خدمات تعمیر ساید بای ساید تکنوگاز در مشهد با 180 روز گارانتی
لوگو تکنوگاز

تعمیر ساید بای ساید تکنوگاز در مشهد

امروزه که تکنولوژی به سرعت درحال پیشرفت است، روزانه ساید بای ساید های جدیدتر با کیفیت بالاتر به بازار می آیند و رقابت در این صنعت بیشتر شده. اما با این همه پیشرفت و افزایش کیفیت هنوز احتمال خراب شدن ساید بای ساید وجود دارد.

زمانی که ساید بای ساید شما خراب می شود و قصد دارید فورا آنرا تعمیر کنید می توانید با سما سرویس تماس بگیرید و از خدمات تعمیر ساید بای ساید تکنوگاز در مشهد استفاده کنید. بیشتر از 15 سال از آغاز فعالیت سما سرویس در زمینه تعمیر لوازم منزل در مشهد می گذرد. این مجموعه با دراختیار داشتن تعمیرکاران مجرب، تجهیزات کامل و قطعات یدکی اصلی توانایی دارد تا بهترین خدمات را با کیفیت و سرعت بالا به مشتریان خود ارائه کند.

تعمیر ساید بای ساید تکنوگاز در مشهد

شما همشهریان عزیز می توانید برای دریافت خدمات تعمیر ساید بای ساید تکنوگاز در مشهد همراه با 6 ماه گارانتی، در 24 ساعت شبانه روز با سما سرویس تماس بگیرید تا کارشناسان ما در کمترین زمان تعمیرکار مجاز ساید بای ساید تکنوگاز در مشهد به محل شما اعزام کنند.

برخی ایرادات رایج در ساید بای ساید تکنوگاز

در ادامه بعضی از ایرادات رایجی که در تماس با مرکز تعمیر ساید بای ساید تکنوگاز در مشهد، درمیان گذاشته شده را همراه با روش رفع آن ها ذکر کرده ایم.

از ساید بای ساید تکنوگاز بوی نامطبوعی منتشر می شود

اگر بوی ناخوشایندی از داخل ساید بای سایدتان منتشر می شود و این مسئله شما را اذیت می کند، احتمال دارد به این دلیل باشد که یکی از مواد غذایی که در دستگاهتان قرار داده این فاسد شده و بوی آن در دستگاه پخش شده و دستگاه بو گرفته است. از دیگر دلایل آن می توانند گذاشتن مواد غذایی بدون درب در دستگاه و یا تمیز نکردن دستگاه برای مدت طولانی باشند.

برای خلاص شدن از این مشکل ناخوشایند، در اول باید دستگاه را کاملا خالی کرده و تمام قسمت های آن از جمله کشوهای آنرا به خوبی بشویید. اگر بوی ناخوشایند دستگاه به طور کامل از بین نرفت می توانید از بوگیر استفاده کنید یا موادی مانند وانیل، قهوه یا پرتقال در دستگاه نگهداری کنید.

اگر ساید بای ساید شما بویی مانند بوی سوختگی دارد و این بو مربوط به مواد غذایی داخل آن نیست، باید حتما توسط سرویسکار مجاز ساید بای ساید تکنوگاز در مشهد بررسی شود.

گاز ساید بای ساید تکنوگاز تخلیه شده

تخلیه شدن و نشت کردن گاز مبرد ساید بای ساید مشکلی رایج است و برای بسیاری از کاربران این دستگاه رخ می دهد. این مشکل در حالت عادی نباید اتفاق بیفتد و رخ دادن آن دلیل دارد. مشکل ممکن است به علت پوسیدگی لوله ها یا ضرب خوردگی آنها و سوراخ شدن قسمتی از لوله های انتقال گاز دستگاه رخ داده باشد. وجود این گاز در ساید بای ساید بسیار مهم می باشد و وظیفه تامین و ایجاد سرما در دستگاه را بر عهده دارد، به همین دلیل باید به سرعت برای تعمیر آن اقدام نمود.

جهت تعمیر محل نشتی و شارژ کردن گاز دستگاه باید با تعمیرکار ساید بای ساید تکنوگاز در مشهد تماس بگیرید.

آبسردکن ساید بای ساید تکنوگاز مشکل دارد

مشکلاتی که برای آبسردکن ساید بای ساید اتفاق می افتد می توانند مختلف باشند؛ در بعضی موارد آبسردکن کاملا از کار می افتد و جریان آب در آن قطع می شود، اما در موارد دیگر آبسردکن کار می کند ولی آب گرم است و دستگاه در خنک کردن آب مشکل داشته.

خرابی سوئیچ فشاری آبسردکن، گرفتگی و انسداد فیلتر آب، انسداد لوله های تامین آب و معیوب شدن شیر برقی ورودی آب برخی از دلایل رخ دادن این مشکل هستند. برای رفع این مشکل بهتر است با سرویسکار ساید بای ساید تکنوگاز در مشهد تماس بگیرید.

خراب شدن یخساز ساید بای ساید تکنوگاز

کار نکردن یخساز ساید بای ساید یکی دیگر از مشکلاتی است که خیلی از افراد با آن روبرو هستند. این مشکل مخصوصا در فصل تابستان بسیار ناخوشایند است. خراب شدن آبسردکن ساید بای ساید شکل های مختلفی دارد، اول اینکه یخ از دستگاه بیرون نمی آید و دوم اینکه یخی در دستگاه ساخته نمی شود. مسدود بودن لوله انتقال آب، یخ زدن لوله کوچک انتقال آب، خرابی شیر برقی ورودی آب و گرفتگی فیلتر دستگاه می توانند از جمله دلایل نرسیدن آب به یخساز برای ساخته شدن قطعات یخ باشند.

برای رفع این مشکل پیشنهاد می شود اگر تخصصی در این زمینه ندارید با تعمیرکار مجاز ساید بای ساید تکنوگاز در مشهد تماس بگیرید و کار را به حرفه ای ها بسپارید.

موتور ساید بای ساید تکنوگاز بیش از حد داغ می شود

داغ شدن موتور ساید بای ساید معمولا به علت اعمال فشار بیش از حد به موتور دستگاه رخ می دهد. علاوه بر این کاهش میزان گاز خنک کننده (مبرد) و عدم عملکرد صحیح کندانسور نیز از دیگر علل رایج و تاثیرگذار در بروز این مشکل هستند.

اگر چنانچه این مشکل برای ساید بای ساید شما پیش آمده است، سریعا آن را خاموش کرده و با سما سرویس، نمایندگی تعمیر ساید بای ساید تکنوگاز در مشهد تماس بگیرید.

تعمیرکار ساید بای ساید تکنوگاز در مشهد

اگر تعمیرات ساید بای ساید خود را به افراد غیر حرفه ای و نابلد بسپارید ممکن است با مشکلاتی از جمله اتلاف وقت و بی کیفیت بودن تعمیرات مواجه شوید و حتی در مواردی مشاهده شده به دستگاه آسیب های دیگری نیز وارد شده و در پی آن هزینه تعمیرات دستگاه افزایش پیدا کرده.

تکنیسین هایی که در سما سرویس مشغول به ارائه خدمات به همشهریان هستند همگی افراد آموزش دیده و متخصص هستند و حداقل دارای 10 سال سابقه کار در این زمینه می باشند. ساید بای ساید ها روزانه در حال پیشرفت هستند و امکانات و تکنولوژی آنها بروز می شود، به همین دلیل دانش و مهارت های تعمیرکاران نیز باید بروز شود. ما در سما سرویس کارگاه هایی مخصوص تکنیسین های خود برگذار می کنیم و در آن تکنولوژی های جدید و آخرین اطلاعات و متدهای تعمیر انواع ساید بای ساید را به تیم فنی خود آموزش می دهیم.

شما همشهریان عزیز می توانید در هر ساعت از شبانه روز که به تعمیرکار ساید بای ساید تکنوگاز در مشهد احتیاج دارید با سما سرویس تماس بگیرید و درخواست اعزام تعمیرکار کنید تا در سریعترین زمان خدمات را در محل خود تحویل بگیرید.

سرویسکار ساید بای ساید تکنوگاز در مشهد

از آنجایی که هزینه تعمیرات ساید بای ساید چندین برابر هزینه سرویس کردن آن می باشد، بهترین راه برای جلوگیری از تحمیل هزینه های سنگین سرویس کردن دستگاه می باشد. تاثیرات مثبتی که سرویس کردن دوره ای و منظم، روی عملکرد و طول عمر ساید بای ساید می گذارد قبلا توسط متخصصین مطرح شده و تجربه نیز درستی آنرا تایید می کند.

سرویس کردن ساید بای ساید یکی از اقدامات ضروری جهت بهبود عملکرد دستگاه و افزایش عمر آن می باشد. سما سرویس با ارائه خدمات سرویس ساید بای ساید تکنوگاز در مشهد به کاربران این امکان را می دهد تا کوچک ترین ایرادات را در ساید بای ساید خود پیدا کنند و قبل از اینکه به مشکلات دردسر ساز تبدیل شوند آنها را رفع کنند.

جهت بهرمند شدن از مزایای خدمات سرویس ساید بای ساید تکنوگاز در مشهد کافی است با سما سرویس تماس بگیرید تا همکاران ما در سریعترین زمان ممکن سرویسکار را به محل شما اعزام کنند.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر ساید بای ساید تکنوگاز در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات ساید بای ساید تکنوگاز در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر ساید بای ساید تکنوگازدر مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر ساید بای ساید تکنوگاز شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار ساید بای ساید تکنوگاز در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو تکنوگاز

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید تکنوگاز در مشهد

شرکت سما سرویس با داشتن سالها سابقه در زمینه تعمیر ساید بای ساید تکنوگاز در مشهد، اکنون مفتخر است خدمات خود را با عنوان نمایندگی تعمیر ساید بای ساید تکنوگاز در مشهد به شما عزیزان ارائه کند. سما سرویس با در اختیار داشتن قطعات یدکی اصلی و تکنیسین های باتجربه و متعهد سعی دارد خدمات خود را با بهترین کیفیت و در سریعترین زمان ممکن به شما همشهریان عزیز ارائه کند. سما سرویس با سال ها تلاش بی وقفه و ارائه خدمات با ارزش به مشتریان خود توانسته رضایت هزاران مشتریان را جلب کند.

همچنین این مجموعه جهت اطمینان خاطر بیشتر مشتریان، برای خدمات خود 6 ماه گارانتی ارائه می کند. گارانتی 6 ماهه سما سرویس بدین صورت است که اگر تا 6 ماه پس از تعمیر دستگاه توسط تعمیرکار سما سرویس، دستگاه به ایراد قبلی دچار شود شرکت آنرا بدون دریافت هزینه اضافی دوباره تعمیر می کند.

نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید تکنوگاز در مشهد (سما سرویس) به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته خدمات ارائه می کند و تعطیلی ندارد. شما همشهریان عزیز می توانید در هر ساعت از شبانه روز که احتیاج به خدمات سما سرویس دارید با این مجموعه تماس بگیرید و به سرعت خدمات را در محل خود دریافت کنید.

برای درخواست تعمیر ساید بای ساید تکنوگاز در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر ساید بای ساید تکنوگاز در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر ساید بای ساید تکنوگاز در مشهد اینجا کلیک کنید.

مرسی بابت خدمات عالی و حرفه ای تون. 

کار تعمیرکارتون واقعا خوبه و الان بعد از گذشت حدود یک ماه یخچال ما هنوز داره مثل روز اولش کار میکنه.

متشکرم. موفق باشید

کاظم باباجانی
مشتری خدمات تعمیر ساید بای ساید تکنوگاز
شمارو یکی از دوستام به من معرفی کرد. اما الان که از خدماتتون استفاده کردم منم دارم شما رو به دوستام معرفی میکنم. لایق اعتماد مشتری هستید و کارتون عالیه.

تشکر

میترا سلامی
مشتری خدمات تعمیر برد ساید بای ساید تکنوگاز
من نظرات وب سایت تون رو خوندم و دیدم کسی نظر منفی نداره.

موقع انجام کار هم خیلی دقت کردم که یک ایراد پیدا کنم اما چیزی به چشمم نخورد. واقعا حرفه ای و کاربلد هستید.

دستتون درد نکنه.

جمال اسدی
مشتری خدمات تعمیر ساید بای ساید تکنوگاز

خدمات پس از فروش ساید بای ساید تکنوگاز در مشهد

شرکت سما سرویس برای ساید بای ساید تکنوگاز خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی ساید بای ساید تکنوگاز در مشهد
  • انواع تعمیرات ساید بای ساید تکنوگاز در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی ساید بای ساید تکنوگاز در مشهد
  • شارژ گاز خنک کننده ساید بای ساید تکنوگاز در مشهد
  • تامین قطعات یدکی ساید بای ساید تکنوگاز در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات ساید بای ساید تکنوگاز
  • سرویس ساید بای ساید تکنوگاز در مشهد
  • تعمیر کمپرسور ساید بای ساید تکنوگاز در مشهد

کلیه خدمات تعمیر ساید بای ساید تکنوگاز در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

ساید بای سایدهای تکنوگاز

تکنوگاز یک شرکت ایتالیایی و تولید کننده لوازم آشپزخانه است. این شرکت از راه اندازی یک شرکت کوچک شروع کرده و امروزه یک شرکت بزرگ و شناخته شده به شمار می رود. محصولات این شرکت به ویژه ساید بای ساید های آن از کیفیت بالایی برخوردار هستند و از ساختار مدرن و بروزی بهره می برند.

شرکت سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید تکنوگاز در مشهد، در 7 روز هفته به صورت شبانه روزی خدمات پس از فروش ساید بای ساید تکنوگاز در مشهد ارائه می کند.

کلام پایانی

تعمیر ساید بای ساید یک کار تخصصی است و نیاز به دانش ، مهارت و تجربه بالا دارد. اگر ساید بای سایدتان ایراد پیدا کرده و نیاز به تعمیر آن دارید، با سپردن آن به مرکز تخصصی تعمیر ساید بای ساید تکنوگاز در مشهد، ریسک خرابی های شدیدتر و هزینه های اضافی را به صفر برسانید. اگر تعمیرات دستگاه به افراد بی تجربه و غیر حرفه ای سپرده شود می تواند موجب هدر رفتن زمان، انرژی و افزایش هزینه ها شود.

سما سرویس، نمایندگی تعمیر ساید بای ساید تکنوگاز در مشهد ، تنها مرکزی است که به­صورت 24 ساعته و در تمام طول هفته آمادگی خدمت رسانی سریع و با کیفیت را دارد. پشتیبانی 24 ساعته و در کنار آن گارانتی 6 ماهه خدمات نیز از ویژگی هایی است که مجموعه سما سرویس را از دیگر رقبا متمایز می کند.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟