مرکز تعمیر ظرفشویی مرسی در مشهد - 6 ماه گارانتی خدمات
لوگو مرسی

تعمیر ظرفشویی مرسی در مشهد

شستن ظرف ها با دست برای خیلی از افراد دشوار و ناخوشایند است و همچنین وقت زیادی می گیرد مخصوصا زمانی که تعداد زیادی ظرف کثیف روی هم انبار شده باشند. با وجود ظرفشویی دیگر کسی ظرف ها را با دست نمی شوید زیرا می توانید تمام ظروف کثیف را در ظرفشویی قرار دهید و آنرا روشن کنید و خودتان استراحت کنید یا به کارهای دیگرتان رسیدگی کنید و در آخر ظرف ها را تمیز و خشک تحویل بگیرید.

زمانی که ظرفشویی خراب می شود، شستن همه ظروف با دست شاید برایتان سخت باشد؛ اگر می خواهید ظرفشویی خود را در کمترین زمان، با کیفیت بالا و به صورت اصولی تعمیر کنید، می توانید با سما سرویس تماس بگیرید و از خدمات تعمیر ظرفشویی مرسی در مشهد استفاده کنید.

تعمیر ظرفشویی مرسی در مشهد

سما سرویس ارائه کننده خدمات تعمیر ظرفشویی مرسی در مشهد می باشد. این مجموعه سالهاست که در زمینه تعمیر لوازم منزل در مشهد فعالیت می کند و خدمات ارائه می کند. تا به امروز سما سرویس توانسته رضایت تعداد زیادی از مشتریان خود را جلب کند و آنها را به مشتریان دائمی خود تبدیل کند. سما سرویس به عنوان یکی از بهترین مراکز تعمیر ظرفشویی مرسی در مشهد همواره از روش های جدید و کارآمد در زمینه ارائه خدمات خود استقبال کرده و به همین منظور اقدام به طراحی و راه اندازی سایت نموده ایم. تا بدین وسیله بتوانیم بیشتر و مؤثرتر از گذشته در دسترس شما باشیم و به شما و خانواده تان خدمت رسانی نماییم.

برخی ایرادات رایج در ظرفشویی مرسی

در ادامه تعدادی از ایرادات رایجی که در تماس با مرکز تعمیر ظرفشویی مرسی در مشهد، مطرح شده را همراه با روش رفع آن ها ذکر کرده ایم.

بوی بد داخل ظرفشویی مرسی

منتشر شدن بوی نامطبوع و ناخوشایند از داخل ظرفشویی یک مشکل بسیار رایج است و می تواند بسیار آزار دهنده باشد. دلیل بوی نامطبوع ظرفشویی می تواند رسوب ذرات باقیمانده غذا در فیلتر تخلیه یا قسمت های دیگر دستگاه باشد. این مشکل می تواند با تمیز کردن دستگاه و فیلتر تخلیه حل شود. برای تمیز کردن دستگاه، آنرا به صورت خالی و بدون گذاشتن ظرف درون آن روشن کنید تا خود را بشوید. در صورت حل نشدن مشکل با سرویسکار ظرفشویی مرسی در مشهد تماس بگیرید.

تخلیه نشدن آب ظرفشویی مرسی

این مشکل همواره از مشکلات رایج در میان کاربران بوده و هست. معمولا انسداد یا پیچ خوردگی شلنگ تخلیه یا گرفتگی فیلتر تخلیه دلیل به وجود آمدن این مشکل هستند. می توانید با بررسی موارد گفته شده و اقدام برای رفع انسداد آنها، خودتان مشکل را برطرف کنید ولی در مواردی که ممکن است پمپ تخلیه آسیب دیده باشد، باید با نمایندگی تعمیرات ظرفشویی مرسی در مشهد تماس بگیرید.

خشک نشدن ظروف پس از اتمام کار ظرفشویی مرسی

فرآیند خشک کردن در ظرفشویی یک مرحله بسیار مهم و کارآمد است به این دلیل که شما پس از پایان کار به راحتی می توانید ظروف شسته و خشک شده را استفاده کنید و یا داخل کابینت ها قرار دهید. در این شرایط دیگر نیازی به خشک کردن با دستمال و مشکلات ناشی از آن نخواهید داشت.

ولی ممکن است بعد از این که کار ظرفشویی تمام شد متوجه شوید که تمامی ظروف داخل دستگاه به درستی خشک نشده اند و یا همچنان برخی از آنها کامل خیس هستند. بهترین راه برای رفع این مشکل این است که ترموستات ظرفشویی را به درستی کنترل کنید. این ترموستات می تواند باعث خاموش شدن فرآیند گرم کردن شود. همچنین باید المنت گرمایی دستگاه را بررسی کنید و مطمئن شوید که سالم است و به درستی کار می کند.

اگر برای رفع این مشکل به کمک احتیاج دارید با سرویسکار مجاز ظرفشویی مرسی در مشهد تماس بگیرید.

انجام نشدن عملیات آب گیری در ظرفشویی مرسی

گاهی اوقات ممکن است ظرفشویی خود را روشن کنید و پس از مدتی کار کردن و تمام شدن کار مشاهده کنید که هیچ کدام از ظروف شسته نشده اند و همچنان کثیف و خشک هستند. دلیل آن آب گیری نکردن دستگاه است. این مشکل می تواند به دلیل درست بسته نبودن درب دستگاه باشد. زمانی که درب دستگاه به درستی بسته نشود دستگاه اجازه ندارد عملیات آب گیری را شروع کند.

از دلایل دیگر این مشکل می توان به خرابی شیر برقی ورودی آب اشاره کرد. برای رفع این مشکل موارد ذکر شده را بررسی کنید و درصورت پیدا کردن دلیل مشکل، اقدامات لازم را جهت رفع آن انجام دهید. اگر نمی توانید مشکل را برطرف کنید با نمایندگی تعمیر ظرفشویی مرسی در مشهد تماس بگیرید.

نشت کردن آب از درب ظرفشویی مرسی

گاهی اوقات ممکن است هنگام کار کردن ظرفشویی متوجه می شوید که از درب آن مقداری آب نشت کرده. برای رفع این مشکل به بررسی درب دستگاه بپردازید. ممکن است که درب دستگاه ترک هایی پیدا کرده باشد که مانع از بسته شدن کامل آن شود. گاهی نیز علت آن می تواند واشر درب باشد. برای رفع مشکل واشر نیز کافی است یک واشر جدید جایگزین کنید. اگر دستگاه  خود را مملو از ظروف کرده اید و آنها را درست سر جایشان نچیده باشید آب و کف داخل ظرفشویی به دیواره داخلی درب برخورد می کند و از درزها بیرون می ریزد. شاید هم ظروف بر روی سوئیچ شناور گیر کرده اند و مانع عملکرد صحیح آن می شوند.

اگر برای رفع این مشکل به کمک احتیاج دارید با تعمیرکار مجاز ظرفشویی مرسی در مشهد تماس بگیرید.

تعمیرکار ظرفشویی مرسی در مشهد

تعمیرکاری که مسئولیت تعمیر دستگاه شما را می پذیرد باید دانش و مهارت لازم را برای تعمیر کردن دستگاه شما داشته باشد، در غیر اینصورت ممکن است با مشکلاتی از قبیل تشدید خرابی های دستگاه، خراب شدن قطعات سالم دستگاه و افزایش هزینه تعمیرات روبرو شوید. در هنگام انتخاب تعمیرکار باید به سابقه تعمیرکار و مدارک آن توجه کنید.

تعمیرکارانی که در سما سرویس به عنوان تعمیرکار ظرفشویی مرسی در مشهد خدمت رسانی می کنند، جزو بهترین تعمیرکاران مجاز در مشهد هستند و به صورت تخصصی آموزش دیده اند و می توانند انواع مدل های ظرفشویی مرسی را تعمیر کنند. تکنیسین های سما سرویس همگی بالای 10 سال تجربه در این زمینه دارند و با بهره گیری از مهارت و دانش خود می توانند حاد ترین مشکلات دستگاه را برطرف کنند.

شما عزیزان می توانید درصورت نیاز به تعمیرکار ظرفشویی مرسی در مشهد، با سما سرویس تماس بگیرید. تکنیسین های ما به­صورت شبانه روزی و در تمام روزهای هفته آمادگی دارند به شما همشهریان عزیز خدمت رسانی کنند.

سرویسکار ظرفشویی مرسی در مشهد

مهم نیست که ظرفشویی شما گران قیمت ترین ظرفشویی بازار باشد و متعلق به بهترین برند باشد، درصورتی که به درستی از آن استفاده نکنید و نکات مراقبتی از آن را رعایت نکنید ممکن است دیر یا زود مشکلی در دستگاه شما به وجود بیاید و دستگاه به تعمیرات نیاز پیدا کند. تنها راه جلوگیری از به وجود آمدن مشکلات اساسی در ظرفشویی، استفاده صحیح از دستگاه و در کنار آن سرویس کردن دوره ای دستگاه می باشد.

سما سرویس به دلیل درخواست زیاد کاربران، خدمات سرویس ظرفشویی مرسی در مشهد نیز ارائه می دهد. برخی از مزایای سرویس کردن منظم دستگاه موارد زیر می باشند:

  • بهبود عملکرد دستگاه
  • افزایش طول عمر دستگاه
  • جلوگیری از به وجود آمدن مشکلات اساسی دستگاه

سرویس کردن ظرفشویی بهتر است هر 6 ماه یکبار صورت بگیرد تا بهترین نتیجه را داشته باشد اما انجام آن سالی یکبار نیز کفایت می کند. برای دریافت خدمات سرویس ظرفشویی مرسی در مشهد می توانید با سما سرویس تماس بگیرید تا همکاران ما به سرعت سرویسکار ظرفشویی مرسی در مشهد به محل شما اعزام کنند.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر ظرفشویی مرسی در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات ظرفشویی مرسی در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر ظرفشویی مرسی در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر ظرفشویی مرسی در مشهد شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار ظرفشویی مرسی در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو مرسی

نمایندگی تعمیر ظرفشویی مرسی در مشهد

ما در مجموعه سما سرویس با در اختیار داشتن بهترین تعمیرکاران و قطعات یدکی اصلی، خدماتی را به شما ارائه می دهیم که شما را به مشتری دائمی ما تبدیل خواهد کرد. تا به امروز تمام مشتریان سما سرویس از خدماتی که دریافت کرده اند رضایت کامل داشته اند و ما را به اطرافیان خود معرفی کرده اند و این افتخار و دستاورد بزرگی برای سما سرویس است زیرا مشتریان وفادار ارزشمند ترین سرمایه های یک کسب و کار هستند.

این مجموعه به عنوان نمایندگی تعمیر ظرفشویی مرسی در مشهد بهترین تعمیرکاران، تجهیزات کامل و قطعات یدکی اصلی در اختیار دارد و می تواند بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه کند و دغدغه های آنها را در ارتباط با مشکلات دستگاهشان برطرف کند. کیفیت خدمات سما سرویس به هزاران مشتری ثابت شده، با اینحال سما سرویس برای خدمات خود 6 ماه گارانتی در نظر گرفته تا موجب اطمینان خاطر بیشتر مشتریان شود.

گارانتی 6 ماهه سما سرویس به اینصورت است که در صورت دچار شدن دوباره دستگاه به مشکل تعمیر شده تا 6 ماه بعد از تعمیر دستگاه توسط تعمیرکار سما سرویس، شرکت بدون دریافت هیچگونه هزینه ای دستگاه را دوباره تعمیر می کند. شما عزیزان می توانید جهت دریافت خدمات تعمیر ظرفشویی مرسی در مشهد، از طریق تماس تلفنی یا فرم درخواست آنلاین و یا از طریق واتساپ درخواست خود را در کمتر از دو دقیقه ثبت کنید و در همان روز خدمات را در محل خود دریافت کنید.

برای درخواست تعمیر ظرفشویی مرسی در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر ظرفشویی مرسی در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر ظرفشویی مرسی در مشهد اینجا کلیک کنید.

سلام

خیلی ازتون ممنونم واسه خدمات واقعا با ارزشی که ارائه میدید و مبلغی که در قبالش دریافت می کنید واقعا به صرفه هست. من شمارو به تمام آشنایانم پیشنهاد می کنم

سیما حدیدی
مشتری خدمات تعمیر ظرفشویی مرسی
سلام؛ خیلی ممنون از شما که بجای تعویض برد ظرفشویی ما اونو تعمیر کردید. پیش هر تعمیر کاری که می رفتیم ، میگفت برد ظرفشویی باید عوض بشه و هزینه خرید برد جدید هم خیلی زیاد بود. اما تعمیرکار شما برد ظرفشویی مارو با هزینه مناسبی تعمیر کرد.
الهام خاکپور
مشتری خدمات تعمیر برد ظرفشویی مرسی
میخواستم ازتون تشکر کنم که خیلی سریع و بدون تلف کردن وقت سرویس دستگاه رو انجام دادید و همه چیز به خوبی پیش رفت.
رضا طارمی
مشتری خدمات سرویس ظرفشویی مرسی

خدمات پس از فروش ظرفشویی مرسی در مشهد

شرکت سما سرویس برای ظرفشویی مرسی خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی ظرفشویی مرسی در مشهد
  • انواع تعمیرات ظرفشویی مرسی در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی ظرفشویی مرسی در مشهد
  • تعمیر درب ظرفشویی مرسی در مشهد
  • تامین قطعات یدکی ظرفشویی مرسی در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات ظرفشویی مرسی
  • سرویس ظرفشویی مرسی در مشهد
  • تعمیر ظرفشویی های قدیمی مرسی در مشهد

کلیه خدمات تعمیر ظرفشویی مرسی در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

ظرفشویی های مرسی

شرکت مرسی یک شرکت ایتالیایی تولید لوازم خانگی است. این شرکت در سال 1978 از یک کارگاه کوچک شروع کرد و رفته رفته توسعه پیدا کرد و در حال حاضر یکی از شرکت های مشهور در حوزه خود است که محصولات خود را به چندین کشور آسیایی و اروپای شرقی صادر می کند. ماشین های ظرفشویی این برند به دلیل کیفیت بالا در ساخت و ارزش خرید بالا، توجه خریداران را به سمت خود جلب کرده است. در سالهای اخیر این موضوع سبب شده است که عده زیادی در ایران نیز به خرید این محصولات از جمله ماشین ظرفشویی مرسی روی بیاورند.

شرکت سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیرات ظرفشویی مرسی در مشهد، وظیفه ارائه خدمات پس از فروش ظرفشویی مرسی در مشهد را عهده دار می باشد و به­صورت شبانه روزی در تمام طول هفته خدمات ارائه می کند.

کلام پایانی

تعمیر وسیله ای مانند ظرفشویی به دلیل پیچیده بودن ساختار آن و حساس بودن قطعات، باید توسط یک فرد متخصص صورت بگیرد. اگر ظرفشویی شما دچار مشکل شده و مهارت و دانش کافی برای تعمیر آنرا ندارید به هیچ وجه خودتان آچار به دست نگیرید و سعی نکنید دستگاه را تعمیر کنید زیرا با اینکار فقط آسیب های دستگاه را تشدید می کنید و همچنین ممکن است به خودتان صدمه بزنید. شما عزیزان می توانید با اطمینان خاطر از کیفیت خدمات ما، اقدام به دریافت خدماتی مانند تعمیر ظرفشویی مرسی در مشهد نمایید. چراکه کلیه خدمات سما سرویس ازجمله تعمیر یا سرویس ظرفشویی مرسی در مشهد، شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟