصص و باتجربه را گردهم آورده ایم تا از به وجود آمدن مشکل در فرآیند تعمیرات جلوگیری کنیم و خدماتی ارزشمند و کارآمد به مشتریان ارائه دهیم. شما عزیزان می توانید در 24 ساعت شبانه روز، با سما سرویس تماس بگیرید تا در سریعترین زمان تعمیرکار ساید بای ساید اگنس در مشهد به محل شما اعزام شود.

سرویسکار ساید بای ساید اگنس در مشهد

باید اصول نگهداری و استفاده صحیح از ساید بای ساید را رعایت کنید تا بتوانید سال ها بدون مشکل از دستگاه خود استفاده کنید. سرویس کردن ساید بای ساید از مهمترین اصول نگهداری از آن است و بهتر است حداقل هر شش ماه یک بار انجام شود.

در فرآیند سرویس ساید بای ساید اگنس، سرویسکار ساید بای ساید اگنس در مشهد در محل مشتری تک به تک قطعات و بخش های دستگاه را بررسی می کند و اگر قطعه ای نیاز به تعمیر یا تعویض داشته باشد اقدامات لازم را انجام می دهد و تمام قسمت های دستگاه را غبار روبی می کند و در آخر تنظیمات مناسب را به دستگاه اعمال می کند.

برای دریافت خدمات سرویس ساید بای ساید اگنس در مشهد، درخواست خود را در سما سرویس ثبت کنید تا در سریعترین زمان سرویسکار مجاز ساید بای ساید اگنس در مشهد به محل شما اعزام شود.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر ساید بای ساید اگنس در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات ساید بای ساید اگنس در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر ساید بای ساید اگنس در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر ساید بای ساید اگنس شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار ساید بای ساید اگنس در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو اگنس

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید اگنس در مشهد

پس از سالها فعالیت سما سرویس به عنوان مرکز تعمیر ساید بای ساید اگنس در مشهد و ارائه خدمات با کیفیت و کسب رضایت مشتریان این مجموعه هم اکنون عنوان نمایندگی تعمیر ساید بای ساید اگنس در مشهد را اخذ نموده و با این عنوان به مشتریان این محصول سرویس دهی می کند.

این مجموعه برای خدمات خود 6 ماه گارانتی در نظر گرفته. گارانتی 6 ماهه خدمات سما سرویس، به مشتریان این امکان را می دهد، که در صورت دچار شدن دستگاهشان به ایراد رفع شده توسط تعمیرکار سما سرویس، بدون پرداخت هیچگونه هزینه ای از این مجموعه درخواست تعمیر مجدد کنند.

سما سرویس به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته به ساکنین شهر مشهد خدمت رسانی می کند و تعطیلی ندارد. شما عزیزان می توانید هر زمان که به خدمات تعمیر ساید بای ساید اگنس در مشهد نیاز پیدا کردید، با سما سرویس تماس بگیرید و خدمات را در کوتاه ترین زمان در محل خود دریافت کنید.

برای درخواست تعمیر ساید بای ساید اگنس در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر ساید بای ساید اگنس در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر ساید بای ساید اگنس در مشهد اینجا کلیک کنید.

تعمیرکار سماسرویس خیلی ماهر مجرب و متعهد هستن. ایشون خیلی خوش رفتار و حرفه برخورد میکنن و پروتکل های بهداشتی رو هم خیلی کامل رعایت میکنن. 

خیلی ازتون ممنونم و آروزی موفقیت دارم برای شما

جلال احمدیان
مشتری خدمات تعمیر ساید بای ساید اگنس
یکی از مهمترین چیزها موقع خرابی یخچال اینه که سریع تعمیر بشه تا مواد غذایی فاسد نشن. سماسرویس از این نظر واقعا عالی هستن. در کمتر از دو ساعت تعمیرکار رو اعزام کردن و یخچال مارو تعمیر کردن.

همه چیز خیلی خوب و حرفه ای بود. متشکرم.

طاهره علیمرادی
مشتری خدمات تعمیر برد ساید بای ساید اگنس
من از سماسرویس بخاطر تعمیر یخچال مون ممنونم و میخوام به همه پیشنهاد بدم که از خدمات سماسرویس استفاده کنن. شک نکنید که توی این زمینه بهترین هستند و کارشون حرف نداره.

رضا محمدی
مشتری خدمات تعمیر ساید بای ساید اگنس

خدمات پس از فروش ساید بای ساید اگنس در مشهد

شرکت سما سرویس برای ساید بای ساید اگنس خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی ساید بای ساید اگنس در مشهد
  • انواع تعمیرات ساید بای ساید اگنس در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی ساید بای ساید اگنس در مشهد
  • شارژ گاز خنک کننده ساید بای ساید اگنس در مشهد
  • تامین قطعات یدکی ساید بای ساید اگنس در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات ساید بای ساید اگنس
  • سرویس ساید بای ساید اگنس در مشهد
  • تعمیر کمپرسور ساید بای ساید اگنس در مشهد

کلیه خدمات تعمیر ساید بای ساید اگنس در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

ساید بای سایدهای اگنس 

شرکت اگنس یکی از تولیدکنندگان لوازم خانگی می باشد که محصولاتی مانند یخچال، ساید بای ساید و… تولید می کند. شرکت اگنس در حال حاضر متعلق به شرکت ویرپول می باشد. ساید بای ساید های این برند از کیفیت بالا و زیبایی در طراحی برخوردار هستند و با توجه به مصرف انرژی کم ارزش خرید بالایی دارند.

سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید اگنس در مشهد، وظیفه ارائه خدمات پس از فروش ساید بای ساید اگنس در مشهد را عهده دار می باشد و به­صورت 24 ساعته در تمام طول هفته خدمات ارائه می کند.

کلام پایانی

زمانی که ساید بای ساید شما خراب می شود بهتر است در صورت نداشتن مهارت در این زمینه از دستکاری کردن آن خودداری کنید و زیرا دستکاری کردن ساید بای ساید بدون داشتن دانش کافی نسبت به ساختار و نحوه کارکرد آن منجر به تشدید خرابی دستگاه می شود.

در صورت خراب شدن ساید بای سایدتان می توانید به­صورت 24 ساعته در تمام روزهای هفته با تماس با سما سرویس یا از طریق فرم ثبت درخواست تعمیر آنلاین و یا از طریق واتساپ، اقدام به ثبت درخواست خود کنید و خدمات را همراه با 6 ماه گارانتی در محل خود دریافت کنید.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟