تعمیر ساید بای ساید هیتاچی در مشهد در منزل با 6 ماه گارانتی
لوگو هیتاچی

تعمیر ساید بای ساید هیتاچی در مشهد

ساید بای ساید از مهمترین وسایلی است که در منزل به آن احتیاج داریم. این دستگاه به ما کمک می کند تا از رفت و آمد پیاپی به فروشگاه آسوده باشیم و مواد غذایی مورد نیاز چندین هفته خود را در خانه نگهداری کنیم. اما زمانی که ساید بای ساید خراب می شود چه باید کرد؟

در زمان خرابی ساید بای ساید خود بهتر است با یک مرکز معتبر تعمیر ساید بای ساید هیتاچی در مشهد تماس بگیرید.

تعمیر ساید بای ساید هیتاچی در مشهد

سما سرویس بیشتر از 15 سال است که در زمینه تعمیر لوازم منزل در مشهد فعالیت می کند و خدمات ارائه می کند. این مجموعه با ارائه خدمات باکیفیت و ارزشمند به مشتریان خود توانسته رضایت بیشتر مشتریان خود را جلب کند و آنان را به مشتریان وفادار خود تبدیل کند و این موفقیت و افتخار بزرگی برای این مجموعه است.

هنگامی که ساید بای ساید شما خراب می شود می توانید با سما سرویس تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید تا در مدت زمان کوتاهی تعمیرکار ساید بای ساید هیتاچی در مشهد به محل شما اعزام شود.

برخی ایرادات رایج در ساید بای ساید هیتاچی 

در بین مشکلاتی که در ساید بای ساید های هیتاچی با مدل های مختلف به وجود می آیند، مشکلات مشابه بسیاری یافت می شود. در ادامه برخی از مشکلات رایج در این دستگاه ها را مشاهده می کنید:

مشکل در یخساز ساید بای ساید هیتاچی

اگر یخساز شما یخ تولید نمی کند و در انجام این فرآیند به مشکل می خورد، باید ابتدا بررسی کنید که یخساز فعال است یا نه.

از دلایل رخ دادن این مشکل می توان به انسداد لوله های انتقال آب، خرابی شیر برقی ورودی آب و گرفتگی فیلتر دستگاه اشاره کرد.  برای رفع این مشکل بهتر است با تعمیرکار مجاز ساید بای ساید هیتاچی در مشهد تماس بگیرید.

دائم روشن بودن لامپ ساید بای ساید هیتاچی

این مشکل برای کاربران زیادی رخ می دهد. شاید روشن بودن دائمی لامپ دستگاه مشکل بزرگی به نظر نرسد اما در حقیقت باعث می شود مصرف انرژی دستگاه افزایش پیدا کند، سرمایش دستگاه افت کند و به موتور آسیب برساند! پس بسیار مشکل مهمی است و باید به سرعت رفع شود.

از دلایل رایج رخ دادن این مشکل خرابی سوئیچ دستگاه و مشکل در اتصالات لامپ می باشد. درصورت مشاهده این مشکل با مرکز تعمیر ساید بای ساید هیتاچی در مشهد (سما سرویس) تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

منجمد نشدن مواد غذایی در بخش فریزر ساید بای ساید هیتاچی

اگر فریزر به درستی وظیفه خود را انجام ندهد، مواد غذایی به سرعت فاسد می شوند و دیگر قابل استفاده نخواهند بود. این مشکل ممکن است به دلایل زیر به وجود بیاید:

  • نشت گاز خنک کننده دستگاه
  • خرابی ترموستات
  • عملکرد نادرست دیفراست
  • خراب شدن نوار دور درب

ابتدا سلامت نوار دور درب دستگاه را بررسی کنید و در صورت خراب بودن، آن را تعویض کنید. در صورت حل نشدن مشکل باید با نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید هیتاچی در مشهد تماس بگیرید.

مشاهده آب در قسمت کف ساید بای ساید هیتاچی

دلیل جمع شدن آب در کف ساید بای ساید معمولا آب شدن برفک ها و یا یخ های یخساز است و یا اینکه از ظروفی که در دستگاه قرار داده اید آب ریزش کرده است.

اما اگر دلیل آن موارد بالا نباشد پس احتمالا این اتفاق به دلیل نشت از لوله های انتقال آب است و یا اینکه نوار دور درب خراب شده و باعث نفوذ رطوبت و هوای گرم به داخل دستگاه شده و در نتیجه با آب شدن یخ های موجود در آن موجب جمع شدن آب در کف دستگاه می شود.

برای اینکه این مشکل را به­صورت کامل برطرف کنید بهتر است با سرویسکار مجاز ساید بای ساید هیتاچی در مشهد تماس بگیرید.

درست باز نشدن درب ساید بای ساید هیتاچی

اگر درب ساید بای ساید شما به درستی باز نمی شود ممکن است نوار دور درب کثیف شده باشد و جرم گرفته باشد که در اینصورت باید آنرا تمیز کنید تا مشکل برطرف شود. گاهی اوقات پس از بستن درب ساید بای ساید شاید بخواهید بلافاصله دوباره درب دستگاه را باز کنید و طبیعی است که درب به سختی باز شود و این مورد تقریبا در تمام دستگاه ها مشابه است. همچنین مشکل می تواند از لولای درب باشد و باید آنرا نیز بررسی کرد.

اگر مشکل رفع نشد باید با تعمیرکار مجاز ساید بای ساید هیتاچی در مشهد تماس بگیرید.

تعمیرکار ساید بای ساید هیتاچی در مشهد

در هنگام خرابی ساید بای ساید باید توجه داشت که تعمیر این دستگاه کار آسانی نیست و هرکسی نمی تواند آچار بردارد و آنرا تعمیر کند. افرادی که به عنوان تعمیرکار شناخته می شوند به­صورت تخصصی آموزش دیده اند و سالها تعمیرات را تجربه کرده اند.

سپردن کار به تعمیرکاران ناشی نیز سودی برای شما نخواهد داشت و علاوه بر آن می تواند موجب گسترش و تشدید خرابی های دستگاه و افزایش هزینه های تعمیر آن شود و وقتتان را نیز از دست خواهید داد.

سما سرویس تعمیرکاران آموزش دیده و متخصصی در اختیار دارد که هرکدام حداقل سابقه 10 سال فعالیت در این زمینه را دارند. تکنیسین های ما می توانند تعمیر دستگاه شما را به­صورت اصولی و بدون اتلاف وقت انجام دهند و هزینه ای که بابت آن از شما دریافت می شود کاملا عادلانه خواهد بود.

جهت اعزام تعمیرکار ساید بای ساید هیتاچی در مشهد با سما سرویس تماس بگیرید تا همکاران ما در اسرع وقت تکنیسین را به محل شم اعزام کنند.

سرویسکار ساید بای ساید هیتاچی در مشهد

استفاده صحیح و رسیدگی به دستگاه دو اصل مهم جهت حفظ سلامت اکثر دستگاه ها می باشند. این موضوع برای ساید بای ساید نیز صدق می کند درصورت رعایت نکردن آن عمر دستگاه کاهش پیدا می کند.

سرویس کردن ساید بای ساید از اصول مراقبت از دستگاه می باشد. این عمل کمک بزرگی به افزایش عمر دستگاه، حفظ سلامت دستگاه و جلوگیری از ایجاد مشکلات بزرگ در دستگاه می کند و این امکان را فراهم می کند که بتوانید سال ها بدون هیچ مشکلی از دستگاه خود بهترین بهره را ببرید.

خدمات سرویس ساید بای ساید هیتاچی در مشهد توسط سما سرویس نیز ارائه می شود. در این فرآیند سرویسکار ساید بای ساید هیتاچی در مشهد در محل شما و با رعایت پروتکل های بهداشتی، عملکرد دستگاه را بررسی و ارزیابی می کند و اقدامات لازم را در حضور شما انجام می دهد.

برای دریافت خدمات سرویس ساید بای ساید هیتاچی در مشهد، درخواست خود را در سما سرویس ثبت کنید تا در سریعترین زمان سرویسکار مجاز ساید بای ساید هیتاچی در مشهد به محل شما اعزام شود.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر ساید بای ساید هیتاچی در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات ساید بای ساید هیتاچی در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر ساید بای ساید هیتاچی در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر ساید بای ساید هیتاچی شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار ساید بای ساید هیتاچی در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو هیتاچی

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید هیتاچی در مشهد

شرکت سما سرویس پس از حدود سالها فعالیت و ارائه خدماتی مانند تعمیر ساید بای ساید هیتاچی در مشهد ، اکنون موفق شده است که خدمات خود را تحت عنوان نمایندگی تعمیر ساید بای ساید هیتاچی در مشهد، ارائه نماید.

خدمات این مجموعه از کیفیت بالایی برخوردار بوده و تا بحال بیشتر مشتریان از این خدمات رضایت کامل داشته اند؛ اما با این حال سما سرویس جهت اطمینان خاطر بیشتر مشتریان، برای خدمات خود 6 ماه گارانتی در نظر گرفته. گارانتی 6 ماهه خدمات سما سرویس، به مشتریان این امکان را می دهد، که در صورت دچار شدن دستگاهشان به ایراد رفع شده توسط تعمیرکار سما سرویس، بدون پرداخت هیچگونه هزینه ای از این مجموعه درخواست تعمیر مجدد کنند.

سما سرویس به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته به ساکنین شهر مشهد خدمت رسانی می کند و تعطیلی ندارد. شما عزیزان می توانید هر زمان که به خدمات تعمیر ساید بای ساید هیتاچی در مشهد نیاز پیدا کردید، با سما سرویس تماس بگیرید و خدمات را در کوتاه ترین زمان در محل خود دریافت کنید.

برای درخواست تعمیر ساید بای ساید هیتاچی در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر ساید بای ساید هیتاچی در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر ساید بای ساید هیتاچی در مشهد اینجا کلیک کنید.

بدون شک بهترین شرکت برای تعمیر لوازم منزل سماسرویس هست. من واقعا از شما ممنونم.

کارتون واقعا عالیه و حرف ندارید. با وجدان، منصف و حرفه ای!

موفق باشید

زیبا افروغ
مشتری خدمات تعمیر ساید بای ساید هیتاچی
برداصلی یخچال ما خراب شده بود و قطعه یدکیش هم پیدا نمیشد. دیگه داشتیم ناامید میشدیم تا اینکه یکی از آشناها سماسرویس رو به ما معرفی کرد. سماسرویس برد دستگاه مارو تعمیر کردن با اینکه یکم طول کشید اما در نهایت کاری که هیچکس نمیتونست انجام بده رو انجام دادن.

ممنون از شما!

مجید حسین خانی
مشتری خدمات تعمیر برد ساید بای ساید هیتاچی
بهترین ویژگی سماسرویس از نظر من اول سرعت بالا در ارائه خدمات هست.

و دوم هم اینکه خدماتشون گارانتی داره. اینجوری ادم خیالش راحته که اگر مشکلی برای دستگاه پیش بیاد لازم نیست دیگه برای تعمیر دوبارش هزینه کنه.

ممنون ازشما.  موفق باشید.

جواد فلاح
مشتری خدمات تعمیر ساید بای ساید هیتاچی

خدمات پس از فروش ساید بای ساید هیتاچی در مشهد

شرکت سما سرویس برای ساید بای ساید هیتاچی خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی ساید بای ساید هیتاچی در مشهد
  • انواع تعمیرات ساید بای ساید هیتاچی در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی ساید بای ساید هیتاچی در مشهد
  • شارژ گاز خنک کننده ساید بای ساید هیتاچی در مشهد
  • تامین قطعات یدکی ساید بای ساید هیتاچی در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات ساید بای ساید هیتاچی
  • سرویس ساید بای ساید هیتاچی در مشهد
  • تعمیر کمپرسور ساید بای ساید هیتاچی در مشهد

کلیه خدمات تعمیر ساید بای ساید هیتاچی در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

ساید بای سایدهای هیتاچی 

شرکت هیتاچی یکی از بزرگترین شرکت های ژاپنی است که در زمینه های مختلفی فعالیت می کند. این مجموعه فعالیت خود را در سال 1910 و با تولید موتورهای صنعتی آغاز نمود. از سال 1960 با تبادل تکنولوژی با شرکت هایی مانند جنرال الکتریک آمریکا وارد عرصه تولید لوازم الکترونیکی و لوازم منزل شد.

تولیدات این شرکت پس از مدت کوتاهی به دلیل کیفیت بالا، سهم بسیار زیادی از بازار لوازم خانگی را به خود اختصاص دادند. ساید بای ساید های هیتاچی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و طرفداران بسیار زیادی در سرتاسر ایران و جهان دارند.

سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید هیتاچی در مشهد، وظیفه ارائه خدمات پس از فروش ساید بای ساید هیتاچی در مشهد را عهده دار می باشد و به­صورت 24 ساعته در تمام طول هفته خدمات ارائه می کند.

کلام پایانی

در هنگام خرابی ساید بای ساید خود درصورت نداشتن مهارت کافی در این زمینه هرگز اقدام به دستکاری دستگاه خود نکنید.

همچنین در انتخاب تعمیرکار برای محول کردن تعمیرات ساید بای ساید خود به آن، بسیار دقت کنید و با پرس و جو کردن از اطرافیان و … بهترین گزینه را انتخاب کنید.

در صورت خراب شدن ساید بای سایدتان می توانید به­صورت 24 ساعته در تمام روزهای هفته با سما سرویس تماس بگیرید یا از طریق فرم ثبت درخواست تعمیر آنلاین و یا از طریق واتساپ، اقدام به ثبت درخواست خود کنید و خدمات را همراه با 6 ماه گارانتی در محل خود دریافت کنید.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟