تعمیر ساید بای ساید مرسی در مشهد - ارائه گارانتی 6ماهه خدمات
لوگو مرسی

تعمیر ساید بای ساید مرسی در مشهد

خراب شدن ساید بای ساید از اتفاقات ناخوشایندی است که ممکن است وقت زیادی از ما بگیرد؛ در این شرایط ممکن است به دلیل درست کار نکردن ساید بای ساید مواد غذایی به سرعت فاسد شوند و باید به سرعت برای تعمیر آن اقدام کرد.

بیشتر از 15 سال از شروع فعالیت سما سرویس در حوزه تعمیرات لوازم منزل در مشهد می گذرد. این شرکت با ارائه خدماتی مانند تعمیر ساید بای ساید مرسی در مشهد با کیفیت بالا توانسته رضایت بیشتر مشتریان خود را جلب کند و جزو دسته بهترین شرکت ها در حوزه خود قرار بگیرد.

تعمیر ساید بای ساید مرسی در مشهد

زمانی که به خدمات تعمیر ساید بای ساید مرسی در مشهد نیاز دارید می توانید با سما سرویس تماس بگیرید و در کمتر از 2 دقیقه درخواست خود را ثبت کنید؛ ما در همان روز تعمیرکار ساید بای ساید مرسی در مشهد به محل شما اعزام خواهیم کرد.

برخی ایرادات رایج در ساید بای ساید مرسی 

در تماس با مرکز تعمیر ساید بای ساید مرسی در مشهد ایرادات مشابه بسیاری مطرح شده که در ادامه رایجترین آنها را همراه با روش رفع آن ها آورده ایم.

خاموش شدن ناگهانی ساید بای ساید مرسی

خاموش شدن ناگهانی ساید بای ساید کمی نگران کننده است. این مشکل می تواند به علت مشکل در کابل برق دستگاه و نرسید برق به دستگاه ایجاد شود که به راحتی قابل تعمیر است. اگر کابل برق دستگاه مشکل داشت و قصد داشتید آن را تعمیر یا تعویض کنید حتما قبل از اقدام آنرا از پریز جدا کنید.

اگر مشکل از کابل برق نبود احتمال دارد مشکل از برد اصلی دستگاه، اورلود یا کمپرسور دستگاه باشد و بهتر است با نمایندگی تعمیر ساید بای ساید مرسی در مشهد بررسی شود.

عمل نکردن صفحه نمایش کنترل ساید بای ساید مرسی

کار نکردن صفحه نمایش یا دکمه های آن یکی از مشکلات رایج است. اگر صفحه نمایش روشن می شود اما با فشردن کلید ها هیچ تغییری ایجاد نمی شود ممکن است مشکل از کلید های دستگاه باشد یا برنامه دستگاه به هم ریخته باشد.

اگر دستگاه روشن است اما صفحه نمایش چیزی نشان نمی دهد امکان دارد برد صفحه نمایش یا نمایشگر معیوب شده باشد و یا اتصالات مربوط به آن مشکل پیدا کرده باشند.

برای رفع این مشکل، دستگاه را یکبار از برق بکشید و دوباره به برق بزنید. در صورت حل نشدن مشکل با نمایندگی تعمیر ساید بای ساید مرسی در مشهد تماس بگیرید.

نشت آب از زیر ساید بای ساید مرسی

این مشکل یکی از رایجترین مشکلات در دستگاه می باشد و به یکی از دلایل زیر رخ  می دهد:

  • انسداد لوله تخلیه
  • شکستن یا خرابی سینی تخلیه
  • خرابی در لوله ها و اتصالات آبسردکن دستگاه
  • مشکل در شلنگ یا شیر ورودی آب به دستگاه

باید موارد بالا را بررسی کنید و اگر ایرادی مشاهده کردید آن را برطرف کنید. اگر ایرادی پیدا نکردید یا برای رفع آن به کمک احتیاج داشتید با سرویسکار ساید بای ساید مرسی در مشهد تماس بگیرید.

بدون وقفه کار کردن موتور ساید بای ساید مرسی

موتور ساید بای ساید معمولا بعد از رساندن دمای دستگاه به دمای تنظیم شده خاموش می شود و پس از مدتی دوباره روشن می شود؛ این عمل باید به­صورت خودکار انجام بگیرد و برای حفظ سلامت موتور ضروری می باشد. درصورتی که موتور یکسره کار کند عمر آن کم می شود و ممکن است خراب شود و باید بلافاصله پس از مشاهده این اشکال برای تعمیر آن اقدام کرد.

از دلایل به وجود آمدن این مشکل می توان به زیاد باز و بسته کردن درب دستگاه، کمبود گاز خنک کننده، مشکل در ترموستات و خراب شدن لاستیک دور درب اشاره کرد. برای رفع این مشکل سعی کنید درب دستگاه را بیش از حد باز و بسته نکنید و اگر لاستیک درب مشکل داشت آنرا تعویض کنید. اگر مشکل برطرف نشد با نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید مرسی در مشهد تماس بگیرید.

گرمای بیش از حد بدنه ساید بای ساید مرسی

این مورد معمولا طبیعی است و یک مشکل تلقی نمی شود. در بدنه دستگاه لوله های انتقال گاز وجود دارند که به دلیل وجود آنها بدنه دستگاه معمولا گرم است و نیازی نیست نگران باشید. این گرما برای نوار دور درب دستگاه بسیار مفید نیز هست، زیرا باعث می شود خاصیت مغناطیسی و چسبندگی خود را از دست ندهد.

زمانی که بدنه دستگاه بیش از حد داغ می شود و احساس می کنید در حالت معمول نیست بهتر است با یک تعمیر کار تماس بگیرید. همچنین توجه داشته باشید بهتر است دستگاه از اطراف حداقل 20 سانت با وسایل و دیوار فاصله داشته باشد.

تعمیرکار ساید بای ساید مرسی در مشهد

تعمیر ساید بای ساید کاری نیست که هرکسی ار عهده آن بر بیاید. ساید بای ساید قسمت های مختلفی دارد و تنها کسی که در مورد نحوه عملکرد آن اطلاع دارد و برای تعمیر آن آموزش دیده می تواند آن را تعمیر کند. محول کردن تعمیرات ساید بای ساید به افراد غیر حرفه ای می تواند خرابی های دستگاه را بیشتر کند و این موجب می شود که هزینه تعمیر آن بالا برود.
تعمیرکاران سما سرویس همگی تعمیرکاران کهنه کار هستند که به¬صورت تخصصی آموزش دیده اند و سالها تعمیرات انجام داده اند. فرقی نمی کند دستگاه شما کدام مدل از ساید بای ساید های مرسی باشد و چه مشکلی داشته باشد، تکنیسین های ما می توانند به راحتی دستگاه شما را در مدت زمان کوتاهی تعمیر کنند.
اگر به دنبال تعمیرکار ماهر هستید و نمی خواهید در فرآیند تعمیر با مشکل مواجه شوید، با سما سرویس تماس بگیرید تا همکاران ما به سرعت تعمیرکار مجاز ساید بای ساید مرسی در مشهد به محل شما اعزام کنند و بهترین خدمات را با تضمین 6 ماهه در محل به شما ارائه دهند.

سرویسکار ساید بای ساید مرسی در مشهد

سرویس دوره ای ساید بای ساید فرآیندی است که در طی آن جرم و غبار از تمام قسمت های دستگاه زدوده می شود و تمام ایرادات ریز و درشت دستگاه برطرف می شوند. این اقدام به دستگاه کمک می کند تا علاوه بر حفظ سلامت آن، عمر آن افزایش پیدا کند و کمتر به مشکلات اساسی و دردسر ساز دچار شود.

سرویس کردن دستگاه درکل بهتر است هر 6 ماه یکبار انجام شود تا بهترین تاثیر را داشته باشد، اما سرویس کردن دستگاه یکبار در سال نیز بی تاثیر نیست و کفایت می کند.

برای دریافت خدمات سرویس ساید بای ساید مرسی در مشهد، با سما سرویس تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید تا در کوتاه ترین زمان سرویسکار مجاز ساید بای ساید مرسی در مشهد به محل شما اعزام شود.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر ساید بای ساید مرسی در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات ساید بای ساید مرسی در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر ساید بای ساید مرسی در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر ساید بای ساید مرسی شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار ساید بای ساید مرسی در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو مرسی

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید مرسی در مشهد

اگر به دنبال خدمات باکیفیت هستید و می خواهید ساید بای ساید خود را به­صورت اصولی تعمیر کنید، سما سرویس آمادگی دارد تا به عنوان نمایندگی تعمیر ساید بای ساید مرسی در مشهد به صورت 24 ساعته خدمات خود را در محل شما به شما ارائه کند.

مجموعه سما سرویس با گرد هم آوردن بهترین تعمیرکاران و تکنیسین ها و استفاده از قطعات یدکی اصلی هر برند، قصد دارد تا خدماتی با ارزش و سودمند به مشتریان ارائه کند تا بتواند دغدغه های مشتریان را از بین ببرد و رضایت آنان را جلب کند.

همچنین سما سرویس خدمات خود را 6 ماه ضمانت می کند. گارانتی 6 ماهه ای که سما سرویس ارائه می دهد بدین صورت است که اگر پس از تعمیر دستگاه توسط تعمیرکار سما سرویس تا 6 ماه بعد دستگاه دوباره به مشکل تعمیر شده دچار شود، شرکت بدون دریافت هزینه اضافی آنرا دوباره تعمیر می کند.

جهت دریافت خدمات از نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید مرسی در مشهد (سما سرویس)، می توانید از طریق تماس تلفنی، فرم ثبت درخواست آنلاین و یا از طریق واتساپ درخواست خود را ثبت کنید و خدمات را در کوتاه ترین زمان در منزل خود دریافت کنید.

برای درخواست تعمیر ساید بای ساید مرسی در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر ساید بای ساید مرسی در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر ساید بای ساید مرسی در مشهد اینجا کلیک کنید.

سلام و عرض ادب

خیلی متشکرم از مجموعه سما سرویس که بسیار سریع تعمیرکار یخچال فریزر به منزل ما فرستادن همچنین از تعمیرکار خوبشون هم تشکر میکنم که هم مارو راهنمایی کردن و هم خیلی خوب یخچال رو تعمیر کردند و مشکل کامل رفع شده.

آرش عزیزی
مشتری خدمات تعمیر ساید بای ساید مرسی
سما سرویس در زمینه تعمیر لوازم منزل بهترینه. من میخوام از این مجموعه تشکر کنم که خیلی سریع و بدون مشکل یخچال مارو تعمیر کردن.

رفتار و برخورد تعمیرکارتون هم واقعا حرفه ای و عالی بود. خسته نباشید و تشکر فراوان.

مهری آقایی
مشتری خدمات تعمیر برد ساید بای ساید مرسی
سلام خیلی ممنونم از خدمات خوب شما یخچال کاملا درست شده و خیلی خوب کار میکنه و تعمیرکارتون هم کاملا پروتکل ها رو رعایت کردن و ماسکشون رو زده بودند. خیلی ممنونم
اکرم صاحبی
مشتری خدمات تعمیر ساید بای ساید مرسی

خدمات پس از فروش ساید بای ساید مرسی در مشهد

شرکت سما سرویس برای ساید بای ساید مرسی خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی ساید بای ساید مرسی در مشهد
  • انواع تعمیرات ساید بای ساید مرسی در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی ساید بای ساید مرسی در مشهد
  • شارژ گاز خنک کننده ساید بای ساید مرسی در مشهد
  • تامین قطعات یدکی ساید بای ساید مرسی در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات ساید بای ساید مرسی
  • سرویس ساید بای ساید مرسی در مشهد
  • تعمیر کمپرسور ساید بای ساید مرسی در مشهد

کلیه خدمات تعمیر ساید بای ساید مرسی در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

ساید بای سایدهای مرسی 

شرکت مرسی یک شرکت ایتالیایی تولید لوازم خانگی است. این شرکت در سال 1978 از یک کارگاه کوچک شروع کرد و به مرور توسعه پیدا کرد و در حال حاضر یکی از شرکت های مشهور در حوزه خود می باشد. ساید بای ساید های ساخت این برند به دلیل داشتن کیفیت بالا در ساخت و ارزش خرید بالا، توجه خریداران را به سمت خود جلب کرده است.

شرکت سما سرویس به عنوان نمایندگی خدمات پس از فروش ساید بای ساید مرسی در مشهد در 24 ساعت شبانه روز در خدمت شماست.

کلام پایانی

بطور کلی بهتر است که به محض مشاهده تغییر و کوچکترین مشکلی در عملکرد ساید بای ساید خود با تعمیرکار ساید بای ساید مرسی در مشهد تماس بگیرید. در برخی موارد مشکل ایجاد شده به راحتی توسط خود شما قابل حل است. ولی در صورتی که مشکل پیچیده تر باشد، توصیه می شود به هیچ وجه آچار به دست نگیرید و هیچگونه اقدامی برای تعمیر دستگاه خود نکنید.

همچنین می توانید برای دریافت مشاوره تلفنی و رفع مشکلات ساده دستگاهتان با مرکز تعمیر ساید بای ساید مرسی در مشهد تماس بگیرید. درصورت تماس، همکاران ما شما را راهنمایی خواهند کرد تا بتوانید مشکل دستگاهتان را خودتان برطرف کنید اما اگر تعمیر دستگاه از توان شما خارج باشد، با توافق شما تعمیرکار به محل شما اعزام می کنند.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟