تعمیر ساید بای ساید سی کا در مشهد با 180 روز ضمانت نامه رسمی
لوگو سی کا

تعمیر ساید بای ساید سی کا در مشهد

قطعا خراب شدن ساید بای ساید اتفاقی است که هیچکس دوست ندارد آنرا تجربه کند. خراب شدن ساید بای ساید ممکن است بسیار پر دردسر باشد و وقت زیادی برای تعمیر آن از دست برود. زمانی که نیاز دارید ساید بای ساید خود را بدون معطلی و هیچ دردسری تعمیر کنید، با سما سرویس تماس بگیرید.

سما سرویس ارائه دهنده خدمات تعمیر ساید بای ساید سی کا در مشهد می باشد و به عنوان نمایندگی تعمیر ساید بای ساید سی کا در مشهد نیز خدمت رسانی می کند. این مجموعه بیشتر از 15 سال تجربه فعالیت در زمینه تعمیر لوازم منزل در مشهد دارد و با در اختیار داشتن تعمیرکاران متخصص و مجرب توانایی دارد خدماتی کارآمد و باکیفیت به مشتریان ارائه دهد.

تعمیر ساید بای ساید سی کار در مشهد

شما همشهریان عزیز می توانید برای دریافت خدمات سرویس یا تعمیر همراه با 6 ماه گارانتی، در 24 ساعت شبانه روز با سما سرویس تماس بگیرید تا همکاران ما در کمترین زمان تعمیرکار ساید بای ساید سی کا در مشهد به محل شما اعزام کنند.

برخی ایرادات رایج در ساید بای ساید سی کا

در بین ایراداتی که در ساید بای ساید های سی کا با مدل های مختلف به وجود می آید، ایرادات مشابه بسیاری مشاهده می شود. در ادامه برخی از مشکلات رایج در ساید بای ساید های سی کا را مشاهده می کنید.

بیش از حد سرد شدن بخش یخچال ساید بای ساید سی کا

سرد شدن بیش از میزان استاندارد و یخ زدن مواد غذایی در بخش یخچال ساید بای ساید یکی از مشکلات رایج است که تعداد زیادی از کاربران در تماس با سما سرویس آنرا مطرح کرده اند. ابتدا و پیش از هر اقدامی بهتر است دمای تنظیم شده دستگاه را بررسی کنید و درصورت درست تنظیم نبودن آن، آنرا بر روی دمای مناسب تنظیم کنید.

دلایل رخ دادن این مشکل معمولا مواردی همچون مشکل پیدا کردن ترمیستور، خراب شدن ترموستات، مشکل در برد دستگاه و کثیف شدن کویل کندانسور باشند و باید به دقت بررسی شوند. برای رفع این ایراد، بهتر است با نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید سی کا در مشهد بررسی شود.

بسته نشدن درب ساید بای ساید سی کا

بسته نشدن درب ساید بای ساید از مشکلات رایج می باشد. درصورت بروز این مشکل باید سریعا برای تعمیر آن اقدام نمایید در غیر اینصورت با مشکلاتی مانند خرابی موتور، بالا رفتن مصرف انرژی دستگاه و طبیعتاً هدر رفتن سرمای دستگاه مواجه می شوید.

خراب شدن نوار دور درب، وجود مانع در مسیر بسته شدن درب، تراز نبودن دستگاه و سنگین بودن درب از مواردی هستند که موجب بروز این مشکل در دستگاه می شوند. با بررسی موارد گفته شده می توانید عیب دستگاه را بیابید و آنرا برطرف کنید. اگر برای رفع این مشکل به کمک احتیاج دارید با تعمیرکار مجاز ساید بای ساید سی کا در مشهد تماس بگیرید.

پخش شدن بوی نامطبوع از ساید بای ساید سی کا

انتشار بوی نامطبوع از ساید بای ساید از مشکلات رایجی است که برای کاربران زیادی رخ می دهد. دلایل به وجود آمدن این مشکل در ساید بای ساید مواردی مانند گذاشتن مواد غذایی در ظروف بدون درب در دستگاه، فاسد شدن مواد غذایی و تمیز نکردن دستگاه برای مدت طولانی هستند.

برای رفع این مشکل باید ابتدا دستگاه را کاملا خالی کرده و تمام قسمت های آنرا به خوبی بشویید. همچنین برای از بین بردن بوی بدی که ممکن است در دستگاه باقی مانده باشد، می توانید از مواد بوگیر، وانیل و یا قهوه استفاده کنید.

اگر ساید بای ساید شما بویی شبیه به سوختگی دارد و این بو مربوط به مواد غذایی داخل آن نیست، باید توسط سرویسکار مجاز ساید بای ساید سی کا در مشهد بررسی و عیب یابی شود.

خالی شدن گاز ساید بای ساید سی کا

نشت گاز خنک کننده دستگاه از مشکلاتی است که بسیاری از آن شکایت می کنند و دلیل آنرا نیز نمی دانند. وجود این گاز در ساید بای ساید بسیار مهم می باشد و وظیفه آن تامین سرمای دستگاه است. این گاز می تواند به دلیل فرسودگی لوله های انتقال یا وارد شدن ضربه به دستگاه و سوراخ شدن محفظه آن تخلیه شده باشد و در حالت عادی این اتفاق رخ نمی دهد.

برای رفع این مشکل باید با نمایندگی تعمیر ساید بای ساید سی کا در مشهد تماس بگیرید.

آبسردکن ساید بای ساید سی کا کار نمی کند

از جمله مشکلات رایج در ساید بای ساید ها می توان به خرابی آبسردکن آنها اشاره کرد. مشکلات آبسردکن ساید بای ساید می تواند متفاوت باشد؛ برخی مواقع آبسردکن به طور کلی از کار می افتد و جریان آب آن قطع می شود، اما مواردی نیز وجود دارد که آبسردکن کار می کند اما آب را خنک نمی کند. برخی از دلایلی که موجب بروز این مشکل می شوند شامل موارد زیر هستند:

  • گرفتگی فیلتر آب
  • خرابی سوئیچ آبسردکن
  • مشکل در ترموستات
  • انسداد لوله های انتقال آب
  • خرابی شیر برقی ورودی آب

برای رفع این مشکل بهتر است با سرویسکار ساید بای ساید سی کا در مشهد تماس بگیرید.

تعمیرکار ساید بای ساید سی کا در مشهد

تعمیر ساید بای ساید کاری نیست که هر کسی بخواهد آچار بردارد و آن را انجام دهد؛ به دلیل پیچیدگی ساختار ساید بای ساید افراد نابلد و غیر متخصص نمی توانند مشکلات دستگاه را شناسایی کنند، در نتیجه نمی توانند آنرا تعمیر کنند و حتی ممکن است آسیب های بیشتری به دستگاه وارد کنند.

شرکت سما سرویس با گرد هم آوردن مجرب ترین تعمیرکاران و متخصصان تلاش کرده تا از به وجود آمدن مشکلات در پروسه تعمیر جلوگیری کند و خدماتی با کیفیت ارائه دهد. تمام تعمیرکارانی که زیر نظر سما سرویس کار می کنند دارای حداقل 10 سال سابقه کار در این زمینه هستند و با استفاده از دانش و تجربه خود می تواند سخت ترین تعمیرات را با بالاترین کیفیت به پایان برسانند.

در صورت نیاز داشتن به تعمیرکار ساید بای ساید سی کا در مشهد، تنها با یک تماس در کوتاه ترین زمان تعمیرکار سما سرویس در محل شما جهت خدمت رسانی حاضر خواهد شد.

سرویسکار ساید بای ساید سی کا در مشهد

با توجه به گفته متخصصان و تجربه ای در این سال ها کسب کرده ایم باید بگوییم که سرویس کردن دوره ای دستگاه می تواند احتمال به وجود آمدن خرابی های اساسی در دستگاه را به مقدار قابل توجهی کاهش دهد و همچنین موجب بهبود عملکرد دستگاه می شود.

سما سرویس برای تکمیل خدمات خود، خدمات سرویس ساید بای ساید سی کا در مشهد نیز ارائه می دهد. این خدمات توسط سرویسکار مجاز ساید بای ساید سی کا در مشهد در محل مشتریان و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی ارائه می شود. در این فرآیند علاوه بر جرم زدایی و اعمال تنظیمات مناسب به دستگاه، تمام ایرادات کوپک و بزرگ دستگاه نیز برطرف می شوند تا در آینده مشکل ایجاد نکنند.

با سرویس کردن دوره ای ساید بای ساید، عملکرد و کارایی دستگاه بهبود پیدا می کند و عمر آن نیز افزایش میابد. جهت بهرمند شدن از مزایای خدمات سرویس ساید بای ساید سی کا در مشهد کافی است با سما سرویس تماس بگیرید تا همکاران ما در سریعترین زمان ممکن سرویسکار را به محل شما اعزام کنند.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر ساید بای ساید سی کا در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات ساید بای ساید سی کا در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر ساید بای ساید سی کا در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر ساید بای ساید سی کا شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار ساید بای ساید سی کا در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو سی کا

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید سی کا در مشهد

سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیر ساید بای ساید سی کا در مشهد، با سال ها تلاش بی وقفه و ارائه خدمات با ارزش به مشتریان خود توانسته رضایت هزاران مشتری را جلب کند و به عنوان یک مرکز معتبر تعمیر ساید بای ساید سی کا در مشهد شناخته شود.

از مزایای استفاده از خدمات سما سرویس خدمات باکیفیت، سرعت عمل بالا در اعزام تعمیرکار و تعمیرات و پاسخگویی 24 ساعته می باشد. همچنین این مجموعه جهت اطمینان خاطر مشتریان، برای خدمات خود 6 ماه گارانتی ارائه می کند. گارانتی 6 ماهه سما سرویس بدین صورت است که اگر تا 6 ماه پس از تعمیر دستگاه توسط تعمیرکار سما سرویس، دستگاه به ایراد قبلی دچار شود شرکت آن را بدون دریافت هزینه اضافی دوباره تعمیر می کند.

نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید سی کا در مشهد (سما سرویس) به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته خدمات ارائه می کند و تعطیلی ندارد. شما عزیزان می توانید هر زمان که به تعمیرکار نیاز پیدا کردید با سما سرویس تماس بگیرید تا از خدمات این مجموعه بهرمند شوید.

برای درخواست تعمیر ساید بای ساید سی کا در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر ساید بای ساید سی کا در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر ساید بای ساید سی کا در مشهد اینجا کلیک کنید.

بابت تعمیر یخچال فریزمون از شما و تعمیرکار خوبتون ممنونم.

همه چیز خوب بود و من رضایت کامل دارم. ممنون از شما

هادی محمدی
مشتری خدمات تعمیر ساید بای ساید سی کا
من بابت خدمات خوبتون از شما ممنونم و به همه پیشنهاد میکنم که از خدمات شما استفاده کنند.

انشاا.. خدا به کارتون برکت بده و همیشه موفق باشید.

پیمان علیزاده
مشتری خدمات تعمیر برد ساید بای ساید سی کا
من فقط میخواستم بگم که از این به بعد اگر هر وسیله توی خونه ام خراب بشه میدونم چیکار کنم.

به شما زنگ میزنم:)

واقعا دمتون گرم

مجتبی غلامزاده
مشتری خدمات تعمیر ساید بای ساید سی کا

خدمات پس از فروش ساید بای ساید سی کا در مشهد

شرکت سما سرویس برای ساید بای ساید سی کا خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی ساید بای ساید سی کا در مشهد
  • انواع تعمیرات ساید بای ساید سی کا در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی ساید بای ساید سی کا در مشهد
  • شارژ گاز خنک کننده ساید بای ساید سی کا در مشهد
  • تامین قطعات یدکی ساید بای ساید سی کا در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات ساید بای ساید سی کا
  • سرویس ساید بای ساید سی کا در مشهد
  • تعمیر کمپرسور ساید بای ساید سی کا در مشهد

کلیه خدمات تعمیر ساید بای ساید سی کا در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

ساید بای سایدهای سی کا 

شرکت سی کا یک تولید کننده لوازم خانگی می باشد. ساید بای ساید های این شرکت در خانه های ایرانی نیز یافت می شود. ساید بای ساید های این برند از کیفیت مناسب و طراحی زیبا و مدرن بهره می برند، همچنین مصرف انرژی در این دستگاه ها بسیار پایین می باشد و گزینه ای مناسب برای خرید هستند.

شرکت سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیر ساید بای ساید سی کا در مشهد، در 7 روز هفته به صورت شبانه روزی خدمات پس از فروش ساید بای ساید سی کا در مشهد ارائه می کند.

کلام پایانی

در انتها باید این موضوع را یاد آوری کنیم که سپردن تعمیر وسایل ضروری مانند ساید بای ساید به افرادی که از مهارت ، تخصص و تجربه کافی برخوردار نیستند می تواند اشتباه بزرگی باشد. انجام کارهای فنی از این قبیل، باید توسط افرادی انجام شود که علاوه بر داشتن مهارت و تجربه ، مسئولیت پذیر نیز باشند.

شما همشهریان گرامی برای تعمیر ساید بای ساید خود در هر ساعت از شبانه روز که با سما سرویس تماس بگیرید می توانید خدمات را دریافت کنید. کارشناسان ما به صورت 24 ساعته پاسخگوی سوالات و درخواست های شما عزیزان هستند و با توجه به توضیحات شما ، کمک می کنند تا عیوب دستگاه را برطرف کنید و در صورت نیاز تعمیرکار مجاز ساید بای ساید سی کا در مشهد را به محل شما اعزام می کنند.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟