سرویس و تعمیر ظرفشویی هایسنس در مشهد با 6 ماه گارانتی خدمات
لوگو هایسنس

تعمیر ظرفشویی هایسنس در مشهد

ظرفشویی امروزه به دلیل کاربردی بودن آن و استفاده زیاد از آن تقریبا به یک ضرورت تبدیل شده. ظرفشویی به ما کمک می کند تا زمانی که با تعداد زیادی ظرف سروکار داریم بدون صرف انرژی و وقت گذاشتن برای شستن ظرف ها، از شر ظروف کثیف خلاص شویم. زمانی که ظرفشویی دچار مشکل می شود و در عملکرد آن اختلالی ایجاد می شود بهتر است قبل از شدیدتر شدن خرابی های دستگاه برای تعمیر آن اقدام کنیم.

تعمیر ظرفشویی هایسنس در مشهد

شرکت سما سرویس بیش از 15 سال است که در زمینه تعمیر لوازم منزل در مشهد فعالیت می کند و خدماتی مانند تعمیر ظرفشویی هایسنس در مشهد ارائه می کند. این مجموعه توانسته با ارائه خدمات باکیفیت و صادقانه به مشتریان خود و پاسخگویی 24 ساعته، اعتماد و رضایت تعداد زیادی از مشتریان خود را جلب کند و به یکی از بهترین مراکز تعمیراتی در حوزه خود تبدیل شود.

برای دریافت خدمات تعمیر ظرفشویی هایسنس در مشهد می توانید به صورت 24 ساعته با سما سرویس تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید. همکاران ما پس از ثبت درخواست توسط شما، در همان روز به سرعت تعمیرکار ظرفشویی هایسنس در مشهد را به محل شما اعزام می کنند.

برخی ایرادات رایج در ظرفشویی هایسنس

همکاران ما در مرکز تعمیر ظرفشویی هایسنس در مشهد روزانه پاسخگوی تعداد زیادی از تماس های همشهریان در ارتباط با مشکلات دستگاهشان هستند. در میان مشکلاتی که برای ظرفشویی ها به وجود می آید موارد زیر رواج بیشتری دارند. همراه این مشکلات روش رفع آنها نیز ذکر شده است.

ظرفشویی هایسنس ظرف ها را نمی شوید

ممکن است ظرفشویی خود را روشن کنید و پس مدتی زمانی که کار دستگاه تمام می شود متوجه شوید که هیچ کدام از ظرف ها شسته نشده اند و درست مثل اول خشک و کثیف هستند. برای رفع این مشکل، در مرحله اول آب ظرفشویی و دریچه ورود آب را بررسی کنید و همچنین مطمئن شوید که دریچه تخلیه به درستی به محل تخلیه متصل شده است. در حالت عادی با چرخاندن دریچه آب در جهت عقربه های ساعت می توان راه آب را باز کرد. اگر قادر به رفع این مشکل نیستید بهتر است برای رفع این مشکل با نمایندگی تعمیرات ظرفشویی هایسنس در مشهد تماس بگیرید.

داخل ظرفشویی هایسنس بوی نامطبوعی دارد

گاهی اوقات ممکن است به خاطر بوی بدی که از دستگاه می آید بسیار اذیت شوید. دلیل بوی نامطبوع ظرفشویی می تواند رسوب ذرات باقیمانده غذا در فیلتر تخلیه یا قسمت های دیگر دستگاه باشد. این مشکل می تواند با تمیز کردن دستگاه و فیلتر تخلیه حل شود. در صورت حل نشدن مشکل با سرویسکار ظرفشویی هایسنس در مشهد تماس بگیرید.

پس از اتمام کار ظرفشویی هایسنس ظروف خشک نمی شوند

فرآیند خشک کردن ظروف در ظرفشویی یک مرحله بسیار مهم و کارآمد است به این دلیل است که شما پس از پایان کار به راحتی می توانید ظروف شسته و خشک شده را استفاده کنید و یا داخل کابینت ها قرار دهید. با استفاده از این قابلیت دیگر نیازی به خشک کردن با دستمال و مشکلات ناشی از آن نخواهید داشت.

ولی ممکن است بعد از این که کار ظرفشویی تمام شد متوجه شوید که تمامی ظروف داخل دستگاه به درستی خشک نشده اند و یا همچنان برخی از آنها کامل خیس هستند. بهترین راه برای رفع این مشکل این است که ترموستات ظرفشویی را به درستی کنترل کنید. این ترموستات می تواند باعث خاموش شدن عمل گرم کردن شود. با استفاده از یک مولتی متر می توانید این ترموستات را تنظیم کنید. در نهایت برنامه کمک شستشو را بررسی کنید تا در زمان خودش انجام گیرد.

اگر برای رفع این مشکل به کمک احتیاج دارید با سرویسکار مجاز ظرفشویی هایسنس در مشهد تماس بگیرید.

پنل کنترل ظرفشویی هایسنس خراب است

پنل کنترل ظرفشویی از مهمترین قسمت های این دستگاه است که به کمک آن می توان تنظیمات و برنامه دلخواه را به دستگاه داد و فرآیند شستشو را کنترل کرد. خرابی های این پنل به دو دسته زیر تقسیم می شوند:

دستگاه روشن است اما پنل خاموش است و کار نمی کند: در این شرایط احتمال دارد برد پنل معیوب شده باشد، اتصالات پنل دچار مشکل شده باشند و یا نمایشگر پنل خراب شده باشد.

پنل روشن است اما کار نمی کند: در شرایطی که پنل روشن است اما با فشار دادن دکمه ها یا درصورت لمسی بودن آن با لمس و دادن فرمان به آن عملی صورت نمی گیرد احتمال دارد دکمه ها یا تاچ آسیب دیده باشند یا برنامه دستگاه گیر کرده باشد (هنگ کرده باشد).

برای رفع این مشکل باید ابتدا ظرفشویی را خاموش کنید و کابل آنرا از برق بکشید و پس از چند ثانیه دستگاه را روشن کنید. اگر مشکل رفع نشد بهتر است با تعمیرکار مجاز ظرفشویی هایسنس در مشهد تماس بگیرید.

تایمر ظرفشویی هایسنس مشکل پیدا کرده

امکان تنظیم تایمر یکی از قابلیت های مهم و کاربردی ظرفشویی است که در صرفه جویی انرژی بسیار موثر می باشد. زمانی که شما تایمری را بر حسب ظرفی که داخل دستگاه قرار داده شده انتخاب می کنید، ظرفشویی بر اساس آن کار می کند و زمان آبکشی و همچنین خشک کن را نیز محاسبه می کند.

در صورتی که تایمر انتخابی شما اجرا نشود، باید سوئیچ درب ظرفشویی را کنترل کنید. برای رفع مشکلات ظرفشویی که مربوط به سوئیچ ظرفشویی است باید با کمک یک پیچ گوشتی داخل پانل درب را باز کنید. ممکن است اتصالاتی در این قسمت به هم خورده باشد. بهتر است برای تعمیر و رفع این مشکل با نمایندگی تعمیرات ظرفشویی هایسنس در مشهد تماس بگیرید.

تعمیرکار ظرفشویی هایسنس در مشهد

ما در سما سرویس تکنیسین های متخصص و کارآزموده در اختیار داریم. تکنیسین های ما بیشتر از 15 سال تجربه خدمت رسانی در این حوزه دارند و با استفاده از تجربه و مهارت خود می توانند بهترین خدمات را به مشتریان ارائه دهند و مرتکب اشتباهات ناشی از بی تجربگی نخواهند شد. زمانی که کار تعمیر دستگاه خود را به سما سرویس می سپارید دیگر نگران چالش ها و مشکلاتی از قبیل ناقص رها کردن کار و کیفیت پایین کار نخواهید بود.

ماه همواره برای تکنیسین های خود کارگاه های آموزشی برگزار می کنیم و اطلاعات و متد های بروز تعمیرات را در اختیار آنها می گذاریم. تعمیرکاران ما توانایی دارند انواع مدل های ظرفشویی هایسنس را تعمیر کنند و همچنین تفاوتی ندارد که ایراد دستگاه شما تا چه اندازه حاد است، شما می توانید در هر شرایطی روی کمک سما سرویس حساب کنید.

درصورت نیاز به تعمیرکار ظرفشویی هایسنس در مشهد با سما سرویس تماس بگیرید. تکنیسین های ما به صورت 24 ساعته در تمام روزهای هفته در ساختمان مرکز سما سرویس حضور دارند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز هستند.

سرویسکار ظرفشویی هایسنس در مشهد

هر وسیله ای به ویژه ظرفشویی، پس از مدتی کار کردن برای اینکه بازده و عملکرد آن در حد ایده آل و مطلوب باقی بماند و سلامت آن حفظ شود؛ به سرویس نیاز پیدا خواهد کرد. سرویس ظرفشویی هایسنس در مشهد یکی از خدماتی است که در مجموعه سما سرویس متقاضیان زیادی دارد. راز طول عمر بالای ظرفشویی در نحوه استفاده، نگهداری و سرویس کردن دوره ای دستگاه است. اگر این سه مورد رعایت نشود، حتی با کیفیت ترین و گران قیمت ترین ظرفشویی ها نیز به تعمیر احتیاج پیدا می کنند.

در این فرآیند سرویسکار ظرفشویی هایسنس در مشهد در محل شما ظرفشویی را بررسی می کند و اگر کوچکترین مشکلی پیدا کند آن را رفع می کند تا بعدها باعث به وجود آمدن مشکلات بزرگتر نشود. اقداماتی که صورت می گیرد موجب افزایش عمر ظرفشویی، بهبود کارکرد دستگاه و جلوگیری از به وجود آمدن مشکلات اساسی در دستگاه می شود.

زمانی که تصمیم به سرویس کردن دستگاه خود گرفتید تنها با یک تماس با سما سرویس، سرویسکار ظرفشویی هایسنس در مشهد به سرعت به محل شما اعزام می شود.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر ظرفشویی هایسنس در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات ظرفشویی هایسنس در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر ظرفشویی هایسنس در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر ظرفشویی هایسنس در مشهد شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار ظرفشویی هایسنس در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو هایسنس

نمایندگی تعمیر ظرفشویی هایسنس در مشهد

بسیاری از افراد زمانی که ظرفشویی آنها دچار مشکل می شود تمایل دارند برای تعمیر آن با نمایندگی اصلی برند دستگاه خود تماس بگیرند که بسیار کار درستی است. این موضوع برای ظرفشویی هایسنس شما هم صدق می کند و بهترین کاری که در زمان خرابی آن می توانید انجام دهید این است که با نمایندگی تعمیر ظرفشویی هایسنس در مشهد تماس بگیرید.

سما سرویس سالهاست که خدمات تعمیر ظرفشویی بگو در مشهد ارائه می دهد و همواره تلاش کرده تا خدماتی باکیفیت و کارآمد به مشتریان خود ارائه دهد تا بتواند آنها را در رفع مشکلات دستگاهشان یاری کند. این مجموعه با جلب اعتماد و رضایت هزاران مشتری توانسته عنوان نمایندگی تعمیر ظرفشویی هایسنس در مشهد را کسب کند و با این عنوان به همشهریان عزیز خدمت رسانی می کند.

این مجموعه برای خدمات تعمیر ظرفشویی هایسنس در مشهد، ضمانت 6 ماهه ارائه می کند. یعنی در صورت دچار شدن دوباره دستگاه به مشکل تعمیر شده تا 6 ماه بعد از تعمیر، شرکت بدون دریافت هزینه دستگاه را دوباره تعمیر می کند. شما عزیزان می توانید جهت دریافت خدمات نمایندگی تعمیر ظرفشویی هایسنس در مشهد، از طریق تماس تلفنی یا فرم درخواست آنلاین و یا از طریق واتساپ درخواست خود را در کمتر از دو دقیقه ثبت کنید و در همان روز خدمات را در محل خود دریافت کنید.

برای درخواست تعمیر ظرفشویی هایسنس در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر ظرفشویی هایسنس در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر ظرفشویی هایسنس در مشهد اینجا کلیک کنید.

سلام؛ خیلی وقت بود می خواستم برای تعمیر ظرفشوییم با تعمیرکار تماس بگیرم اما فرد مورد اعتمادی سراغ نداشتم تا از همسایمون اسم شما رو شنیدم. می خوام بگم خدماتتون واقعا عالی و کارساز بود و مشکل دستگاه کامل برطرف شد
سمانه زیارتی
مشتری خدمات تعمیر ظرفشویی هایسنس
در یک جمله خدمات باکیفیت، سریع و به صرفه. ممنون🙏
مهلقا منفرد
مشتری خدمات تعمیر برد ظرفشویی هایسنس
سلام؛ ازتون ممنونم که تعمیرات رو بسیار عالی و بدون ریختو پاش انجام دادید. قیمتی که برای خدمات در نظر گرفتید در مقایسه با جاهای دیگه بسیار به صرفه و مناسب هست. باتشکر
مهراد هاشمی
مشتری خدمات تعمیر ظرفشویی هایسنس

خدمات پس از فروش ظرفشویی هایسنس در مشهد

شرکت سما سرویس برای ظرفشویی هایسنس خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی ظرفشویی هایسنس در مشهد
  • انواع تعمیرات ظرفشویی هایسنس در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی ظرفشویی هایسنس در مشهد
  • تعمیر درب ظرفشویی هایسنس در مشهد
  • تامین قطعات یدکی ظرفشویی هایسنس در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات ظرفشویی هایسنس
  • سرویس ظرفشویی هایسنس در مشهد
  • تعمیر ظرفشویی های قدیمی هایسنس در مشهد

کلیه خدمات تعمیر ظرفشویی هایسنس در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

ظرفشویی های هایسنس

شرکت هایسنس یک  شرکت چند ملیتی است که در استان شاندونگ چین دفتر مرکز آن قرار گرفته است. این شرکت که در سال 1969 در چین تاسیس شد در ابتدای فعالیت خود تنها محصولی که تولید می کرد انواع رادیوها بود. اما بعدها و با توسعه ظرفیت های خود شروع به تولید لوازم الکترونیکی منزل نمود و توانست در مدت کوتاهی خود را به عنوان یکی از برندهای شاخص تولید لوازم منزل در آسیا و اروپا مطرح کند.

سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیرات ظرفشویی هایسنس در مشهد، وظیفه دارد هر زمان که همشهریان به خدمات پس از فروش ظرفشویی هایسنس در مشهد نیاز داشتند به آنها خدمات ارائه کند.

کلام پایانی

تعمیر ظرفشویی یک کار تخصصی است و باید توسط افراد حرفه ای صورت گیرد. در زمان خرابی ظرفشویی خود به هیچ وجه خودتان اقدام به تعمیر یا دستکاری دستگاه نکنید تا از شدیدتر شدن خرابی جلوگیری کنید.

اگر به دنبال خدمات تعمیر با کیفیت و تضمینی هستید با نمایندگی تعمیر ظرفشویی هایسنس در مشهد (سما سرویس) تماس بگیرید تا تکنیسین های ما به سرعت اقدام کنند و مشکل ظرفشویی شما را رفع کنند. سما سرویس تنها مرکز تعمیر ظرفشویی هایسنس در مشهد است که خدمات خود را به صورت تضمینی و با گارانتی 6 ماهه ارائه می کند.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟