تعمیر ساید بای ساید کنمور در مشهد - 6 ماه تضمین کیفیت خدمات
لوگو کنمور

تعمیر ساید بای ساید کنمور در مشهد

هنگامی که ساید بای ساید خراب می شود و به تعمیرات نیاز پیدا می کند اگر آنرا فورا تعمیر نکنیم مواد غذایی به سرعت فاسد می شوند و دیگر قابل استفاده نخواهند بود.

سما سرویس بیش از 15 سال است که در حوزه تعمیر لوازم خانگی فعالیت می کند و خدمات مانند تعمیر ساید بای ساید کنمور در مشهد ارائه می دهد. تا به امروز هزاران همشهری با سما سرویس تماس گرفته اند و از راهنمایی ها و خدمات این مجموعه استفاده کرده اند و رضایت خود را اعلام کرده اند.

تعمیر ساید بای ساید کنمور در مشهد

سما سرویس با در اختیار داشتن بهترین تکنیسین ها و قطعات یدکی اصلی توانایی دارد تا بهترین خدمات را با کیفیت بالا به شما عزیزان ارائه کند؛ شما می توانید فقط با یک تماس با سما سرویس از خدمات تعمیر ساید بای ساید کنمور در مشهد در محل خود بهره مند شوید.

برخی ایرادات رایج در ساید بای ساید کنمور

برخی از مشکلات در ساید بای ساید های کنمور بیشتر اتفاق می افتند و رواج بیشتری دارند. در ادامه این مشکلات را همراه با شیوه رفع آنها ذکر کرده ایم.

یکسره کار کردن ساید بای ساید کنمور

یکسره و بدون وقفه کار کردن ساید بای ساید یکی از مشکلاتی است که اگر سریعا به آن رسیدگی نشود ممکن است موجب سوختن موتور دستگاه شود. زمانی که دستگاه بدون استراحت کار می کند فشار زیادی به موتور وارد می شود و عمر آنرا کاهش می دهد.

زیاد باز و بسته کردن دستگاه و خاموش بودن دستگاه برای مدت طولانی از رایجترین علل رخ دادن این مشکل هستند. همچنین کمبود گاز مبرد و خرابی سنسور دما نیز می توانند باعث ایجاد شدن این مشکل شوند.

برای خلاص شدن از درب دستگاه را برای مدتی کوتاه باز نکنید یا کمتر باز و بسته کنید، اگر تغییری در وضعیت دستگاه ایجاد نشد با نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید کنمور در مشهد تماس بگیرید.

گرم بودن محفظه ساید بای ساید کنمور

اگر ساید بای ساید شما سرمای کافی ندارد و گرم است، ابتدا دمای تنظیم شده دستگاه را بررسی کنید و مطمئن شوید که به درستی تنظیم شده باشد. دلایل رخ دادن این مشکل می توانند خرابی کمپرسور، نشت گاز خنک کننده، مشکل در ترموستات و برفک زدن اواپراتور دستگاه باشند.

برای رفع این مشکل بهتر است با تعمیرکار ساید بای ساید کنمور در مشهد تماس بگیرید.

نشت آب از اطراف ساید بای ساید کنمور

مواجه شدن با مشکل نشت آب از ساید بای ساید می تواند بسیار ناراحت کننده باشد و روزتان را خراب کند. این مشکل ممکن است به دلایل مختلفی ایجاد شود مانند:

  • شکستگی سینی تخلیه
  • انسداد و سوراخ شدن لوله های تامین آب
  • مشکل در شیر برقی
  • نشت از فیلتر آب

برای رفع این مشکل ابتدا باید منشا نشتی را پیدا کنید سپس آنرا آب بندی کنید. اگر توانای عیب یابی و رفع این مشکل را ندارید با نمایندگی تعمیر ساید بای ساید کنمور در مشهد تماس بگیرید.

روشن ماندن چراغ داخل ساید بای ساید کنمور

خاموش نشدن لامپ ساید بای ساید زمانی که درب آن بسته است موجب می شود دمای داخل دستگاه بالا برود که در نتیجه آن موتور برای جبران سرمای از دست رفته یکسره کار می کند. دلیل رخ دادن این مشکل ممکن است خراب سوئیچ لامپ یا مشکل در اتصالات لامپ باشد. اگر قادر به عیب یابی و تعمیر این مشکل نیستید با سرویسکار مجاز ساید بای ساید کنمور در مشهد تماس بگیرید.

ایجاد برفک در ساید بای ساید کنمور

برفک زدن ساید بای ساید یک مشکل بسیار رایج در میان کاربران است. برفک معمولا به علت ورود هوای مرطوب به داخل دستگاه و یخ زدن آن تشکیل می شود و برای جلوگیری از آن باید دستگاه در جایی دور از رطوبت قرار گیرد.

در ساید بای ساید های نوفراست امکان خرابی قطعاتی مانند تایمر دیفراست، سنسور دما و برد کنترل دما در زمان بروز این مشکل وجود دارد. در صورت تمایل می توانید با نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید کنمور در مشهد تماس بگیرید و درخواست اعزام تعمیرکار مجاز ساید بای ساید کنمور در مشهد بدهید.

تعمیرکار ساید بای ساید کنمور در مشهد

تفاوت میان تعمیرکاران حرفه و تعمیرکاران ناشی در میزان دانش، مهارت، تجربه و تعهد تعمیرکار است. تعمیر کاران حرفه ای با توجه به مهارت و تجربه ای که دارند می توانند کار را به صورت اصولی پیش ببرند و تعهد آنها باعث می شود تا در مراحل دشوار تعمیرات تمام تلاش خود را انجام دهند تا کار با کیفیت بالا انجام شود؛ اما تعمیرکاران ناشی کاملا برعکس این موضوع عمل می کنند.

سما سرویس برای ارائه بهترین خدمات تعمیرکاران حرفه ای و کهنه کار را استخدام کرده و با اطمینان کامل به توانایی های آنها خدمات ارائه شده را تا 6 ماه گارانتی می کند تا نگرانی های شما را از بین ببرد.

شما عزیزان می توانید برای ثبت درخواست اعزام تعمیرکار ساید بای ساید کنمور در مشهد با سما سرویس تماس بگیرید. همکاران ما آمادگی دارند به صورت شبانه روزی در محل شما به شما خدمات ارائه کنند.

سرویسکار ساید بای ساید کنمور در مشهد

یکی از اقدامات مهمی که هرگز نباید از آن غافل شوید سرویس کردن دوره ای ساید بای ساید است. سرویس کردن دستگاه به بالارفتن عمر دستگاه و حفظ سلامت آن بسیار کمک می کند. سما سرویس جهت آسایش مشتریان سرویس ساید بای ساید کنمور در مشهد را در منزل مشتریان و با رعایت نکات بهداشتی ارائه می کند.

اگر می خواهید در آینده ساید بای سایدتان به مشکلات اساسی که بسیار دردسرساز هستند و هزینه تعمیر آنها بسیار سنگین است دچار نشود، باید سرویس کردن دوره ای دستگاه را حداقل سالی یکبار و برای تاثیرگذاری بیشتر هر شش ماه یکبار انجام دهید. برای بهرمند شدن از مزایای خدمات سرویس ساید بای ساید کنمور در مشهد، با سما سرویس تماس بگیرید تا همکاران ما به سرعت سرویسکار ساید بای ساید کنمور در مشهد به محل شما اعزام کنند.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر ساید بای ساید کنمور در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات ساید بای ساید کنمور در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر ساید بای ساید کنمور در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر ساید بای ساید کنمور شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار ساید بای ساید کنمور در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو کنمور

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید کنمور در مشهد

اگر به دنبال یک مرکز معتبر برای تعمیر ساید بای ساید کنمور خود هستید و می خواهید بهترین خدمات را با قیمت منصفانه دریافت کنید، سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیر ساید بای ساید کنمور در مشهد بصورت 24 ساعته آماده است تا خدمات خود را به شما ارائه دهد.

تمام قطعات یدکی که در سما سرویس جهت تعویض و جایگزینی با قطعات معیوب در فرآیند تعمیرات استفاده می شوند، قطعات یدکی اورجینال (اصلی) همان برند بوده و مورد تایید کارخانه سازنده می باشد. بدین صورت دیگر دغدغه ای بابت تأمین قطعات اصلی نیز نخواهید داشت.

همچنین سما سرویس خدمات خود را بصورت رسمی 6 ماه ضمانت می کند تا نگرانی های مشتریان را از بین ببرد. ضمانت 6 ماهه سما سرویس به اینصورت است که در صورت دچار شدن دوباره دستگاه به ایراد رفع شده توسط تعمیرکار سما سرویس، شرکت بدون دریافت هیچگونه هزینه ای دستگاه را دوباره تعمیر می کند.

برای درخواست تعمیر ساید بای ساید کنمور در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر ساید بای ساید کنمور در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر ساید بای ساید کنمور در مشهد اینجا کلیک کنید.

سماسرویس از هر لحاظ خوبه. از نظر کیفیت خدمات ، مهارت تعمیرکارا ، سرعت کار و… واقعا خیلی خوب عمل می کنن.از همه مهم تر اینکه مسئولیت پذیرن و سروقت کارشون رو انجام میدن. ممنون از سماسرویس
حامد سرگلزایی
مشتری خدمات تعمیر ساید بای ساید کنمور
من از سماسرویس ممنونم چون خدمات خیلی خوبی رو ارائه میکنن. از این گذشته قیمت خدمات شون هم واقعا منصفانه است و صادقانه کار می کنن. برخلاف بقیه اصراری به تعویض قطعات ندارن و اگر امکانش باشه قطعه خراب رو تعمیر میکنن. موفق باشید
زهره امیرآبادی
مشتری خدمات تعمیر برد ساید بای ساید کنمور
سماسرویس توی خدماتی که ارائه میده بدون شک بهترینه. من به هرکسی که این متن رو میخونه پیشنهاد میدم که اگر نیاز به تعمیر وسیله ای دارن حتما با سماسرویس تماس بگیره. شک نکنید که بهترین سرویس رو بهتون میدن
محمدحسین گرایی
مشتری خدمات تعمیر ساید بای ساید کنمور

خدمات پس از فروش ساید بای ساید کنمور در مشهد

شرکت سما سرویس برای ساید بای ساید کنمور خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی ساید بای ساید کنمور در مشهد
  • انواع تعمیرات ساید بای ساید کنمور در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی ساید بای ساید کنمور در مشهد
  • شارژ گاز خنک کننده ساید بای ساید کنمور در مشهد
  • تامین قطعات یدکی ساید بای ساید کنمور در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات ساید بای ساید کنمور
  • سرویس ساید بای ساید کنمور در مشهد
  • تعمیر کمپرسور ساید بای ساید کنمور در مشهد

کلیه خدمات تعمیر ساید بای ساید کنمور در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

ساید بای سایدهای کنمور

شرکت کنمور یک تولید کننده لوازم خانگی آمریکایی است. ساید بای ساید های کنمور علاوه بر کیفیت بالا با نوآوری طراحی شده اند و تمام امکانات یک ساید باید ساید مدرن را دارا هستند. برند کنمور یک برند شناخته شده در دنیا است که تولیدات آن طرفداران زیادی در میان ایرانیان دارند و در بسیاری از خانه های ایرانی یافت می شوند.

سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیر ساید بای ساید کنمور در مشهد ، وظیفه ارائه خدمات پس از فروش ساید بای ساید کنمور در مشهد را بر عهده دارد و بصورت 24 ساعته در 7 روز هفته خدمات ارائه می کند.

کلام پایانی

ساید بای ساید از ساختار پیچیده ای برخوردار است و هرکسی نمی تواند آنرا تعمیر کند و تعمیر آن نیازمند مهارت فنی بالا و آشنایی با ساختار این دستگاه می باشد؛ در نتیجه هرگز نباید توسط افراد نابلد دستکاری شود.

اگر می خواهید تعمیر دستگاهتان به صورت اصولی انجام بگیرد و قیمت عادلانه ای داشته باشد، با سما سرویس تماس بگیرید. فرقی نمی کند در کدام منطقه از شهر مشهد سکونت دارید، شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز که به تعمیرات احتیاج دارید با سما سرویس تماس بگیرید و در سریعترین زمان ممکن خدمات را در محل خود دریافت کنید.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟