تعمیر ساید بای ساید اوشن در مشهد در منزل+ 6ماه گارانتی خدمات
لوگو اوشن

تعمیر ساید بای ساید اوشن در مشهد

زمانی که ساید بای ساید دچار مشکل می شود و به تعمیرات نیاز پیدا می کند، به دلیل داشتن وزن زیاد مشکل است که بخواهیم آنرا جهت تعمیر به تعمیرگاه ببریم و ممکن است در هنگام انتقال آن به تعمیرگاه آسیب های بیشتری به آن وارد شود؛ در این شرایط باید از خدمات تعمیر در محل استفاده کنید.

سما سرویس ارائه کننده خدمات تعمیر ساید بای ساید اوشن در مشهد می باشد و خدمات خود را با کیفیت بالا و بدون معطلی در محل مشتریان ارائه می کند. این مجموعه تعمیرکاران متخصص و باتجربه ای در اختیار دارد. تکنیسین های سما سرویس قادر هستند انواع ساید بای ساید اوشن با مدل های مختلف را بدون هیچ مشکلی تعمیر کنند.

تعمیر ساید بای ساید اوشن در مشهد

اگر ساید بای ساید شما دچار مشکل شده و قصد دارید فورا آنرا تعمیر کنید، می توانید با سما سرویس تماس بگیرید تا از خدمات با کیفیت این مجموعه همراه با 6 ماه گارانتی بهرمند شوید. قابل ذکر است که بلافاصله پس از تماس و ثبت درخواست تعمیر در سما سرویس تعمیرکار ساید بای ساید اوشن در مشهد به محل شما اعزام خواهد شد.

برخی ایرادات رایج در ساید بای ساید اوشن

در ادامه بعضی از ایرادات رایجی که در تماس با مرکز تعمیر ساید بای ساید اوشن در مشهد، درمیان گذاشته شده را همراه با روش رفع آن ها ذکر کرده ایم.

مشکل نشت گاز خنک کننده ساید بای ساید اوشن

نشت کردن گاز خنک کننده ساید بای ساید از مشکلاتی است که افراد زیادی از آن شکایت می کنند و دلیل آنرا هم نمی دانند. این گاز از مهمترین بخش های دستگاه است و وظیفه آن تامین سرمای مورد نیاز دستگاه برای خنک سازی مواد غذایی می باشد.

در حالت عادی دلیلی برای نشت گاز و تخلیه شدن آن وجود ندارد و رخ دادن این اتفاق نشان دهنده وجود مشکل در دستگاه است. علت رخ دادن این اتفاق می تواند پوسیدگی و سوراخ شدن لوله های انتقال گاز یا شکسته شدن بست جوش های قدیمی اتصالات باشد. برای تعمیر محل نشتی و شارژ کردن گاز دستگاه باید با تعمیرکار ساید بای ساید اوشن در مشهد تماس بگیرید.

از کار افتادن آبسردکن ساید بای ساید اوشن

آبسردکن از بخش های پرکابرد و دوست داشتنی دستگاه است و در فصول گرم سال بسیار از آن استفاده می شود. خرابی آبسردکن از مشکلات بسیار رایج در بین افراد بوده. از کار افتادن آبسردکن ساید بای ساید می تواند به دلیل خراب شدن سوئیچ آبسردکن، گرفتگی و انسداد فیلتر آب، انسداد لوله های تامین آب و یا معیوب شدن شیر برقی ورودی آب رخ دهد.

برای رفع این مشکل بهتر است با سرویسکار ساید بای ساید اوشن در مشهد تماس بگیرید.

یخساز ساید بای ساید اوشن خراب است

یکی از دیگر مشکلات رایج در ساید بای ساید ها خراب شدن و کار نکردن یخساز ساید بای ساید است. رخ دادن مشکل بخصوص در فصول گرم که بسیار به یخ احتیاج پیدا می کنیم خیلی خوشایند نیست. خراب شدن آبسردکن ساید بای ساید شکل های مختلفی دارد، یا یخ از دستگاه بیرون نمی آید و یا اینکه یخی در دستگاه ساخته نمی شود. مسدود بودن لوله تامین آب، یخ زدن لوله کوچک انتقال آب، خرابی شیر برقی ورودی آب و گرفتگی فیلتر دستگاه، از جمله دلایل نرسیدن آب به یخساز برای تشکیل شدن قطعات یخ می باشند.

برای رفع این مشکل پیشنهاد می شود اگر تخصصی در این زمینه ندارید با تعمیرکار مجاز ساید بای ساید اوشن در مشهد تماس بگیرید و کار را به حرفه ای ها بسپارید.

داغ شدن بیش از حد موتور ساید بای ساید اوشن

گرم بودن موتور یک اتفاق عادی است اما زمانی که این گرما از حد معمول آن بالاتر می رود نشان می دهد اختلالی در عملکرد دستگاه وجود دارد. داغ شدن موتور ساید بای ساید معمولا به علت فشار آمدن بیش از حد به موتور دستگاه رخ می دهد. کاهش میزان گاز خنک کننده (مبرد)، عدم عملکرد صحیح کندانسور و خرابی موتور از دلایل رایج و تاثیرگذار در بروز این مشکل هستند.

اگر چنانچه ساید بای ساید شما با این مشکل مواجه شده، سریعا آن را خاموش کنید و با نمایندگی تعمیر ساید بای ساید اوشن در مشهد (سما سرویس) تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

سخت باز شدن درب ساید بای ساید اوشن

سخت باز شدن درب ساید بای ساید از مشکلاتی است که خیلی از کاربران این دستگاه با آن مشکل دارند. رخ دادن این مشکل در اکثر موارد به دلایل زیر بوده:

  • باز کردن درب دستگاه بلافاصله بعد از بستن آن
  • فرسودگی یا کثیف بودن نوار دور درب
  • تراز نبودن ساید بای ساید
  • خرابی لولا های درب

برای خلاص شدن از این مشکل شما باید ابتدا نگاهی به نوار دور درب انداخته و درصورت کثیف بودن آنرا تمیز کنید و درصورت فرسودگی و خراب شدن آنرا تعویض کنید. همچنین تراز بودن دستگاه و سلامت لولا های درب را نیز بررسی کنید. اگر برای عیب یابی و رفع این مشکل به کمک احتیاج داشتید با سرویسکار مجاز ساید بای ساید اوشن در مشهد تماس بگیرید.

تعمیرکار ساید بای ساید اوشن در مشهد

زمانی که می خواهید ساید بای ساید خود را تعمیر کنید باید کار را به یک تعمیرکار ماهر و با تجربه بسپارید. با محول کردن تعمیرات ساید بای ساید خود به تعمیرکاران نابلد و غیر حرفه ی ریسک شدیدتر شدن خرابی های دستگاه و افزایش هزینه ها را قبول می کنید و علاوه بر آن وقت خود را نیز هدر می دهید.

سما سرویس برای جلوگیری از به وجود آمدن مشکلاتی از این قبیل در فرآیند تعمیرات، در انتخاب تعمیرکاران خود بسیار دقت کرده و تعمیرکارانی را برای همکاری پذیرفته که به­صورت تخصصی آموزش دیده اند و تجربه زیادی در این زمینه دارند. همچنین ما در سما سرویس کارگاه هایی مخصوص تکنیسین های خود برگذار می کنیم و در آن تکنولوژی های جدید و آخرین اطلاعات و متدهای تعمیر انواع ساید بای ساید را به تیم فنی خود آموزش می دهیم.

شما عزیزان می توانید در هر ساعت از شبانه روز که به تعمیرکار ساید بای ساید اوشن در مشهد احتیاج دارید با سما سرویس تماس بگیرید و درخواست اعزام تعمیرکار کنید تا در سریعترین زمان خدمات را در محل خود دریافت کنید.

سرویسکار ساید بای ساید اوشن در مشهد

اگر می خواهید از دردسر های خراب شدن ساید بای ساید و تعمیرات پر هزینه آن در امان بمانید، باید سرویس کردن دوره ای ساید بای ساید را جدی بگیرید. سرویس کردن ساید بای ساید باعث می شود مشکلات ریز و درشت دستگاه قبل از تبدیل شدن به مشکلات دردسر ساز رفع شوند؛ به اینصورت دستگاه دیگر به تعمیرات اساسی نیاز پیدا نخواهد کرد و طول عمر آن نیز افزایش پیدا می کند.

جهت بهرمند شدن از مزایای خدمات سرویس ساید بای ساید اوشن در مشهد کافی است با سما سرویس تماس بگیرید تا همکاران ما در سریعترین زمان ممکن سرویسکار را به محل شما اعزام کنند.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر ساید بای ساید اوشن در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات ساید بای ساید اوشن در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر ساید بای ساید اوشن در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر ساید بای ساید اوشن شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار ساید بای ساید اوشن در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو اوشن

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید اوشن در مشهد

اگر به دنبال یک مرکز معتبر برای تعمیر ساید بای ساید خود می گردید سما سرویس آمادگی دارد تا به عنوان نمایندگی تعمیر ساید بای ساید اوشن در مشهد، بهترین خدمات را در اختیار شما قرار دهد. سما سرویس با در اختیار داشتن تکنیسین های ماهر، تجهیزات کامل و قطعات یدکی اورجینال توانای دارد تا خدماتی با کیفیت و کارآمد به شما ارائه کند و شما را برای خلاص شدن از مشکل دستگاهتان یاری کند.

این مجموعه جهت اثبات کیفیت خدمات خود و اطمینان خاطر بیشتر مشتریان، برای خدمات خود 6 ماه گارانتی ارائه می کند. گارانتی 6 ماهه سما سرویس بدین صورت است که اگر تا 6 ماه پس از تعمیر دستگاه توسط تعمیرکار سما سرویس، دستگاه به ایراد قبلی دچار شود شرکت آنرا بدون دریافت هزینه اضافی دوباره تعمیر می کند.

سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید اوشن در مشهد به­صورت 24 ساعته در تمام روز های هفته خدمت رسانی می کند و تعطیلی ندارد پس شما عزیزان می توانید هر زمان که به تعمیرات نیاز پیدا کردید با سما سرویس تماس بگیرید تا از خدمات این مجموعه بهرمند شوید.

برای درخواست تعمیر ساید بای ساید اوشن در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر ساید بای ساید اوشن در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر ساید بای ساید اوشن در مشهد اینجا کلیک کنید.

یخچال ما مدت زیادی بود که خراب بود و هر تعمیرکاری که میومد نمیتونست مشکل رو درست تشخیص بده. اما تعمیرکار شما خیلی سریع ایراد رو تشخیص داد و کمتر از 1 ساعت یخچال رو تعمیر کرد خیلی کارتون خوبه و ممنون از شما!
قاسم جمالی
مشتری خدمات تعمیر ساید بای ساید اوشن
ممنون از سما سرویس که بجای تعویض برد یخچال ما اونو خیلی عالی تعمیر کردن. پیش هر تعمیر کاری که می رفتیم ، میگفت برد یخچال باید عوض بشه و هزینه خرید برد جدید هم خیلی زیاد بود. اما تعمیرکار شما برد یخچال مارو با هزینه خیلی منطقی تعمیر کرد.
سیمین عدالتیان
مشتری خدمات تعمیر برد ساید بای ساید اوشن
من میخواستم بابت دو موضوع از مجموعه سما سرویس تشکر کنم. اول اینکه اخلاق و برخورد تعمیرکارتون خیلی خوب بود و پروتکل های بهداشتی رو کامل رعایت کرده بودن. دوم هم بابت سرعت بالا تو اعزام تعمیرکار.

تشکر

مهدی جلاییان
مشتری خدمات تعمیر ساید بای ساید اوشن

خدمات پس از فروش ساید بای ساید اوشن در مشهد

شرکت سما سرویس برای ساید بای ساید اوشن خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی ساید بای ساید اوشن در مشهد
  • انواع تعمیرات ساید بای ساید اوشن در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی ساید بای ساید اوشن در مشهد
  • شارژ گاز خنک کننده ساید بای ساید اوشن در مشهد
  • تامین قطعات یدکی ساید بای ساید اوشن در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات ساید بای ساید اوشن
  • سرویس ساید بای ساید اوشن در مشهد
  • تعمیر کمپرسور ساید بای ساید اوشن در مشهد

کلیه خدمات تعمیر ساید بای ساید اوشن در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

ساید بای سایدهای اوشن 

اوشن یک شرکت ایتالیایی است که در زمینه تولید لوازم خانگی فعالیت می کند. برندی که با بهره گیری از طراحی ایتالیایی، توانسته است مشتریان خاص خود را در سراسر جهان به دست آورد. برند دامنه توزیع وسیعی دارد و در بیش از صد کشور جهان توزیع و فروخته می‌ شود. ساید بای ساید های این برند به دلیل کیفیت بالا و استفاده از فناوری های جدید، مورد توجه عموم قرار گرفته و طرفداران زیادی دارد.

شرکت سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید اوشن در مشهد، آماده است تا خدمات پس از فروش ساید بای ساید اوشن در مشهد را به صورت 24 ساعته به همشهریان عزیز ارائه دهد.

کلام پایانی

ساید بای ساید یک دستگاه الکترونیکی است و روزی می رسد که از کار می افتد و باید آنرا تعویض کنید؛ اما مدت زمان رخ دادن این اتفاق به نحوه استفاده و نگهداری از دستگاه مربوط می شود. اگر به خوبی از دستگاه استفاده و مراقبت کنید ممکن است بتوانید تا حداقل 10 سال از دستگاه خود استفاده کنید و برعکس، اگر در شکل نادرست از دستگاه استفاده کنید و به سلامت آن اهمیت ندهید ممکن است خیلی زود با خرابی دستگاه مواجه شوید.

سما سرویس، نمایندگی تعمیر ساید بای ساید اوشن در مشهد ، تنها مرکزی است که به­صورت 24 ساعته و در تمام طول هفته آمادگی خدمت رسانی سریع و با کیفیت را دارد. پشتیبانی 24 ساعته و در کنار آن گارانتی 6 ماهه خدمات نیز از ویژگی هایی است که مجموعه سما سرویس را از دیگر رقبا متمایز می کند.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟