خدمات تعمیر ساید بای ساید سونیا در مشهد با 6ماه ضمانت رسمی
لوگو سونیا

تعمیر ساید بای ساید سونیا در مشهد

ساید بای ساید از وسایل بسیار کاربردی و ضروری در آشپزخانه است. این دستگاه ساختار پیچیده ای دارد و تعمیر آن توسط افراد غیر حرفه ای ممکن نمی باشد، به همین دلیل باید در زمان خرابی آن با یک تعمیرکار متخصص و مجرب تماس بگیرید.

شرکت سما سرویس با داشتن 15 سال سابقه خدمت رسانی در حوزه تعمیر لوازم منزل در مشهد، خدمات تعمیر ساید بای ساید سونیا در مشهد را با کیفیت بالا و بدون اتلاف وقت انجام می دهد. تعمیر ساید بای ساید احتیاج به تخصص و تجربه در این زمینه دارد. تکنیسین های سما سرویس بسیار حرفه ای و با تجربه هستند و آمادگی دارند که در صورت نیاز در سریعترین زمان در محل شما، جهت ارائه خدمات حاضر شوند.

تعمیر ساید بای ساید سونیا در مشهد

سما سرویس به­صورت شبانه روزی آماده است تا به همشهریان عزیز در سراسر شهر مشهد خدمات ارئه کند. شما عزیزان می توانید با سما سرویس تماس بگیرید تا در مدت کوتاهی همکاران ما تعمیرکار مجاز ساید بای ساید سونیا در مشهد به محل شما اعزام کنند.

برخی ایرادات رایج در ساید بای ساید سونیا

ساید بای ساید های سونیا ایراداتی دارند که نسبت به سایر موارد بیشتر مشاهده شده اند و همشهریان زیادی برای رفع آنها با سما سرویس تماس می گیرند. در ادامه برخی از این ایرادات رایج را همراه با روش رفع آنها مشاهده می کنید.

از کار افتادن آبسردکن ساید بای ساید سونیا

آبسردکن آب خنک را برای ما فراهم می سازد و کار نکردن آن مخصوصا در فصول گرم سال مطمئنا خوشایند نیست. این مشکل معمولا زمانی رخ می دهد که مخزن آب یا لوله های انتقال آب دستگاه یخ زده باشند و باید یخ آنها را ذوب کرد تا مشکل حل شود. البته در برخی موارد هم کم بودن فشار آب ممکن است سبب بروز چنین مشکلی بشود که به­صورت موقتی است و با افزایش مجدد فشار آب مشکل خود به خود برطرف خواهد شد.

مواردی ممکن است این مشکل به دلیل خرابی شیر برقی کنترل ورود آب به آبسردکن ایجاد شود که در این مورد می بایست شیر ورودی آب را تعمیر یا در صورت نیاز آنرا تعویض کنید تا ایراد برطرف شود. اگر برای رفع این مشکل به کمک احتیاج دارید با سرویسکار مجاز ساید بای ساید سونیا در مشهد تماس بگیرید.

سروصدای زیاد ساید بای ساید سونیا

در حالت عادی صدایی که از ساید بای ساید در حال کار کردن به گوش می رسد بسیار کم و ناچیز است و موجب آزار رسیدن به گوش نمی شود. اما زمانی که ساید بای ساید صدای شدیدتر و غیر عادی تولید کند و این صدا آزار دهنده باشد، نشان می دهد که مشکلی در دستگاه وجود دارد و باید سریعا برطرف شود.

عوامل ایجاد صدای غیر عادی در دستگاه می توانند تراز نبودن دستگاه، مشکل در موتور و معیوب شدن اجزاء فن دستگاه باشند. برای رفع مشکل باید ابتدا دستگاه را تراز کنید، با اینکار معمولا مشکل حل می شود. در صورت حل نشدن مشکل با نمایندگی تعمیر ساید بای ساید سونیا در مشهد تماس بگیرید.

آلارم دادن چراغ فیلتر آب ساید بای ساید سونیا

چراغ فیلتر زمانی روشن می شود و آلارم می دهد که عمر فیلتر تمام شده باشد و نیاز باشد که آنرا تعویض کنید. تعویض فیلتر کار آسانی است و سختی ندارد به همین دلیل خودتان نیز می توانید آنرا انجام دهید؛ ابتدا لازم است با توجه به مدل دستگاه خود فیلتر مناسب را خریداری نموده و آنرا جایگزین فیلتر قدیمی کنید. گاهی اوقات ممکن است به دلیل جابجایی و تکان خوردن دستگاه فیلتر از جای خود خارج شود که به راحتی با درست جا زدن آن مشکل رفع می شود.

اگر مشکل رفع نشد ممکن است برنامه برد دستگاه برهم خورده باشد و باید توسط سرویسکار مجاز ساید بای ساید سونیا در مشهد بررسی شود.

روشن نشدن ساید بای ساید سونیا

احتمالا با روشن نشدن ساید بای ساید خود بسیار نگران شده باشید، اما نیازی به نگران نیست زیرا در اکثر مواقع این مشکل به دلیل ایرادات خیلی ساده به وجود می آید و به راحتی رفع می شود. ابتدا قبل از هر کاری ابتدا باید سلامت کابل برق دستگاه را بررسی کنید و از متصل بودن آن به پریز و وجود برق در پریز اطمینان حاصل کنید.

از دلایل روشن نشدن دستگاه می توان به مشکل در مدار تغذیه، خرابی موتور و معیوب شدن برد اصلی دستگاه اشاره کرد. برای رفع این مشکل با مرکز تعمیر ساید بای ساید سونیا در مشهد تماس بگیرید.

کار نکردن فن کندانسور ساید بای ساید سونیا

این فن در کنار موتور ساید بای ساید قرار دارد و خرابی آن موجب داغ شدن بغل درب دستگاه و ایجاد صدای غیر طبیعی در پشت دستگاه می شود. اگر فن کندانسور کار نکند می تواند موجب خراب شدن و آسیب رسیدن به کمپرسور ساید بای ساید شود. برای رفع این مشکل می توانید با نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید سونیا در مشهد (سما سرویس) تماس بگیرید و درخواست اعزام تعمیرکار مجاز ساید بای ساید سونیا در مشهد را ثبت کنید.

تعمیرکار ساید بای ساید سونیا در مشهد

زمانی که می خواهید برای تعمیر دستگاه خود با تعمیرکار ساید بای ساید سونیا در مشهد تماس بگیرید، بهتر است عجله نکنید و با کمی تحقیق و پرس و جو از اطرافیان یک تعمیرکار معتبر و حرفه ای با سابقه خوب را پیدا کنید تا تعمیرات دستگاه به­صورت اصولی انجام شود و به مشکل بر نخورید.

اگر تعمیرات دستگاه به­صورت اصولی انجام نشود و مشکل از ریشه حل نشود ممکن است پس از گذشت مدت کوتاهی دوباره همان مشکل در دستگاه پدیدار شود و شدت خرابی دستگاه از قبل هم بیشتر شود. برای جلوگیری از پیش آمدن چنین اتفاقاتی ما در انتخاب تعمیرکاران خود دقت بسیاری به خرج داده ایم و تنها تعمیرکاران متخصص، حرفه ای و باتجربه را استخدام کرده ایم. تکنیسین های ما با بهره گیری از دانش و تجربه ای که در سالها انجام تعمیرات به دست آورده اند توانایی تعمیر انواع مشکلات را دارند.

اگر دستگاه شما خراب شده و به تعمیرکار ساید بای ساید سونیا در مشهد نیاز دارید با سما سرویس تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان ممکن تکنیسین ما در محل شما حضور پیدا کند.

سرویسکار ساید بای ساید سونیا در مشهد

دو نکته وجود دارند که رعایت کردن آنها به شما این امکان را می دهد که دیگر با مشکلات اساسی در ساید بای ساید خود روبرو نشوید و بتوانید سالها بدون مشکل از دستگاه خود استفاده کنید و به خرید یک ساید بای ساید جدید نیاز پیدا نکنید. نکته اول استفاده کردن صحیح از دستگاه است؛ اگر به درستی از دستگاه خود استفاده کنید احتمال اینکه دستگاه شما خراب شود پایین می آید. نکته دوم سرویس کردن دوره ای ساید بای ساید است؛ سرویس کردن منظم دستگاه موجب می شود عملکرد دستگاه بهبود پیدا کند و دیگر به مشکلات دردسر ساز دچار نشود.

سما سرویس خدمات سرویس ساید بای ساید سونیا در مشهد نیز ارائه می کند. این خدمات باعث افزایش طول عمر دستگاه و بهبود عملکرد دستگاه می شود و با برطرف شدن مشکلات جزئی و پنهان دستگاه احتمال نیاز پیدا کردن دستگاه به تعمیرات اساسی به شدت کاهش میابد. هزینه های تعمیرات دستگاه چندین برابر هزینه سرویس کردن آن می باشد، در نتیجه بهتر است قبل از اینکه دستگاه به تعمیر احتیاج پیدا کند آنرا سرویس کنید و از دردسر های آن در امان باشید.

اگر تصمیم دارید از خدمات سرویس ساید بای ساید سونیا در مشهد استفاده کنید با سما سرویس تماس بگیرید تا در سریعترین زمان سرویسکار ساید بای ساید سونیا در مشهد به محل شما اعزام شود.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر ساید بای ساید سونیا در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات ساید بای ساید سونیا در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر ساید بای ساید سونیا در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر ساید بای ساید سونیا شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار ساید بای ساید سونیا در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو سونیا

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید سونیا در مشهد

سما سرویس پس از سالها خدمت رسانی و کسب رضایت هزاران مشتری با ارائه خدمات باکیفیت، اکنون به عنوان نمایندگی تعمیر ساید بای ساید سونیا در مشهد نیز به خدمت رسانی به همشهریان خود ادامه می دهد. همچنین این مجموعه به عنوان یک مرکز معتبر، خدمات خود را 6 ماه ضمانت می کند تا مشتریان دیگر نگرانی بابت کیفیت خدماتی که دریافت می کنند نداشته باشند. ضمانت 6 ماهه سما سرویس به اینصورت است که اگر دستگاه تا 6 ماه پس از تعمیر توسط سما سرویس، دوباره به ایراد رفع شده دچار شود، شرکت بدون دریافت هیچگونه هزینه ای دستگاه را دوباره تعمیر می کند.

نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید سونیا در مشهد با راه اندازی سامانه ثبت درخواست به صورت آنلاین و تلفنی و همچنین پاسخگویی و پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته، سعی در ایجاد آسایش برای شما عزیزان دارد.

برای درخواست تعمیر ساید بای ساید سونیا در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر ساید بای ساید سونیا در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر ساید بای ساید سونیا در مشهد اینجا کلیک کنید.

این روزا که همه چیز اینترنتی شده و همه توی اینترنت دنبال رفع مشکلاتشون اند. وجود سایتی مثل سایت سماسرویس واقعا خوبه. خیلی سریع و مستقیم راه حل ایراد دستگاه تون رو بهتون میگن و اگر بخواید تعمیرکار اون رو هم براتون میفرستن. کیفیت کارشونم که حرف نداره.
اکبر خاقانی
مشتری خدمات تعمیر ساید بای ساید سونیا
شرکت سما سرویس در تعمیر یخچال اسنوا واقعا بینظیر و فوق العاده عمل میکنن. من میخواستم از تعمیرکار سماسرویس و شرکت سماسرویس تشکر کنم که اینجوری صادقانه و منصفانه کار میکنن و مثل اکثر افراد سودجو و حقه باز نیستن. ممنون!
شیرین محسنی
مشتری خدمات تعمیر برد ساید بای ساید سونیا
صداقت و عدالت سماسرویس توی تعیین هزینه های کارشون واقعا جای تشکر داره.

این ویژگی رو من توی شرکت ها و تعمیرکارای دیگه ندیدم. تقریبا همه فقط به فکر پول بیشترن.

ابولفضل ایزدی
مشتری خدمات تعمیر ساید بای ساید سونیا

خدمات پس از فروش ساید بای ساید سونیا در مشهد

شرکت سما سرویس برای ساید بای ساید سونیا خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی ساید بای ساید سونیا در مشهد
  • انواع تعمیرات ساید بای ساید سونیا در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی ساید بای ساید سونیا در مشهد
  • شارژ گاز خنک کننده ساید بای ساید سونیا در مشهد
  • تامین قطعات یدکی ساید بای ساید سونیا در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات ساید بای ساید سونیا
  • سرویس ساید بای ساید سونیا در مشهد
  • تعمیر کمپرسور ساید بای ساید سونیا در مشهد

کلیه خدمات تعمیر ساید بای ساید سونیا در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

ساید بای سایدهای سونیا 

برند سونیا از برند های ایرانی و تولید کننده لوازم خانگی می باشد که توسط شرکت بازرگانی دریای جنوب ایجاد شده و فعالیت خود را آغاز کرده است. این شرکت ساید بای ساید نیز تولید می کند و در ساید بای ساید های خود از فناوری های بروز دنیا و مواد اولیه باکیفیت استفاده می کند.

سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیر ساید بای ساید سونیا در مشهد، خدمات پس از فروش ساید بای ساید سونیا در مشهد را به­صورت شبانه روزی به همشهریان عزیز در سرتاسر شهر مشهد ارائه می کند.

کلام پایانی

اگر می خواهید بدون دردسر از حداکثر طول عمر ساید بای ساید خود استفاده کنید و تا سالها به خرید یک ساید بای ساید نو احتیاج پیدا نکنید، باید از دستگاه به درستی استفاده کنید و آنرا به صورت دوره ای و منظم سرویس کنید تا به تعمیرات احتیاج پیدا نکنید. در صورتی که به تعمیر نیاز پیدا کردید، کار را به یک تکنیسین ماهر و با تجربه بسپارید تا از هدر رفتن زمان و هزینه ها جلوگیری کنید و به هیچ وجه خودتان برای تعمیر دستگاه اقدام نکنید.

سما سرویس تمام تمرکز خود را بر روی ارائه خدمات باکیفیت، با سرعت بالا و همچنین ارتقاء دانش تعمیرکاران خود گذاشته تا بتواند به بهترین شکل به شما عزیزان خدمت رسانی کند. برای دریافت خدمات تعمیر ساید بای ساید سونیا در مشهد با سما سرویس تماس بگیرید و خدمات را در محل خود همراه با 6 ماه گارانتی دریافت کنید.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟