تعمیر ساید بای ساید گلسان در مشهد همراه با 180 روز گارانتی
لوگو گلسان

تعمیر ساید بای ساید گلسان در مشهد

یکی از مشکلاتی که تقریبا همه افراد در طول زندگی با آن برخورد دارند ، خرابی ساید بای ساید منزلشان است. خرابی ساید بای ساید یکی از مواردی است که باعث می شود زندگی روزمره ما مختل شود. اگر این موضوع طولانی شود و ساید بای ساید مدت زیادی خراب بماند ممکن است دردسر های زیادی به وجود بیاید.

برای اینکه خیلی سریع، بدون اتلاف وقت و هیچ دردسری از شر مشکلات ساید بای ساید خود خلاص شوید می توانید با سما سرویس تماس بگیرید و از خدمات تعمیر ساید بای ساید گلسان در مشهد استفاده کنید. سما سرویس بیشتر از 15 سال است که در زمینه تعمیر لوازم منزل در مشهد فعالیت می کند و تعمیر ساید بای ساید گلسان یک از خدمات سما سرویس می باشد. ما در طی سالها خدمت رسانی توانسته ایم با ارائه خدمات جامع و باکیفیت رضایت مشتریان خود را جلب کنیم و آنها را به مشتریان همیشگی این مجموعه تبدیل کنیم.

تعمیر ساید بای ساید گلسان در مشهد

جهت دریافت خدمات تعمیر ساید بای ساید گلسان در مشهد همراه با 6 ماه گارانتی می توانید با سما سرویس تماس بگیرید تا به سرعت تکنیسین خود را به محل شما اعزام کنیم.

برخی ایرادات رایج در ساید بای ساید گلسان

تیم ما در نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید گلسان در مشهد، همواره تماس هایی از همشهریان در ارتباط با ایراد دستگاهشان دریافت می کند که اکثرا مشکلاتی مشابه دارند. در ادامه برخی از این ایرادات رایج را مشاهده می کنید:

موتور ساید بای ساید گلسان بدون استراحت کار می کند

کار کردن پیوسته و بی وقفه موتور ساید بای ساید و خاموش نشدن خودکار آن از مشکلاتی است که برای افراد زیادی رخ می دهد. به دلایلی مانند باز و بسته کردن بیش از حد درب دستگاه، خرابی نوار دور درب ها، کار کردن دستگاه در محیط گرم یا کمبود گاز مبرد این مشکل در دستگاه رخ می دهد.

این مشکل باید هرچه سریعتر رفع شود، در غیر اینصورت می تواند موجب آسیب رسیدن به موتور و از کار افتادن آن شود و تعویض آن هزینه های سنگینی خواهد داشت. برای رفع مشکل با مرکز تعمیر ساید بای ساید گلسان در مشهد (سما سرویس) تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند و در صورت لزوم با توافق شما تعمیرکار مجاز ساید بای ساید گلسان در مشهد به محل شما اعزام کنند.

ساید بای ساید گلسان برفک می زند

اگر از ساید بای ساید های نوفراست استفاده می کنید و در دستگاه خود برفک مشاهده کردید، مشکلی در دستگاه شما وجود دارد که سریعا باید رفع شود. دلیل رخ دادن این اتفاق می تواند ورود هوای مرطوب به داخل دستگاه، خرابی ترموستات و یا خرابی تایمر دیفراست باشد.

در صورت مشاهده برفک در ساید بای ساید خود می توانید با سرویسکار مجاز ساید بای ساید گلسان در مشهد تماس بگیرید.

مواد غذایی داخل ساید بای ساید گلسان بیش از حد سرد می شوند

این مشکل در اکثر اوقات به این دلیل رخ می دهد که ترموستات به درستی کار خود را انجام نمی دهد که این موضوع یا به دلیل تنظیمات نادرست آن است و یا به دلیل معیوب شدن آن. این مشکل به دلیل وجود یکی از ایرادات زیر رخ می دهد:

  • عدم تنظیم صحیح دمای ساید بای ساید
  • کثیف بودن کویل کندانسور
  • قرار گرفتن مواد غذایی در مقابل فن خروجی هوا
  • مشکل در برد اصلی دستگاه

برای رفع این مشکل دستگاه باید توسط سرویسکار مجاز ساید بای ساید گلسان در مشهد بررسی شود. برای این کار با نمایندگی تعمیر ساید بای ساید گلسان در مشهد تماس بگیرید.

وجود آب در کف محفظه ساید بای ساید گلسان

وجود آب در کف محفظه ساید بای ساید می تواند به دلیل آب شدن یخ های مکعبی، ریختن مایعات از محتویات داخل دستگاه و یا نشتی آب از یخساز باشد. برای برطرف کردن این مشکل موارد گفته شده را بررسی کنید و در صورت رفع نشدن مشکل با تعمیرکار مجاز ساید بای سایدگلسان در مشهد تماس بگیرید.

بدنه ساید بای ساید گلسان برق دارد

برق داشتن بدنه ساید بای ساید ممکن است بسیار مشکل ساز باشد. دلایل رخ دادن این مشکل می توانند اتصال سیم های داخلی به بدنه، اتصال سر پیچ لامپ به بدنه و مشکل در سیم ارت باشند. اگر متوجه وجود برق در بدنه دستگاه خود شدید، فورا آن را از برق بکشید و سعی در دستکاری دستگاه نکنید و با نمایندگی تعمیر ساید بای ساید گلسان در مشهد تماس بگیرید.

تعمیرکار ساید بای ساید گلسان در مشهد

افراد زیادی تحت عنوان تعمیرکار ساید بای ساید گلسان در مشهد مشغول به فعالیت هستند. اما همه این افراد نه از مهارت و تجربه کافی برخوردارند و نه در مورد مشکلاتی که بعد از تعمیر برای دستگاه شما پیش می آید مسئولیتی قبول می کنند.

مجموعه سما سرویس در کنار خدمات متنوعی که به مشتریان خود ارائه می دهد؛ برای تکنیسین ها و تعمیرکاران خود نیز به­صورت مداوم کارگاه های آموزشی برگزار کرده و اطلاعات و مهارت آن ها را دائما مورد آزمون قرار می دهد. تمام افرادی که تحت پوشش سما سرویس به عنوان تعمیرکار مجاز ساید بای ساید گلسان در مشهد فعالیت می کنند، دارای تخصص و تجربه زیادی بوده و در طول فعالیت خود در این مجموعه با متدها و روش های جدید تعمیر لوازم منزل آشنا شده و این روش ها را کاملا یاد می گیرند.

این مرکز به­صورت 24 ساعته و در تمام طول هفته از طریق وب سایت ، تماس تلفنی و واتساپ آماده پاسخگویی به سؤالات و ثبت درخواست های شما همشهریان گرامی است. این مجموعه قادر است که در هر ساعت از شبانه روز تعمیرکار ساید بای ساید گلسان در مشهد را به منزل شما اعزام کند.

سرویسکار ساید بای ساید گلسان در مشهد

سرویس کرده دوره ای ساید بای ساید اقدامی است که انجام آن بسیار ضروری است و به افزایش عمر و کارایی ساید بای ساید بسیار کمک می کند. از مزایای خدمات سرویس ساید بای ساید گلسان در مشهد، نیاز پیدا نکردن دستگاه به تعمیرات اورژانسی، فزایش عمر دستگاه و بهبود عملکرد دستگاه است.

در طول فرآیند ارائه خدمات سرویس ساید بای ساید گلسان در مشهد، سرویسکار کلیه قطعات و اجزای اصلی دستگاه را بررسی می کند و علاوه بر جرم گیری تمام قسمت های دستگاه، ایرادات احتمالی آن را برطرف می کند. به اینصورت دیگر مشکلات اساسی در دستگاه به وجود نمی آید.

تمام فرآیند سرویس ساید بای ساید، توسط سرویسکار ساید بای ساید گلسان در مشهد در محل شما و با رعایت پروتکل های بهداشتی صورت می گیرد.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر ساید بای ساید گلسان در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات ساید بای ساید گلسان در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر ساید بای ساید گلسان در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر ساید بای ساید گلسان شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار ساید بای ساید گلسان در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو گلسان

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید گلسان در مشهد

شرکت سما سرویس سال های زیادی است که به همشهریان عزیز خدمت رسانی می کند. این مجموعه تلاش می کند روز به روز کیفیت خدمات خود را بهبود ببخشد تا بتواند با ارائه خدمات ارزشمند و کارآمد به مشتریان رضایت حداکثری آنها را جلب کند.

سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیر ساید بای ساید گلسان در مشهد برای خدمات خود، گارانتی 6 ماهه در نظر گرفته است. یعنی اگر تا 6 ماه پس از تعمیر دستگاه توسط تعمیرکار سما سرویس، دستگاه به ایراد قبلی دچار شود، شرکت آن را بدون دریافت هزینه اضافی دوباره تعمیر می کند.

فرقی ندارد در کدام ناحیه از شهر مشهد سکونت دارید، نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید گلسان در مشهد به­صورت 24 ساعته در 7 روز هفته آمادگی دارد تا خدمات خود را به شما در سرتاسر شهر مشهد ارائه کند.

برای درخواست تعمیر ساید بای ساید گلسان در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر ساید بای ساید گلسان  در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر ساید بای ساید گلسان در مشهد اینجا کلیک کنید.

من از شرکت سما سرویس تشکر می کنم. دستگاه مارو خیلی خوب و به سرعت تعمیر کردن. همه چیز از لحظه تماس تا پایان کار خوب و بدون مشکل پیش رفت و من کاملا از خدمات سماسرویس راضی هستم. ممنون از شما
امیر والایی
مشتری خدمات تعمیر ساید بای ساید گلسان
واقعا سماسرویس فکر همه موارد رو کرده. پشتیبانی شبانه روزی و بدون تعطیلی ، تکنیسین ماهر و اینکه سایت هم دارن و از طریق گوگل هم در دسترس هستند واقعا عالیه. همه چیز به بهترین نحو ممکن در سماسرویس انجام میشه.
میترا سماعیل زاده
مشتری خدمات تعمیر برد ساید بای ساید گلسان
من میخوام از تعمیرکارتون تشکر کنم چون واقعا مجهز ، عالی و با ماهرانه کار کردن و مشکل یخچال مارو برطرف کردن. و  پروتکل های بهداشتی رو هم تمام و کمال رعایت کردن و بدنه یخچال رو بعد از اتمام کار با الکل ضد عفونی کردن.
خیلی خوب بود همه چیز ممنون
حجت اشرافی
مشتری خدمات تعمیر ساید بای ساید گلسان

خدمات پس از فروش ساید بای ساید گلسان در مشهد

شرکت سما سرویس برای ساید بای ساید گلسان خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی ساید بای ساید گلسان در مشهد
  • انواع تعمیرات ساید بای ساید گلسان در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی ساید بای ساید گلسان در مشهد
  • شارژ گاز خنک کننده ساید بای ساید گلسان در مشهد
  • تامین قطعات یدکی ساید بای ساید گلسان در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات ساید بای ساید گلسان
  • سرویس ساید بای ساید گلسان در مشهد
  • تعمیر کمپرسور ساید بای ساید گلسان در مشهد

کلیه خدمات تعمیر ساید بای ساید گلسان در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

ساید بای سایدهای گلسان 

شرکت گلسان یک شرکت ایرانی است که در سال 76 کار خود را در حوزه تولید لوازم خانگی شروع کرد. ساید بای ساید های ساخت این برند از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردار هستند و می توانند انتخابی مطلوب برای خریداری یک ساید بای ساید ایرانی باشند.

شرکت سما سرویس، ارائه دهنده خدمات پس از فروش ساید بای ساید گلسان در مشهد نیز هست و آمادگی دارد تا به صورت 24 ساعته به همشهریان عزیز خدمت رسانی کند.

کلام پایانی

زمانی که ساید بای ساید شما دچار مشکل می شود، شما فقط درصورتی مجاز هستید دست به تعمیر دستگاه بزنید که دانش و مهارت لازم را در این زمینه داشته باشید ؛ در غیر اینصورت از دستکاری دستگاه خودداری کنید و کار را به یک تعمیرکار ماهر بسپارید. همچنین توجه داشته باشید که انتخاب تعمیرکار باید با حوصله و با تحقیق فراوان انجام شود تا از بروز مشکلات پیش بینی نشده در فرآیند تعمیرات پیشگیری شود.

با سپردن تعمیرات دستگاه خود به سما سرویس دیگر لازم نیست نگرانی بابت کیفیت کار داشته باشید. شرکت سما سرویس با در اختیار داشتن متخصصان با تجربه و قطعات اصلی، آماده ارائه خدمات با کیفیت و به صرفه همراه با 6 ماه گارانتی به همشهریان عزیز می باشد.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟