تعمیر ساید بای ساید الکترواستیل در مشهد - 6ماه گارانتی خدمات
لوگو الکترواستیل

تعمیر ساید بای ساید الکترواستیل در مشهد

یکی از مهمترین لوازم در خانه که بسیار از آن استفاده می شود ساید بای ساید است. ساید بای ساید با داشتن فضای زیاد امکان نگهداری مواد غذایی چندین هفته را در منزل برای ما فراهم می کند. اما زمانی که ساید بای ساید خراب می شود ممکن است مواد غذایی به سرعت فاسد شوند اما چاره چیست؟

سما سرویس سالهاست که خدمات تعمیر ساید بای ساید الکترواستیل در مشهد ارائه می کند. این خدمات توسط مجربترین تعمیرکاران و با تجهیزات کامل در منزل مشتریان ارائه می شود. تکنیسین های ما در سریعترین زمان با کیفیت بالا دستگاه شما تعمیر می کند.

تعمیر ساید بای ساید الکترواستیل در مشهد

استفاده از خدمات سما سرویس مزایایی از جمله سرعت بالا در ارائه خدمات، کیفیت بالای خدمات، 6 ماه گارانتی و پاسخگویی 24 ساعته را به همراه دارد. شما همشهریان گرامی می توانید با سما سرویس تماس بگیرید و درخواست خود را جهت اعزام تعمیرکار ساید بای ساید الکترواستیل در مشهد ثبت کنید تا در اولین فرصت تکنیسین خود را به محل شما اعزام کنیم

برخی ایرادات رایج در ساید بای ساید الکترواستیل

در ادامه برخی از مشکلات رایج که در تماس با مرکز تعمیر ساید بای ساید الکترواستیل در مشهد، درمیان گذاشته شده را همراه با روش رفع آن ها ذکر کرده ایم.

ساید بای ساید الکترواستیل خیلی سروصدا می کند

یکی از مشکلات رایج ساید بای ساید سر و صدای بیش از حد آن می باشد. صداهای مختلفی ممکن است از دستگاه شنیده شود که برخی از آنها طبیعی و عادی بوده و برخی دیگر به دلیل خرابی و ایراد قطعه یا قطعاتی در دستگاه به وجود آمده باشند و از بروز مشکلی در دستگاه خبر دهند.

یکی از قطعاتی که در اکثر مواقع مسبب اصلی سر و صداست، موتور فن اواپراتور است. معمولا در اثر فرسودگی و در نتیجه عدم رسیدگی و سرویس نکردن دوره ای ساید بای ساید، موتور فن اواپراتور خشک و فرسوده می شود و صدای آزار دهنده ای را ایجاد خواهد کرد. برای رفع این مشکل بهتر است با نمایندگی تعمیر ساید بای ساید الکترواستیل در مشهد تماس بگیرید.

ساید بای ساید الکترواستیل ناگهان خاموش شد

خاموش شدن ناگهانی ساید بای ساید می تواند نگران کننده باشد. گاهی اوقات این مشکل فقط به دلیل نرسیدن برق به دستگاه اتفاق می افتد و باید کابل دستگاه و پریز برق بررسی شوند.

دلایل دیگر رخ دادن این اتفاق می توانند خرابی ترموستات، نوسان برق، مشکل در موتور دستگاه، اورلود و یا ایراد در برد تغذیه باشند و بهتر است دستگاه توسط یک تعمیرکار ساید بای ساید الکترواستیل در مشهد بررسی و رفع عیب شود.

ساید بای ساید الکترواستیل روشن نمی شود

شاید روشن نشدن ساید بای سایدتان شما را نگران کرده باشد اما همیشه این مشکل یک مشکل بزرگ نیست و با اقدامات ساده رفع می شود.

برای رفع این مشکل ابتدا از وجود برق در پریز و متصل بودن کابل برق دستگاه به پریز اطمینان حاصل کنید. همچنین سلامت کابل را نیز بررسی کنید. دلایل دیگر این مشکل می توانند معیوب شدن اتصالات داخلی دستگاه، مشکل در برد اصلی یا نوسانات برق باشند.

در صورت حل نشدن مشکل، با نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید الکترواستیل در مشهد تماس بگیرید.

موتور ساید بای ساید الکترواستیل یکسره کار می کند

اگر موتور ساید بای ساید به صورت خودکار خاموش نمی شود و یکسره در حال کار کردن است، باید به سرعت این مشکل را رفع کنید در غیر اینصورت شاهد سوختن و خراب شدن موتور خواهید بود.

علت رخ دادن این مشکل می تواند باز و بسته کردن زیاد درب دستگاه، کار کردن ساید بای ساید در محیط گرم، خرابی لاستیک درب دستگاه یا خراب شدن ترموستات باشد.

برای رفع مشکل با مرکز تعمیر ساید بای ساید الکترواستیل در مشهد (سما سرویس) تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند و در صورت نیاز تعمیرکار مجاز ساید بای ساید الکترواستیل در مشهد به محل شما اعزام کنند.

محفظه ساید بای ساید الکترواستیل گرم است

بزرگترین مشکل و جدی ترین مشکلی که ممکن است برای ساید بای ساید پیش بیاید، سرد نکردن و خنک نکردن آن است. سرد نکردن ساید بای ساید ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد اما  ساده ترین دلیل آن می تواند تنظیم نبودن دمای دستگاه باشد و باید بررسی شود.

از دلایل دیگر رخ دادن این مشکل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خرابی ترمیستور
  • خرابی ترموستات
  • کمبود گاز مبرد
  • مشکل در کمپرسور

برای رفع این مشکل بهتر است با مرکز تعمیر ساید بای ساید الکترواستیل در مشهد تماس بگیرید.

تعمیرکار ساید بای ساید الکترواستیل در مشهد

یک تعمیرکار باید در حوزه فعالیت خود تخصص، مهارت و تجربه داشته باشد، تعمیرکاری که این سه ویژگی را نداشته باشد نمی تواند تعمیرات را به درستی انجام دهد و معمولا خدمات بی کیفیتی ارائه می دهد. سپردن کار به اینگونه تعمیرکاران باعث می شود علاوه بر افزایش هزینه تعمیرات وقتتان نیز تلف شود.

سما سرویس جهت جلوگیری از به وجود آمدن مشکل در فرآیند تعمیرات و ایجاد آسایش برای مشتریان خود در انتخاب و استخدام تعمیرکاران خود دقت زیادی به خرج داده و تنها تعمیرکاران متخصص و ماهری که حداقل سابقه 10 سال فعالیت در این زمینه دارند را استخدام کرده.

شما با سپردن کار تعمیر دستگاه خود به سما سرویس دیگر نگران افزایش هزینه ها و کیفیت خدمات نخواهید بود زیرا سما سرویس بهترین خدمات را به شما ارائه خواهد داد. برای بهرمند شدن از این خدمات با سما سرویس تماس بگیرید تا در سریعترین زمان ممکن تعمیرکار مجاز ساید بای ساید الکترواستیل در مشهد به محل شما اعزام کنیم.

سرویسکار ساید بای ساید الکترواستیل در مشهد

سرویس کردن دوره ای ساید بای ساید از اقدامات ضروری و واجب می باشد و جدی نگرفتن آن می تواند به خرابی دستگاه ختم شود و هزینه های سنگینی را به شما تحمیل کند.

سما سرویس خدمات سرویس ساید بای ساید الکترواستیل در مشهد نیز ارائه می دهد. در این فرآیند علاوه بر غبار روبی و جرم زدایی کامل دستگاه، مشکلات بزرگ و کوچک دستگاه که شاید برخی از آنها از دید شما پنهان بوده باشند به کلی برطرف می شوند و به اینصورت از به وجود آمدن مشکلات اساسی در آینده جلوگیری می شود. از دیگر مزایای این خدمات افزایش طول عمر دستگاه و بهبود عملکرد آن می باشد.

لازم به ذکر است که تمام خدمات توسط سرویسکار مجاز ساید بای ساید الکترواستیل در مشهد در منزل شما و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی ارائه خواهند شد.

برای دریافت خدمات سرویس ساید بای ساید الکترواستیل در مشهد، کافیست درخواست خود را در سما سرویس ثبت کنید تا در سریعترین زمان سرویسکار ساید بای ساید الکترواستیل در مشهد به محل شما اعزام شود.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر ساید بای ساید الکترواستیل در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات ساید بای ساید الکترواستیل در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر ساید بای ساید الکترواستیل در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر ساید بای ساید الکترواستیل شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار ساید بای ساید الکترواستیل در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو الکترواستیل

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید الکترواستیل در مشهد

بسیاری از افراد برای تعمیر ساید بای ساید خود به دنبال مراکز معتبری هستند که باکیفیت ترین خدمات را با قیمت مناسب ارائه می دهند.

سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیر ساید بای ساید الکترواستیل در مشهد بهترین خدمات را در ازای هزینه ای عادلانه ارائه می کند. این مجموعه با در اختیار داشتن تعمیرکاران مجرب و تجهیزات کامل سعی دارد تا خدماتی با ارزش و سودمند به مشتریان ارائه دهد تا رضایت آنان را جلب کند.

همچنین این مجموعه برای خدمات تعمیر ساید بای ساید الکترواستیل در مشهد، گارانتی 6 ماهه در نظر گرفته است. یعنی اگر تا 6 ماه پس از تعمیر دستگاه توسط تعمیرکار سما سرویس، دستگاه به ایراد قبلی دچار شود، شرکت آن را بدون دریافت هزینه اضافی دوباره تعمیر می کند.

مجموعه سما سرویس برای رفاه بیشتر همشهریان گرامی، به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته آمادگی دارد تا خدمات خود را در محل مشتریان و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به آنها ارائه کند.

برای درخواست تعمیر ساید بای ساید الکترواستیل در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر ساید بای ساید الکترواستیل در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر ساید بای ساید الکترواستیل در مشهد اینجا کلیک کنید.

بنده از سماسرویس نهایت تشکر و قدردانی را دارم. خدمات بسیار عالی را ارائه می دهید که در مشهد بینظیر است.

برای شما آرزوی توفیق روزافرون دارم و امیدوارم خداوند به کسب و کارتان برکت ببخشد.

امیرمحمد نظامی
مشتری خدمات تعمیر ساید بای ساید الکترواستیل
در یک کلمه میتونم بگم عالی!

کارتون حرف نداره. توی مشهد نظیر ندارید و من شمارو به همه دوستا و آشناهام معرفی میکنم. دستتون درد نکنه

منیژه ملاحسنی
مشتری خدمات تعمیر برد ساید بای ساید الکترواستیل
من واقعا از شما ممنونم. من ساعت ده شب با شما تماس گرفتم و شما جواب دادید و از اون بهتر همون شب تعمیرکار رو فرستادید خونه ما. اصلا فکر نمیکردم که اون موقه شب کارم انجام بشه و فکر میکردم باید فردا از کارم بزنم و برای تعمیر یخچال خونه بمونم.

دستتون درد نکنه.

سامان عامری
مشتری خدمات تعمیر ساید بای ساید الکترواستیل

خدمات پس از فروش ساید بای ساید الکترواستیل در مشهد

شرکت سما سرویس برای ساید بای ساید الکترواستیل خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی ساید بای ساید الکترواستیل در مشهد
  • انواع تعمیرات ساید بای ساید الکترواستیل در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی ساید بای ساید الکترواستیل در مشهد
  • شارژ گاز خنک کننده ساید بای ساید الکترواستیل در مشهد
  • تامین قطعات یدکی ساید بای ساید الکترواستیل در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات ساید بای ساید الکترواستیل
  • سرویس ساید بای ساید الکترواستیل در مشهد
  • تعمیر کمپرسور ساید بای ساید الکترواستیل در مشهد

کلیه خدمات تعمیر ساید بای ساید الکترواستیل در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

ساید بای سایدهای الکترواستیل 

شرکت الکترواستیل یک شرکت ایرانی است که در سال 1337 پایه گذاری و تاسیس شد. این کارخانه کار خود را با تولید انواع یخچال ، کولر آبی و بخاری و اجاق گاز شروع کرد. تولیدات این کارخانه به دلیل قیمت مناسب نسبت به کیفیت آن مورد توجه عده زیادی از هموطنان قرار گرفت.

سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید الکترواستیل در مشهد، وظیفه ارائه خدمات پس از فروش ساید بای ساید الکترواستیل در مشهد را عهده دار می باشد و به­صورت 24 ساعته در تمام طول هفته خدمات ارائه می کند.

کلام پایانی

خرابی های ساید بای ساید به دلیل عدم استفاده صحیح از دستگاه یا فرسودگی قطعات به وجود می آیند. با استفاده درست از دستگاه می توانید جلوی خرابی های مربوط به دسته اول را بگیرید؛ خرابی های ناشی از فرسودگی قطعات را می توان با سرویس کردن دستگاه تا حدود زیادی کاهش داد و نباید از آن چشم پوشی کرد.

زمانی که ساید بای ساید شما خراب می شود و به تعمیر نیاز دارد اگر مهارت و تخصص کافی در این زمینه ندارید، دستگاه را دستکاری نکنید و با یک تعمیرکار مجاز تماس بگیرید.

سما سرویس آمادگی دارد تا خدمات تعمیر ساید بای ساید الکترواستیل در مشهد را همراه با 6 ماه گارانتی به­صورت 24 ساعته در 7 روز هفته به همشهریان گرامی ارائه کند.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟