تعمیر ساید بای ساید هاردستون در مشهد در منزل با 6 ماه ضمانت
لوگو هاردستون

تعمیر ساید بای ساید هاردستون در مشهد

ساید بای ساید فضای بسیاری جهت نگهداری مواد غذایی در اختیار ما می گذارد و ما می توانیم به کمک آن مواد غذایی چند هفته خود را در خانه نگهداری کنیم و از رفت و آمد مداوم به فروشگاه جلوگیری کنیم.

زمانی که ساید بای ساید شما دچار خرابی می شود و می خواهید آنرا تعمیر کنید، می توانید از خدمات تعمیر ساید بای ساید هاردستون در مشهد سما سرویس استفاده کنید.

تعمیر ساید بای ساید هاردستون در مشهد

سما سرویس بیشتر از 15 سال است که به عنوان مرکز تعمیر لوازم منزل در مشهد فعالیت می کند. تعمیر ساید بای ساید هاردستون در مشهد از خدمات سما سرویس می باشد و همراه با 6 ماه گارانتی در محل مشتریان ارائه می شود.

برای دریافت بهترین خدمات از سما سرویس می توانید تنها در دو دقیقه درخواست اعزام تعمیرکار ساید بای ساید هاردستون در مشهد را ثبت کنید و در کمتر از دو ساعت خدمات را در محل خود همراه با 6 ماه ضمانت رسمی تحویل بگیرید.

برخی ایرادات رایج در ساید بای ساید هاردستون

موارد زیر در تماس با مرکز تعمیر ساید بای ساید هاردستون در مشهد بسیار مطرح شده اند. در این بخش علاوه بر بیان ایرادات رایج، روش برطرف کردن آن به¬صورت اصولی نیز بیان شده است.

کار نکردن یخساز ساید بای ساید هاردستون

مشکل در یخساز و عدم انجام صحیح فرآیند یخسازی در ساید بای ساید از مشکلات رایج در میان کاربران می باشد. درصورت مواجه شدن با این مشکل قبل از هر چیز باید بررسی کنید که یخساز بر روی حالت روشن/فعال قرار داشته باشد.

انسداد لوله های انتقال آب، گیر کردن یخ در خروجی یخساز، گرفتگی فیلتر آب دستگاه و خرابی شیر برقی دستگاه از جمله مواردی هستند که موجب رخ دادن این مشکل در دستگاه می شوند. برای رفع مشکل باید موارد گفته شده را بررسی کنید و پس از عیب یابی مشکل آنرا برطرف کنید. اگر قادر به عیب یابی و تعمیر این مشکل نیستید با تعمیرکار مجاز ساید بای ساید هاردستون در مشهد تماس بگیرید.

روشن بودن دائمی لامپ ساید بای ساید هاردستون

درصورت روشن بودن دائمی لامپ ساید بای ساید باید سریعا نسبت برای رفع این مشکل اقدام کنید. در ظاهر شاید این مورد یک مشکل بزرگ و مهم محسوب نشود اما ادامه دار بودن این وضعیت موجب افزایش مصرف انرژی دستگاه و همچنین آسیب رسیدن به کمپرسور شود.

از دلایل رایج رخ دادن این مشکل خرابی سوئیچ دستگاه و مشکل در اتصالات لامپ می باشد. بهتر است تعمیر این مورد را به تعمیرکار مجاز ساید بای ساید هاردستون در مشهد بسپارید.

داغ شدن غیر معمول موتور ساید بای ساید هاردستون

گرم بودن موتور زمانی که کار می کند یک امر طبیعی است، اما زمانی که موتور بیش از حد داغ شود نشان دهنده وجود مشکل در عملکرد دستگاه است.

اگر موتور ساید بای ساید زیاد کار کند داغ می شود و زیاد کار کردن موتور می تواند به دلیل بسته نشدن درست درب و هدر رفتن سرما باشد. برای حل این مشکل از سالم بودن لاستیک دور درب ها مطمئن شوید و در صورت لزوم آن ها را تعویض کنید.

همچنین مشکل می تواند کمبود گاز مبرد یا خرابی موتور باشد که در این صورت باید با نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید هاردستون در مشهد تماس بگیرید.

بالا بودن دمای فریزر ساید بای ساید هاردستون

زمانی که دمای فریزر بالا باشد منجمد کردن به درستی صورت نمی گیرد و مواد غذایی فاسد می شوند. این مشکل ممکن است به دلیل نشت گاز خنک کننده دستگاه، خرابی ترموستات، عملکرد نادرست دیفراست یا خراب شدن نوار دور درب به وجود بیاید.

ابتدا سلامت نوار دور درب دستگاه را بررسی کنید و در صورت خراب بودن، آن را تعویض کنید. در صورت حل نشدن مشکل باید با سرویسکار مجاز ساید بای ساید هاردستون در مشهد تماس بگیرید.

کار نکردن فن کندانسور ساید بای ساید هاردستون

کار نکند می تواند موجب آسیب دیدن موتور ساید بای ساید شما شود و باید سریعا برای تعمیر آن اقدام کنید. از نشانه های خرابی فن کندانسور صدای غیرطبیعی از پشت دستگاه و داغ شدن بیش از حد کنار درب دستگاه می باشد.

جهت دریافت راهنمایی برای رفع این مشکل با سرویسکار ساید بای ساید هاردستون در مشهد (سما سرویس) تماس بگیرید.

تعمیرکار ساید بای ساید هاردستون در مشهد

تعمیرکاران سما سرویس جزو بهترین تعمیرکاران در مشهد هستند و به­صورت تخصصی آموزش دیده اند تا بتوانند به راحتی تمام مشکلات دستگاه ها را برطرف کنند. خدماتی که توسط تعمیرکاران ما ارائه شده اند همواره رضایتمندی مشتریان را به همراه داشته اند.

از ویژگی های مهم یک تکنیسین که در کیفیت کار تاثیر مستقیم دارد، متعهد بودن تکنیسین می باشد. اگر تکنیسین به کار خود تعهد داشته باشد، در شرایطی که تعمیرات به مراحل دشوار خود می رسد سعی می کند کار را در موعد مقرر و کیفیت بالا به اتمام برساند.

درصورت نیاز به تعمیرکار ساید بای ساید هاردستون در مشهد با سما سرویس تماس بگیرید تا در مدت زمان کوتاهی تعمیرکار ما در محل شما جهت ارائه خدمات حاضر شود.

سرویسکار ساید بای ساید هاردستون در مشهد

افزایش روزانه قیمت لوازم خانگی و قطعات یدکی آن ها باعث می شود که هزینه های تعمیر یا تعویض قطعات آن ها نیز افزایش بیابد. پس بهترین کار این است که از ساید بای ساید خود به درستی استفاده کنیم و از آن ها مراقبت بیشتری بکنیم تا به تعمیر یا تعویض قطعات نیاز پیدا نکنند. اما چطور؟

بهترین راه برای کاهش احتمال خرابی ساید بای ساید و کاهش هزینه های تعمیر آن سرویس کردن آن به­صورت دوره ای است. سرویس ساید بای ساید باید حداقل سالی یکبار انجام شوند. اما بهترین حالت آن برای  دستگاه هایی که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند هر 6 ماه یکبار است و تاثیر بیشتری در حفظ سلامت و افزایش عمر دستگاه دارد.

برای دریافت خدمات سرویس ساید بای ساید هاردستون در مشهد، درخواست خود را در سما سرویس ثبت کنید تا در سریعترین زمان سرویسکار مجاز ساید بای ساید هاردستون در مشهد به محل شما اعزام شود.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر ساید بای ساید هاردستون در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات ساید بای ساید هاردستون در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر ساید بای ساید هاردستون در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر ساید بای ساید هاردستون شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار ساید بای ساید هاردستون در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو هاردستون

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید هاردستون در مشهد

پس از 15 سال از آغاز فعالیت مجموعه سما سرویس به عنوان مرکز تعمیر ساید بای ساید هاردستون در مشهد و پس از سالها ارائه خدمات با کیفیت و کسب رضایت مشتریان، این مجموعه هم اکنون عنوان نمایندگی تعمیر ساید بای ساید هاردستون در مشهد را اخذ نموده و با این عنوان به مشتریان این محصول سرویس دهی می کند.

سما سرویس برای خدمات تعمیر ساید بای ساید هاردستون در مشهد، 6 ماه گارانتی در نظر گرفته و درصورت دچار شدن مجدد دستگاه به مشکل رفع شده توسط تعمیرکار سما سرویس، آن را بدون دریافت هزینه دوباره تعمیر می کند.

همچنین سما سرویس برای رفاه بیشتر همشهریان عزیز، به صورت 24 ساعته در تمام روز های هفته آماده است تا خدمات خود را در محل مشتری و با رعایت پروتکل های بهداشتی ارائه کند.

برای درخواست تعمیر ساید بای ساید هاردستون در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر ساید بای ساید هاردستون در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر ساید بای ساید هاردستون در مشهد اینجا کلیک کنید.

سماسرویس کارش خیلی خوبه. همه چیز رو خیلی حرفه ای انجام میدن. مشاوره تلفنی هم میدن که اگر ممکن بود خودتون بتونید ایراد یخچال تون رو برطرف کنید و نیازی به اعزام تعمیرکار نباشه.

برخلاف اکثر جاهای دیگه سماسرویس واقعا مشتری مدار هست.

محمد فخیم
مشتری خدمات تعمیر ساید بای ساید هاردستون
کار سماسرویس واقعا بینظیره و خیلی حرفه ای کار خودشون رو انجام میدن.

تعمیرکارشون واقعا ماهر هست و ایراد دستگاه مارو خیلی سریع تشخیص دادن و تعمیرش کردن. اخلاق و ادب هم که واقعا رعایت میکنن. قیمتشون هم منطقی و عادلانه است.

آرزوی موفقیت دارم براتون!

میترا کلانی
مشتری خدمات تعمیر برد ساید بای ساید هاردستون
من تا حالا شرکتی رو ندیدم که اینقد همه چیزش تکمیل باشه و بدون نقص کارشون رو انجام بدن.

تعمیرکار حرفه ای دارن و به خوبی هم تجهیز شده تا ایراد دستگاه رو توی یک جلسه برطرف کنه. بدون هیچ بزرگنمایی سماسرویس بهترینه!

ابولفضل شریعتی
مشتری خدمات تعمیر ساید بای ساید هاردستون

خدمات پس از فروش ساید بای ساید هاردستون در مشهد

شرکت سما سرویس برای ساید بای ساید هاردستون خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی ساید بای ساید هاردستون در مشهد
  • انواع تعمیرات ساید بای ساید هاردستون در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی ساید بای ساید هاردستون در مشهد
  • شارژ گاز خنک کننده ساید بای ساید هاردستون در مشهد
  • تامین قطعات یدکی ساید بای ساید هاردستون در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات ساید بای ساید هاردستون
  • سرویس ساید بای ساید هاردستون در مشهد
  • تعمیر کمپرسور ساید بای ساید هاردستون در مشهد

کلیه خدمات تعمیر ساید بای ساید هاردستون در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

ساید بای سایدهای هاردستون 

شرکت هاردستون در واقع یک هلدینگ بزرگ است که در سال 2001 میلادی تاسیس شد. این برند با تولید انواع محصولات در زمینه لوازم خانگی به شهرت رسید در سالهای اخیر در ایران هم طرفداران نسبتا زیادی پیدا کرده است.

نکته جالب در مورد این برند این است که این شرکت کارخانه ای به نام خود ندارد و کلیه محصولات خود را به کارخانه های با کیفیت در سرتاسر جهان سفارش داده و با برند خودش روانه بازار می کند. به همین خاطر نمی توان بطور قطع گفت که این محصولات ساخت کدام کشور هستند.

سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید هاردستون در مشهد، وظیفه ارائه خدمات پس از فروش ساید بای ساید هاردستون در مشهد را عهده دار می باشد و به­صورت 24 ساعته در تمام طول هفته خدمات ارائه می کند.

کلام پایانی

اگر ساید بای ساید شما دچار خرابی شده، درصورتی که مهارت و دانش لازم را برای تعمیر دستگاه ندارید به هیچ وجه تلاشی برای تعمیر دستگاه خود نکنید. همچنین در انتخاب تعمیرکار برای محول کردن تعمیرات ساید بای ساید خود به آن، بسیار دقت کنید و با پرس و جو کردن از اطرافیان و … بهترین گزینه را انتخاب کنید.

شما همشهریان گرامی در سرتاسر مشهد، تنها در یک دقیقه می توانید ثبت درخواست خود را جهت تعمیر ساید بای ساید هاردستون در مشهد انجام دهید. شرکت سما سرویس به­صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی در سرتاسر شهر مشهد سرویس دهی می کند.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟