تعمیر ساید بای ساید سوزان در مشهد - 6 ماه تضمین کیفیت خدمات
لوگو سوزان

تعمیر ساید بای ساید سوزان در مشهد

ساید بای ساید یک وسیله کاربردی است که به کمک می کند تا مواد غذایی چندین روز خود را بدون اینکه فاسد شوند در خانه نگهداری کنیم و نیاز نباشد مدام برای تهیه مایحتاج روزانه به فروشگاه برویم. خراب شدن ساید بای ساید از اتفاقاتی است که می تواند برنامه روزانه ما را برهم بزند و بسیار وقت گیر باشد؛ اما چاره چیست؟

سما سرویس ارائه دهنده خدمات تعمیر ساید بای ساید سوزان در مشهد می باشد. خدمات این مجموعه توسط تعمیرکاران حرفه ای و با تجربه ارائه می شود و همواره سعی می شود بهترین خدمات با کیفیت بالا ارائه شود. در این مجموعه جهت جلوگیری از تلف شدن وقت مشتریان تلاش می کند تا در پاسخگویی و ارائه خدمات به مشتریان سرعت عمل بالایی داشته باشد.

تعمیر ساید بای ساید سوزان در مشهد

اگر نیاز دارید تا سریعا ساید بای ساید خود را تعمیر کنید با سما سرویس تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان تعمیرکار مجاز ساید بای ساید سوزان در مشهد به محل شما اعزام کنیم.

برخی ایرادات رایج در ساید بای ساید سوزان 

در تماس با مرکز تعمیر ساید بای ساید سوزان در مشهد ایرادات مشابه بسیاری مطرح شده که در ادامه رایجترین آنها را همراه با روش رفع آن ها آورده ایم.

یکسره کار کردن موتور ساید بای ساید سوزان

موتور ساید بای ساید باید پس از رساندن دمای دستگاه به دما تنظیم شده برای مدتی خاموش شود و سپس روشن شود؛ این فرایند مرتبا تکرار می شود. اگر این چرخه در دستگاه شما تکرار نمی شود و موتور یکسره کار می کند، ایرادی در دستگاه وجود دارد که اگر سریعا برطرف نشود ممکن است موتور آسیب ببیند.

این مشکل ممکن است به دلیل زیاد باز و بسته کردن درب دستگاه رخ دهد و باید از این کار خودداری کنید. همچنین ممکن است گاز خنک کننده نشت کرده باشد و به علت کمبود گاز فرآیند خنک سازی به درستی صورت نمی گیرد و موتور مجبور می شود مدام کار کند. برای رفع این مشکل با نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید سوزان در مشهد تماس بگیرید.

شنیده شدن صدای شدید و آزار دهنده از ساید بای ساید سوزان

دلیل به وجود آمدن این مشکل می تواند درست قرار نگرفتن و تراز نبودن پایه های ساید بای ساید باشد. معمولا با تراز کردن دستگاه می توان این مشکل را حل کرد. از دیگر دلایل این مشکل می توانند شل شدن کویل کنداسور، مشکل در کمپرسور و اختلال در عملکرد فن باشند.

درصورت حل نشدن مشکل می توانید با سرویسکار مجاز ساید بای ساید سوزان در مشهد تماس بگیرید.

از کار افتادن ناگهانی ساید بای ساید سوزان

افراد زیادی با مشکل خاموش شدن ناگهانی و از کار افتادن ساید بای سایدشان روبرو شده اند و این مشکل از رایجترین مشکلات دستگاه است. در حالت طبیعی نباید بی دلیل این مشکل رخ دهد و اتفاق افتادن آن نشان می دهد مشکلی در دستگاه وجود دارد. اگر این اتفاق برای شما رخ داده احتمالا نگران شده اید و می خواهید دلیل آنرا بدانید. خاموش شدن ناگهانی ساید بای ساید می تواند به علت معیوب شدن کابل برق دستگاه، مشکل در فیوز، خرابی مدار تغذیه و یا مشکل در برد اصلی دستگاه باشد و در فرآیند رفع مشکل باید تک به تک بررسی شوند.

اگر مهارت فنی ندارید پیشنهاد می شود برای رفع این مشکل با نمایندگی تعمیر ساید بای ساید سوزان در مشهد تماس بگیرید.

کار نکردن پنل تنظیمات ساید بای ساید سوزان

کار نکردن پنل تنظیمات دستگاه یک مشکل رایج می باشد. دلایل رخ دادن این اتفاق را می توان به شکل زیر دسته بندی کرد:

دستگاه روشن است اما صفحه نمایش هیچ چیز نشان نمی دهد که در اینصورت امکان دارد برد الکترونیکی پنل یا نمایشگر پنل معیوب شده باشد و یا اتصالات مربوط به آن مشکل پیدا کرده باشد.

صفحه نمایش روشن می شود اما با فشردن کلید ها هیچ تغییری ایجاد نمی شود که در اینصورت ممکن است مشکل از کلید های پنل دستگاه باشد یا برنامه آن به هم ریخته باشد.

این مشکلات در کل به دلیل وارد شدن ضربه به پنل یا آب خوردگی پنل و یا نوسانات برق به وجود می آیند. برای رفع این مشکل، دستگاه را یکبار از برق بکشید و دوباره به برق بزنید. در صورت حل نشدن مشکل با نمایندگی تعمیر ساید بای ساید سوزان در مشهد تماس بگیرید.

روشن نشدن لامپ ساید بای ساید سوزان

اگر زمانی که درب ساید بای ساید خود را باز می کنید چراغ دستگاه روشن نمی شود، احتمال دارد که عمر لامپ تمام شده و سوخته باشد و با تعویض کردن آن مشکل حل می شود. احتمال دوم این است که اتصالات و یا سوئیچ لامپ معیوب شده اند و باید بررسی و در صورت نیاز تعویض شوند.

بهتر است اگر مهارت و تجربه ای در این زمینه ندارید از دستکاری کردن دستگاه خودداری کنید تا موجب آسیب زدن به خودتان یا بخش های دیگر ساید بای ساید نشوید و با تعمیرکار ساید بای ساید سوزان در مشهد تماس بگیرید.

تعمیرکار ساید بای ساید سوزان در مشهد

اکثر افراد به دلیل تجربه ناخوشایندی که از سپردن کار به تعمیرکاران غیر متخصص و بی تجربه داشته اند، برای تعمیر ساید بای ساید خود بسیار احتیاط می کنند و سعی می کنند اشتباه قبلی را انجام ندهند و به دنبال تکنیسین های ماهر و مطمئن هستند.

اگر شما هم به دنبال یک فرد مطمئن و حرفه ای هستید می توانید از خدمات سما سرویس استفاده کنید. تعمیرکارانی که در سما سرویس مشغول به خدمت رسانی هستند همگی افراد متخصص و با تجربه هستند و سابقه تعمیرات موفق زیادی در کارنامه خود دارند. تعمیرکاران ما با استفاده از تجربه و مهارتی که در سالهای فعالیت خود به دست آورده اند می توانند انواع مدل های ساید بای ساید را تعمیر کنند و بدون دردسر تمام مشکلات دستگاه را برطرف کنند.

اگر می خواهید خدمات تضمین شده و باکیفیت دریافت کنید، کافی است با سما سرویس تماس بگیرید و درخواست خود را برای اعزام تعمیرکار ساید بای ساید سوزان در مشهد ثبت کنید تا تکنیسین های ما به سرعت خود را به محل شما برسانند.

سرویسکار ساید بای ساید سوزان در مشهد

اگر می خواهید از دردسر های خرابی های ساید بای ساید که بسیار وقت گیر و پر هزینه هستند در امان باشید، بهتر است سرویس کردن دوره ای ساید بای ساید را جدی بگیرید. ساید بای ساید پس از مدتی کار کردن در منزل شما، ممکن است ایرادات کوچکی پیدا کند که اکثرا از دید شما پنهان می مانند یا مشکلات مهمی بنظر نمی رسند؛ اما این ایرادات کوچک سبب ایجاد مشکلات بزرگتر در آینده می شوند و باید سریعا برطرف شوند.

خدمات سرویس ساید بای ساید سوزان در مشهد، به منظور رفع ایرادات ریز و درشت دستگاه و غبار روبی از تمام بخش های آن ارائه می شود. سرویس کردن منظم دستگاه باعث می شود عملکرد دستگاه بهبود پیدا کند و در آینده ایرادات اساسی به سراغ دستگاه نیایند، در نتیجه عمر دستگاه نیز افزایش پیدا می کند.

برای دریافت خدمات سرویس ساید بای ساید سوزان در مشهد کافیست با سما سرویس تماس بگیرید تا پس از ثبت درخواست همکاران ما به سرعت سرویسکار ساید بای ساید سوزان در مشهد به محل شما اعزام کنند.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر ساید بای ساید سوزان در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات ساید بای ساید سوزان در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر ساید بای ساید سوزان در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر ساید بای ساید سوزان شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار ساید بای ساید سوزان در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو سوزان

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید سوزان در مشهد

مجموعه سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیر ساید بای ساید سوزان در مشهد، بهترین تعمیرکاران و تکنیسین ها را گرد هم آورده و قصد دارد تا خدماتی سودمند و کارآمد به مشتریان ارائه کند تا بتواند دغدغه های مشتریان را از بین ببرد و رضایت آنان را جلب کند.

سما سرویس خدمات خود را 6 ماه ضمانت می کند. ضمانت 6 ماهه ای که سما سرویس ارائه می دهد بدین صورت است که اگر پس از تعمیر دستگاه توسط تعمیرکار سما سرویس تا 6 ماه بعد دستگاه دوباره به مشکل تعمیر شده دچار شود، شرکت بدون دریافت هزینه اضافی آنرا دوباره تعمیر می کند.

جهت دریافت خدمات از نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید سوزان در مشهد (سما سرویس)، می توانید به صورت شبانه روزی از طریق تماس تلفنی، فرم ثبت درخواست آنلاین و یا از طریق واتساپ درخواست خود را ثبت کنید و خدمات را در کوتاه ترین زمان در منزل خود دریافت کنید.

برای درخواست تعمیر ساید بای ساید سوزان در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر ساید بای ساید سوزان در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر ساید بای ساید سوزان در مشهد اینجا کلیک کنید.

بعد از مدت ها گشتن بی فایده زمانیکه داشتم توی گوگل دنبال تعمیرکار می گشتم به سایت شما برخوردم. از ظاهر سایت کاملا مشخص بود که سماسرویس یک مجموعه حرفه ایه و بعد از دیدن کیفیت کارشون کاملا مطمئن شدم که بهترین گزینه رو انتخاب کردم. تشکر می کنم از همه مجموعه سماسرویس.
ایرج محمدپور
مشتری خدمات تعمیر ساید بای ساید سوزان
ممنون از سما سرویس که بجای تعویض برد یخچال ما اونو خیلی عالی تعمیر کردن. پیش هر تعمیر کاری که می رفتیم ، میگفت برد یخچال باید عوض بشه و هزینه خرید برد جدید هم خیلی زیاد بود. اما تعمیرکار شما برد یخچال مارو با هزینه خیلی منطقی تعمیر کرد.
نادیا ابراهیمی
مشتری خدمات تعمیر برد ساید بای ساید سوزان
میخواستم ازتون تشکر کنم بابت تعمیر کمپرسور یخچالم. اگه شما رو پیدا نمیکردم مجبور میشدم کمپرسور رو تعویض کنم اما شما اونو تعمیر کردین و الان مث ساعت کار میکنه. دمتون گرم واقعا عالی هستید.
کمال عشقی
مشتری خدمات تعمیر ساید بای ساید سوزان

خدمات پس از فروش ساید بای ساید سوزان در مشهد

شرکت سما سرویس برای ساید بای ساید سوزان خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی ساید بای ساید سوزان در مشهد
  • انواع تعمیرات ساید بای ساید سوزان در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی ساید بای ساید سوزان در مشهد
  • شارژ گاز خنک کننده ساید بای ساید سوزان در مشهد
  • تامین قطعات یدکی ساید بای ساید سوزان در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات ساید بای ساید سوزان
  • سرویس ساید بای ساید سوزان در مشهد
  • تعمیر کمپرسور ساید بای ساید سوزان در مشهد

کلیه خدمات تعمیر ساید بای ساید سوزان در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

ساید بای سایدهای سوزان 

شرکت سوزان در سال 1357 تأسیس گردید. این شرکت ایرانی در ابتدا کار خود را با تولید انواع پلوپز آغاز کرد و امروزه یکی از بزرگترین تولید کننده های لوازم خانگی به شمار می رود و محصولات خود را به سراسر دنیا صادر می کند. این شرکت با بهره برداری از تکنولوژی ها و فناوری های روز جهان اقدام به تولید ساید بای ساید هایی با کیفیت و قیمت مناسب نموده و محصولات خود را با طراحی زیبا و مدرن عرضه می کند.

شرکت سما سرویس به عنوان نمایندگی خدمات پس از فروش ساید بای ساید سوزان در مشهد در 24 ساعت شبانه روز در خدمت شماست.

کلام پایانی

با اینکه روز به روز ساید بای ساید های با کیفیت تری به بازار عرضه می شوند، اما همچنان احتمال خراب شدن این دستگاه ها در صورت عدم استفاده صحیح و جدی نگرفتن سرویس دوره ای آنها وجود دارد.

بطور کلی بهتر است زمانی که در دستگاه خود ایراداتی مشاهده می کنید که عملکرد دستگاه را مختل می کنند، با مرکز تعمیر ساید بای ساید سوزان در مشهد (سما سرویس) تماس بگیرید تا کارشناسان ما به شما مشاوره بدهند و شما را برای رفع مشکل دستگاهتان راهنمایی کنند. سما سرویس به­صورت 24 ساعته در 7 روز هفته آماده خدمت رسانی به تمام همشهریان عزیز در شهر مشهد می باشد.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟