خدمات تعمیر ساید بای ساید هیمالیا در مشهد با 6ماه ضمانت رسمی
لوگو هیمالیا

تعمیر ساید بای ساید هیمالیا در مشهد

پیدا کردن تعمیرکار معتبر شاید یکی از دغدغه های افرادی باشد که بسیار اهمیت می دهند که در قبال هزینه ای که می پردازند خدمات باکیفیتی دریافت کنند.

سما سرویس بیشتر از 15 سال است که در زمینه تعمیر لوازم منزل در مشهد فعالیت می کند و تعمیر ساید بای ساید هیمالیا در مشهد یکی از خدمات این مجموعه می باشد. این مجموعه در سال های فعالیت خود تلاش کرده تا با بهره گیری از توان تکنیسین های ماهر و مجرب خود بهترین خدمات را به مشتریان ارائه کند.

تعمیر ساید بای ساید هیمالیا در مشهد

سما سرویس با در اختیار داشتن تعمیرکاران متخصص، تجهیزات کامل و قطعات یدکی اصلی می تواند باکیفیت ترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد و برای اثبات کیفیت خدمات خود 6 ماه گارانتی نیز ارائه می کند.

جهت بهرمند شدن از خدمات سما سرویس همراه با 6 ماه گارانتی رسمی، با سما سرویس تماس بگیرید و تا در کوتاه ترین زمان تعمیرکار ساید بای ساید هیمالیا در مشهد به محل شما اعزام شود.

برخی ایرادات رایج در ساید بای ساید هیمالیا

ساید بای ساید های هیمالیا ایراداتی دارند که نسبت به سایر موارد بیشتر مشاهده شده اند و همشهریان زیادی برای رفع آنها با سما سرویس تماس می گیرند. در ادامه برخی از این ایرادات رایج را همراه با روش رفع آنها مشاهده می کنید.

ایجاد برفک در ساید بای ساید هیمالیا

به وجود آمدن برفک در ساید بای ساید باعث کاهش راندمان دستگاه می شود. دلیل برفک زدن ساید بای ساید معمولا ورود هوای گرم و مرطوب به داخل دستگاه است. پایین بودن دمای محفظه دستگاه و عدم تنظیم دمای صحیح باعث یخ زدگی مواد و پدید آمدن برفک در ساید بای ساید می شود.

برای حل این مشکل دستگاه را در جایی دور از رطوبت قرار دهید و درجه دمای آن را روی دمای مناسب تنظیم کنید. درصورت حل نشدن مشکل با مرکز تعمیر ساید بای ساید هیمالیا در مشهد تماس بگیرید.

روشن بودن دائمی لامپ ساید بای ساید هیمالیا

درصورت روشن بودن دائمی لامپ ساید بای ساید باید فورا برای رفع این مشکل اقدام کنید. در ظاهر شاید این مورد یک مشکل بزرگ و مهم محسوب نشود اما درصورت ادامه داشتن این وضعیت با افزایش مصرف انرژی دستگاه و همچنین آسیب رسیدن به کمپرسور مواجه می شوید.

از دلایل رایج رخ دادن این مشکل خرابی سوئیچ دستگاه و مشکل در اتصالات لامپ می باشد. بهتر است تعمیر این مورد را به تعمیرکار مجاز ساید بای ساید هیمالیا در مشهد بسپارید.

عمل نکردن یخساز ساید بای ساید هیمالیا

ساخته نشدن قطعات یخ و مشکل پیدا کردن یخساز از مشکلات رایج این دستگاه می باشد. از دلایل رخ دادن این مشکل میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • غیر فعال بودن یخساز
  • مسدود شدن لوله های انتقال آب
  • گیر کردن یخ در خروجی یخساز
  • گرفتگی فیلتر آب

قبل از هر اقدامی بهتر است فعال بودن یخساز را بررسی کنید این قابلیت معمولا در تنظیمات دستگاه قابل مشاهده می باشد. برای رفع مشکل باید موارد گفته شده را بررسی کنید. اگر برای تعمیر دستگاه به کمک احتیاج دارید با مرکز تعمیر ساید بای ساید هیمالیا در مشهد تماس بگیرید.

بیش از حد معمول داغ شدن موتور ساید بای ساید هیمالیا

گرم بودن موتور زمانی که کار می کند یک امر طبیعی است، اما زمانی که دمای موتور بیش از حد بالا برود نشان دهنده وجود مشکل در عملکرد دستگاه است.

اگر موتور ساید بای ساید زیاد کار کند داغ می شود و زیاد کار کردن موتور می تواند به دلیل بسته نشدن درست درب و هدر رفتن سرما باشد. برای حل این مشکل از سالم بودن لاستیک دور درب ها مطمئن شوید و در صورت لزوم آن ها را تعویض کنید.

همچنین مشکل می تواند کمبود گاز مبرد، خرابی موتور یا ایراد در ترموستات باشد که در این صورت باید با نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید هیمالیا در مشهد تماس بگیرید.

کار نکردن فن کندانسور ساید بای ساید هیمالیا

کار نکند می تواند موجب آسیب دیدن موتور ساید بای ساید شما شود و باید سریعا برای تعمیر آن اقدام کنید. از نشانه های خرابی فن کندانسور صدای غیرطبیعی از پشت دستگاه و داغ شدن بیش از حد کنار درب دستگاه می باشد.

جهت دریافت راهنمایی برای رفع این مشکل با سرویسکار ساید بای ساید هیمالیا در مشهد (سما سرویس) تماس بگیرید.

تعمیرکار ساید بای ساید هیمالیا در مشهد

تعمیر ساید بای ساید باید توسط فردی که برای اینکار آموزش دیده و با ساختار انواع دستگاه ها آشنایی دارد صورت بگیرد و انجام گرفتن آن توسط افراد بی تجربه و غیر حرفه ای می تواند ریسک شدیدتر شدن خرابی ها و افزایش چند برابری هزینه ها را به همراه دارد.

شرکت سما سرویس با داشتن تعداد زیادی تعمیرکار مجاز ساید بای ساید هیمالیا در مشهد، که همگی افرادی با سابقه، متخصص و متعهد هستند، سعی دارد تا خدماتی ارزشمند به همشهریان عزیز ارائه کند و تمرکز خود را بر روی کیفیت خدمات قرار داده تا همواره بتواند رضایت مشتریان خود را کسب کند.

درصورت نیاز به تعمیرکار ساید بای ساید هیمالیا در مشهد با سما سرویس تماس بگیرید تا در مدت زمان کوتاهی تعمیرکار ما در محل شما جهت ارائه خدمات حاضر شود.

سرویسکار ساید بای ساید هیمالیا در مشهد

به وجود آمدن خرابی های اساسی در ساید بای ساید مانند نشت آب از دستگاه، سوختن موتور و … می تواند بسیار سرسام آور باشد و ممکن است تعمیر آن وقت زیادی از شما بگیرد. راهی که معمولا برای جلوگیری از این اتفاقات به همه پیشنهاد می کنیم استفاده از خدمات سرویس ساید بای ساید هیمالیا در مشهد می باشد.

سرویس کردن دوره ای دستگاه باعث می شود ایرادات کوچک و بزرگ دستگاه برطرف شوند و در آینده مشکلات بزرگتری را به وجود نیاورند. همچنین سرویس کردن دستگاه موجب افزایش عمر و بهبود عملکرد دستگاه می شود و به شما این امکان را می دهد که سال ها بدون مشکل از ساید بای ساید خود استفاده کنید. پیشنهاد می شود برای دریافت بهترین نتیجه دستگاه خود را هر شش ماه یکبار سرویس کنید.

برای دریافت خدمات سرویس ساید بای ساید هیمالیا در مشهد، درخواست خود را در سما سرویس ثبت کنید تا در سریعترین زمان سرویسکار مجاز ساید بای ساید هیمالیا در مشهد به محل شما اعزام شود.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر ساید بای ساید هیمالیا در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات ساید بای ساید هیمالیا در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر ساید بای ساید هیمالیا در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر ساید بای ساید هیمالیا شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار ساید بای ساید هیمالیا در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو هیمالیا

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید هیمالیا در مشهد

هدف سما سرویس از ابتدای آغاز فعالیت خود در این حوزه، ایجاد مجموعه ای بوده که همشهریان بتوانند خدماتی جامع، با کیفیت و کارآمدی را با قیمت مناسب و منصفانه دریافت کنند؛ در طی این سال ها تک تک اقدامات سما سرویس هم جهت با این هدف بوده و هست.

سما سرویس توانسته با جلب رضایت اکثر مشتریان خود، عنوان نمایندگی تعمیر ساید بای ساید هیمالیا در مشهد را دریافت کند و با این عنوان نیز به همشهریان خود خدمت رسانی می کند. سما سرویس با اعتماد کامل به توانایی تکنیسین های خود، خدمات خود را 6ماه گارانتی می کند. درصورت دوباره دچار شدن دستگاه به مشکل رفع شده توسط تعمیرکار سما سرویس، شرکت دستگاه را بدون دریافت هیچگونه هزینه ای دوباره تعمیر می کند.

مجموعه سما سرویس برای رفاه بیشتر همشهریان عزیز، به صورت 24 ساعته در تمام روز های هفته آمادگی دارد تا خدمات خود را در محل مشتریان و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی ارائه کند.

برای درخواست تعمیر ساید بای ساید هیمالیا در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر ساید بای ساید هیمالیا در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر ساید بای ساید هیمالیا در مشهد اینجا کلیک کنید.

ایراد یخچال مارو دو تعمیرکار دیگه نتونستن تشخیص بدن ولی تعمیرکار سماسرویس خیلی سریع اونو تشخیص داد و مشکلش رو برطرف کرد. کارتون حرف نداره و واقعا خوشحالم که با شما آشنا شدم.

به همه هم پیشنهاد میکنم که از خدمات شما استفاده کنن چون واقعا عالی هستید.

مجتبی عامل
مشتری خدمات تعمیر ساید بای ساید هیمالیا
ممنون از سما سرویس که بجای تعویض برد یخچال ما اونو خیلی عالی تعمیر کردن. پیش هر تعمیر کاری که می رفتیم ، میگفت برد یخچال باید عوض بشه و هزینه خرید برد جدید هم خیلی زیاد بود. اما تعمیرکار شما برد یخچال مارو با هزینه خیلی منطقی تعمیر کرد.
زهرا مرادی
مشتری خدمات تعمیر برد ساید بای ساید هیمالیا
همه چیز عالی و بدون ایراد بود. دقیقا همون ساعتی که گفتن اومدن و دستگاه مارو هم به خوبی تعمیر کردن و تا الان که حدود 10 روز میگذره یخچال ما بدون هیچ مشکلی کار میکنه. مثل روز اولش.

دستتون درد نکنه و موفق باشید

نازنین زهرا مشکاتیان
مشتری خدمات تعمیر ساید بای ساید هیمالیا

خدمات پس از فروش ساید بای ساید هیمالیا در مشهد

شرکت سما سرویس برای ساید بای ساید هیمالیا خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی ساید بای ساید هیمالیا در مشهد
  • انواع تعمیرات ساید بای ساید هیمالیا در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی ساید بای ساید هیمالیا در مشهد
  • شارژ گاز خنک کننده ساید بای ساید هیمالیا در مشهد
  • تامین قطعات یدکی ساید بای ساید هیمالیا در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات ساید بای ساید هیمالیا
  • سرویس ساید بای ساید هیمالیا در مشهد
  • تعمیر کمپرسور ساید بای ساید هیمالیا در مشهد

کلیه خدمات تعمیر ساید بای ساید هیمالیا در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

ساید بای سایدهای هیمالیا 

شرکت هیمالیا یک برند کاملا ایرانی است که فعالیت خود را در حوزه تولید لوازم خانگی در دهه 50 آغاز کرد. این شرکت پس از یک دهه فعالیت و حضور مؤثر در بازار لوازم خانگی در اواسط دهه 60 شروع به تولید انواع یخچال صنعتی و فریزرهای صندوقی خانگی نمود. ساید بای ساید نیز از محصولات پر طرفدار و موفق این برند بوده و توانسته محبوبیت زیادی در میان مردم پیدا کند.

سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیر ساید بای ساید هیمالیا در مشهد، وظیفه ارائه خدمات پس از فروش ساید بای ساید هیمالیا در مشهد را عهده دار می باشد و به­صورت 24 ساعته در تمام طول هفته خدمات ارائه می کند.

کلام پایانی

ساید بای ساید ها از ساختار پیچیده ای برخوردار هستند. در صورتی که ساید بای ساید شما خراب شده و نیاز به تعمیر دارد، اگر تخصص و مهارت لازم را ندارید به هیچ وجه سعی نکنید خودتان آن را تعمیر کنید و از دستکاری آن پرهیز کنید تا از خرابی بیشتر در دستگاه جلوگیری کنید.

همچنین در انتخاب تعمیرکار برای محول کردن تعمیرات ساید بای ساید خود به آن، بسیار دقت کنید و با پرس و جو کردن از اطرافیان و … بهترین گزینه را انتخاب کنید. شرکت سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید هیمالیا در مشهد، آماده است تا به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته به شما عزیزان خدمت رسانی کند.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟