تعمیر ساید بای ساید فیلور در مشهد - همراه با 6ماه ضمانت رسمی
لوگو فیلور

تعمیر ساید بای ساید فیلور در مشهد

ساید بای ساید از مهمترین ارکان منزل است. زمانی که ساید بای ساید خراب می شود اگر سریعتر برای تعمیر آن اقدام نکنید ممکن است مواد غذایی به سرعت فاسد شوند و دیگر قابل استفاده نباشند.

زمانی که قصد دارید ساید بای ساید خود را تعمیر کنید و می خواهید اینکار بدون اتلاف وقت و با کیفیت بالا انجام شود با سما سرویس تماس بگیرید تا از بهترین خدمات تعمیر ساید بای ساید فیلور در مشهد بهرمند شوید.

تعمیر ساید بای ساید فیلور در مشهد

سما سرویس بیشتر از 15 سال است که در زمینه تعمیر لوازم منزل در مشهد فعالیت می کند و تعمیر ساید بای ساید فیلور یک از خدمات سما سرویس می باشد. در طی سالها خدمت رسانی توانسته ایم با ارائه خدمات جامع و باکیفیت رضایت مشتریان را جلب کنیم و آنها را به مشتریان وفادار خود تبدیل کنیم.

جهت دریافت خدمات تعمیر ساید بای ساید فیلور در مشهد همراه با 6 ماه گارانتی می توانید با سما سرویس تماس بگیرید تا به سرعت تکنیسین خود را به محل شما اعزام کنیم.

برخی ایرادات رایج در ساید بای ساید فیلور 

تیم ما در نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید فیلور در مشهد، همواره تماس هایی از همشهریان در ارتباط با ایراد دستگاهشان دریافت می کند که اکثرا مشکلاتی مشابه دارند. در ادامه برخی از این ایرادات رایج را مشاهده می کنید:

افت سرمایش ساید بای ساید فیلور

یکی از رایجترین مشکلات کاربران که بسیار از آن شکایت شده، افت سرمایش ساید بای ساید بوده است. از دلایل ایجاد این مشکل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • زیاد باز و بسته کردن درب دستگاه
  • خرابی تایمر دیفراست
  • خرابی ترموستات
  • مشکل در برد کنترل دما

برای رفع این مشکل سعی کنید زیاد درب دستگاه را باز و بسته نکنید و از سلامت لاستیک دور درب ها مطمئن شوید تا سرمای دستگاه هدر نرود. در صورت حل نشدن مشکل با نمایندگی تعمیر ساید بای ساید فیلور در مشهد تماس بگیرید.

یکسره کار کردن موتور ساید بای ساید فیلور

کار کردن مداوم و بی وقفه موتور ساید بای ساید از مشکلاتی است که برای کاربران زیادی رخ می دهد. به دلایلی مانند باز و بسته کردن بیش از حد درب دستگاه، خرابی نوار دور درب ها، کار کردن دستگاه در محیط گرم یا کمبود گاز مبرد این مشکل در دستگاه رخ می دهد.

کار کردن مداوم موتور ساید بای ساید یک مشکل مهم است و باید سریعا رفع شود، در غیر اینصورت می تواند موجب سوختن موتور شود و تعویض آن هزینه های سنگینی خواهد داشت. برای رفع مشکل با مرکز تعمیر ساید بای ساید فیلور در مشهد (سما سرویس) تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند و در صورت لزوم با توافق شما تعمیرکار مجاز ساید بای ساید فیلور در مشهد به محل شما اعزام کنند.

برفک زدن ساید بای ساید فیلور

برفک زدن در ساید بای ساید های نوفراست (بدون برفک) یک اختلال محسوب می شود و نباید رخ دهد. اما اگر ساید بای ساید شما دچار این مشکل شده، ساده ترین دلیل آن می تواند ورود هوا مرطوب به دستگاه باشد. رطوبت نباید به دستگاه وارد شود و باید دستگاه خود را جایی دور از رطوبت قرار دهید.

از دلایل دیگر آن می تواند خرابی لاستیک دور درب، مشکل در سیستم دیفراست یا مشکل در ترموستات باشد. چنانچه برای رفع ایراد دستگاه به کمک نیاز دارید با نمایندگی تعمیر ساید بای ساید فیلور در مشهد تماس بگیرید.

یخ زدن مواد غذایی داخل ساید بای ساید فیلور

این مشکل در اکثر موارد به این دلیل است که ترمیستور به درستی کار خود را انجام نمی دهد که این موضوع یا به دلیل تنظیمات نادرست آن است و یا به دلیل خرابی آن. اما در حالت کلی برای رفع این مشکل باید موارد زیر را بررسی کنید:

  • تنظیمات دمای ساید با ساید
  • کثیف بودن کویل کندانسور
  • قرار گرفتن مواد غذایی در مقابل فن خروجی هوا
  • خرابی در برد اصلی دستگاه

برای رفع این مشکل دستگاه باید توسط سرویسکار مجاز ساید بای ساید فیلور در مشهد بررسی شود. برای این کار با نمایندگی تعمیر ساید بای ساید فیلور در مشهد تماس بگیرید

یخ زدگی لوله اواپراتور ساید بای ساید فیلور

یکی دیگر از مشکلات مرتبط با یخ زدن بخشی از ساید بای ساید به برفک و یخ تشکیل شده بر روی لوله های اواپراتور در دیواره پشتی دستگاه مربوط است. این بخش اصلی ترین بخش ساید بای ساید برای ایجاد سرمایش در آن است و به دلایل مختلفی می تواند دچار یخ زدگی شود.

این مشکل می تواند به دلیل ایراد در اجزاء سیستم دیفراست باشد؛ اجزائی مانند هیتر دیفراست، تایمر دیفراست و ترموستات باید بررسی شوند. برای رفع این مشکل بهتر است با تعمیرکار ساید بای ساید فیلور در مشهد تماس بگیرید.

تعمیرکار ساید بای ساید فیلور در مشهد

تعمیرکاران سما سرویس همگی افراد آموزش دیده و متخصص هستند و کم تجربه ترین آنها سابقه 10 سال فعالیت در این زمینه را دارد. تکنیسین های ما توانایی دارند انواع مدل های ساید بای ساید فیلور را تعمیر کنند.

ما همواره با برگزار کردن کارگاه های آموزشی برای آنها، تلاش می کنیم تا متدها و شیوه های جدید تعمیرات را به آنها آموزش دهیم تا اطلاعات آنها بروز باشد و در تعمیرات دستگاه های جدید به مشکل نخورند. تکنیسین های ما با بهره گیری از دانش و تجربه خود توانایی دارند تا دشوار ترین مشکلات را به راحتی رفع کنند.

این مرکز به­صورت 24 ساعته و در تمام طول هفته از طریق وب سایت ، تماس تلفنی و واتساپ آماده پاسخگویی به سؤالات و ثبت درخواست های شما همشهریان گرامی است. این مجموعه قادر است که در هر ساعت از شبانه روز تعمیرکار ساید بای ساید فیلور در مشهد را به منزل شما اعزام کند.

سرویسکار ساید بای ساید فیلور در مشهد

از نظر افراد متخصص، سرویس کردن ساید بای ساید در افزایش طول عمر و بهبود عملکرد دستگاه تاثیر بسیار زیادی دارد و باعث می شود دستگاه کمتر به تعمیرات احتیاج پیدا کند و انجام آن هر شش ماه یکبار واجب است.

سرویس ساید بای ساید فیلور در مشهد یکی دیگر از خدمات سما سرویس است و برای راحتی مشتریان در منزل آنها ارائه می شود. در این فرآیند سرویسکار در محل مشتری به ارزیابی و بررسی کامل دستگاه می پردازد و علاوه بر غبار روبی دستگاه مشکلات ریز و درشت دستگاه را برطرف می کند.

برای بهرمند شدن از این خدمات با سما سرویس تماس بگیرید تا در مدت زمان کوتاهی سرویسکار ساید بای ساید فیلور در مشهد به محل شما اعزام شود.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر ساید بای ساید فیلور در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات ساید بای ساید فیلور در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر ساید بای ساید فیلور در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر ساید بای ساید فیلور شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار ساید بای ساید فیلور در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو فیلور

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید فیلور در مشهد

سما سرویس جزو مراکز معتبر و مجاز در مشهد می باشد و به عنوان نمایندگی تعمیر ساید بای ساید فیلور در مشهد نیز فعالیت می کند.

این مجموعه برای خدمات تعمیر ساید بای ساید فیلور در مشهد، گارانتی 6 ماهه در نظر گرفته است. یعنی اگر تا 6 ماه پس از تعمیر دستگاه توسط تعمیرکار سما سرویس، دستگاه به ایراد قبلی دچار شود، شرکت آن را بدون دریافت هزینه اضافی دوباره تعمیر می کند.

فرقی ندارد در کدام منطقه از شهر مشهد سکونت دارید، نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید فیلور در مشهد به­صورت 24 ساعته در 7 روز هفته آمادگی دارد تا خدمات خود را به شما ارائه کند.

برای درخواست تعمیر ساید بای ساید فیلور در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر ساید بای ساید فیلور در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر ساید بای ساید فیلور در مشهد اینجا کلیک کنید.

دست شما درد نکنه واقعا کارتون حرف نداره.

امیدوارم نظرمو نمایش بدید تا بقیه هم بخونن و بهشون کمک کنه. چون کار شما واقعا عالیه.

ساسان مختاری
مشتری خدمات تعمیر ساید بای ساید فیلور
دستتون درد نکنه که برخلاف بقیه که اصرار دارن قطعه هارو تعویض کنن، شما اونارو تعمیر میکنین. 

با این قیمت قطعات یدکی هرکسی از پس هزینه هایش برنمیاد واقعا.

خدا برکت بده به کارتون و دستتون درد نکنه

منیره گلکار
مشتری خدمات تعمیر برد ساید بای ساید فیلور
من میخواستم بابت دو موضوع از مجموعه سما سرویس تشکر کنم. اول اینکه اخلاق و برخورد تعمیرکارتون خیلی خوب بود و پروتکل های بهداشتی رو کامل رعایت کرده بودن. دوم هم بابت سرعت بالا تو اعزام تعمیرکار.

تشکر

شهروز افروز
مشتری خدمات تعمیر ساید بای ساید فیلور

خدمات پس از فروش ساید بای ساید فیلور در مشهد

شرکت سما سرویس برای ساید بای ساید فیلور خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی ساید بای ساید فیلور در مشهد
  • انواع تعمیرات ساید بای ساید فیلور در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی ساید بای ساید فیلور در مشهد
  • شارژ گاز خنک کننده ساید بای ساید فیلور در مشهد
  • تامین قطعات یدکی ساید بای ساید فیلور در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات ساید بای ساید فیلور
  • سرویس ساید بای ساید فیلور در مشهد
  • تعمیر کمپرسور ساید بای ساید فیلور در مشهد

کلیه خدمات تعمیر ساید بای ساید فیلور در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

ساید بای سایدهای فیلور 

کارخانه تولیدی بهمن ( فیلور ) در سال 1343 تاسیس شده و در سال 1345 بهره برداری از آن آغاز گردید. این کارخانه در ابتدای کار خود با مونتاژ قطعاتی که از شرکت های فیلکو آمریکا و هوور انگلیس خریداری می کرد ، نسبت به تولید محصولات لوازم خانگی اقدام کرد. دلیل نامگذاری این برند به نام فیلور نیز ترکیب دو اسم تجاری فیلکو و هوور است. این مجموعه در حال حاضر محصولات باکیفتی را تولید و عرضه می کند و ساید بای ساید از پرطرفدار ترین این محصولات است.

سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید فیلور در مشهد، آمادگی دارد تا خدمات پس از فروش ساید بای ساید فیلور در مشهد را به­صورت 24 ساعته در تمام طول هفته به همشهریان عزیز ارائه کند.

کلام پایانی

برخی از مشکلات ساده ای که برای ساید بای ساید رخ می دهند را می توانید خودتان برطرف کنید و نیازی نیست که توسط تعمیرکار تعمیر شوند؛ اما برخی از مشکلات به دلیل پیچیده بودن باید حتما توسط یک تعمیرکار متخصص بررسی و رفع عیب شوند.

همچنین توجه داشته باشید که انتخاب تعمیرکار باید با حوصله و با تحقیق فراوان انجام شود تا از بروز مشکلات پیش بینی نشده در فرآیند تعمیرات جلوگیری شود. با سپردن تعمیرات دستگاه خود به سما سرویس دیگر لازم نیست نگرانی بابت کیفیت کار داشته باشید.

شرکت سما سرویس با در اختیار داشتن متخصصان با تجربه و قطعات اصلی، آماده ارائه خدمات، با کیفیت و به صرفه ، همراه با گارانتی، به همشهریان عزیز می باشد.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟