تعمیر ساید بای ساید سلن در مشهد - ارائه گارانتی 6ماهه خدمات
لوگو سلن

تعمیر ساید بای ساید سلن در مشهد

شاید یک روز صبح از خواب بیدار شوید و به آشپزخانه بروید و با نشت آب از ساید بای ساید خود مواجه شوید یا کل شب را با صدای آزار دهنده ساید بای ساید خود سر کنید؛ تمام این ها اتفاقات ناخوشایندی هستند که آسایش شما را مختل می کنند. برای خلاص شدن فوری از دردسر های اتفاقات اینچنینی پیشنهاد می کنیم از خدمات تعمیر ساید بای ساید سلن در مشهد استفاده کنید.

شرکت سما سرویس بیشتر از 15 سال است که در زمینه تعمیر لوازم منزل در مشهد فعالیت می کند و خدماتی همچون تعمیر ساید بای ساید سلن در مشهد ارائه می کند. سما سرویس با دراختیار داشتن تعمیرکاران متخصص و باتجربه و تجهیزات کامل توانایی دارد تا بهترین خدمات را با کیفیت و سرعت بالا به مشتریان خود ارائه کند. از آنجایی که تعمیرکاران سما سرویس در این زمینه متخصص هستند و بالای 10 سال تجربه دارند مشکلی در فرآیند تعمیرات رخ نخواهد داد و تعمیرات بدون معطلی و با کیفیت بالا انجام خواهند شد.

تعمیر ساید بای ساید سلن در مشهد

شما همشهریان عزیز می توانید برای دریافت خدمات سرویس یا تعمیر ساید بای ساید سلن در مشهد همراه با 6 ماه گارانتی، در 24 ساعت شبانه روز با سما سرویس تماس بگیرید تا همکاران ما در کمترین زمان تعمیرکار ساید بای ساید سلن در مشهد به محل شما اعزام کنند.

برخی ایرادات رایج در ساید بای ساید سلن

در بین ایراداتی که در ساید بای ساید های سلن با مدل های مختلف به وجود می آید، ایرادات مشابه بسیاری مشاهده می شود. در ادامه برخی از مشکلات رایج در ساید بای ساید های سلن را مشاهده می کنید.

مشکل در بسته شدن درب ساید بای ساید سلن

اگر با بسته شدن درب ساید بای ساید خود مشکل دارید و درب دستگاه به درستی بسته نمی شود، بهتر است ابتدا بررسی کنید که چیزی مانع بسته شدن درب نمی شود و درب ساید بای ساید با گذاشتن اجسام زیاد، سنگین نشده باشد.

از دلایل رخ دادن این مشکل می توان به خرابی نوار دور درب دستگاه و خرابی لولای درب اشاره کرد. نوار دور درب را بررسی کنید و اگر مشکلی در آن دیدید باید آنرا تعویض کنید. اگر برای رفع این مشکل به کمک احتیاج دارید با تعمیرکار مجاز ساید بای ساید سلن در مشهد تماس بگیرید.

انتشار بوی نامطبوع از ساید بای ساید سلن

اگر بوی ناخوشایندی از داخل ساید بای ساید خود احساس می کنید احتمالا به این خاطر است که یکی از مواد غذایی که در دستگاهتان قرار داده این فاسد شده و بو در دستگاه پخش شده است. از دلایل دیگر آن می توانند گذاشتن مواد غذایی بدون درب در دستگاه و تمیز نکردن دستگاه برای مدت طولانی باشند.

برای خلاص شدن از این بوی بد باید ابتدا دستگاه را کاملا خالی کرده و تمام قسمت های آن از جمله کشوهای آنرا به خوبی بشویید. همچنین برای از بین بردن بوی بدی که ممکن است در دستگاه مانده باشد، می توانید از بوگیر یا مواد خوشبو کننده مانند وانیل و یا قهوه استفاده کنید.

اگر ساید بای ساید شما بویی شبیه به سوختگی دارد و این بو مربوط به مواد غذایی داخل آن نیست، باید توسط سرویسکار مجاز ساید بای ساید سلن در مشهد بررسی و عیب یابی شود.

خالی شدن گاز ساید بای ساید سلن

خالی شدن گاز ساید بای ساید مشکلی است که بی دلیل رخ نمی دهد و ممکن است به دلیل پوسیدگی لوله ها یا ضرب خوردگی آنها قسمتی از لوله های انتقال سوراخ شده و گاز دستگاه تخلیه شده باشد. وجود این گاز در ساید بای ساید بسیار مهم می باشد و وظیفه آن تامین سرمای دستگاه است.

جهت ترمیم محل نشتی و شارژ کردن گاز دستگاه باید با نمایندگی تعمیر ساید بای ساید سلن در مشهد تماس بگیرید.

کار نکردن آبسردکن ساید بای ساید سلن

از جمله مشکلات رایج در ساید بای ساید می توان به خرابی آبسردکن آن اشاره کرد. مشکلاتی که برای آبسردکن ساید بای ساید رخ می دهد می تواند متفاوت باشد؛ برخی مواقع آبسردکن کاملا از کار می افتد و جریان آب در آن قطع می شود، اما موارد دیگر آبسردکن کار می کند اما آب را خنک نمی کند.

از دلایلی که موجب بروز این مشکل می شوند می توان به خرابی سوئیچ آبسردکن، گرفتگی فیلتر آب، انسداد لوله های انتقال آب و خرابی شیر برقی ورودی آب اشاره کرد. برای رفع این مشکل بهتر است با سرویسکار ساید بای ساید سلن در مشهد تماس بگیرید.

خراب شدن یخساز ساید بای ساید سلن

از کار افتادن یخساز ساید بای ساید نیز یکی دیگر از مشکلات متداول و رایجی است که افراد با آن رو به رو می شوند. خرابی یخساز می تواند به صورت بیرون نیامدن یخ و یا درست نکردن یخ باشد. هر یک از این مشکلات علل متفاوتی دارند که باید توسط تکنسین متخصص بررسی و برطرف شوند. نرسیدن آب به یخساز ساید بای ساید می تواند ساده ترین دلیل ساخته نشدن یخ باشد. مسدود بودن لوله انتقال آب، یخ زدن لوله کوچک انتقال آب، خرابی شیر برقی ورودی آب و گرفتگی فیلتر دستگاه می تواند از جمله دلایل نرسیدن آب به یخساز جهت درست کردن یخ باشد. همچنین خراب بودن مدول یخساز و یا ایراد در قفل درب می تواند از جمله دلایل بیرون نیامدن یخ باشد.

برای رفع این مشکل پیشنهاد می شود اگر تخصصی در این زمینه ندارید با تعمیرکار ساید بای ساید سلن در مشهد تماس بگیرید و کار را به حرفه ای ها بسپارید.

تعمیرکار ساید بای ساید سلن در مشهد

تعمیر ساید بای ساید کاری نیست که در توان هرکسی باشد و افرادی غیر متخصص به دلیل آشنا نبودن با دستگاه نمی توانند آنرا عیب یابی و تعمیر کنند. اگر تعمیر دستگاه را خودتان انجام دهید یا آنرا به یک تعمیرکار غیر حرفه ای بسپارید ممکن است علاوه بر تعمیر نشدن دستگاه و هدر رفتن زمان و انرژی، خسارات سنگینی به دستگاه وارد شود.

ما در مجموعه سما سرویس با آزمودن مهارت های تعمیرکاران، بهترین ها را برای همکاری انتخاب کرده ایم. تکنیسین های سما سرویس همگی به­صورت تخصصی آموزش دیده اند و حداقل سابقه 10 سال فعالیت در این زمینه دارند و به عنوان تعمیرکار مجاز شناخته می شوند.

شما همشهریان عزیز می توانید در هر ساعت از شبانه روز که به تعمیرکار ساید بای ساید سلن در مشهد احتیاج دارید با سما سرویس تماس بگیرید و درخواست اعزام تعمیرکار کنید تا در سریعترین زمان خدمات را در محل خود تحویل بگیرید.

سرویسکار ساید بای ساید سلن در مشهد

تجربه نشان داده مراقبت نکردن از ساید بای ساید و استفاده نادرست از آن می تواند احتمال خراب شدن دستگاه و نیاز پیدا کردن آنرا به تعمیرات به مقدار چشمگیری افزایش دهد. با توجه به تورم و قیمت های نجومی لوازم خانگی مراقبت کردن از دستگاه راه بهتر و کم هزینه تری به نظر می رسد مگر اینکه بخواهید یک ساید بای ساید جدید بخرید.

خدمات سرویس ساید بای ساید سلن در مشهد از خدمات است که علاوه بر حفظ سلامت دستگاه، کمک می کند دستگاه دیگر به مشکلات اساسی و پر دردسر دچار نشود و سالهای زیادی در منزل شما با بهترین عملکرد کار کند. این خدمات توسط سرویسکار مجاز ساید بای ساید سلن در مشهد در محل مشتریان و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی ارائه می شود. در این فرآیند علاوه بر جرم زدایی و اعمال تنظیمات مناسب به دستگاه، تمام ایرادات ریز و درشت دستگاه نیز برطرف می شوند تا در آینده مشکل ایجاد نکنند، در نتیجه عمر دستگاه افزایش پیدا می کند و کارایی آن بهبود میابد.

جهت بهرمند شدن از مزایای خدمات سرویس ساید بای ساید سلن در مشهد کافی است با سما سرویس تماس بگیرید تا همکاران ما در سریعترین زمان ممکن سرویسکار را به محل شما اعزام کنند.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر ساید بای ساید سلن در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات ساید بای ساید سلن در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر ساید بای ساید سلن در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر ساید بای ساید سلن شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار ساید بای ساید سلن در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو سلن

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید سلن در مشهد

سما سرویس افتخار دارد که به عنوان نمایندگی تعمیر ساید بای ساید سلن در مشهد، خدمات خود را در اختیار شما بگذارد. این مجموعه با سال ها تلاش بی وقفه و ارائه خدمات با ارزش به مشتریان خود توانسته رضایت هزاران مشتریان را جلب کند و به عنوان یک مرکز معتبر تعمیر ساید بای ساید سلن در مشهد شناخته شود.

از مزایای استفاده از خدمات سما سرویس، ارائه خدمات باکیفیت، سرعت بالا در اقدام و پاسخگویی 24 ساعته می باشد. همچنین این مجموعه جهت اطمینان خاطر بیشتر مشتریان، برای خدمات خود 6 ماه گارانتی ارائه می کند. گارانتی 6 ماهه سما سرویس بدین صورت است که اگر تا 6 ماه پس از تعمیر دستگاه توسط تعمیرکار سما سرویس، دستگاه به ایراد قبلی دچار شود شرکت آنرا بدون دریافت هزینه اضافی دوباره تعمیر می کند.

نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید سلن در مشهد (سما سرویس) به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته خدمات ارائه می کند و تعطیلی ندارد. شما همشهریان عزیز می توانید در هر ساعت از شبانه روز که احتیاج به خدمات سما سرویس دارید با این مجموعه تماس بگیرید و به سرعت خدمات را در محل خود دریافت کنید.

برای درخواست تعمیر ساید بای ساید سلن در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر ساید بای ساید سلن در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر ساید بای ساید سلن در مشهد اینجا کلیک کنید.

ممنون از شما همه چیز عالی و بدون نقص بود.

کارتون حرف نداره . ازتون ممنونم و براتون آرزوی موفقیت دارم

آرش خدادادی
مشتری خدمات تعمیر ساید بای ساید سلن
همه چیز عالی بود. از لحظه ای که تماس گرفتم تا موقعی که تعمیر یخچال تموم شد واقعا همه چیز دست و اصولی بود و هیچ مشکلی ندیدم 

بهتون تبریک میگم و امیدوارم موفق باشید

فهیمه ناظمیان
مشتری خدمات تعمیر برد ساید بای ساید سلن
عالی، حرفه ای، متخصص و بدون نقص

سماسرویس همونطور که همه میگن واقعا عالیه

دمتون گرم

مقداد کوچکی
مشتری خدمات تعمیر ساید بای ساید سلن

خدمات پس از فروش ساید بای ساید سلن در مشهد

شرکت سما سرویس برای ساید بای ساید سلن خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی ساید بای ساید سلن در مشهد
  • انواع تعمیرات ساید بای ساید سلن در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی ساید بای ساید سلن در مشهد
  • شارژ گاز خنک کننده ساید بای ساید سلن در مشهد
  • تامین قطعات یدکی ساید بای ساید سلن در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات ساید بای ساید سلن
  • سرویس ساید بای ساید سلن در مشهد
  • تعمیر کمپرسور ساید بای ساید سلن در مشهد

کلیه خدمات تعمیر ساید بای ساید سلن در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

ساید بای سایدهای سلن

ساید بای ساید سلن از تولیدات یک شرکت ایرانی است و سال های زیادی است که در حوزه تولید لوازم خانگی فعالیت می کند. با توجه به نظرات کاربران، ساید بای ساید های این برند از کیفیت و دوام بالایی برخوردار هستند. محصولات این شرکت از طراحی زیبا و مدرن بهره می برند و گزینه مناسبی برای خرید به شمار می روند.

شرکت سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید سلن در مشهد، در 7 روز هفته به صورت شبانه روزی خدمات پس از فروش ساید بای ساید سلن در مشهد ارائه می کند.

کلام پایانی

در کنار رعایت اصول استفاده درست و صحیح از ساید بای ساید، با سرویس کردن دوره ای آن شما می توانید تا سال ها از  دستگاه خود بهترین بهره را ببرید و نیاز به تعمیرات پیدا نکنید. قابل ذکر است زمانی که ساید بای ساید شما به تعمیر احتیاج پیدا کرد به یاد داشته باشید که تعمیر این دستگاه نیاز به داشتن تخصص، تجربه و شناخت تمام قسمت های آن دارد. اگر این کار به افراد بی تجربه و غیر حرفه ای سپرده شود می تواند موجب هدر رفتن زمان، انرژی و افزایش هزینه ها شود.

شما عزیزان برای تعمیر ساید بای ساید خود در هر ساعت از شبانه روز که با سما سرویس تماس بگیرید می توانید خدمات را در محل خود دریافت کنید. همکاران ما به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته سوالات و درخواست های شما عزیزان را پیگیری می کنند و با توجه به توضیحات شما ، کمک می کنند تا عیوب دستگاهتان را برطرف کنید و در صورت نیاز تعمیرکار مجاز ساید بای ساید سلن در مشهد را به محل شما اعزام می کنند.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟