تعمیر ساید بای ساید وایت هاوس در مشهد همراه با 6 ماه گارانتی
لوگو وایت هاوس

تعمیر ساید بای ساید وایت هاوس در مشهد

ساید بای ساید از لوازم ضروری در آشپزخانه است. هنگامی که ساید بای ساید مشکل پیدا می کند و نیاز به تعمیر دارد، به علت زیاد بودن وزن آن سخت است بخواهیم آنرا از خانه خارج کنیم و باید از خدمات تعمیر در محل استفاده کنیم.

سما سرویس خدمات تعمیر ساید بای ساید وایت هاوس در مشهد ارائه می کند و ارائه خدمات در محل مشتری با کیفیت بالا و البته رعایت کامل پروتکل های بهداشتی صورت می گیرد. از مزایای دیگر استفاده از خدمات سما سرویس سرعت در ارائه خدمات، پشتیبانی 24 ساعته و 6 ماه گارانتی خدمات می باشد.

تعمیر ساید بای ساید وایت هاوس در مشهد

برای اینکه بهترین خدمات تعمیر ساید بای ساید وایت هاوس در مشهد را دریافت کنید، با سما سرویس تماس بگیرید تا همکاران ما به سرعت تعمیرکار ساید بای ساید وایت هاوس در مشهد به محل شما اعزام کنند.

برخی ایرادات رایج در ساید بای ساید وایت هاوس 

در بین مشکلاتی که در تماس با سما سرویس، توسط همشهریان گرامی بیان شده اند، تعدادی از آن ها پرتکرار تر از سایرین بوده و رواج بیشتری داشته اند. در ادامه این موارد را بیان کرده و راه حل آن را نیز ذکر می کنیم.

عدم سرمایش ساید بای ساید وایت هاوس

گرم بودن محفظه دستگاه و عدم وجود سرمای کافی در آن نشان دهنده تنظیم نبودن صحیح دمای دستگاه یا خرابی قطعات دستگاه می باشد. اگر با این مشکل روبرو شده اید ابتدا دمای تنظیم شده دستگاه را بررسی کنید و در صورت نیاز آنرا تنظیم کنید (توجه داشته باشید که دما مناسب برای محیط داخل دستگاه با توجه به دمای محیط بیرون و فصلی که در آن هستید متغیر می باشد).

از دیگر علت های رخ دادن این مشکل برفک زدن اواپراتور، معیوب شدن کمپرسور و نشت گاز خنک کننده می باشند. برای رفع این مشکل بهتر است با نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید وایت هاوس در مشهد تماس بگیرید.

نشتی آب ساید بای ساید وایت هاوس

مواجه شدن با مشکل نشت آب از ساید بای ساید می تواند بسیار ناراحت کننده باشد و روزتان را خراب کند. این مشکل به دلیل مختلفی رخ می دهد مانند:

  • شکستگی سینی تخلیه
  • انسداد و سوراخ شدن لوله های تامین آب
  • مشکل در شیر برقی
  • نشت از فیلتر آب

برای رفع این مشکل ابتدا باید منشا نشتی را پیدا کنید سپس آنرا آب بندی کنید. اگر توانای عیب یابی و رفع این مشکل را ندارید با نمایندگی تعمیر ساید بای ساید وایت هاوس در مشهد تماس بگیرید.

وجود برق در بدنه ساید بای ساید وایت هاوس

اگر متوجه برق دار بودن بدنه دستگاه شده اید، سریعا دستگاه را از برق بکشید و با مرکز تعمیر ساید بای ساید وایت هاوس در مشهد تماس بگیرید تا از برق گرفتگی افراد خانواده و همچنین آسیب دیدن اجزاء دیگر دستگاه جلوگیری کنید.

علت رخ دادن این مشکل می تواند اتصال پایه های لامپ داخل دستگاه به بدنه دستگاه، معیوب شدن سیم های رابط یا اتصال ترموستات به بدنه باشد.

روشن نشدن چراغ داخل ساید بای ساید وایت هاوس

روشن نشدن چراغ داخل دستگاه احتمالا به دلیل سوختن آن است اما در برخی موارد خرابی سیم های اتصال آن یا خرابی سوکت ها نیز می تواند باعث ایجاد این مشکل بشود. تعویض لامپ در اغلب موارد مشکل را برطرف می کند.

هنگام تعویض لامپ برق دستگاه را قطع کنید تا از برق گرفتگی جلوگیری شود. اگر مشکل برطرف نشد با تعمیرکار ساید بای ساید وایت هاوس در مشهد تماس بگیرید.

برفک زدن ساید بای ساید وایت هاوس

برفک زدن ساید بای ساید یک مشکل بسیار رایج است. برفک معمولا به علت ورود هوای مرطوب به داخل دستگاه و یخ زدن آن تشکیل می شود و برای جلوگیری از آن باید دستگاه در جایی دور از رطوبت قرار گیرد.

در ساید بای ساید های نوفراست امکان خرابی قطعاتی مانند تایمر دیفراست، سنسور دما و برد کنترل دما در زمان بروز این مشکل وجود دارد. در صورت تمایل می توانید با نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید وایت هاوس در مشهد تماس بگیرید و درخواست اعزام تعمیرکار مجاز ساید بای ساید وایت هاوس در مشهد بدهید.

تعمیرکار ساید بای ساید وایت هاوس در مشهد

سما سرویس جهت ارتقاء سطح کیفیت خدمات خود به صورت مداوم برای تعمیرکاران خود کلاس ها و کارگاه های آموزشی برگزار می کند تا متدهای روز دنیا را به آنان آموزش دهد و مهارت های آنها را همواره مورد ارزیابی و سنجش قرار می دهد.

عمده تعمیرکارانی که تحت پوشش سما سرویس مشغول به ارائه خدمات هستند از مهارت و تجربه بالا برخوردار هستند. همه تکنیسین های سما سرویس حداقل تجربه 10 سال فعالیت در این زمینه دارند و با استفاده از تجربه و مهارتی که در این سال ها به دست آورده اند می توانند دشوارترین تعمیرات را به آسانی انجام دهند و کار را با کیفیت بالا به اتمام برسانند.

شما عزیزان می توانید برای ثبت درخواست اعزام تعمیرکار ساید بای ساید وایت هاوس در مشهد با سما سرویس تماس بگیرید. همکاران ما آمادگی دارند به صورت شبانه روزی در محل شما به شما خدمات ارائه کنند.

سرویسکار ساید بای ساید وایت هاوس در مشهد

متخصصان اعتقاد دارند که سرویس کردن دوره ای دستگاه ها از جمله ساید بای ساید، تاثیر زیادی در بهبود عملکرد دستگاه و افزایش عمر آن دارد.

سما سرویس جهت تکمیل خدمات خود، خدمات سرویس ساید بای ساید وایت هاوس در مشهد نیز ارائه می کند. این خدمات تماما توسط سرویسکار مجاز ساید بای ساید وایت هاوس در مشهد در محل مشتری ارائه می شود. در این فرآیند جرم و گردوغبار از تمام بخش های دستگاه زدوده می شود و کوچک ترین ایرادات دستگاه برطرف می شوند.

اگر می خواهید در آینده ساید بای سایدتان به مشکلات اساسی که هزینه تعمیر آنها بسیار سنگین است دچار نشود، باید سرویس کردن دوره ای دستگاه را جدی بگیرید. برای بهرمند شدن از مزایای خدمات سرویس ساید بای ساید وایت هاوس در مشهد، با سما سرویس تماس بگیرید تا همکاران ما به سرعت سرویسکار ساید بای ساید وایت هاوس در مشهد به محل شما اعزام کنند.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر ساید بای ساید وایت هاوس در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات ساید بای ساید وایت هاوس در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر ساید بای ساید وایت هاوس در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر ساید بای ساید وایت هاوس شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار ساید بای ساید وایت هاوس در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو وایت هاوس

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید وایت هاوس در مشهد

شرکت سما سرویس با گرد هم آوردن تعمیرکاران حرفه ای و استفاده از قطعات اورجینال در تعمیرات، تلاش کرده تا خدماتی ارائه کند که با رفع نیاز ها و دغدغه های مشتریان، رضایت آنان را جلب کند و آسایش را برای آنها به ارمغان بیاورد.

همچنین سما سرویس خدمات خود را بصورت رسمی 6 ماه ضمانت می کند تا نگرانی های مشتریان را از بین ببرد. ضمانت 6 ماهه سما سرویس به اینصورت است که در صورت دچار شدن دوباره دستگاه به ایراد رفع شده توسط تعمیرکار سما سرویس، شرکت بدون دریافت هیچگونه هزینه ای دستگاه را دوباره تعمیر می کند.

سما سرویس آمادگی دارد به صورت 24 ساعته در تمام طول هفته به شما عزیزان خدمات ارائه کند و شما می توانید هر زمان که به خدمات تعمیر ساید بای ساید وایت هاوس در مشهد نیاز پیدا کردید، با سما سرویس تماس بگیرید و خدمات را در کوتاه ترین زمان در محل خود دریافت کنید.

برای درخواست تعمیر ساید بای ساید وایت هاوس در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر ساید بای ساید وایت هاوس در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر ساید بای ساید وایت هاوس در مشهد اینجا کلیک کنید.

با تشکر از مجموعه سماسرویس بابت خدمات خوبشون.

میخواستم بگم که کاش بقیه شرکت ها و افرادی که تو این حوزه کار میکنن هم یکم از شما یاد بگیرن. واقعا خیلیا توی کارشون وجدان رو فراموش کردن اما شما واقعا صادقانه سرویس دهی میکنید.

ممنون

خسرو اصغری
مشتری خدمات تعمیر ساید بای ساید وایت هاوس
اول از همه تشکر می کنم از مجموعه سماسرویس چون زندگی رو برای ما ساده تر کردن:)

خیلی عالیه که تو هر ساعت و هر روزی که با شما تماس میگیرم پاسخگو هستید و  با حوصله جواب منو میدید. واقعا کارتون عالیه.

مهناز حسینی
مشتری خدمات تعمیر برد ساید بای ساید وایت هاوس
سلام. خداقوت
خیلی ازتون ممنونم، یخچال مون درست شد و داره خیلی خوب و مث روز اولش کار می کنه.

از تعمیرکارتون هم تشکر می کنم بابت کیفیت کارشون و اینکه خیلی با ادب و با شخصیت رفتار کردن. همه چیز خوب بود

ممنون

محمدتقی قسمتی
مشتری خدمات تعمیر ساید بای ساید وایت هاوس

خدمات پس از فروش ساید بای ساید وایت هاوس در مشهد

شرکت سما سرویس برای ساید بای ساید وایت هاوس خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی ساید بای ساید وایت هاوس در مشهد
  • انواع تعمیرات ساید بای ساید وایت هاوس در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی ساید بای ساید وایت هاوس در مشهد
  • شارژ گاز خنک کننده ساید بای ساید وایت هاوس در مشهد
  • تامین قطعات یدکی ساید بای ساید وایت هاوس در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات ساید بای ساید وایت هاوس
  • سرویس ساید بای ساید وایت هاوس در مشهد
  • تعمیر کمپرسور ساید بای ساید وایت هاوس در مشهد

کلیه خدمات تعمیر ساید بای ساید وایت هاوس در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

ساید بای سایدهای وایت هاوس

شرکت وایت هاوس در سال 1886 در مکزیک آغاز به فعالیت کرد و اکنون جزو پرفروش ترین برند های لوازم خانگی می باشد. این برند در دهه های اخیر رشد چشمگیری در پیشرفت تکنولوژی دستگاه های خود داشته است. ساید بای ساید های این شرکت از کیفیت و ارزش خرید بالایی برخوردار می باشند.

سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیر ساید بای ساید وایت هاوس در مشهد ، وظیفه ارائه خدمات پس از فروش ساید بای ساید وایت هاوس در مشهد را بر عهده دارد و بصورت 24 ساعته در 7 روز هفته خدمات ارائه می کند.

کلام پایانی

زمانی که ساید بای ساید شما دچار مشکل می شود و احتیاج دارید که آنرا تعمیر کنید، برای انتخاب تعمیرکار بسیار دقت کنید و کار را به تعمیرکاری با تجربه و مهارت فنی بالا بسپارید. اگر در انتخاب تعمیرکار دقت نکنید ممکن است خدمات بی کیفیتی دریافت کنید و پس از مدتی کمی مجبور شوید با یک تعمیرکار دیگر تماس بگیرید.

سما سرویس با اطمینان کامل به تعمیرکاران و تکنیسین های خود، برای خدمات خود 6 ماه گارانتی ارائه می کند و شما عزیزان می توانید بدون هیچ نگرانی از خدمات ما استفاده کنید. برای دریافت خدمات کافی است با سما سرویس تماس بگیرید تا همکاران ما به سرعت تعمیرکار ساید بای ساید وایت هاوس به محل شما اعزام کنند.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟