تعمیر ساید بای ساید نیکسان در مشهد در منزل با 6ماه ضمانت
لوگو نیکسان

تعمیر ساید بای ساید نیکسان در مشهد

ساید بای ساید از لوازم بسیار کاربردی و اساسی در منزل است. این وسیله کار ما را راحت کرده و با در اختیار گذاشتن فضای زیاد برای نگهداری مواد غذایی به ما کمک می کند مواد غذایی مورد نیاز چندین روز خود را یکجا خریده و در منزل نگهداری کنیم. با توجه به وزن و حجم زیاد این وسیله، زمانی که دچار مشکل می شود نمی توان آن را به تعمیرگاه برد و انتقال آن ممکن است دردسر زیادی داشته باشد. اما راه چاره چیست؟

تعمیر ساید بای ساید نیکسان در مشهد

سما سرویس ارائه دهنده خدمات تعمیر ساید بای ساید نیکسان در مشهد می باشد و خدمات خود را در منزل مشتریان با بالاترین کیفیت ارائه می کند. با استفاده از این خدمات دیگر نیازی نیست ساید بای ساید شما از منزلتان خارج شود، زیرا تکنیسین ما همراه با تجهیزات کامل به محل شما خواهد آمد و تعمیرات را با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در منزل شما انجام می دهد. لازم به ذکر است تمام خدمات توسط تکنیسین های متخصص و مجرب ارائه می شوند.

شما عزیزان می توانید برای دریافت خدمات تعمیر ساید بای ساید نیکسان در مشهد با سما سرویس تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان تعمیرکار مجاز ساید بای ساید نیکسان در مشهد به محل شما اعزام شود.

برخی ایرادات رایج در ساید بای ساید نیکسان

در ادامه تعدادی از اشکالات رایجی که در تماس با مرکز تعمیر ساید بای ساید نیکسان در مشهد، درمیان گذاشته شده را همراه با روش رفع آن ها ذکر کرده ایم.

انتشار بوی نامطبوع از داخل ساید بای ساید نیکسان

منتشر شدن بوی ناخوشایند و آزار دهنده از ساید بای ساید احتمال دارد به دلیل فاسد شدن یکی از مواد غذایی باشد. این بو ممکن است حتی پس از خارج کردن ماده غذایی فاسد از داخل دستگاه نیز از بین نرود که در اینصورت باید ساید بای ساید را خالی کنید و سپس به خوبی تمام قسمت های آن را تمیز کنید و مواد غذایی فاسد را از آن خارج کنید. همچنین امکان دارد بوگیر دستگاه نیاز به تعویض داشته باشد و با تعویض کردن آن مشکل رفع شود.

اگر پس از شستن دستگاه همچنان بخشی از بو از بین نرفت برای خلاص شدن از این بوی ناخوشایند می توانید از بوگیر ها یا خوشبو کننده ها در ساید بای ساید خود استفاده کنید. نگهداری موادی مانند لیمو، قهوه و وانیل نیز می توانند در رفع بوی بد بسیار موثر باشند.

از کار افتادن فن کندانسور ساید بای ساید نیکسان

به دنبال خراب شدن فن کندانسور، عملکرد کمپرسور هم افت می کند و به مرور خراب می شود و باید سریعا برای تعمیر آن اقدام کنید. از علائم نشان دهنده وجود مشکل و خرابی فن کندانسور، به گوش رسیدن صدای غیر طبیعی و آزار دهنده از پشت دستگاه و داغ شدن بیش از حد کنار درب دستگاه می باشد.

اگر برای رفع این مشکل به کمک احتیاج دارید با سرویسکار مجاز ساید بای ساید نیکسان در مشهد تماس بگیرید.

یکسره روشن بودن لامپ ساید بای ساید نیکسان

روشن ماندن دائمی و یکسره لامپ ساید بای ساید می تواند موجب افت سرمای دستگاه و یکسره کار کردن موتور دستگاه شود و ممکن است به دلیل فشار آمدن به موتور به مرور خراب شود و از کار بیفتد. همچنین این مشکل موجب بالا رفتن مصرف انرژی دستگاه می شود.

دلایل رایج رخ دادن این مشکل خرابی سوئیچ لامپ و مشکل در اتصالات لامپ می باشند. بهتر است برای عیب یابی و برطرف کردن این مشکل با نمایندگی تعمیر ساید بای ساید نیکسان در مشهد تماس بگیرید.

کار نکردن پنل کنترل ساید بای ساید نیکسان

این مشکل ار مشکلات رایج در بین کاربران بوده. اگر صفحه نمایش پنل کنترل دستگاه روشن می شود اما با فشردن کلید ها یا لمس آن (درصورت لمسی بودن) هیچ عکس العملی از آن مشاهده نمی کنید ممکن است به دلایل زیر باشد:

  • خرابی کلید ها در اثر آبخوردگی
  • گیر کردن برنامه پنل (هنگ کردن)
  • خرابی تاچ پنل

اگر پنل کلا از کار افتاده و صفحه نمایش آن روشن نمی شود، ممکن است به دلایل زیر باشد:

  • سوختن صفحه نمایش
  • مشکل در اتصالات صفحه نمایش
  • معیوب شدن برد الکترونیکی پنل

برای رفع این مشکل با نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید نیکسان در مشهد (سما سرویس) تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

یخ زدن مواد غذایی داخل ساید بای ساید نیکسان

این مشکل در اکثر موارد به این دلیل است که ترمیستور به درستی کار نمی کند که این موضوع یا به دلیل تنظیمات نادرست آن است و یا به دلیل خرابی آن. اما در حالت کلی برای رفع این مشکل باید موارد زیر را بررسی کنید:

  • تنظیمات دمای ساید با ساید
  • جرم گرفتن کویل کندانسور
  • قرار گرفتن مواد غذایی در مقابل فن خروجی هوا
  • خرابی یا وجود ایراد در برد اصلی دستگاه

برای رفع این مشکل دستگاه باید توسط سرویسکار مجاز ساید بای ساید نیکسان در مشهد بررسی شود. برای این کار با نمایندگی تعمیر ساید بای ساید نیکسان در مشهد تماس بگیرید

تعمیرکار ساید بای ساید نیکسان در مشهد

تعمیر ساید بای ساید یک کار تخصصی است و باید توسط یک تکنیسین حرفه ای و با تجربه صورت بگیرد. اگر به دنبال تعمیرکار ساید بای ساید نیکسان در مشهد هستید، بهتر است با کمی تحقیق چند مورد از تعمیرکاران را انتخاب و با هم مقایسه کنید و با بهترین تعمیرکار تماس بگیرید.

تعمیرکاران و متخصصان باتجربه ای در سما سرویس مشغول به کار هستند. تکنیسین های سما سرویس توانایی دارد تعمیرات انواع مدل های ساید بای ساید نیکسان را با بالاترین کیفیت و بدون معطلی انجام دهند. فرقی نمی کند چه مشکلی برای ساید بای ساید شما رخ داده باشد چون متخصصان ما می توانند بدون دردسر این مشکلات را عیب یابی و تعمیر کنند. همچنین تعمیرکاران سما سرویس همواره در کارگاه های آموزشی که سما سرویس برگذار می کند شرکت می کنند تا اطلاعات خود را بروز رسانی کنند و مهارت خود را افزایش دهند.

زمانی که به تعمیرکار ساید بای ساید نیاز دارید فرقی نمی کند در کدام ناحیه از شهر مشهد سکونت دارید، می توانید با سما سرویس تماس بگیرید و درخواست اعزام تعمیرکار ساید بای ساید نیکسان در مشهد ثبت کنید تا در کمتر از 2 ساعت تکنیسین خود را به محل شما اعزام کنیم.

سرویسکار ساید بای ساید نیکسان در مشهد

اگر می خواهید از هزینه های سنگین تعمیرات ساید بای ساید، دردسرهای خراب شدن آن و اتلاف وقت در امان باشید، به شما استفاده از خدمات سرویس ساید بای ساید نیکسان در مشهد را پیشنهاد می کنیم. سرویس کردن منظم ساید بای ساید کمک می کند تا عمر دستگاه افزایش پیدا کند و سال های بیشتری در آشپزخانه شما به بهترین شکل وظیفه خود را انجام دهد.

در این فرآیند، سرویسکار ساید بای ساید نیکسان در مشهد در محل مشتری به ارزیابی کامل ساید بای ساید می پردازد و حتی کوچک ترین مشکلاتی که به نظر نمی آید با اهمیت باشند را رفع می کند، زیرا در صورت ادامه داشتن این وضعیت در آینده این مشکلات کوچک به مشکلات بزرگتر تبدیل می شوند و هزینه های زیادی را به کاربران تحمیل می کند.

برای دریافت خدمات سرویس ساید بای ساید نیکسان در مشهد، کافیست درخواست خود را در سما سرویس ثبت کنید تا در سریعترین زمان سرویسکار مجاز ساید بای ساید نیکسان در مشهد به محل شما اعزام شود.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر ساید بای ساید نیکسان در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات ساید بای ساید نیکسان در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر ساید بای ساید نیکسان در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر ساید بای ساید نیکسان شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار ساید بای ساید نیکسان در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو نیکسان

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید نیکسان در مشهد

اگر برای تعمیر ساید بای ساید خود به دنبال یک تعمیرگاه معتبر هستید، خوشحال می شویم خدمات خود را به شما ارائه کنیم. ما در مجموعه سما سرویس بیشتر از 15 سال است که خدمات ارائه می دهیم و در این سالها با ارائه خدمات با رازش و سودمند به هزاران مشتری توانسته ایم رضایت آنها را جلب کنیم و جزو بهترین مراکز در زمینه کاری خود قرار بگیریم.

سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیر ساید بای ساید نیکسان در مشهد نیز خدمت رسانی می کند. شرکت سما سرویس با در اختیار داشتن تکنیسین های متخصص و قطعات یدکی اصلی و مورد تایید برند نیکسان، قادر است خدماتی با بالاترین کیفیت ارائه کند و برای اثبات کیفیت خدمات خود و اطمینان خاطر بیشتر به مشتریان برای خدمات خود گارانتی رسمی 6 ماهه ارائه می دهد.

همچنین سما سرویس برای رفاه بیشتر همشهریان عزیز، به صورت 24 ساعته در تمام روز های هفته آماده است تا خدمات خود را در محل مشتری و با رعایت پروتکل های بهداشتی ارائه کند.

برای درخواست تعمیر ساید بای ساید نیکسان در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر ساید بای ساید نیکسان در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر ساید بای ساید نیکسان در مشهد اینجا کلیک کنید.

من از طریق یکی از دوستام با سماسرویس آشنا شدم. کیفیت خدمات شما نسبت به سایر افرادی که این کار رو انجام میدن اصلا قابل مقایسه نیست. خدمات عالی… سرعت کار عالی … رفتار تکنیسین هم کاملا حرفه ای و خوب. ممنون
کاظم اسدآبادی
مشتری خدمات تعمیر ساید بای ساید نیکسان
کیفیت خدمات شما عالیه واقعا.

با اینکه کارتون رو درست انجام میدید اما خدماتتون رو گارانتی هم میکنید این موضوع برای مشتری های جدید خیلی مهمه. دستتون درد نکنه و موفق باشید

فاطمه سادات حسینی
مشتری خدمات تعمیر برد ساید بای ساید نیکسان
سماسرویس بینظیره.

من چند ساله که مشتری شما هستم و توی این چند سال هیچ نکته منفی ندیدم. وب سایت تون هم که راه اندازی کردید دیگه واقعا همه چیزتون تکمیله.

خداقوت به شما و مجموعه پرتلاشتون

محمد باقر صفرزاده
مشتری خدمات تعمیر ساید بای ساید نیکسان

خدمات پس از فروش ساید بای ساید نیکسان در مشهد

شرکت سما سرویس برای ساید بای ساید نیکسان خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی ساید بای ساید نیکسان در مشهد
  • انواع تعمیرات ساید بای ساید نیکسان در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی ساید بای ساید نیکسان در مشهد
  • شارژ گاز خنک کننده ساید بای ساید نیکسان در مشهد
  • تامین قطعات یدکی ساید بای ساید نیکسان در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات ساید بای ساید نیکسان
  • سرویس ساید بای ساید نیکسان در مشهد
  • تعمیر کمپرسور ساید بای ساید نیکسان در مشهد

کلیه خدمات تعمیر ساید بای ساید نیکسان در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

ساید بای سایدهای نیکسان 

برند نیکسان یک برند ایرانی است که در زمینه تولید لوازم خانگی فعالیت می کند. شرکت تولیدی صنعتی نیکسان صنعت در میان صنایع برودتی کشور از برند های مشهور و شناخته شده است که به دلیل استفاده از کمپرسور های سازگار با انواع شرایط آب و هوایی در یخچال فریزر و ساید بای ساید های خود شهرت پیدا کرده است. ساید بای ساید های این شرکت با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا ساخته شده و از کیفیت مناسبی برخوردار هستند.

سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید نیکسان در مشهد، وظیفه ارائه خدمات پس از فروش ساید بای ساید نیکسان در مشهد را عهده دار می باشد و به­صورت 24 ساعته در تمام طول هفته خدمات ارائه می کند.

کلام پایانی

ساید بای ساید ممکن است به دلیل استفاده نادرست یا فرسودگی به علت کار کردن زیاد دچار خرابی شود و به تعمیرات احتیاج پیدا کند. زمانی که می خواهید برای تعمیر ساید بای ساید خود با یک تعمیرکار تماس بگیرید، عجله نکنید و با کمی تحقیق یک تعمیرکار با تجربه و حرفه ای را پیدا کنید و با آن تماس بگیرید.

برخی از مشکلات ساده ساید بای ساید را می توانید خودتان برطرف کنید؛ شما می توانید با سما سرویس تماس بگیرید و از کارشناسان ما برای تعمیر دستگاهتان راهنمایی دریافت کنید. سما سرویس به­صورت شبانه روزی آمادگی دارد تا به تماس های شما عزیزان پاسخ دهد و جهت ارائه خدمات تعمیرکار به محل شما اعزام کند.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟