تعمیر ساید بای ساید وستینگ هاوس در مشهد با 6 ماه گارانتی
لوگو وستینگ هاوس

تعمیر ساید بای ساید ویستینگ هاوس در مشهد

ساید بای ساید یک وسیله ضروری در خانه است و خراب شدن آن یک اتفاق ناخوشایند است و با خراب شدن آن ممکن است نگران فاسد شدن مواد غذایی خود باشید. اما چاره چیست؟

تعمیر ساید بای ساید وستینگ هاوس در مشهد از خدمات سما سرویس است و با سرعت و کیفیت بالا در منزل مشتری ارائه می شود. اگر می خواهید به سرعت ساید بای ساید خود را سالم تحویل بگیرید با سما سرویس تماس بگیرید. همچنین خدمات سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی نیز می شوند و دیگر جای نگرانی برای شما باقی نمی ماند.

تعمیر ساید بای ساید وستینگ هاوس در مشهد

سما سرویس بیش از 15 سال است که در زمینه تعمیر لوازم منزل در مشهد فعالیت می کند و در سال های خدمت خود به تعداد زیادی مشتری خدمات ارائه کرده که 99 درصد مشتریان از خدمات ای مجموعه رضایت کامل داشته اند. برای دریافت خدمات تعمیر ساید بای ساید وستینگ هاوس در مشهد کافیست با سما سرویس تماس بگیرید.

برخی ایرادات رایج در ساید بای ساید وستینگ هاوس

مواردی که در ادامه ذکر شده اند، مشکلاتی هستند که برای کاربران بسیاری رخ داده اند که همراه با نحوه رفع مشکل برای مطالعه شما گردآوری شده اند.

گرم شدن بیش از حد موتور ساید بای ساید وستینگ هاوس

داغ شدن موتور یا کمپرسور تا حدودی طبیعی است اما اگر خیلی داغ باشد هشدار دهنده وجود مشکل در دستگاه است. از دلایل پدید آمدن این مشکل می توان به کمبود گاز مبرد، کثیفی کویل های کندانسور و مشکل در لوله مویین اشاره کرد.

همچنین با زیاد باز و بسته کردن درب دستگاه، موتور برای جبران سرمای از دست رفته مجبور است بیشتر کار کند و این امر سبب داغ شدن بیش از حد موتور میشود.

در صورت برخورد با این مشکل با تعمیرکار ساید بای ساید وستینگ هاوس در مشهد تماس بگیرید.

عدم وجود سرما در ساید بای ساید وستینگ هاوس

گرم بودن محفظه دستگاه و عدم کارکرد درست سیستم سرمایش نشان دهنده وجود اشکال در تنظیمات دما یا قطعات دستگاه می باشد. اگر این اتفاق برای شما رخ داده ابتدا دمای تنظیم شده دستگاه را بررسی کنید و در صورت نیاز آنرا تنظیم کنید (توجه داشته باشید که دما مناسب برای محیط داخل دستگاه با توجه به دمای محیط و فصلی که در آن هستید متغیر می باشد).

دلایل دیگر رخ دادن این مشکل برفک زدن اواپراتور، خراب شدن کمپرسور و کمبود گاز خنک کننده می باشند. برای رفع این مشکل بهتر است با نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید وستینگ هاوس در مشهد تماس بگیرید.

نشتی آب از اطراف ساید بای ساید وستینگ هاوس

نشت کردن آب از ساید بای ساید یکی از مشکلات رایج این دستگاه است. برای حل این مشکل باید محل و دلیل نشتی را پیدا کرد. علت نشت آب می تواند شکستگی سینی تخلیه، انسداد لوله های متصل به آب سردکن، مشکل در شیر ورود آب یا فیلتر آب باشد.

با پیدا کردن محل نشتی و انجام اقدامات لازم برای برطرف کردن مشکل آن، تعمیر صورت می پذیرد. اگر مهارت انجام این کار را ندارید با سرویسکار مجاز ساید بای ساید وستینگ هاوس در مشهد تماس بگیرید.

برق داشتن بدنه ساید بای ساید وستینگ هاوس

اگر متوجه برق دار بودن بدنه دستگاه شده اید، سریعا دستگاه را از برق بکشید و با نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید وستینگ هاوس در مشهد تماس بگیرید تا از برق گرفتگی افراد خانواده و همچنین آسیب دیدن اجزاء دیگر دستگاه جلوگیری کنید.

دلیل رخ دادن این مشکل می تواند اتصال پایه های لامپ داخل دستگاه به بدنه دستگاه، معیوب شدن سیم های رابط یا اتصال ترموستات به بدنه باشد.

بسته نشدن درب ساید بای ساید وستینگ هاوس

اگر با بسته شدن درب ساید بای ساید خود مشکل دارید و درب دستگاه به درستی بسته نمی شود باید سریعا برای تعمیر آن اقدام کنید زیرا ممکن است با مشکلاتی مانند پایین آمدن راندمان دستگاه، خراب شدن کمپرسور و افزایش مصرف برق مواجه شوید.

دلیل آن می تواند کثیف شدن لاستیک دور درب، تراز نبودن دستگاه یا مشکل داشتن لولای درب باشد. با بررسی موارد گفته شده و رفع ایراد آنها در صورت خراب بودن، احتمالا مشکل رفع شود. اگر ایراد برطرف نشد با تعمیرکار مجاز ساید بای ساید وستینگ هاوس در مشهد تماس بگیرید.

تعمیرکار ساید بای ساید وستینگ هاوس در مشهد

تعداد زیادی تکنیسین ماهر زیر نظر سما سرویس مشغول به خدمت رسانی هستند. تکنیسین های ما حداقل 10 سال سابقه فعالیت در این حوزه را دارا هستند و با توجه به تجربه و مهارت آنها، با اطمینان می توانیم بگوییم مشکلی وجود ندارد که متخصصان ما نتوانند آنرا تعمیر کنند.

همچنین ما کارگاه های آموزشی نیز برای تعمیرکاران خود برگزار می کنیم و روی ارتقاء و بروز رسانی مهارت ها و دانش آنها تاکید بسیاری داریم زیرا هرچه اطلاعات تکنیسین بروز تر باشد می تواند خدمات بهتری ارائه کند.

اگر به تعمیرکار ساید بای ساید وستینگ هاوس در مشهد احتیاج دارید با سما سرویس تماس بگیرید تا به سرعت تکنیسین خود را جهت ارائه خدمات در محل به منزل شما اعزام کنیم.

سرویسکار ساید بای ساید وستینگ هاوس در مشهد

سرویس دوره ای ساید بای ساید اقدامی است که در آن علاوه بر غبار روبی و جرم زدایی از بخش های مختلف دستگاه، مشکلات احتمالی دستگاه نیز برطرف می شود و این ایرادات دیگر در آینده مشکل ساز نخواهد بود. اگر می خواهید در آینده ساید بای سایدتان به مشکلات اساسی که هزینه تعمیر آنها بسیار سنگین است دچار نشود، باید سرویس کردن دوره ای دستگاه را جدی بگیرید و حداقل هر 6 ماه یکبار برای سرویس دستگاهتان اقدام کنید.

سما سرویس خدمات سرویس ساید بای ساید وستینگ هاوس در مشهد نیز ارائه می کند و جهت راحتی مشتریان در منزل آنها ارائه می شود. برای بهرمند شدن از مزایای خدمات سرویس ساید بای ساید وستینگ هاوس در مشهد، با سما سرویس تماس بگیرید تا همکاران ما به سرعت سرویسکار ساید بای ساید وستینگ هاوس در مشهد به محل شما اعزام کنند.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر ساید بای ساید وستینگ هاوس در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات ساید بای ساید وستینگ هاوس در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر ساید بای ساید وستینگ هاوس در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر ساید بای ساید وستینگ هاوس شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار ساید بای ساید وستینگ هاوس در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو وستینگ هاوس

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید وستینگ هاوس در مشهد

سما سرویس در یک دهه خدمت رسانی صادقانه و بی وقفه خود با ارائه خدمات ارزشمند به مشتریان و تلاش برای رفع دغدغه های آنها، توانسته رضایت درصد قابل توجهی از مشتریان خود را جلب کن و به اعتبار خود بیفزاید. اکنون سما سرویس مفتخر است به عنوان نمایندگی تعمیر ساید بای ساید وستینگ هاوس در مشهد به فعالیت خود ادامه دهد و بیش از قبل روی ارائه خدمات باکیفیت تمرکز دارد.

سما سرویس برای خدمات خود 6 ماه گارانتی نیز در نظر گرفته تا نگرانی های مشتریان را از بین ببرد. ضمانت 6 ماهه سما سرویس به اینصورت است که در صورت دوباره دچار شدن دستگاه به ایراد رفع شده توسط تعمیرکار سما سرویس، شرکت بدون دریافت هیچگونه هزینه ای دستگاه را دوباره تعمیر می کند.

سما سرویس به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته فعالیت می کند و شما می توانید هر زمان که به خدمات تعمیر ساید بای ساید وستینگ هاوس در مشهد نیاز پیدا کردید، با سما سرویس تماس بگیرید و خدمات را در کوتاه ترین زمان در محل خود دریافت کنید.

برای درخواست تعمیر ساید بای ساید وستینگ هاوس در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر ساید بای ساید وستینگ هاوس در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر ساید بای ساید وستینگ هاوس در مشهد اینجا کلیک کنید.

تشکر می کنم از مجموعه سماسرویس

سرویس دهی تون واقعا خوبه و اینکه برای وقت و سرمایه مشتری هم ارزش قائلید جای تشکر داره.

دمتون گرم. ان شاالله موفق باشید

سیما شازده
مشتری خدمات تعمیر ساید بای ساید وستینگ هاوس

سما سرویس در زمینه تعمیر لوازم منزل بهترینه. من میخوام از این مجموعه تشکر کنم که خیلی سریع و بدون مشکل یخچال مارو تعمیر کردن.رفتار و برخورد تعمیرکارتون هم واقعا حرفه ای و عالی بود. خسته نباشید و تشکر فراوان.

مهتاب سماواتی
مشتری خدمات تعمیر برد ساید بای ساید وستینگ هاوس
ازتون ممنونم. یخچال فریزر ما کاملا تعمیر شد و الان داره خیلی خوب کار می کنه و هیچ مشکلی هم نداره. با گارانتی که دادید هم تا 6 ماه حداقل خیالم از این بابت راحته:)

دستتون درد نکنه و موفق باشید.

ریما سلطانی
مشتری خدمات تعمیر ساید بای ساید وستینگ هاوس

خدمات پس از فروش ساید بای ساید وستینگ هاوس در مشهد

شرکت سما سرویس برای ساید بای ساید وستینگ هاوس خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی ساید بای ساید وستینگ هاوس در مشهد
  • انواع تعمیرات ساید بای ساید وستینگ هاوس در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی ساید بای ساید وستینگ هاوس در مشهد
  • شارژ گاز خنک کننده ساید بای ساید وستینگ هاوس در مشهد
  • تامین قطعات یدکی ساید بای ساید وستینگ هاوس در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات ساید بای ساید وستینگ هاوس
  • سرویس ساید بای ساید وستینگ هاوس در مشهد
  • تعمیر کمپرسور ساید بای ساید وستینگ هاوس در مشهد

کلیه خدمات تعمیر ساید بای ساید وستینگ هاوس در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

ساید بای سایدهای وستینگ هاوس 

برند وستینگ هاوس از مشهورترین نام های تجاری در حوزه تولید لوازم خانگی می باشد. این کمپانی آمریکایی در سال 1886 در حوزه ساخت تجهیزات برقی فعالیت خود را آغاز کرده. این برند در صنعت تولید لوازم خانگی بسیار خوب عمل کرده است. ساید بای ساید های این شرکت دارای کیفیت بالا و طراحی زیبا هستند.

سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیر ساید بای ساید وستینگ هاوس در مشهد ، وظیفه ارائه خدمات پس از فروش ساید بای ساید وستینگ هاوس در مشهد را بر عهده دارد و بصورت شبانه روزی خدمات ارائه می کند.

کلام پایانی

در صورت خراب شدن ساید بای ساید خود، تعمیر آنرا نباید به یک فرد غیر متخصص بسپارید زیرا به احتمال زیاد موجب گسترش خرابی و اعمال هزینه های بیشتر به دستگاه می شود. لازم به ذکر است که با نگهداری و استفاده صحیح از ساید بای ساید خود در کنار سرویس دوره ای آن، دیگر نیاز به تعمیر پیدا نخواهید کرد و می توانید تا سال ها از دستگاه خود بهترین بهره را دریافت کنید.

شما همشهریان عزیز می توانید از طریق تکمیل فرم ثبت درخواست تعمیر در وبسایت سما سرویس یا از طریق تماس تلفنی با مرکز پشتیبانی و همچنین از طریق واتساپ درخواست خود را برای دریافت خدمات تعمیر ساید بای ساید وستینگ هاوس در مشهد ثبت کنید تا تکنیسین ما در اسرع وقت به منزل شما اعزام شود.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟