تعمیر لباسشویی مرسی در مشهد- با گارانتی 6 ماهه خدمات
لوگو مرسی

تعمیر لباسشویی مرسی در مشهد

ماشین لباسشویی شاید یکی از اساسی ترین و مهمترین لوازم در هر منزلی است. به لطف این دستگاه دیگر ما مجبور به شستم لباس هایمان با دست نمی شویم. استفاده از ماشین لباسشویی علاوه بر اینکه در زمان صرفه جویی می شود ، از مضرات تماس پوست با آب داغ و مواد شوینده صنعتی نیز جلوگیری می کند. همین مزایا باعث شده است که ماشین لباسشویی یک از عوامل آسایش ما در منزل باشد.

تعمیر لباسشویی مرسی در مشهد

اما از طرفی خراب شدن ماشین لباسشویی ، می تواند مشکلات زیادی را برای ما ایجاد کند و آسایش ما را مختل کند. به همین خاطر اکثر افراد در مواجهه با این مشکل می خواهند که هرچه سریعتر این ایراد را برطرف کنند و اولین تعمیرکاری که پیدا می کنند را استخدام کرده و وظیفه تعمیر دستگاه را به او می سپارند و توجهی به سابقه یا میزان مهارت شخص نمی کنند.

اما شرکت سماسرویس یکی از بهترین مراکز تعمیر لوازم منزل در مشهد ، این مشکل را برطرف کرده است. این مجوعه به عنوان مرکز تعمیر لباسشویی مرسی در مشهد ، علاوه بر اینکه سرعت بسیار بالایی در ارائه خدمات دارد ، بهترین و مجرب ترین تکنیسین ها را نیز در اختیار داشته و می تواند به بهترین نحو ممکن ایرادات دستگاه شما را شناسایی کرده و خدمات تعمیر لباسشویی مرسی در مشهد را با بالاترین کیفیت و همراه با گارانتی 6 ماهه ارائه کند.

برخی ایرادات رایج در لباسشویی مرسی

در ادامه قصد داریم تا تعدادی از رایجترین مشکلاتی که در تماس با مرکز تعمیرات لباسشویی مرسی در مشهد ، گزارش شده اند را برای شما بیان کنیم.

مشکل لرزش شدید ماشین لباسشویی مرسی

اگر هنگام انجام فرایند شستشو و آب کشی ، ماشین لباسشویی شما به شدت تکان خورده و می لرزد ، مشکل می تواند جدی باشد و باید هرچه سریعتر برطرف شود. پیش از هر اقدامی شما باید مطمئن شوید که پایه های دستگاه کاملا تراز باشند. اگر ایراد از پایه ها نباش پس احتمالا تسمه موتور ایراد دارد و یا اینکه کمک فنرها یا اتصال آن ها به شاسی دستگاه مشکلی دارد.

در اینصورت شما باید هرچه سریعتر با مرکز تعمیر لباسشویی مرسی در مشهد تماس بگیرید تا از بروز ایرادات شدیدتر جلوگیری شود.

نشت و ریزش آب از بدنه یا اطراف لباسشویی مرسی

نشت آب از ماشین لباسشویی یکی از رایجترین ایرادات این دستگاه است اما این ایراد می تواند دلایل متعددی داشته باشد. مهمترین دلایل ریزش یا نشت آب از ماشین لباسشویی مرسی موارد زیر می باشند:

  • پارگی شلنگ ورودی یا خروجی آب
  • مشکل در جاپودری
  • درست بسته نشدن درب لباسشویی
  • خرابی لاستیک دور درب لباسشویی
  • مشکل در پمپ آب

رفع این مشکل نیازمند مهارت فنی و شناخت قسمت های مختلف لباسشویی است و توصیه می شود با تعمیرکار مجاز لباسشویی مرسی در مشهد تماس بگیرید.

آب در ماشین لباسشویی مرسی گرم نمی شود

گرم نشدن آب در ماشین لباسشویی مرسی می تواند نشان از یک ایراد جدی در یکی از قطعات زیر باشد:

  • خراب بودن المنت
  • تنظیم نبودن ترموستات
  • خراب شدن ترموستات
  • مشکل در اتصال سیم های مربوطه

اگر ایراد از تنظیمات ترموستات دستگاه نباشد پس باید از نزدیک و توسط تعمیرکار لباسشویی مرسی در مشهد بررسی و برطرف شود.

مشکل عدم تخلیه آب در لباسشویی مرسی

این مشکل معمولا به دلیل خراب بودن پمپ تخلیه آب یا مسدود شدن فیلتر و لوله خروجی آب اتفاق می افتد. فیلتر پمپ در کف دستگاه  قرار دارد، درب آن را خلاف جهت عقربه های ساعت بچرخانید تا باز شود و سپس فیلتر را بشویید. همچنین قسمت انتهایی فیلتر را از داخل برای رفع گرفتگی چک کنید.

در صورت حل نشدن مشکل با نمایندگی تعمیرات لباسشویی مرسی در مشهد تماس بگیرید.

مشکل عدم چرخیدن دیگ لباسشویی مرسی

زمانیکه این ایراد برای ماشین لباسشویی رخ می دهد ، دستگاه عملا کارایی خود را از دست می دهد و باید سریعا تعمیر شود. عواملی که می توانند باعث بروز چنین مشکلی در لباسشویی مرسی شوند شامل موارد زیر است:

  • پاره شدن تسمه موتور
  • خرابی موتور
  • پرشدن بیش از ظرفیت دستگاه
  • خرابی برد اصلی

برای رفع این مشکل مطمئن شوید که دیگ لباسشویی را بیش از ظرفیت آن پر نکرده باشید. اگر زمانی که لباسشویی خاموش است دیگ آنرا با دست بچرخانید و بدون مشکل بچرخد، ایراد از تسمه نیست. برای رفع این مشکل بهتر است با نمایندگی تعمیرات لباسشویی مرسی در مشهد تماس بگیرید.

تعمیرکار لباسشویی مرسی در مشهد

مهارتی مانند تعمیر ماشین لباسشویی ، مهارتی است که باید علاوه بر دانش و تخصص همراه با تجربه نیز باشد. کسی که به عنوان تعمیرکار لباسشویی مرسی در مشهد فعالیت می کند ، باید با کسب تجربه در کنار دانش و تخصص ، مهارت خود را افزایش بدهد تا بتواند با هرگونه ایرادی که روبرو می شود مقابله کرده و آن را برطرف کند. زمانی که فرد تعمیرکار با مشکلی برخورد می کند که قبلا تجربه رویارویی با آن را نداشته ، تنها چیزی که به کمک او خواهد آمد تجربه اوست. پس شاید بتوان گفت که مهمترین ویژگی که یک شخص به عنوان تعمیرکار لباسشویی مرسی در مشهد باید داشته باشد ، تجربه است.

شرکت سماسرویس ، بهترین مرکز تعمیر لباسشویی مرسی در مشهد است. این مجموعه با بیش از 15 سال سابقه در این زمینه ، موفق یه کسب رضایت و اعتماد تعداد زیادی از همشهریان عزیز در سرتاسر شهر مشهد شده است. این مجموعه با گردهم آوری بهترین و با تجربه ترین تکنیسین ها و تعمیرکاران در حوزه تعمیر لوازم منزل ، تیم فنی ای بسیار مجرب و متعهد را در اختیار دارد که شامل تعمیرکار لباسشویی مرسی در مشهد نیز می شود. تلاش ما در شرکت سماسرویس این است که بتوانیم خدماتی ارزنده و درخور اعتماد شما را به همشهریان عزیزمان در سرتاسر شهر مشهد ارائه کنیم و بتوانیم در حد توانمان دغدغه های شما برطرف کنیم.

سرویسکار لباسشویی مرسی در مشهد

شرکت سماسرویس در راستای ارائه خدمات بهتر و جامع تر به مشتریان خود ، خدمت جدیدی را عرضه می کند که تاثیر زیادی در کاهش احتمال خرابی وسایلی مانند ماشین لباسشویی مرسی داشته و در کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری آن نیز اثر بسزایی دارد. سرویس لباسشویی مرسی در مشهد ، که در سالهای اخیر متقضایان زیادی را در بین مشتریان سماسرویس داشته است یک خدمت جدید در راستای حفظ سلامت و کارایی این دستگاه می باشد.

در طول این فرایند که توسط سرویسکار لباسشویی مرسی در مشهد انجام می شود ، سرویسکار مجاز ، پس از غبارروبی تمامی قطعات و نظافت آن ها ، سلامت تک تک قطعات را بررسی می کند. در طول این فرایند اگر چنانچه کوچکترین ایرادی در هر کدام از این قطعات مشاهده شود ، سرویسکار لباسشویی مرسی ، آن را با دقت و بصورت کامل برطرف می کند. این کار از دو لحاظ به سود مشتری است:

اول: انجام سرویس لباسشویی مرسی در مشهد بصورت دوره ای ، باعث می شود که ایرادات پنهان و بسیار جزئی دستگاه پیش از اینکه باعث بروز خرابی در قطعات اصلی و حیاتی آن شوند ، شناسایی شده و برطرف شوند. در نتیجه سلامت دستگاه همیشه در بهترین شرایط خواهد بود.

دوم: این کار باعث می شود که احتمال خرابی ماشین لباسشویی شما بسیار کم شده و حتی به صفر برسد. در نتیجه شما دیگر نیازی به صرف هزینه برای تعمیر آن نخواهید بود و از شر هزینه های سنگین رفع مشکلاتی مانند تعمیر موتور یا تعویض برد اصلی دستگاه ، در امان بمانید.

ضمن اینکه هزینه سرویس لباسشویی مرسی در مشهد ، به مراتب کمتر از میانگین هزینه های تعمیر آن است.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر لباسشویی مرسی در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات لباسشویی مرسی در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر لباسشویی مرسی در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر لباسشویی مرسی در مشهد شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار لباسشویی مرسی در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو مرسی

نمایندگی تعمیر لباسشویی مرسی در مشهد

همه ما زمانی که وسیله های الکترونیکی منزل مان خراب می شوند ، اولین کاری که می کنیم این است که با نمایندگی آن محصول تماس می گیریم. اگر دستگاه ما گارانتی معتبر داشته باشد ، احتمالا و تحت شرایطی بدون هزینه ایراد دستگاه توسط نمایندگی برطرف خواهد شد. اما زمانی که گارانتی دستگاه منقضی شده باشد دیگر برایمان مهم نیست که با نمایندگی تماس بگیریم یا یک تعمیرکار متفرقه.

اما باید خدمت شما عرض کنیم این کار اشتباه است! برای تعمیر لوازم منزل بخصوص لوازم ضروری و حیاتی مانند ماشین لباسشویی ، بهتر است همیشه با نمایندگی تعمیر آن تماس بگیریم. دلیل این موضوع این است که نمایندگی تعمیر یک دستگاه مانند ماشین لباسشویی مرسی ، نه تنها بهترین و مجرب ترین تعمیرکاران آن را در اختیار دارد بلکه ، اگر نیاز به تعویض قطعه ای در دستگاه شما باشد؛ نمایندگی تعمیر لباسشویی مرسی در مشهد ، بهترین و با کیفیت ترین قطعات یدکی را نیز در اختیار دارد.

شرکت سماسرویس ، اکنون خدمات خود را در قالب نمایندگی تعمیر لباسشویی مرسی در مشهد ارائه می کند. این مرکز با در اختیار داشتن تیمی مجرب و مجهز از بهترین تعمیرکاران و سرویسکاران لباسشویی مرسی در مشهد، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در سرتاسر شهر مشهد می باشد. این مجموعه علاوه بر تمام این موارد ، خدمات خود نظیر تعمیرات لباسشویی مرسی در مشهد را تا 6 ماه گارانتی و ضمانت می کند.

برای درخواست تعمیر لباسشویی مرسی در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر لباسشویی مرسی در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر لباسشویی مرسی در مشهد اینجا کلیک کنید.

خیلی وقت بود عملکرد لباسشوییمون دچار مشکل شده بود و لباسهارو درست و حسابی نمی شست اما با سما سرویس که تماس گرفتم سریع اومدن تعمیرش کردن و الان مثل روز اولش داره کار می کنه ممنونم واقعا
شیما اصغری
مشتری خدمات تعمیر لباسشویی مرسی
سلام

یه مدتی بود لباسشویی ما برنامه هاش قاطی می شد و شستشو رو ناقص انجام میداد که خداروشکر تعمیرکار محترم شما اومدن و مشکلو سریع برطرف کردن. متشکرم🙏

لادن مصطفی زاده
مشتری خدمات تعمیر برد لباسشویی مرسی
میخواستم تشکر کنم از سما سرویس به خاطر خدمات عالیشون. من چند ساله که هر وسیله ای توی خونمون خراب میشه با این شرکت تماس میگیرم و همیشه خیلی باحوصله پاسخ میدن. به تمام کسایی که این متنو میخونن پیشنهاد میدم حتما از خدمات سما سرویس استفاده کنن پشیمون نمیشن. با تشکر
حامد مروانی
مشتری خدمات تعمیر لباسشویی مرسی

خدمات پس از فروش لباسشویی مرسی در مشهد

شرکت سما سرویس برای لباسشویی های مرسی خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی لباسشویی مرسی در مشهد
  • انواع تعمیرات لباسشویی مرسی در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی لباسشویی مرسی در مشهد
  • تعمیر درب لباسشویی مرسی در مشهد
  • تامین قطعات یدکی لباسشویی مرسی در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات لباسشویی مرسی
  • سرویس لباسشویی مرسی در مشهد
  • تعمیر لباسشویی های قدیمی مرسی در مشهد

کلیه خدمات تعمیر لباسشویی مرسی در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

لباسشویی های مرسی

شرکت مرسی یک شرکت ایتالیایی تولید لوازم خانگی است. این شرکت در سال 1978 از یک کارگاه کوچک شروع کرد و رفته رفته توسعه پیدا کرد و در حال حاضر یکی از شرکت های مشهور در حوزه خود است که محصولات خود را به چندین کشور آسیایی و اروپای شرقی صادر می کند.

ماشین های لباسشویی این برند به دلیل کیفیت بالا در ساخت و ارزش خرید بالا، توجه خریداران را به سمت خود جلب کرده است. در سالهای اخیر این موضوع سبب شده است که عده زیادی در ایران نیز به خرید این محصولات از جمله ماشین لباسشویی مرسی روی بیاورند.

شرکت سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیرات لباسشویی مرسی در مشهد، در تمام روزهای هفته به صورت شبانه روزی خدمات پس از فروش لباسشویی مرسی در مشهد ارائه می کند. شما عزیزان می توانید جهت دریافت خدماتی مانند تعمیر لباسشویی مرسی در مشهد ، از طریق تماس تلفنی ، وب سایت سماسرویس و پیامرسان واتساپ اقدام نمایید.

کلام پایانی

زمانی که لوازم ساده و غیر پیچیده خراب می شوند امکان دارد فردی با مهارت فنی اندک نیز بتواند آنرا تعمیر کند؛ اما زمانی که وسایلی با ساختار پیچیده مانند لباسشویی خراب می شوند، تعمیر آنها باید توسط یک متخصص با مهارت و تجربه بالا صورت بگیرد در غیر اینصورت احتمال شدیدتر شدن خرابی دستگاه بالا می رود و ممکن است مجبور شوید دستگاه را تعویض کنید.

سما سرویس تکنیسین ها و متخصصین با تجربه ای در اختیار دارد و با گارانتی 6 ماهه ای که این مجموعه ارائه می دهد دیگر نگرانی بابت کیفیت کار باقی نمی ماند. شما همشهریان عزیز می توانید هر زمان که نیاز به خدمات تعمیر لباسشویی مرسی در مشهد دارید با سما سرویس تماس بگیرید تا در سریعترین زمان تکنیسین ما جهت ارائه خدمات در محل شما حاضر شود.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟