تعمیر لباسشویی مدیا در مشهد- با گارانتی 6 ماهه خدمات
لوگو مدیا

تعمیر لباسشویی مدیا در مشهد

لباسشویی امروزه به عنوان یکی از لوازم ضروری در خانه به شمار می رود زیرا دیگر کسی لباس ها را با دست نمی شوید. از این وسیله بسیار کاربردی چندین بار در هفته استفاده می شود و ممکن است در صورت استفاده نادرست یا فرسودگی قطعات نیاز به تعمیر پیدا کند، اما به دلیل وزن زیاد این وسیله نمی توان آن را به راحتی جابجا کرد و به تعمیرگاه برد؛ چاره آن استفاده از خدمات تعمیر در محل است.

سما سرویس ارائه دهنده خدمات تعمیر لباسشویی مدیا در مشهد است و خدمات خود را در محل مشتریان ارائه می کند. این مجموعه بالغ بر 15 سال تجربه فعالیت در حوزه تعمیر لوازم منزل در مشهد دارد و توانسته با ارائه خدمات باکیفیت به هزاران مشتری، رضایت 99 درصد آنان را جلب کند و هم اکنون درصد زیادی از آنان مشتریان وفادار این مجموعه را تشکیل می دهند.

تعمیر لباسشویی مدیا در مشهد

این شرکت به صورت 24 ساعته در تمام روزهای هفته مشغول به خدمت رسانی به همشهریان خود می باشد و تعطیلی ندارد. شما عزیزان در هر منطقه از شهر مشهد که هستید می توانید در هر ساعت از شبانه روز که به تعمیرات احتیاج دارید با سما سرویس تماس بگیرید تا تعمیرکار لباسشویی مدیا در مشهد به محل شما اعزام کنیم.

برخی ایرادات رایج در لباسشویی مدیا

همکاران ما در مرکز تعمیر لباسشویی مدیا در مشهد، همواره به تماس های همشهریان در ارتباط با ایراد دستگاهشان پاسخ می دهند. لباسشویی بیشتر کاربران مشکلات مشابهی دارند که در ادامه برخی از مشکلات رایج را همراه با شیوه رفع آنها ذکر کرده ایم.

آب وارد لباسشویی مدیا نمی شود

مسدود شدن فیلتر شیر برقی، تا خوردگی شلنگ ورودی، خرابی شیر برقی، بسته بودن شیر آب ورودی دستگاه یا پایین بودن فشار آب منزل از عواملی هستند که ممکن است موجب به وجود آمدن این ایراد شوند.

برای رفع این مشکل شلنگ ورودی آب و شیر برقی را بررسی کنید و در صورت وجود مشکل اگر می توانید آن را برطرف کنید، در غیر اینصورت با تعمیرکار مجاز لباسشویی مدیا در مشهد تماس بگیرید.

لباسشویی مدیا البسه را خشک نمی کند

علت خشک نشدن لباس ها در لباسشویی می تواند مربوط به ریختن بار نامناسب لباس در داخل لباسشویی باشد. از ریختن پادری، عروسک، بالشت، کیف، کوسن و اجسام بزرگی که قابلیت باز شدن و پخش شدن داخل دیگ لباسشویی را ندارند پرهیز کنید.

 

علت دیگر خشک نشدن لباس ها می تواند مربوط به عدم تخلیه آب لباسشویی باشد. برای رفع این مشکل باید از یک متخصص کمک بگیرید. شما می توانید با مرکز تعمیر لباسشویی مدیا در مشهد (سما سرویس) تماس بگیرید و از کارشناسان ما راهنمایی بگیرید.

از لباسشویی مدیا آب نشت می کند

نشت آب از لباسشویی یکی از رایجترین مشکلات می باشد. استفاده از دستگاه در طولانی مدت ممکن است موجب شود که به مرور زمان بدنه لباسشویی یا لوله های آن دچار پوسیدگی و خرابی شده و از لباسشویی آب نشت کند. برخی از دلایل آن می توانند خرابی دریچه ورودی آب لباسشویی، معیوب شدن پمپ تخلیه، خرابی بلبرینگ ها و وجود مشکل در کاسه نمد باشند که در صورت خرابی هر کدام از این قطعات لباسشویی شما دچار نشتی شده و از آن آب خارج خواهد شد.

برای رفع این مشکل با سرویسکار لباسشویی مدیا در مشهد تماس بگیرید.

لباسشویی مدیا وسط کار ناگهان خاموش می شود

اگر دستگاه شما هنگام کار ناگهان خاموش شده، ابتدا سالم بودن کابل برق آن را چک کنید و از اتصال آن به پریز برق و وجود برق در پریز اطمینان حاصل کنید. از دلایل به وجود آمدن این مشکل می توان به خرابی در برد اصلی، موتور و میکروسوئیچ اشاره کرد. برای رفع این مشکل با نمایندگی تعمیرات لباسشویی مدیا در مشهد تماس بگیرید.

لباسشویی مدیا به شدت می لرزد

این مشکل یکی دیگر از رایج ترین مشکلاتی است که برای ماشین لباسشویی پیش می آید و معمولا علت آن تراز نبودن پایه های دستگاه یا نا متعادل بودن وزن بار (البسه) داخل دیگ می باشد. قبل از هر اقدامی بهتر است این دو مورد را بررسی کنید.

در بعضی موارد علت این مشکل می تواند ایراد در کمک فنرها، دیگ و بلبرینگ ها باشد. در صورت تمایل می توانید با نمایندگی تعمیرات لباسشویی مدیا در مشهد تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

تعمیرکار لباسشویی مدیا در مشهد

تعداد زیادی تعمیرکار لباسشویی مدیا در مشهد مشغول به فعالیت هستند. برخی از تعمیرکاران به دلیل نداشتن تخصص و مهارت کافی در زمینه تعمیرات نمی توانند به درستی تعمیرات را به پایان برسانند و کیفیت کاری که ارائه می دهند بسیار پایین است.

زمانی که فرآیند تعمیرات به مشکل می خورد و کار کمی دشوار می شود، تکنیسین هایی که مهارت کافی ندارند کار را رها می کنند و از زیر بار مسئولیت شانه خالی می کنند، اما تکنیسین های متخصص و با تجربه در این شرایط مشکل را ریشه یابی کرده و تمام تلاش خود را می کنند تا مسئولیتی که به آنها سپرده شده را با موفقیت به پایان برسانند.

تعمیرکاران سما سرویس برای استخدام شدن در این مجموعه آزمون هایی را پشت سر گذاشته اند و از میان تعمیرکاران زیادی انتخاب شده اند. تکنیسین های ما از دانش، مهارت و تجربه بالایی برخوردار هستند و می توانند انواع مدل های جدید و قدیمی لباسشویی مدیا را به راحتی تعمیر کنند.

برای ثبت درخواست اعزام تعمیرکار مجاز لباسشویی مدیا در مشهد می توانید با سما سرویس تماس بگیرید تا متخصصین ما در مدت زمان کوتاهی جهت ارائه خدمات در محل شما حاضر شوند.

سرویسکار لباسشویی مدیا در مشهد

سرویس لباسشویی اقدامی است که جهت جلوگیری از ایجاد خرابی های اساسی در آینده صورت می گیرد و همچنین موجب می شود که دستگاه همیشه در بهترین شرایط کار کند. راز طول عمر بالای لباسشویی در نحوه استفاده، نگهداری و سرویس کردن دوره ای دستگاه است. اگر این سه مورد رعایت نشود، حتی با کیفیت ترین و گران قیمت ترین لباسشویی ها نیز به تعمیر احتیاج پیدا می کنند.

شرکت سما سرویس، خدمات سرویس لباسشویی مدیا در مشهد نیز ارائه می کند. زمانی که تصمیم به سرویس کردن دستگاه خود گرفتید تنها با یک تماس با سما سرویس، سرویسکار مجاز لباسشویی مدیا در مشهد به سرعت به محل شما اعزام می شود.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر لباسشویی مدیا در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات لباسشویی مدیا در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر لباسشویی مدیا در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر لباسشویی مدیا شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار لباسشویی مدیا در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو مدیا

نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا در مشهد

سما سرویس با بیشتر از یک دهه سابقه و تعداد زیادی مشتری راضی به عنوان یک مرکز معتبر شناخته می شود؛ همچنین این مجموعه با عنوان نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا در مشهد نیز به همشهریان خود خدمت رسانی می کند.

کیفیت بالای خدمات، سرعت بالا در اقدام، تعمیر در محل، پاسخگویی 24 ساعته ، دسترسی به قطعات اصلی و ضمانت 6 ماهه، مواردی هستند که موجب تمایز و برتری سما سرویس نسبت به دیگر تعمیرگاه ها می شوند و تجربه ای خوشایند را برای مشتریان به ارمغان می آورند.

جهت اطمینان خاطر بیشتر مشتریان، سما سرویس گارانتی 6 ماهه برای خدمات خود ارائه می کند، به این صورت که تا 6 ماه پس از تعمیر لباسشویی توسط تعمیرکار سما سرویس، اگر دستگاه به همان عیب قبلی دچار شود، شرکت آن را بدون دریافت هزینه دوباره تعمیر می کند.

شما عزیزان می توانید جهت دریافت خدمات تعمیر لباسشویی مدیا در مشهد، از طریق تماس تلفنی یا فرم درخواست آنلاین و یا از طریق واتساپ درخواست خود را در کمتر از دو دقیقه ثبت کنید و در همان روز خدمات را در محل خود دریافت کنید.

برای درخواست تعمیر لباسشویی مدیا در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر لباسشویی مدیا در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر لباسشویی مدیا در مشهد اینجا کلیک کنید.

ممنون از سماسرویس. همه چیز عالی بود. تعمیرکار سروقت اومد، کارشون خوب و تمیز انجام دادن. پروتکل های بهداشتی رو رعایت کردن و در نهایت هم باید بگم که قیمت شما خیلی منصفانه تر از بقیه بود با اینکه خدماتتون گارانتی داره.

ممنون

زهرا مرتضوی
مشتری خدمات تعمیر برد لباسشویی مدیا
دستتون واقعا درد نکنه. ما یک هفته ماشین لباسشویی مون خراب شده بود اصلا زندگی مون مختل بود. به هرجا هم زنگ می زدم میومدن می گفتن درست نمیشه.

تعمیرکار شما که اومد قول درستش کنه و اینکارو کرد. واقعا با وجدان و با صداقت کار می کنید. دمتون گرم

سیدعلی شعاع حسینی
مشتری خدمات تعمیر لباسشویی مدیا
من می خوام از تعمیرکار سماسرویس تشکر کنم. خیلی ماهر و حرفه ای بودن ایشون. اخلاق و طرز برخوردشون هم واقعا خوب و مودبانه بود. کارشونم که اصلا حرف نداشت. ممنون از مجموعه سماسرویس بخاطر خدمت رسانی خوب حرفه ای.

خسته نباشید

آسیه حسینیان
مشتری خدمات تعمیر لباسشویی مدیا

خدمات پس از فروش لباسشویی مدیا در مشهد

شرکت سما سرویس برای لباسشویی های مدیا خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی لباسشویی مدیا در مشهد
  • انواع تعمیرات لباسشویی مدیا در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی مدیا اسنوا در مشهد
  • تعمیر درب لباسشویی مدیا در مشهد
  • تامین قطعات یدکی لباسشویی مدیا در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات لباسشویی مدیا
  • سرویس لباسشویی مدیا در مشهد
  • تعمیر لباسشویی های قدیمی مدیا در مشهد

کلیه خدمات تعمیر لباسشویی مدیا در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

لباسشویی های مدیا

شرکت مدیا یک تولیدکننده بزرگ لوازم الکتریکی چینی است که در سال 1968 بنیان گذاری شده. این شرکت در زمینه تولید لوازم خانگی نیز فعالیت می کند و محصولات این برند در ایران نیز بسیار پرطرفدار است. لباسشویی های این شرکت با استفاده از بروز ترین تکنولوژی های دنیا ساخته می شوند و از کیفیت بالایی برخوردار هستند. با توجه به طراحی و ساختار مدرن این محصولات، مصرف انرژی در آنها بسیار پایین می باشد.

سما سرویس آمادگی دارد تا بصورت 24 ساعته در تمام روزهای هفته خدمات پس از فروش لباسشویی مدیا در مشهد به همشهریان عزیز ارائه کند.

کلام پایانی

تعمیر وسیله ای مانند لباسشویی به دلیل پیچیده بودن ساختار آن و حساس بودن قطعات، باید توسط یک فرد متخصص صورت بگیرد. اگر لباسشویی شما دچار مشکل شده و مهارت و دانش کافی برای تعمیر آنرا ندارید به هیچ وجه خودتان آچار به دست نگیرید و سعی نکنید دستگاه را تعمیر کنید زیرا با اینکار فقط آسیب های دستگاه را تشدید می کنید.

در صورت مشاهده ایراد در دستگاه خود می توانید با نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا در مشهد تماس بگیرید تا از کارشناسان ما به صورت تلفنی مشاوره بگیرید و در صورت نیاز می توانید درخواست خود را برای اعزام تعمیرکار لباسشویی مدیا در مشهد ثبت کنید.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟