تعمیر ساید بای ساید هایسنس در مشهد - ضمانت 6ماهه کیفیت خدمات
لوگو هایسنس

تعمیر ساید بای ساید هایسنس در مشهد

زمانی که ساید بای ساید شما خراب شده و نیاز دارید تا آنرا فورا تعمیر کنید سما سرویس در خدمت شماست. این مجموعه با داشتن بیشتر از 15 سال تجربه فعالیت در زمینه تعمیر لوازم منزل در مشهد، توانایی دارد بهترین خدمات تعمیر ساید بای ساید هایسنس در مشهد را به شما عزیزان ارائه دهد.

تکنیسین های سما سرویس همگی افراد متخصص و باتجربه هستند و می توانند به راحتی انواع مدل های ساید بای ساید هایسنس را تعمیر کنند. تمام مشتریانی که از خدمات این مجموعه استفاده کرده اند رضایت کامل داشته اند و اکثر آنها اکنون مشتریان ثابت این مجموعه را تشکیل می دهند.

تعمیر ساید بای ساید هایسنس در مشهد

جهت دریافت خدمات تعمیر ساید بای ساید هایسنس در مشهد می توانید در هر ساعت از شبانه روز تماس بگیرید و در مدت کوتاهی پس از ثبت درخواست، تعمیرکار ساید بای ساید هایسنس در مشهد به محل شما اعزام خواهد شد و خدمات را در محل به شما ارائه خواهد داد.

برخی ایرادات رایج در ساید بای ساید هایسنس 

موارد زیر در تماس با مرکز تعمیر ساید بای ساید هایسنس در مشهد بیشتر مطرح شده اند. در این بخش علاوه بر بیان ایرادات رایج، روش برطرف کردن آن به­صورت اصولی نیز بیان شده است.

خرابی یخساز ساید بای ساید هایسنس

اگر یخساز شما فرآیند یخسازی را به درستی انجام نمی دهد یا از کار افتاده ابتدا باید بررسی کنید که کلید یخساز در حالت فعال قرار دارد یا خیر!

از دلایلی که موجب می شوند یخساز به درستی یخ تولید نکند و یا کلا از کار افتاده باشد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • انسداد لوله های انتقال آب
  • گیر کردن یخ در خروجی یخساز
  • گرفتگی فیلتر آب دستگاه
  • خرابی شیر برقی دستگاه

برای رفع این مشکل باید پس از بررسی موارد بالا و پیدا کردن علت رخ دادن این اتفاق، اقدامات لازم را جهت رفع این مشکل انجام دهید. اگر قادر به عیب یابی و تعمیر دستگاه نیستید با تعمیرکار مجاز ساید بای ساید هایسنس در مشهد تماس بگیرید.

روشن بودن دائمی لامپ ساید بای ساید هایسنس

درصورت روشن بودن دائمی لامپ ساید بای ساید باید سریعا نسبت برای رفع این مشکل اقدام کنید. در ظاهر شاید این مورد یک مشکل بزرگ و مهم محسوب نشود اما ادامه دار بودن این وضعیت موجب افزایش مصرف انرژی دستگاه و همچنین آسیب رسیدن به کمپرسور شود.

از دلایل رایج رخ دادن این مشکل خرابی سوئیچ دستگاه و مشکل در اتصالات لامپ می باشد. بهتر است تعمیر این مورد را به تعمیرکار ساید بای ساید هایسنس در مشهد بسپارید.

بالا بودن دمای فریزر ساید بای ساید هایسنس

زمانی که دمای فریزر بالا باشد عمل منجمد سازی با اختلال مواجه می شود و مواد غذایی فاسد می شوند. این مشکل ممکن است به دلیل نشت گاز خنک کننده دستگاه، خرابی ترموستات، عملکرد نادرست دیفراست یا خراب شدن نوار دور درب به وجود بیاید.

ابتدا سلامت نوار دور درب دستگاه را بررسی کنید و در صورت خراب بودن، آن را تعویض کنید. در صورت حل نشدن مشکل باید با نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید هایسنس در مشهد تماس بگیرید.

کار نکردن فن کندانسور ساید بای ساید هایسنس

در صورتی که فن کندانسور کار نکند می تواند موجب آسیب دیدن موتور ساید بای ساید شما شود و باید سریعا برای تعمیر آن اقدام کنید. از نشانه های خرابی فن کندانسور صدای غیرطبیعی از پشت دستگاه و داغ شدن بیش از حد کنار درب دستگاه می باشد.

جهت دریافت راهنمایی برای رفع این مشکل با نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید هایسنس در مشهد (سما سرویس) تماس بگیرید.

درست باز نشدن درب ساید بای ساید هایسنس

به سختی باز شدن درب ساید بای ساید می تواند به دلیل وجود جرم در سطح نوار دور درب دستگاه باشد و باید آنرا به خوبی تمیز کرد. گاهی اوقات پس از بستن درب ساید بای ساید شاید بلافاصله دوباره درب دستگاه را باز کنید و طبیعی است که درب به سختی باز شود و این مورد تقریبا در تمام دستگاه ها مشاهده می شود. همچنین مشکل می تواند از لولای درب باشد و باید آنرا نیز بررسی کرد.

اگر مشکل رفع نشد باید با تعمیرکار مجاز ساید بای ساید هایسنس در مشهد تماس بگیرید.

تعمیرکار ساید بای ساید هایسنس در مشهد

تعمیرکارانی که در سما سرویس مشغول به کار هستند و خدمات ارائه می کنند، جزو بهترین تعمیرکاران در مشهد هستند و به­صورت تخصصی آموزش دیده اند و می توانند به راحتی تمام مشکلات دستگاه ها را برطرف کنند. خدماتی که توسط تعمیرکاران ما ارائه شده اند همواره رضایتمندی مشتریان را به همراه داشته اند.

از ویژگی های مهم یک تکنیسین که در کیفیت کار تاثیر مستقیم دارد، متعهد بودن تکنیسین می باشد. اگر تکنیسین به کار خود تعهد داشته باشد، در هر شرایطی سعی می کند کار را در موعد مقرر و کیفیت بالا به اتمام برساند.

درصورت نیاز به تعمیرکار ساید بای ساید هایسنس در مشهد با سما سرویس تماس بگیرید تا در مدت زمان کوتاهی تعمیرکار ما در محل شما جهت ارائه خدمات حاضر شود.

سرویسکار ساید بای ساید هایسنس در مشهد

برای اینکه بتوانید ساید بای ساید سالمی داشته باشید و سالها در آشپزخانه شما به درستی کار کند باید اصول استفاده درست از دستگاه و مراقبت از آنرا جدی بگیرید و رعایت کنید.

سرویس کردن ساید بای ساید از اصول مراقبت از دستگاه می باشد. این عمل کمک بزرگی به افزایش عمر دستگاه، حفظ سلامت دستگاه و جلوگیری از ایجاد مشکلات بزرگ در دستگاه می کند و این امکان را فراهم می کند که بتوانید سال ها بدون هیچ مشکلی از دستگاه خود بهترین بهره را ببرید.

خدمات سرویس ساید بای ساید هایسنس در مشهد توسط سما سرویس نیز ارائه می شود. در این فرآیند سرویسکار ساید بای ساید هایسنس در مشهد در محل شما و با رعایت پروتکل های بهداشتی، عملکرد دستگاه را بررسی و ارزیابی می کند و دستگاه را غبار روبی می کند، عیوب آنرا برطرف می کند و دستگاه را تنظیم می کند تا بهترین بازده را داشته باشد.

برای دریافت خدمات سرویس ساید بای ساید هایسنس در مشهد، درخواست خود را در سما سرویس ثبت کنید تا در سریعترین زمان سرویسکار مجاز ساید بای ساید هایسنس در مشهد به محل شما اعزام شود.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر ساید بای ساید هایسنس در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات ساید بای ساید هایسنس در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر ساید بای ساید هایسنس در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر ساید بای ساید هایسنس شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار ساید بای ساید هایسنس در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو هایسنس

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید هایسنس در مشهد

زمانی که ساید بای ساید هایسنس شما خراب می شود بهترین گزینه برای تعمیر کردن آن تماس با نمایندگی تعمیر ساید بای ساید هایسنس در مشهد است. نمایندگی ها تکنیسین های متخصص، تجهیزات کامل و قطعات یدکی اصلی در اختیار دارند و می توانند خدمات خوبی به شما ارائه دهند.

سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیر ساید بای ساید هایسنس در مشهد نیز فعالیت می کند و خدمات ارائه می دهد. سما سرویس با تکیه بر توان تکنیسین های متخصص خود توانسته خدمات ارزشمندی به مشتریان ارائه کند و با اعتماد کامل به توانایی های آنها برای خدمات خود 6 ماه گارانتی ارائه می کند. گارانتی 6 ماهه خدمات سما سرویس، به مشتریان این امکان را می دهد، که در صورت دچار شدن دستگاهشان به ایراد رفع شده توسط تعمیرکار سما سرویس، بدون پرداخت هیچگونه هزینه ای از این مجموعه درخواست تعمیر مجدد کنند.

سما سرویس به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته به همشهریان عزیز خدمت رسانی می کند. شما عزیزان می توانید هر زمان (حتی روزهای تعطیل) که به خدمات تعمیر ساید بای ساید هایسنس در مشهد نیاز پیدا کردید، با سما سرویس تماس بگیرید و خدمات را در کوتاه ترین زمان در محل خود دریافت کنید.

برای درخواست تعمیر ساید بای ساید هایسنس در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر ساید بای ساید هایسنس در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر ساید بای ساید هایسنس در مشهد اینجا کلیک کنید.

یخچال ما مدت زیادی بود که خراب بود و هر تعمیرکاری که میومد نمیتونست مشکل رو درست تشخیص بده. اما تعمیرکار شما خیلی سریع ایراد رو تشخیص داد و کمتر از 1 ساعت یخچال رو تعمیر کرد خیلی کارتون خوبه و ممنون از شما!
محمد مسعود اولایی
مشتری خدمات تعمیر ساید بای ساید هایسنس
ممنون از سما سرویس که بجای تعویض برد یخچال ما اونو خیلی عالی تعمیر کردن. پیش هر تعمیر کاری که می رفتیم ، میگفت برد یخچال باید عوض بشه و هزینه خرید برد جدید هم خیلی زیاد بود. اما تعمیرکار شما برد یخچال مارو با هزینه خیلی منطقی تعمیر کرد.
شیما پولادی
مشتری خدمات تعمیر برد ساید بای ساید هایسنس
من میخواستم بابت دو موضوع از مجموعه سما سرویس تشکر کنم. اول اینکه اخلاق و برخورد تعمیرکارتون خیلی خوب بود و پروتکل های بهداشتی رو کامل رعایت کرده بودن. دوم هم بابت سرعت بالا تو اعزام تعمیرکار.

تشکر

اسماعیل مرادپور
مشتری خدمات تعمیر ساید بای ساید هایسنس

خدمات پس از فروش ساید بای ساید هایسنس در مشهد

شرکت سما سرویس برای ساید بای ساید هایسنس خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی ساید بای ساید هایسنس در مشهد
  • انواع تعمیرات ساید بای ساید هایسنس در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی ساید بای ساید هایسنس در مشهد
  • شارژ گاز خنک کننده ساید بای ساید هایسنس در مشهد
  • تامین قطعات یدکی ساید بای ساید هایسنس در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات ساید بای ساید هایسنس
  • سرویس ساید بای ساید هایسنس در مشهد
  • تعمیر کمپرسور ساید بای ساید هایسنس در مشهد

کلیه خدمات تعمیر ساید بای ساید هایسنس در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

ساید بای سایدهای هایسنس 

شرکت هایسنس یک شرکت دولتی در زمینه تولید لوازم منزل در چین می باشد. این شرکت در سال 1969 راه اندازی شد و اکنون دارای 13 کارخانه در چین و بیش از 40 کارخانه تابعه در کشورهای دیگر جهان می باشد.

این شرکت محصولات متنوعی تولید و عرضه می کند که در این بین ساید بای ساید های این برند مورد توجه عده زیادی از مشتریان در ایران و سایر کشورهای خاورمیانه قرار گرفته است. کیفیت این محصولات با توجه به قیمت آن ها مناسب و قابل قبول است و ارزش خرید خوبی دارد.

سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید هایسنس در مشهد، وظیفه ارائه خدمات پس از فروش ساید بای ساید هایسنس در مشهد را عهده دار می باشد و به­صورت 24 ساعته در تمام طول هفته خدمات ارائه می کند.

کلام پایانی

زمانی که ساید بای ساید شما دچار خرابی می شود، درصورتی که مهارت و دانش لازم را برای تعمیر دستگاه ندارید به هیچ وجه اقدام به دستکاری دستگاه خود نکنید. همچنین در انتخاب تعمیرکار برای محول کردن تعمیرات ساید بای ساید خود به آن، بسیار دقت کنید و با پرس و جو کردن از اطرافیان و … بهترین گزینه را انتخاب کنید.

شما همشهریان گرامی در سرتاسر مشهد ، تنها به یک دقیقه برای ثبت درخواست خود جهت تعمیر ساید بای ساید هایسنس در مشهد نیاز دارید. شرکت سما سرویس به­صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی در سرتاسر شهر مشهد سرویس دهی می کند.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟