تعمیر ساید بای ساید وست پوینت در مشهد + 6 ماه گارانتی خدمات
لوگو وست پوینت

تعمیر ساید بای ساید وست پوینت در مشهد

آشپزخانه مهمترین بخش در منزل می باشد و ساید بای ساید یکی از اعضای جدا نشدنی از آشپزخانه است. اگر ساید بای ساید نباشد نمی توان مواد غذایی را برای مدت طولانی در خانه نگهداری کرد؛ به همین دلیل زمان خرابی ساید بای ساید بیشتر افراد سریع برای تعمیر دستگاه خود اقدام می کنند.

سما سرویس از مراکز معتبر در زمینه تعمیر لوازم منزل در مشهد می باشد و تعمیر ساید بای ساید وست پوینت در مشهد، یکی از خدمات این مجموعه است. شرکت سما سرویس از ابتدای کار خود، با هدف ارائه خدمات ارزشمند و باکیفیت به مشتری آغاز به کار کرد تا کنون تمام مشتریان سما سرویس از خدمات این مجموعه رضایت داشته اند و بیشتر آنها به مشتریان ثابت این مجموعه تبدیل شده اند.

تعمیر ساید بای ساید وست پوینت در مشهد

شما عزیزان می توانید با ثبت درخواست خود در سما سرویس، خدمات تعمیر ساید بای ساید وست پوینت در مشهد را همراه با 6 ماه گارانتی در مدت زمان کوتاهی پس از ثبت درخواست در محل خود دریافت کنید.

برخی ایرادات رایج در ساید بای ساید وست پوینت 

تیم ما در نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید وست پوینت در مشهد، همواره تماس هایی از همشهریان در ارتباط با ایراد دستگاهشان دریافت می کند که اکثرا مشکلاتی مشابه دارند. در ادامه برخی از این ایرادات رایج را مشاهده می کنید:

ساید بای ساید وست پوینت برفک می زند

به وجود آمدن برفک در ساید بای ساید های نوفراست نشان دهنده وجود مشکل در عملکرد قسمتی از دستگاه می باشد. در اکثر مواقع این مشکل به دلیل خرابی اجزاء سیستم دیفراست رخ می دهد که شامل تایمر دیفراست و المنت دیفراست هستند.

گاهی اوقات ممکن است به دلیل ورود هوای مرطوب به دستگاه و یخ زدن آن برفک ایجاد شود و باید از ورود هوای مرطوب به دستگاه جلوگیری شود. چنانچه برای رفع ایراد دستگاه به کمک نیاز دارید با نمایندگی تعمیر ساید بای ساید وست پوینت در مشهد تماس بگیرید.

یخ زدگی لوله اواپراتور ساید بای ساید وست پوینت

از دیگر مشکلات ساید بای ساید یخ زدگی لوله اواپراتور است و برای خیلی از افراد رخ می دهد. این بخش از بخش های اصلی و مهم ساید بای ساید است و سرمای دستگاه را تامین می کند.

این مشکل می تواند به دلیل خرابی تایمر دیفراست، هیتر دیفراست، ترمیستور یا ترموستات باشد و بهتر است توسط یک فرد متخصص بررسی شود. برای رفع این مشکل با تعمیرکار ساید بای ساید وست پوینت در مشهد تماس بگیرید.

مواد غذایی داخل ساید بای ساید وست پوینت بیش از حد سرد می شوند

اگر مواد غذایی که در محفظه یخچال ساید بای ساید خود قرار می دهید بیش از حد سرد می شوند و یخ می زنند، اولین موردی که باید بررسی کنید دمای تنظیم شده برای دستگاه می باشد؛

از دلایل دیگر آن می توان ب موارد زیر اشاره کرد:

  • خرابی ترموستات
  • معیوب شدن سنسور دما
  • مشکل در برد دستگاه
  • کثیف بودن کویل کندانسور

برای رفع این مشکل دستگاه باید توسط سرویسکار مجاز ساید بای ساید وست پوینت در مشهد بررسی شود. برای این کار با نمایندگی تعمیر ساید بای ساید وست پوینت در مشهد تماس بگیرید.

بدنه ساید بای ساید وست پوینت برق دارد

وجود برق در بدنه ساید بای ساید بسیار خطرناک است و باید سریعا برای رفع این مشکل اقدام کنید. اگر متوجه وجود الکتریسیته در بدنه دستگاه خود شدید، فورا آن را از برق بکشید و سعی در دستکاری دستگاه نکنید و با نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید وست پوینت در مشهد تماس بگیرید.

دلایل به وجود آمدن این مشکل می توانند اتصال سیم های داخلی به بدنه، اتصال سر پیچ لامپ به بدنه و مشکل در سیم ارت باشند.

درب ساید بای ساید وست پوینت بسته نمی شود

اگر درب ساید بای ساید شما بسته نمی شود، باید سریعا برای رفع آن اقدام کنید، زیرا می تواند مشکلات جدی تری را به وجود آورده و موجب بالا رفتن دمای دستگاه، کارکرد یکسره دستگاه و مصرف انرژی بیشتر شود. در عیب یابی ساید بای سایدی که درب آن بسته نمی شود، ابتدا باید به درون دستگاه نگاه کرده و بررسی کنید که شئ یا چیزی از بسته شدن در ممانعت نکند.

اگر وسایل زیادی در داخل ساید بای ساید قرار گرفته، سعی کنید مقداری از آنها را بیرون بیاورید. از دیگر مواردی که در بروز این مشکل بسیار موثرند، می توان به تراز نبودن دستگاه اشاره کرد. اگر برای رفع این مشکل به کمک احتیاج دارید با تعمیرکار مجاز ساید بای ساید وست پوینت در مشهد تماس بگیرید.

تعمیرکار ساید بای ساید وست پوینت در مشهد

ساید بای ساید یک دستگاه با ساختاری پیچیده است و تعمیر آنرا هرکسی نمی تواند انجام دهد. تعمیر ساید بای ساید نیازمند تخصص و تجربه است و تعمیرکار باید با ساختار انواع دستگاه ها آشنایی کامل داشته باشد.

عیب یابی و تعمیر ساید بای ساید در شرکت سما سرویس به­صورت تخصصی انجام می شود. تکنیسین های سما سرویس، افرادی حرفه ای و آموزش دیده هستند که با بیش تر از 10 سال سابقه، تعمیرات موفق زیادی در کارنامه خود دارند و همواره در حال یادگیری متد های بروز تعمیرات و فناوری های جدید هستند.

این مرکز به­صورت 24 ساعته و در تمام طول هفته از طریق سایت ، تماس تلفنی و واتساپ آماده پاسخگویی به سؤالات و ثبت درخواست های شما همشهریان گرامی است. این مجموعه قادر است که در هر ساعت از شبانه روز تعمیرکار ساید بای ساید وست پوینت در مشهد را به منزل شما اعزام کند.

سرویسکار ساید بای ساید وست پوینت در مشهد

سرویس کردن دوره ای ساید بای ساید یک اقدام ضروری برای حفظ سلامت دستگاه می باشد. فواید سرویس کردن دوره ای دستگاه به همه اثبات شده و یکی از راه های مهم برای جلوگیری از به وجود آمدن خرابی های اساسی در دستگاه می باشد.

سما سرویس خدمات سرویس ساید بای ساید وست پوینت در مشهد نیز ارائه می کند. این خدمات توسط سرویسکار مجاز ساید بای ساید وست پوینت در مشهد در محل مشتریان ارائه می شود. در این فرآیند سرویسکار تمام بخش های دستگاه را غبار روبی می کند و عملکرد آنها را بررسی می کند و درصورتی که ایرادی در دستگاه مشاهده کند فورا آنرا برطرف کرده و تنظیمات مناسب را به دستگاه اعمال می کند.

برای بهرمند شدن از مزایای خدمات سرویس ساید بای ساید وست پوینت در مشهد با سما سرویس تماس بگیرید تا در مدت زمان کوتاهی سرویسکار ساید بای ساید وست پوینت در مشهد به محل شما اعزام شود.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر ساید بای ساید وست پوینت در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات ساید بای ساید وست پوینت در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر ساید بای ساید وست پوینت در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر ساید بای ساید وست پوینت شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار ساید بای ساید وست پوینت در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو وست پوینت

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید وست پوینت در مشهد

اگر برای تعمیر ساید بای ساید خود قصد دارید تا با یک مرکز معتبر تماس بگیرید و خدماتی با کیفیت را با قیمت مناسب دریافت کنید، سما سرویس آمادگی دارد به عنوان نمایندگی تعمیر ساید بای ساید وست پوینت در مشهد به شما خدمات ارائه کند.

بیشتر از 15 سال است که سما سرویس به ساکنین شهر مشهد خدمت رسانی می کند و در این سالها تلاش کرده تا با ارائه خدمات با کیفیت رضایت مشتریان خود را جلب کند و دغدغه های آنها را برطرف کند.

این مجموعه برای خدمات تعمیر ساید بای ساید وست پوینت در مشهد، گارانتی 6 ماهه در نظر گرفته است. یعنی اگر تا 6 ماه پس از تعمیر دستگاه توسط تعمیرکار سما سرویس، دستگاه به ایراد قبلی دچار شود، شرکت آن را بدون دریافت هزینه اضافی دوباره تعمیر می کند.

سما سرویس به صورت 24 ساعته در تمام روز های هفته خدمت رسانی می کند و تعطیلی ندارد پس شما عزیزان می توانید هر زمان که به تعمیرکار نیاز پیدا کردید با سما سرویس تماس بگیرید تا از خدمات این مجموعه بهره مند شوید.

برای درخواست تعمیر ساید بای ساید وست پوینت در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر ساید بای ساید وست پوینت در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر ساید بای ساید وست پوینت در مشهد اینجا کلیک کنید.

من اول از آقای شاکری تشکر میکنم که آدرس سایت شما رو به من داد.

و دوم هم از شما واقعا ممنونم که اینقد صادقانه و بی ریا کار خودتون رو به بهترین نحو انجام میدید. خدا خیرتون بده و امیدوارم موفق و سربلند باشید.

مسعود کلانی
مشتری خدمات تعمیر ساید بای ساید وست پوینت
ممنون از شما واقعا خیلی خوب کار میکنید.

درب یخچال ما خراب شده بود خوب بسته نمیشد با شما که تماس گرفتیم پشتیبان تون گفت پایه هارو تراز کنیم و وقتی اینکارو کردیم مشکل حل شده. بدون هزینه و دردسر

واقعا ممنون

هما شمسی زاده
مشتری خدمات تعمیر برد ساید بای ساید وست پوینت
سماسرویس بدون شک توی کار خودش بهترینه و خدمات نسبتا کامل و جامعی هم ارائه میده.

اینکه خدماتشون گارانتی داره و تا 6 ماه اونو ضمانت میکنن واقعا خیال آدمو راحت میکنه

دستتون درد نکنه واقعا

پاینده باشید!

میلاد اولیایی
مشتری خدمات تعمیر ساید بای ساید وست پوینت

خدمات پس از فروش ساید بای ساید وست پوینت در مشهد

شرکت سما سرویس برای ساید بای ساید وست پوینت خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی ساید بای ساید وست پوینت در مشهد
  • انواع تعمیرات ساید بای ساید وست پوینت در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی ساید بای ساید وست پوینت در مشهد
  • شارژ گاز خنک کننده ساید بای ساید وست پوینت در مشهد
  • تامین قطعات یدکی ساید بای ساید وست پوینت در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات ساید بای ساید وست پوینت
  • سرویس ساید بای ساید وست پوینت در مشهد
  • تعمیر کمپرسور ساید بای ساید وست پوینت در مشهد

کلیه خدمات تعمیر ساید بای ساید وست پوینت در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

ساید بای سایدهای وست پوینت

کارخانه وست پوینت که از برندهای وابسته به CFEE فرانسه است در بندر بوردو در فرانسه واقع شده است. این برند در سال 1978 میلادی کار خود را شروع کرد. این شرکت در ابتدا فقط بر روی بازار لوازم خانگی در آفریقا و بخش هایی از خاورمیانه متمرکز بود اما اکنون تولیدات وست پوینت از جمله ساید بای سایدهای آن در سرتاسر دنیا عرضه شده و دارای محبوبیت زیادی شده اند. این کارخانه محصولات مختلفی مانند ماشین لباسشویی و یخچال فریزر و کولرهای گازی و … را تولید و در بازارهای مختلف در سرتاسر دنیا عرضه می کند.

شرکت سما سرویس، ارائه دهنده خدمات پس از فروش ساید بای ساید وست پوینت در مشهد نیز هست و آمادگی دارد تا به صورت 24 ساعته به همشهریان عزیز خدمت رسانی کند.

کلام پایانی

در زمان خرابی ساید بای سایدتان، فقط درصورتی که تخصصی در این زمینه دارید مجاز هستید تا خودتان برای تعمیر آن دست به کار شوید؛ اگر تخصص و مهارتی در این رابطه ندارید نباید دستگاه را دستکاری کنید و باید کار را به یک حرفه ای بسپارید. همچنین در انتخاب تعمیرکار بسیار دقت کنید و با یک تعمیرکار معتبر و متخصص تماس بگیرید.

شرکت سما سرویس با در اختیار داشتن متخصصان مجرب، تجهیزات کامل و قطعات اصلی، آماده ارائه خدمات با کیفیت و به صرفه ، همراه با 6 ماه گارانتی به همشهریان عزیز می باشد.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟