تعمیر ساید بای ساید مجیک در مشهد - با گارانتی 6ماهه خدمات
لوگو مجیک

تعمیر ساید بای ساید مجیک در مشهد

وجود ساید بای ساید در خانه بسیار اهمیت دارد. ساید بای ساید یک وسیله بسیار سنگین است و حمل آن دردسر هایی به همراه دارد. زمانی که ساید بای ساید شما دچار مشکل می شود و می خواهید آن را تعمیر کنید باید از خدمات تعمیر در محل استفاده کنید تا از دردسر های حمل آن به تعمیرگاه آسوده باشید.

سما سرویس ارائه کننده خدمات تعمیر ساید بای ساید مجیک در مشهد است و تمام خدمات خود را جهت آسایش و راحتی مشتریان در محل آنها ارائه می دهد. این مجموعه بیشتر از 15 سال تجربه فعالیت در زمینه تعمیر لوازم منزل در مشهد دارد و جزو بهترین مراکز معتبر در این حوزه می باشد. سما سرویس همواره تلاش کرده تا با ارائه خدمات باکیفیت و کارآمد به مشتریان رضایت آنها را جلب کند و دغدغه های آنها را برطرف کند.

تعمیر ساید بای ساید مجیک در مشهد

جهت بهرمند شدن از بهترین خدمات تعمیر ساید بای ساید مجیک در مشهد، کافیست با سما سرویس تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید تا همکاران ما در سریعترین زمان ممکن تعمیرکار ساید بای ساید مجیک در مشهد به محل شما اعزام کند.

برخی ایرادات رایج در ساید بای ساید مجیک 

در تماس با مرکز تعمیر ساید بای ساید مجیک در مشهد، ایرادات بسیاری مطرح شده که اکثرا شبیه به هم بوده اند. در ادامه رایجترین مشکلات ساید بای ساید را همراه با روش رفع آن ها ذکر کرده ایم.

بخش یخچال ساید بای ساید مجیک سرما ندارد

عدم عملکرد صحیح سیستم سرمایش دستگاه در بخش یخچال ساید بای ساید و گرم بودن آن نیز از مشکلات رایج در این دستگاه می باشد. اگر بخش یخچال دستگاه گرم باشد مواد غذایی داخل آن به سرعت فاسد می شوند و باید هرچه سریعتر برای برطرف کردن این مشکل اقدام کنید. از علل رخ دادن این اتفاق می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خرابی ترموستات یا ترمیستور
  • وجود برفک بر روی کویل های اواپراتور
  • معیوب شدن شدن دمپر کنترل هوا
  • معیوب شدن برد کنترل دما
  • خرابی تایمر دیفراست

برای برطرف کردن این مشکل پیشنهاد می شود با نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید مجیک در مشهد (سما سرویس) تماس بگیرید و از راهنمایی کارشناسان ما استفاده کنید.

مشکل روشن نشدن لامپ ساید بای ساید مجیک

روشن نشدن لامپ ساید بای ساید در بیشتر موارد مربوط به سوختن لامپ می باشد و این مشکل با خرید یک لامپ جدید و جایگزینی آن با لامپ قدیمی برطرف می شود. از دیگر دلایل به وجود آمدن این مشکل می توان به خراب شدن سوئیچ درب و برد الکترونیکی اشاره کرد. درصورت خراب بودن سوئیچ و برد پیشنهاد می شود، با تعمیرکار مجاز ساید بای ساید مجیک در مشهد تماس بگیرید.

رطوبت داخل ساید بای ساید مجیک زیاد است

وجود داشتن رطوبت زیاد در داخل ساید بای ساید می تواند به علت باز و بسته کردن مکرر درب دستگاه باشد و زمانی که رطوبت زیاد در آشپزخانه وجود دارد با اینکار هوای مرطوب وارد دستگاه می شود. از دلایل دیگر آن می توان به خرابی لاستیک دور درب و قرار دادن غذای گرم در دستگاه اشاره کرد. با تهویه هوا و یا جابجایی ساید بای ساید، تعویض لاستیک دور درب می توانید رطوبت داخل دستگاه را کاهش دهید، همچنین از قرار دادن غذای گرم و بدون درپوش در دستگاه خودداری کنید. توجه داشته باشید که رطوبت داخل ساید بای ساید می تواند به سرعت به برفک تبدیل شود و راندمان دستگاه را کاهش دهد.

ساید بای ساید مجیک خیلی سروصدا می کند

یکی از مشکلات رایج و بسیار آزار دهنده ساید بای ساید، سر و صدای بیش از حد و ایجاد صدا های غیر معمول می باشد. صداهای مختلفی ممکن است از دستگاه شنیده شود که برخی از آنها عادی بوده و برخی دیگر ممکن است به دلایلی مانند خرابی و ایراد در قطعات دستگاه به وجود آمده باشند.

یکی از قطعاتی که در اکثر مواقع مسبب اصلی ایجاد سر و صداست، فن اواپراتور است. معمولا در اثر فرسودگی و در نتیجه عدم رسیدگی و سرویس نکردن دوره ای ساید بای ساید، اجزاء فن اواپراتور فرسوده می شوند و صدای آزار دهنده ای را ایجاد خواهند کرد. برای رفع این مشکل بهتر است با سرویسکار مجاز ساید بای ساید مجیک در مشهد تماس بگیرید.

ساید بای ساید مجیک روشن نمی شود

شاید روشن نشدن ساید بای سایدتان شما را نگران کرده باشد اما همیشه این مشکل یک مشکل بزرگ نیست و با اقدامات ساده رفع می شود. اگر ساید بای سایدتان روشن نمی شود احتمالا برق به دستگاه نمی رسد. قبل از هر کاری کابل برق را چک کنید تا از اتصال آن مطمئن شوید همچنین سالم بودن کابل را نیز بررسی کنید.

علت روشن نشدن ساید بای ساید می تواند خرابی برد اصلی یا معیوب شدن اتصالات داخلی دستگاه باشد. در اینصورت دستگاه نیاز به بررسی توسط تعمیرکار ساید بای ساید مجیک در مشهد دارد. درصورت تمایل می توانید با نمایندگی تعمیر ساید بای ساید مجیک در مشهد (سما سرویس) تماس بگیرید.

تعمیرکار ساید بای ساید مجیک در مشهد

خراب شدن ساید بای ساید یک اتفاق ناخوشایند است. شاید دستگاه شما دچار مشکل شده باشد و بخواهید سریعا با تعمیرکار تماس بگیرید و آنرا تعمیر کنید اما در نظر داشته باشید که اینکار را نباید به افراد بی تجربه بسپارید. سپردن کار تعمیر به افراد بی تجربه و غیر متخصص می تواند برای شما دردسرهایی از قبیل شدیدتر شدن مشکل دستگاه و افزایش هزینه ها و از دست رفتن زمان را به وجود بیاورد. اما چاره چیست؟

سما سرویس با در اختیار داشتن تعمیرکاران مجرب و متخصص توانایی دارد تا بهترین خدمات را با کیفیت بالا به شما ارائه دهد. تعمیرکاران ما به دلیل داشتن تجربه زیاد در این زمینه توانایی تعمیر انواع مشکلات ساید بای ساید را دارند و تعمیرات را بدون دردسر و با سرعت بالا انجام می دهند.  شما همشهریان عزیز می توانید در هر ساعت از شبانه روز که به تعمیرکار ساید بای ساید مجیک در مشهد احتیاج دارید با سما سرویس تماس بگیرید و درخواست اعزام تعمیرکار کنید تا در سریعترین زمان خدمات را در محل خود دریافت کنید.

سرویسکار ساید بای ساید مجیک در مشهد

سرویس کردن دوره ای ساید بای ساید از اقداماتی است که انجام دادن منظم آن باعث می شود عمر دستگاه افزایش پیدا کند و سالهای بیشتری بتوان در بهترین شرایط از دستگاه استفاده کرد. این اقدام باید هر 6 ماه یکبار صورت بگیرد تا بهترین نتیجه را داشته باشد اما حداقل دفعات انجام آن یکبار در سال می باشد.

از مزایای این خدمات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تمام مشکلات دستگاه از جمله ایرادات جزئی آن شناسایی و برطرف می شوند و دیگر باعث بروز خرابی های شدیدتر نخواهند شد.

دستگاه همیشه در بهترین شرایط خواهد بود و عملکرد و بازده آن همیشه در بهترین سطح ممکن خواهد بود.

اگر تصمیم دارید که ساید بای ساید خود را سرویس کنید و می خواهید از مزایای خدمات سرویس ساید بای ساید مجیک در مشهد بهرمند شوید، کافی است با سما سرویس تماس بگیرید تا همکاران ما در سریعترین زمان ممکن سرویسکار ساید بای ساید مجیک در مشهد به محل شما اعزام کنند.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر ساید بای ساید مجیک در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات ساید بای ساید مجیک در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر ساید بای ساید مجیک در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر ساید بای ساید مجیک شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار ساید بای ساید مجیک در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو مجیک

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید مجیک در مشهد

سما سرویس با هدف ارائه خدمات ارزشمند و باکیفیت به مشتریان و رفع دغدغه های آنها کار خود را شروع کرد و تا به امروز تمام اقدامات سما سرویس بر اساس این آرمان بوده و همواره تلاش می کند تا با کسب رضایت مشتریان این هدف را محقق سازد.

سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیر ساید بای ساید مجیک در مشهد نیز خدمات ارائه می کند. از مزایای خدمات سما سرویس می توان به ارائه خدمات با کیفیت و سرعت بالا، پاسخگویی24 ساعته و قیمت عادلانه اشاره نمود. همچنین سما سرویس برای اثبات کیفیت خدمات خود و اطمینان خاطر بیشتر مشتریان، خدمات خود را 6 ماه ضمانت می کند.

ضمانت 6 ماهه ای که سما سرویس ارائه می کند به این صورت است که اگر تا 6 ماه پس از تعمیر دستگاه توسط تعمیرکار سما سرویس، دستگاه دچار همان مشکل شود، شرکت بدون دریافت هزینه آن را دوباره تعمیر می کند.

برای درخواست تعمیر ساید بای ساید مجیک در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر ساید بای ساید مجیک در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر ساید بای ساید مجیک در مشهد اینجا کلیک کنید.

من میخواستم بابت کیفیت خدمات و از همه مهمتر سرعت ارائه خدمات تون از شما تشکر کنم. همه چیز عالی بود و تعمیر یخچال ما به سرعت و یه خوبی انجام شد. ممنون از سماسرویس!
وحید سعادتمند
مشتری خدمات تعمیر ساید بای ساید مجیک
ممنونم از سما سرویس بابت تعمیر کمپرسور یخچال ما. با اینکه هر تعمیرکاری که میومد به ما میگفت باید کمپرسور تعویض بشه اما سماسرویس اونو خیلی خوب و با هزینه خیلی کمتری تعمیر کرد. از تعمیرکارتون هم خیلی ممنونم کارشون عالی بود!
سارا حمیدزاده
مشتری خدمات تعمیر کمپرسور ساید بای ساید مجیک
سلام. من از شما ممنونم که اینقد سریع و خوب خدمت رسانی می کنید. و از همه مهمتر قیمت های منصفانه ای رو تعیین می کنید. بهترین ویژگی شما اول رفتار حرفه ای تکنیسین تون بود و بعد از اون صداقت تون! همه چیز عالی بود!!
مریم تاجی
مشتری خدمات تعمیر ساید بای ساید مجیک

خدمات پس از فروش ساید بای ساید مجیک در مشهد

شرکت سما سرویس برای ساید بای ساید مجیک خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی ساید بای ساید مجیک در مشهد
  • انواع تعمیرات ساید بای ساید مجیک در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی ساید بای ساید مجیک در مشهد
  • شارژ گاز خنک کننده ساید بای ساید مجیک در مشهد
  • تامین قطعات یدکی ساید بای ساید مجیک در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات ساید بای ساید مجیک
  • سرویس ساید بای ساید مجیک در مشهد
  • تعمیر کمپرسور ساید بای ساید مجیک در مشهد

کلیه خدمات تعمیر ساید بای ساید مجیک در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

ساید بای سایدهای مجیک 

ساید بای ساید های مجیک ساخت کره جنوبی می باشند. محصولات این برند به بیش از 60 کشور دنیا صادر می شوند. این برند به دلیل ساخت و تولید لوازم خانگی مرغوب و باکیفیت، موفق به کسب جوایز مختلف و گواهینامه های بین المللی کیفیت شده است.

شرکت سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیر ساید بای ساید مجیک در مشهد، آماده است تا خدمات پس از فروش ساید بای ساید مجیک در مشهد را به صورت 24 ساعته به همشهریان عزیز ارائه دهد.

کلام پایانی

برای محول کردن تعمیرات ساید بای ساید خود به تعمیرکار، بهتر است ابتدا کمی تحقیق کنید تا بهترین تعمیرکار یا تعمیرگاه را پیدا کنید زیرا دریافت بهترین خدمات در قبال هزینه ای که می پردازید حق شماست. سما سرویس جهت رفاه شما همشهریان عزیز، امکان ثبت درخواست تعمیر به صورت آنلاین، تلفنی و یا از طریق واتساپ را فراهم کرده است و تنها در یک دقیقه می توانید درخواست خود را ثبت کنید. نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید مجیک در مشهد، به صورت ۲۴ ساعته و در تمامی روزهای هفته در دسترس شما همشهریان عزیز است و آمادگی دارد تا خدمات خود را در محل به شما ارائه دهد.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟