تعمیر ساید بای ساید گرنجی در مشهد در منزل شما با ضمانت رسمی
لوگو گرنیه

تعمیر ساید بای ساید گرنجی در مشهد

ساید بای ساید یک دستگاه بسیار ضروری در خانه است و در زمان خرابی آن به علت پیچیده بودن ساختار آن باید توسط یک متخصص عیب یابی و تعمیر شود، در غیر اینصورت ممکن است آسیب های دستگاه شدیدتر شوند.

شرکت سما سرویس یک مرکز معتبر و ثبت شده در زمینه تعمیر لوازم منزل در مشهد می باشد و تعمیر ساید بای ساید گرنجی در مشهد یکی از خدمات این مجموعه است. سما سرویس با در اختیار داشتن تعمیرکاران متخصص و تجهیزات بروز و کامل توانایی دارد تا خدمات خود را برای انواع مدل های ساید بای ساید گرنجی ارائه دهد و قادر است تمام ایرادات دستگاه را بدون دردسر با کیفیت بالا تعمیر کند.

تعمیر ساید بای ساید گرنجی

شما همشهریان عزیز می توانید در هر ساعت از شبانه روز که به خدمات تعمیر ساید بای ساید گرنجی در مشهد نیاز دارید با سما سرویس تماس بگیرید تا همکاران ما در مدت زمان کوتاهی تعمیرکار ساید بای ساید گرنجی در مشهد را به محل شما اعزام کنند.

برخی ایرادات رایج در ساید بای ساید گرنجی

در تماس با مرکز تعمیر ساید بای ساید گرنجی در مشهد، ایرادات بسیاری مطرح شده که اکثرا شبیه به هم بوده اند. در ادامه رایجترین مشکلات ساید بای ساید را همراه با روش رفع آن ها ذکر کرده ایم.

داغ شدن بیش از حد کمپرسور ساید بای ساید گرنجی

داغ بودن کمپرسور یک مشکل رایج است و برای بسیار از افراد رخ می دهد. طبیعی است که کمپرسور زمانی که کار می کند گرم باشد اما بیش از حد گرم شدن آن به شکلی که دست را بسوزاند نشان می دهد مشکلی در عملکرد دستگاه وجود دارد و اگر سریعا برطرف نشود ممکن است کمپرسور آسیب ببیند.

اگر کمپرسور ساید بای ساید زیاد کار کند داغ می شود و زیاد کار کردن موتور می تواند به دلیل درست بسته نشدن درب و هدر رفتن سرما باشد. برای حل این مشکل از سالم بودن لاستیک دور درب ها مطمئن شوید و در صورت لزوم آن ها را تعویض کنید.

همچنین مشکل می تواند کمبود گاز خنک کننده یا خرابی کمپرسور باشد که در این صورت باید با نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید گرنجی در مشهد تماس بگیرید.

مشکل در باز شدن درب ساید بای ساید گرنجی

اگر با باز شدن درب ساید بای ساید خود مشکل دارید و درب به درستی باز نمی شود باید موارد زیر را بررسی کنید:

  • لولاهای درب را با دقت بررسی کنید و مطمئن شوید مشکلی ندارند
  • بررسی کنید که لاستیک دور درب مشکلی نداشته باید و جرم نگرفته باشد
  • چک کنید سطحی که دستگاه روی آن قرار گرفته کاملا مسطح باشد و دستگاه به درستی تراز شده باشد

جهت رفع این مشکل شما باید موارد بالا را بررسی کنید و درصورت پیدا کردن ایراد آن، آنرا رفع کنید. اگر برای عیب یابی و رفع این مشکل به کمک احتیاج داشتید با سرویسکار مجاز ساید بای ساید گرنجی در مشهد تماس بگیرید.

نشت آب از اطراف ساید بای ساید گرنجی

یکی دیگر از مشکلات رایج در ساید بای ساید ها نشت آب از اطراف دستگاه است. نشت آب از دستگاه شاید بسیار ناخوشایند باشد و برای شم دردسر درست کند. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی رخ دهد از جمله:

  • عملکرد سیستم دیفراست
  • ایراد در شیر ورودی آب
  • شکستگی سینی تخلیه
  • معیوب شدن لوله های متصل به آب سردکن
  • مشکل در لوله های تخلیه

اگر قادر به عیب یابی و تعمیر این مشکل نیستید با نمایندگی تعمیر ساید بای ساید گرنجی در مشهد (سما سرویس) تماس بگیرید.

برق داشتن بدنه ساید بای ساید گرنجی

وجود برق در بدنه ساید بای ساید یک مشکل جدی است و باید سریعا رفع شود، در غیر اینصورت ممکن است موجب آسیب رسیدن به بخش های دیگر دستگاه و یا برق گرفتگی افراد شود. این مشکل می تواند به دلیل مشکل داشتن اتصالات دستگاه، اتصال داشتن سرپیچ لامپ داخل دستگاه به بدنه و از بین رفتن عایق سیم های دستگاه رخ دهد.

درصورت مواجهه با این مشکل فورا دوشاخ دستگاه را از پریز برق بکشید و با تعمیرکار مجاز ساید بای ساید گرنجی در مشهد تماس بگیرید.

گرم بودن بخش یخچال ساید بای ساید گرنجی

این مشکل از مشکلات رایج در بین کاربران این دستگاه است. اگر فریزر شما به درستی کار می کند و سرمای مناسب دارد اما بخش یخچال گرم است ممکن است به خاطر جمع شدن برفک و یخ زدگی کویل های اواپراتور باشد. در صورتی که به هر دلیلی هیتر دیفراست برفک های جمع شده روی کویل های اواپراتور را ذوب نکند، تجمع این برفک ها موجب پوشیده شدن کویل های اواپراتور شده و گردش جریان هوا را با مشکل مواجه می کند. این موضوع می تواند در دفع حرارت از یخچال موثر بوده و سبب بالا رفتن دمای داخل و گرم شدن آن شود.

جهت رفع این مشکل پیشنهاد می شود با نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید گرنجی در مشهد (سما سرویس) تماس بگیرید و از راهنمایی کارشناسان ما استفاده کنید.

تعمیرکار ساید بای ساید گرنجی در مشهد

ساید بای ساید در کل سیستم خیلی پیچیده ای ندارد اما در صورتی که دانش کافی در مورد نحوه عملکرد این دستگاه نداشته باشید بسیار پیچیده به نظر می رسد. اگر ساید بای سایدتان مشکل پیدا کرده و قصد دارید با تعمیرکار تماس بگیرید، بهتر است به دنبال یک تعمیرکار با تجربه و ماهر بگردید تا با مشکلاتی از قبیل اتلاف وقت و افزایش هزینه ها رو به رو نشوید.

سما سرویس با در اختیار داشتن تعمیرکاران متخصص و کهنه کار، توانایی دارد بهترین خدمات را با کیفیت بالا به مشتریان خود ارائه کند. تکنیسین های سما سرویس می توانند انواع مشکلات دستگاه شما را عیب یابی و تعمیر کنند. شما همشهریان عزیز می توانید در هر ساعت از شبانه روز که به تعمیرکار ساید بای ساید گرنجی در مشهد احتیاج دارید با سما سرویس تماس بگیرید و درخواست اعزام تعمیرکار کنید تا در سریعترین زمان خدمات را در محل خود دریافت کنید.

سرویسکار ساید بای ساید گرنجی در مشهد

سرویس کردن دوره ای ساید بای ساید از آن دسته کار هایی است که باید بسیار جدی گرفته شود تا سلامت دستگاه حفظ شود و بتواند مدت زمان بیشتری در منزل شما بدون مشکل کار کند. سما سرویس خدمات سرویس ساید بای ساید گرنجی در مشهد نیز ارائه می دهد و سعی می کند با ارائه این خدمات به مشتریان خود کمک کند تا طول عمر دستگاه خود را افزایش دهند و در آینده با مشکلات دردسر ساز روبرو نشوند.

در این فرآیند سرویسکار مجاز ساید بای ساید گرنجی در مشهد در منزل مشتری به ارزیابی و بررسی عملکرد تمام بخش های ساید بای ساید می پردازد و در صورتی که جزئی ترین ایرادی پیدا کند آن را رفع می کند. به این صورت این ایرادات جزئی و کوچک در آینده به مشکلات بزرگتر تبدیل نخواهند شد و برای مشتریان دردسر ایجاد نخواهند کرد.

اگر تصمیم گرفتید که ساید بای ساید خود را سرویس کنید و می خواهید از مزایای خدمات سرویس ساید بای ساید گرنجی در مشهد بهرمند شوید، کافی است با سما سرویس تماس بگیرید تا همکاران ما در سریعترین زمان ممکن سرویسکار ساید بای ساید گرنجی در مشهد به محل شما اعزام کنند.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر ساید بای ساید گرنجی در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات ساید بای ساید گرنجی در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر ساید بای ساید گرنجی در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر ساید بای ساید گرنجی شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار ساید بای ساید گرنجی در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو گرنیه

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید گرنجی در مشهد

شرکت سما سرویس با تلاش فراوان و شبانه روزی پرسنل و تکنیسین های خود و ارائه خدمات جامع و باکیفیت، تاکنون توانسته رضایت هزاران مشتری را جلب کند و آنها را به مشتریان وفادار خود تبدیل کند. این مجموعه به عنوان نمایندگی تعمیر ساید بای ساید گرنجی در مشهد نیز خدمات ارائه می کند و آمادگی دارد تا به­صورت 24 ساعته به همشهریان خود خدمت رسانی کند.

از مزایای استفاده از خدمات سما سرویس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سرعت در ارائه خدمات
  • کیفیت بالای خدمات
  • پاسخگویی 24 ساعته
  • گارانتی 6 ماهه
  • قیمت منصفانه و حذف هزینه های غیر ضروری

همشهریان عزیز می توانند در تمام روز های هفته، هر زمان که به تعمیرکار احتیاج دارند با نمایندگی تعمیر ساید بای ساید گرنجی در مشهد تماس بگیرند و از خدمات باکیفیت و اقدام سریع این مجموعه بهرمند شوند.

برای درخواست تعمیر ساید بای ساید گرنجی در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر ساید بای ساید گرنجی در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر ساید بای ساید گرنجی در مشهد اینجا کلیک کنید.

دستتون درد نکنه. یخچال ما خیلی خوب تعمیر کردین و الان بدون مشکل کار میکنه و صدای اضافیش هم قطع شده.

خیلی ازتون ممنونم موفق باشید.

فرج ا... صلحدوست
مشتری خدمات تعمیر ساید بای ساید گرنجی
از اینکه تو هر ساعتی از شبانه روز جواب مشتری رو میدید واقعا ممنونم. خیلی از افراد مثل من هستن که توی طول روز وقت نمیکنن خونه بمونن و منتظر تعمیرکار باشن. اما شما این مشکل رو با سرویس دهی 24 ساعته حل کردید.

خیلی عالی هستید و ممنون ازتون

اشکان پارسا
مشتری خدمات تعمیر برد ساید بای ساید گرنجی
من میخواستم بابت دو موضوع از مجموعه سما سرویس تشکر کنم. اول اینکه اخلاق و برخورد تعمیرکارتون خیلی خوب بود و پروتکل های بهداشتی رو کامل رعایت کرده بودن. دوم هم بابت سرعت بالا تو اعزام تعمیرکار.

تشکر

سهیلا ماندگار
مشتری خدمات تعمیر ساید بای ساید گرنجی

خدمات پس از فروش ساید بای ساید گرنجی در مشهد

شرکت سما سرویس برای ساید بای ساید گرنجی خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی ساید بای ساید گرنجی در مشهد
  • انواع تعمیرات ساید بای ساید گرنجی در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی ساید بای ساید گرنجی در مشهد
  • شارژ گاز خنک کننده ساید بای ساید گرنجی در مشهد
  • تامین قطعات یدکی ساید بای ساید گرنجی در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات ساید بای ساید گرنجی
  • سرویس ساید بای ساید گرنجی در مشهد
  • تعمیر کمپرسور ساید بای ساید گرنجی در مشهد

کلیه خدمات تعمیر ساید بای ساید گرنجی در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

ساید بای سایدهای گرنجی 

شرکت گرنجی یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم خانگی اروپایی با 60 سال سابقه است. محصولات این برند در بیش از 90 کشور دنیا به فروش می رسد. ساید بای ساید از پرفروش ترین محصولات این برند است. طراحی و تولید ساید بای ساید های این شرکت بر اساس متد های روز دنیا صورت می گیرد. این دستگاه ها از کیفیت و ارزش خرید بالایی برخوردار هستند.

شرکت سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید گرنجی در مشهد، آماده است تا خدمات پس از فروش ساید بای ساید گرنجی در مشهد را به صورت 24 ساعته به همشهریان عزیز ارائه دهد.

کلام پایانی

ساید بای ساید نیز یک دستگاه الکترونیکی است و تقریبا طول عمر مشخصی دارد. برای اینکه بتوان از حداکثر طول عمر ساید بای ساید استفاده کرد باید اصول استفاده صحیح و مراقبت از دستگاه را به خوبی رعایت کرد. با درست استفاده کردن از دستگاه در کنار سرویس کردن دوره ای آن می توانید سالها بدون مشکل از دستگاه خود استفاده کنید.

شما عزیزان ساکن در تمام مناطق شهر مشهد می توانید در کمتر از دو دقیقه درخواست خود را برای تعمیر ساید بای ساید گرنجی در مشهد ثبت کنید. شرکت سما سرویس به­صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی در سرتاسر شهر مشهد سرویس دهی می کند. حداکثر مدت زمان اعزام تعمیرکار به منزل شما در مجموعه سما سرویس 2 ساعت خواهد بود و در حالت عادی تعمیرکار ساید بای ساید گرنجی در مشهد در کمتر از دو ساعت به منزل یا محل مورد نظر شما اعزام خواهد شد.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟