تعمیر ساید بای ساید یخساران در مشهد در منزل شما با گارانتی
لوگو یخساران

تعمیر ساید بای ساید یخساران در مشهد

خرابی ساید بای ساید موجب اختلال در زندگی روزمره می شود. زمانی که ساید بای ساید شما خراب می شود و نیاز دارید تا به سرعت آنرا تعمیر کنید می توانید با سما سرویس تماس بگیرید.

سما سرویس ارائه دهنده خدماتی از جمله تعمیر ساید بای ساید یخساران در مشهد می باشد. بیشتر از 15 سال از آغاز فعالیت سما سرویس در زمینه تعمیر لوازم منزل در مشهد می گذرد؛ در این سالها سما سرویس توانسته با ارائه خدمات ارزشمند و کارآمد به مشتریان خود، به یکی از بهترین شرکت ها در این حوزه تبدیل شود و درمیان مشتریان خود محبوب شود.

تعمیر ساید بای ساید یخساران در مشهد

سما سرویس تعمیرکاران و تکنیسین های متخصص و باتجربه در اختیار دارد و می تواند خدمات خود را با سرعت و کیفیت بالا به شما ارائه کند. برای بهرمند شدن از خدمات تعمیر ساید بای ساید یخساران در مشهد همراه با 6 ماه گارانتی می توانید با سما سرویس تماس بگیرید تا به سرعت تکنیسین خود را به محل شما اعزام کنیم.

برخی ایرادات رایج در ساید بای ساید یخساران

همکاران ما در مرکز تعمیر ساید بای ساید یخساران در مشهد، همواره به تماس های همشهریان در ارتباط با ایراد دستگاهشان پاسخ می دهند. بیشتر افراد مشکلات مشابهی دارند که در ادامه برخی از این مشکلات رایج را همراه با شیوه رفع آنها ذکر کرده ایم.

ساید بای ساید یخساران ناگهان خاموش شد

خاموش شدن ناگهانی ساید بای ساید از اتفاقات نگران کننده و ناخوشایند می باشد. در اکثر مواقع این مشکل به دلیل قطع شدن جریان برق، عمل کردن اورلود، معیوب شدن برد دستگاه یا قطع شدن اتصالات دستگاه اتفاق می افتد و بهتر است توسط یک فرد متخصص بررسی شود.

قبل از هر کاری حتما سلامت کابل برق دستگاه را بررسی کنید. همچنین از وجود الکتریسیته در پریز برق نیز اطمینان حاصل کنید. درصورت رفع نشدن مشکل با تعمیرکار ساید بای ساید یخساران در مشهد تماس بگیرید.

محفظه ساید بای ساید یخساران سرد نمی شود

از مشکلاتی که بسیار رخ می دهد خنک نشدن محفظه ساید بای ساید است. اگر ساید بای ساید مواد غذایی را خنک نگه ندارد، مواد غذای فاسد می شوند. بهتر است پیش از هر اقدامی از درست تنظیم بودن دمای ترموستات اطمینان حاصل کنید.

دلیل رخ دادن این اتفاق می تواند خراب شدن ترموستات، معیوب شدن سنسور دما، کمبود گاز مبرد یا مشکل در کمپرسور باشد. برای رفع این مشکل بهترین کار تماس با نمایندگی تعمیر ساید بای ساید یخساران در مشهد می باشد.

کمپرسور ساید بای ساید یخساران یکسره کار می کند

کار کردن بی وقفه و پیوسته کمپرسور ساید بای ساید از مشکلاتی است که بسیار برای کاربران رخ می دهد و بسیار مشکلی مهم است و باید سریعا رفع شود، در غیر اینصورت می تواند موجب سوختن کمپرسور شود و تعویض آن هزینه های سنگینی را به دنبال خواهد داشت

این مشکل به دلایلی مانند زیاد باز و بسته کردن درب دستگاه، خرابی لاستیک دور درب ها، کار کردن دستگاه در محیط گرم یا کمبود گاز مبرد در دستگاه رخ می دهد.

برای رفع مشکل با مرکز تعمیر ساید بای ساید یخساران در مشهد (سما سرویس) تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند و در صورت لزوم با توافق شما تعمیرکار مجاز ساید بای ساید یخساران در مشهد به محل شما اعزام کنند.

ساید بای ساید یخساران برفک می زند

اگر از ساید بای ساید های بدون برفک ( نو فراست) استفاده می کنید و با این مشکل مواجه شده اید، اختلالی در ساید بای ساید شما وجود دارد. علت این مشکل می تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • نزدیک بودن اجسام اطراف به دستگاه
  • باز و بسته کردن زیاد درب ساید بای ساید
  • نشت گاز خنک کننده
  • خرابی لاستیک دور درب ها

چنانچه برای رفع ایراد دستگاه به کمک نیاز دارید با نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید یخساران در مشهد تماس بگیرید.

مواد غذایی داخل ساید بای ساید یخساران یخ می زنند

این مشکل در اکثر موارد به این دلیل است که سنسور اندازه گیری دما به درستی کار نمی کند یا تنظیمات درست دما به دستگاه اعمال نشده. اما در حالت کلی برای رفع این مشکل باید موارد زیر را بررسی کنید:

  • جرم گرفتن کویل کندانسور
  • قرار گرفتن مواد غذایی در مقابل فن خروجی هوا
  • خرابی یا وجود ایراد در برد اصلی دستگاه
  • خرابی ترمیستور یا ترموستات

برای رفع این مشکل دستگاه باید توسط سرویسکار مجاز ساید بای ساید یخساران در مشهد بررسی شود. برای این کار با نمایندگی تعمیر ساید بای ساید یخساران در مشهد تماس بگیرید

تعمیرکار ساید بای ساید یخساران در مشهد

پیدا کردن تعمیرکار خوب ممکن است وقت گیر باشد؛ اما نیازی به نگرانی نیست! اکنون که شما در حال مطالعه این مطلب هستید تعمیرکاران مجرب و حرفه ای در سما سرویس مشغول به کار هستند.

شرکت سما سرویس ، با در اختیار داشتن کادری مجرب در زمینه تعمیر لوازم منزل، که تعمیرکار ساید بای ساید بخساران در مشهد نیز بخشی از این کادر است آمادگی دارد که کیفیتی متمایز از خدمات تعمیر ساید بای ساید یخساران در مشهد را به شما عزیزان ارائه کند.

شما با سپردن تعمیرات دستگاه خود به سما سرویس دیگر نگران افزایش هزینه ها و کیفیت خدمات نخواهید بود زیرا سما سرویس بهترین خدمات را به شما ارائه خواهد داد. برای بهرمند شدن از این خدمات با سما سرویس تماس بگیرید تا در سریعترین زمان ممکن تعمیرکار مجاز ساید بای ساید یخساران در مشهد به محل شما اعزام کنیم.

سرویسکار ساید بای ساید یخساران در مشهد

بهترین کاری که می توانید برای حفظ سلامت وسایلی مانند ساید بای ساید انجام دهید این است که در کنار استفاده صحیح، دستگاه را حداقل سالی یکبار سرویس کنید.

سرویس ساید بای ساید باید توسط سرویسکار مجاز ساید بای ساید یخساران در مشهد انجام شود. در طول این فرآیند سرویسکار ساید بای ساید یخساران در مشهد ، دستگاه شما را از تمام جنبه ها بررسی می کند و سلامت تک تک قطعات آن را چک می کند.

برای دریافت خدمات سرویس ساید بای ساید یخساران در مشهد با سما سرویس تماس بگیرید تا در مدت زمان کوتاهی سرویسکار ساید بای ساید یخساران در مشهد به محل شما اعزام شود.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر ساید بای ساید یخساران در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات ساید بای ساید یخساران در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر ساید بای ساید یخساران در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر ساید بای ساید یخساران شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار ساید بای ساید یخساران در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو یخساران

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید یخساران در مشهد

پس از سالها ارائه خدمات ارزشمند و کارآمد به مشتریان و کسب رضایت آنها، اکنون سما سرویس عنوان نمایندگی تعمیر ساید بای ساید یخساران در مشهد را کسب کرده و با این عنوان به خدمت رسانی خود ادامه می دهد.

این مجموعه تلاش کرده تا با گردهم آوردن تعمیرکاران زبده و ماهر از مشکلاتی که در فرآیند تعمیرات به وجود می آیند جلوگیری کند تا آسودگی خاطر را برای مشتریان به ارمغان بیاورد. همچنین سما سرویس با در اختیار داشتن قطعات یدکی اورجینال، دغدغه های تهیه قطعات اصلی را برطرف کرده.

این مجموعه جهت اطمینان خاطر شما عزیزان و همچنین اثبات کیفیت خدمات خود، کلیه خدمات خود را با 6 ماه گارانتی ارائه می کند. در صورتی که دستگاه شما پس از تعمیر توسط تعمیرکار سما سرویس، دوباره دچار مشکل قبل شود شما با استفاده از این گارانتی تا 6 ماه بعد می توانید خدمات تعمیر دستگاه را به­صورت رایگان و بدون هزینه اضافی از سما سرویس دریافت کنید.

برای درخواست تعمیر ساید بای ساید یخساران در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر ساید بای ساید یخساران در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر ساید بای ساید یخساران در مشهد اینجا کلیک کنید.

خیلی خوب و حرفه ای. ایراد یخچال رو سریع تشخیص دادن و خیلی خوب  و کامل هم برطرفش کردن. 

از کیفیت خدمات رضایت کامل دارم و شمارو به همه کسانی که نظر منو میخونن پیشنهاد میدم.

حشمت آغداشلو
مشتری خدمات تعمیر ساید بای ساید یخساران
کیفیت کار شما در مقایسه با هزینه ای که میگیرید واقعا عالیه. اینکه قیمت کارتون نسبت به بقیه تعمیرکارها اینقد پایین تره و کیفیت کارتون اینقد خوبه واقعا جای تعجب و تشکر داره.

دست تون درد نکنه.

کیمیا جهانی
مشتری خدمات تعمیر برد ساید بای ساید یخساران
من از سماسرویس واقعا ممنونم خیلی خوب و بدون دردسر بیخود یخچال مارو تعمیر کردن. من واقعا از کار شما راضی هستم.

خداقوت بهتون و موفق باشید

دانیال اسماعیلی
مشتری خدمات تعمیر ساید بای ساید یخساران

خدمات پس از فروش ساید بای ساید یخساران در مشهد

شرکت سما سرویس برای ساید بای ساید یخساران خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی ساید بای ساید یخساران در مشهد
  • انواع تعمیرات ساید بای ساید یخساران در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی ساید بای ساید یخساران در مشهد
  • شارژ گاز خنک کننده ساید بای ساید یخساران در مشهد
  • تامین قطعات یدکی ساید بای ساید یخساران در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات ساید بای ساید یخساران
  • سرویس ساید بای ساید یخساران در مشهد
  • تعمیر کمپرسور ساید بای ساید یخساران در مشهد

کلیه خدمات تعمیر ساید بای ساید یخساران در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

ساید بای سایدهای یخساران 

شرکت تولیدی صنعتی یخساران که یکی از بزرگترین تولید کنندگان وسایل برودتی در ایران است، در سال 1340 فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت انواع ساید بای ساید نیز تولید می کند و موفق شده است با کسب استانداردهای بین المللی ، محصولاتی با کیفیت و دوام بالا را در بازار ایران عرضه کند.

سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید یخساران در مشهد، آمادگی دارد تا خدمات پس از فروش ساید بای ساید یخساران در مشهد را به­صورت 24 ساعته در تمام طول هفته به همشهریان عزیز ارائه کند.

کلام پایانی

در زمان خرابی ساید بای ساید خود به هیچ وجه خودتان برای تعمیر آن اقدام نکنید و از دستکاری کردن دستگاه خودداری کنید.

درصورت تماس با سما سرویس، در مرحله اول شما راهنمایی می شوید تا بتوانید مشکل دستگاهتان را خودتان برطرف کنید؛ اما درصورتی که این کار امکانپذیر نبود می توانید درخواست اعزام تعمیرکار ساید بای ساید یخساران در مشهد کنید تا به سرعت تکنیسین ما به محل شما اعزام شود.

جهت خلاص شدن از خرابی های پر دردسر ساید بای ساید خود با سما سرویس تماس بگیرید تا همکاران ما به سرعت برای تعمیر ساید بای ساید شما اقدام کنند و جهت ارائه خدمات در محل شما حضور پیدا کنند.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟