تعمیر لباسشویی هایسنس در مشهد- با گارانتی 6 ماهه خدمات
لوگو هایسنس

تعمیر لباسشویی هایسنس در مشهد

ماشین لباسشویی در دنیای امروز به یکی از اجزای جدانشدنی منازل ما تبدیل شده است. در گذشته که استفاده از این دستگاه رواج چندانی نداشت ، مردم لباس های خود را با دست می شستند. اما امروز دیگر همه ما به این وسیله ضروری عادت کرده ایم و شستن لباس ها با دست برای ما دشوار شده است.

تعمیر لباسشویی هایسنس در مشهد

اگر شما در حال مطالعه این متن هستید پس احتمالا ماشین لباسشویی هایسنس شما خراب شده است و نیاز دارید که هرچه سریعتر آن را مجدد راه اندازی کنید. شرکت سماسرویس با داشتن سابقه ای 15 ساله در زمینه تعمیر لوازم منزل در مشهد ، یکی از بهترین گزینه های شما برای دریافت خدماتی مانند تعمیر لباسشویی هایسنس در مشهد است. این مجموعه با در اختیار داشتن تیمی از بهترین تعمیرکاران و تکنیسین های با تجربه ، خدماتی را به شما ارائه می کند که شما را به مشتری دائمی سماسرویس تبدیل خواهد کرد.

مرکز تعمیر لباسشویی هایسنس در مشهد بصورت شبانه روزی و در تمام طول هفته آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در سرتاسر شهر مشهد است. شما می توانید در هر ساعتی از شبانه روز با ثبت درخواست خود در مجموعه سماسرویس از خدمات سرویس یا تعمیر لباسشویی هایسنس در مشهد بهره مند شوید.

برخی ایرادات رایج در لباسشویی هایسنس 

همکاران ما در مرکز تعمیرات لباسشویی هایسنس در مشهد روزانه به تماس های زیادی از همشهریان پاسخ می دهند و در ارتباط با مشکل دستگاهشان آنها را راهنمایی می کنند. در این بین تعدادی از این مشکلات رواج بیشتری دارند که در ادامه به تعدادی از آن ها اشاره می کنیم:

درب ماشین لباسشویی هایسنس گیر کرده و باز نمی شود

اگر درب لباسشویی باز نمی شود امکان دارد آب داخل دستگاه تخلیه نشده باشد. ابتدا چک کنید که آب داخل دستگاه کاملا تخلیه شده باشد، همچنین مطمئن شوید که قفل کودک فعال نباشد. دلیل دیگر باز نشدن درب دستگاه می تواند خراب شدن قفل درب باشد.

برای رفع این مشکل این مشکل، با نمایندگی تعمیرات لباسشویی هایسنس در مشهد (سما سرویس) تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.

لباسشویی هایسنس لرزش و تکان های شدیدی دارد

اکثر ماشین لباسشویی ها مقداری لرزش هنگام کار کردن دارند، اما اگر لرزش لباسشویی به شکلی است که به اطراف پرش می کند باید آن را خاموش کنید و عیب آن را پیدا کنید. معمولا دلیل به وجود آمدن این مشکل تراز نبودن پایه های دستگاه است و باید با تنظیم پایه های آن دستگاه را تراز کنید.

دلیل دیگر به وجود آمدن این مشکل می تواند معیوب شدن کمک فنرها، فنرهای دیگ یا نامتعادل بود بار باشد. برای رفع این مشکل بهتر است با مرکز تعمیر لباسشویی هایسنس در مشهد تماس بگیرید.

فرایند آبگیری در ماشین لباسشویی هایسنس انجام نمی شود

در صورتی که عملیات آب گیری در دستگاه شما انجام نمی گیرد، ابتدا درب لباسشویی را بررسی کنید و مطمئن شوید که درب به خوبی بسته شده. دلایل رخ دادن این اتفاق می توانند خراب بودن ورودی شیر آب، معیوب شدن میکروسوئیچ، خراب بودن ﻫﯿﺪرواﺳﺘﺎت و یا خراب بودن برد دستگاه باشند.

اگر برای رفع این مشکل احتیاج به کمک دارید با نمایندگی تعمیرات لباسشویی هایسنس در مشهد تماس بگیرید.

محفظه یا دیگ داخلی لباسشویی هایسنس نمی چرخد

این مشکل از مشکلات متداول این دستگاه است. عدم توزیع صحیح لباس در دیگ، مشکل کمربند درایو و معیوب شدن موتور از دلایل رخ دادن این مشکل هستند. برای عیب یابی دقیق علت به وجود آمدن این مشکل به کمک یک حرفه ای نیاز دارید. می توانید با نمایندگی تعمیر لباسشویی هایسنس در مشهد تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان تکنیسین ما لباسشویی شما را در محل شما تعمیر کند.

لباسشویی هایسنس صداهای عجیب و غیر طبیعی ایجاد می کند

در اکثر مواقع این مشکل می تواند در اثر جای گیری نادرست لباسشویی و تراز نبودن دستگاه ایجاد شود. اما گاهی اوقات ممکن است ایراد در پمپ تخلیه، موتور، کمک فنرها و تسمه باشد به همین دلیل نیاز به بررسی توسط تعمیرکار با تجربه دارد.

پیشنهاد می شود در صورت مواجهه با این مشکل با سرویسکار لباسشویی هایسنس در مشهد تماس بگیرید تا از اتفاقات احتمالی دیگر که ممکن است به وجود بیاید جلوگیری کنید.

تعمیرکار لباسشویی هایسنس در مشهد

زمانی که لباسشویی شما به تعمیر نیاز پیدا می کند باید آن را به یک تعمیرکار متخصص و حرفه ای بسپارید. آسیب هایی که تعمیرکاران نابلد و بی تجربه می توانند به شما وارد کنند ممکن است وقت شما را بگیرد و هزینه های شما را چندین برابر افزایش دهد. با کمی تحقیق و پرس و جو چند تعمیرکار لباسشویی هایسنس در مشهد پیدا کنید و با مقایسه آنها بهترین را انتخاب کنید.

تعمیرکارانی که زیر نظر سما سرویس مشغول به کار هستند، تکنیسین هایی متخصص و آموزش دیده هستند و حداقل سابقه 10 سال فعالیت در این زمینه دارند. نیرو های ما با استفاده از دانش و تجربه ای که در سال های فعالیت به دست آورده اند، توانایی دارند تا دشوارترین تعمیرات را به آسانی انجام دهند.

همکاران ما در مرکز تعمیر لباسشویی هایسنس در مشهد، به صورت 24 ساعته آمادگی دارند تا به تماس های شما عزیزان پاسخ دهند و شما را در رفع ایراد ماشین لباسشویی تان راهنمایی کنند و در صورت نیاز تعمیرکار مجاز لباسشویی هایسنس در مشهد به محل شما اعزام کنند.

سرویسکار لباسشویی هایسنس در مشهد

سرویس کردن لباسشویی حداقل یک بار در سال باید انجام بگیرد تا از خرابی های اساسی و هزینه های سنگین تعمیر جلوگیری شود. همچنین سرویس کردن لباسشویی موجب افزایش عمر دستگاه می شود و همیشه بهترین عملکرد را خواهد داشت.

خدمات سرویس لباسشویی هایسنس در مشهد توسط سما سرویس برای راحتی همشهریان عزیز در محل آنها ارائه می شود. در این فرآیند سرویسکار لباسشویی هایسنس در مشهد در محل شما به بررسی وضعیت تمام قطعات لباسشویی می پردازد و عملکرد دستگاه را ارزیابی می کند، در صورتی که کوچک ترین مشکلی مشاهده کند آنرا برطرف می کند تا در آینده این ایرادات جزئی به قطعات اصلی دستگاه مانند موتور و برد اصلی آن آسیب نزنند.

برای استفاده از خدمات سرویس لباسشویی هایسنس در مشهد با سما سرویس تماس بگیرید تا همکاران ما در اسرع وقت سرویسکار مجاز لباسشویی هایسنس در مشهد را به محل شما اعزام کنند.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر لباسشویی هایسنس در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات لباسشویی هایسنس در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر لباسشویی هایسنس در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر لباسشویی هایسنس در مشهد شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار لباسشویی هایسنس در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو هایسنس

نمایندگی تعمیر لباسشویی هایسنس در مشهد

اگر برای تعمیر لباسشویی خود به دنبال یک مرکز معتبر هستید، سما سرویس مفتخر است به عنوان نمایندگی تعمیر لباسشویی هایسنس در مشهد خدمات خود را با بالاترین کیفیت به شما ارائه کند.

مجموعه سماسرویس در طول 15 سال فعالیت خود در حوزه تعمیر لباسشویی هایسنس در مشهد ، همواره تلاش کرده است تا سطح کیفی و کمی خدمات خود را ارتقا ببخشد تا بتواند رضایت شما عزیزان را جلب کرده و پاسخی درخور به اعتماد شما همشهریان عزیز در سرتاسر شهر مشهد بدهد. موارد زیر تنها بخشی از ویژگی های نمایندگی تعمیرات لباسشویی هایسنس در مشهد است که موجب اعتماد و رضایت 100 درصدی مشتریان ما تا به امروز شده است:

  • سرعت بالا در ارائه خدمات و اعزام تعمیرکار
  • کیفیت بالای خدمات و مهارت بالای تکنیسین ها
  • ارائه گارانتی کتبی به مدت 6 ماه
  • پشتیبانی شبانه روزی و در تمام طول هفته
  • تعیین قیمت های منصفانه برای خدمات

برای بهره مند شدن از این خدمات تنها کافیست با نمایندگی تعمیر لباسشویی هایسنس در مشهد (سما سرویس) تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند و در صورت توافق تعمیرکار لباسشویی هایسنس در مشهد به محل شما اعزام کنند.

برای درخواست تعمیر لباسشویی هایسنس در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر لباسشویی هایسنس در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر لباسشویی هایسنس در مشهد اینجا کلیک کنید.

سلام

میخواستم تشکر کنم بابت اینکه سریع تعمیرکار فرستادین و مشکل لباسشویی ما رو حل کردین. خدمات واقعا عالی بود و بدون اینکه وقت الکی تلف بشه تعمیرات انجام شد. متشکرم

هاتف کمالی
مشتری خدمات تعمیر لباسشویی هایسنس
سلام خسته نباشید، من یه مدت پیش برای تعمیر لباسشوییم با شما تماس گرفتم و درخواست تعمیر دادم و تقریبا یک ساعت شد که تعمیرکارتون به منزل ما رسیدن و بدون معطلی عیب لباسشویی رو پیدا کردن و اونو تعمیر کردن، می خواستم تشکر کنم از شما و تعمیرکارتون بابت زحمتی که کشیدید واقعا ممنونم
آناهیتا خلاقی
مشتری خدمات تعمیر برد لباسشویی هایسنس
سلام.اول میخواستم از شما تشکر کنم که خدمات کاربردی و مفیدی ارائه میدید و واقعا قیمت منصفانه دارید دوما به تمام کسایی که این نظرو میخونن پیشنهاد میدم که اگه وسیله ای دارین برای تعمیرش با سما سرویس تماس بگیرین و مطمئنن پشیمون نمیشید.
صابر همایون
مشتری خدمات تعمیر لباسشویی هایسنس

خدمات پس از فروش لباسشویی هایسنس در مشهد

شرکت سما سرویس برای لباسشویی های هایسنس خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی لباسشویی هایسنس در مشهد
  • انواع تعمیرات لباسشویی هایسنس در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی لباسشویی هایسنس در مشهد
  • تعمیر درب لباسشویی هایسنس در مشهد
  • تامین قطعات یدکی لباسشویی هایسنس در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات لباسشویی هایسنس
  • سرویس لباسشویی هایسنس در مشهد
  • تعمیر لباسشویی های قدیمی هایسنس در مشهد

کلیه خدمات تعمیر لباسشویی هایسنس در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

لباسشویی های هایسنس 

شرکت و کارخانه هایسنس یک  شرکت چند ملیتی است که در استان شاندونگ چین دفتر مرکز آن قرار گرفته است. این شرکت که در سال 1969 در چین تاسیس شد در ابتدای فعالیت خود تنها محصولی که تولید می کرد انواع رادیوها بود. اما بعدها و با توسعه ظرفیت های خود شروع به تولید لوازم الکترونیکی منزل نمود و توانست در مدت کوتاهی خود را به عنوان یکی از برندهای شاخص تولید لوازم منزل در آسیا و اروپا مطرح کند.

شرکت سما سرویس به عنوان تنها مرکز ارائه دهنده خدمات پس از فروش لباسشویی هایسنس در مشهد، ، آمادگی دارد تا در هر ساعت از شبانه روز که شما عزیزان نیاز داشته باشید تعمیرکار مجاز لباسشویی هایسنس در مشهد را به منزل شما اعزام کند.

کلام پایانی

تعمیر لباسشویی کاری نیس که هر کسی از پس آن بر بیاید، بلکه این کار نیاز به تخصص و تجربه در این زمینه دارد و در صورتی که به افراد ناشی سپرده شود عواقب زیان باری خواهد داشت. ساختار و تکنولوژی به کار رفته در لباسشویی ها برای افرادی که هیچ شناختی نسبت به آن ندارند بسیار گنگ و پیچیده است و در صورتی که اقدام به دستکاری آن کنند بدترین اتفاقی که می تواند بیفتد این است که مجبور شوید یک لباسشویی جدید بخرید!

کارشناسان و متخصصین سما سرویس در تمام روز های هفته به صورت شبانه روزی در مجموعه حضور دارند و آمادگی دارند تا هر زمانی که نیاز به تعمیرات پیدا کردید خود را به محل شما برسانند و به شما کنند از مشکلات دستگاه خود خلاص شوید.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟