سرویس و تعمیر ظرفشویی مدیا در مشهد با 6 ماه گارانتی خدمات
لوگو مدیا

تعمیر ظرفشویی مدیا در مشهد

اگر ظرفشویی شما خراب شده است و ساکن مشهد هستید؛ اصلا نگران نباشید! شرکت سما سرویس ارائه دهنده خدمات تعمیر ظرفشویی مدیا در مشهد است و سالهاست که در این زمینه خدمات ارائه می کند. این مجموعه تاکنون صدها مدل مختلف از ظرفشویی های مدیا را با موفقیت تعمیر کرده است. این موضوع باعث شده است که تعداد زیادی از مردم عزیز شهر مشهد، به کیفیت خدمات سما سرویس اعتماد کرده و مشتری دائمی خدمات این مجموعه شوند.

تعمیر ظرفشویی مدیا در مشهد

در حال حاضر امکان ثبت درخواست برای دریافت خدمات تعمیر ظرفشویی مدیا در مشهد از سه روش برای شما فراهم شده است؛ روش اول از طریق تماس تلفنی، روش دوم از طریق تکمیل فرم ثبت درخواست تعمیر از طریق سایت و روش سوم از طریق واتساپ است. همکاران ما به­صورت شبانه روزی آماده ثبت و رسیدگی به درخواست های شما عزیزان می باشند.

برخی ایرادات رایج در ظرفشویی مدیا

در ادامه متداول ترین مشکلاتی که در تماس با مرکز تعمیر ظرفشویی مدیا در مشهد، در میان گذاشته شده را همراه با نحوه رفع این مشکلات ذکر کرده ایم.

کار نکردن دکمه ریست ظرفشویی مدیا

بعضی مواقع ممکن است ظرفشویی چه به صورت دستی و چه با فشار دادن دکمه ریست، ریست نشود. در این مواقع احتمالا تایمر یا سوئیچ و قفل کننده های درب دچار مشکل شده اند و باید بررسی شوند. در هنگام مواجه شدن با این مشکل بهتر است با تعمیرکار مجاز ظرفشویی مدیا در مشهد تماس بگیرید.

خشک نکردن ظروف پس از اتمام کار ظرفشویی مدیا

مرحله خشک کردن در ظرفشویی یک مرحله بسیار مهم است و به شما این امکان را می دهد که پس از پایان کار به راحتی ظروف شسته و خشک شده را استفاده کنید و یا داخل کابینت ها قرار دهید. در این شرایط دیگر نیازی به خشک کردن با دستمال نخواهید داشت.

اما ممکن است بعد از این که کار ظرفشویی تمام شد متوجه شوید که تمامی ظروف داخل ماشین به درستی خشک نشده اند و یا همچنان برخی از آنها کامل خیس هستند. بهترین راه برای رفع این مشکل این است که ترموستات ظرفشویی را کنترل کنید. ترموستات می تواند باعث خاموش شدن عمل گرم کردن شود. با استفاده از یک مولتی متر می توانید این ترموستات را تنظیم کنید. در نهایت برنامه کمک شستشو را بررسی کنید تا در زمان خودش انجام گیرد.

اگر برای رفع این مشکل به کمک احتیاج دارید با سرویسکار مجاز ظرفشویی مدیا در مشهد تماس بگیرید.

بوی بد داخل ظرفشویی مدیا

گاهی اوقات ممکن است به خاطر بوی بدی که از دستگاه می آید بسیار اذیت شوید. دلیل بوی نامطبوع ظرفشویی می تواند رسوب ذرات باقیمانده غذا در فیلتر تخلیه یا قسمت های دیگر دستگاه باشد. این مشکل می تواند با تمیز کردن دستگاه و فیلتر تخلیه حل شود. در صورت حل نشدن مشکل با سرویسکار مجاز ظرفشویی مدیا در مشهد تماس بگیرید.

 

تخلیه نشدن آب ظرفشویی مدیا

این مشکل همواره از مشکلات رایج در میان کاربران بوده و هست. معمولا انسداد شلنگ یا فیلتر تخلیه دلایل به وجود آمدن این مشکل هستند. می توانید با بررسی موارد گفته شده و اقدام برای رفع انسداد آنها، خودتان مشکل را برطرف کنید ولی در مواردی که ممکن است پمپ تخلیه آسیب دیده باشد، باید با نمایندگی تعمیرات ظرفشویی مدیا در مشهد تماس بگیرید.

سر و صدای زیاد ظرفشویی مدیا

بسیاری از ظرفشویی ها در هنگام کار صدا می دهند. اما گاهی اوقات این صدا از حد معمول بیشتر می شود که می تواند نشان دهنده وجود ایراد در دستگاه باشد. اگر به این مشکل برخوردید ابتدا مطمئن شوید که ظروف را درست چیده اید و اجزاء داخل ظرفشویی به ظرفها برخورد نمی کند.

همچنین ممکن است ایراد در پمپ دستگاه یا بازوی آب پاش باشد. در این صورت باید با تعمیرکار ظرفشویی مدیا در مشهد تماس بگیرید.

تعمیرکار ظرفشویی مدیا در مشهد

تعمیر کردن ظرفشویی یک کار تخصصی است و نیازمند تجربه و مهارت بالا است و تعمیر آن باید توسط فردی متخصص و با تجربه صورت بگیرد، در غیر این صورت ممکن است با مشکلاتی مانند تشدید خرابی های دستگاه، افزایش هزینه ها و اتلاف وقت روبرو شوید.

سما سرویس تعمیرکاران حرفه ای و با تجربه را گرد هم آورده تا بتواند خدماتی با کیفیت بالا جهت رفع دغدغه های مشتریان در ارتباط با دستگاهشان و کسب رضایت آنها ارائه کند. تعمیرکاران سما سرویس به عنوان تعمیرکار مجاز ظرفشویی مدیا در مشهد شناخته می شوند و آموزش دیده اند تا تعمیرات انواع مدل های ظرفشویی مدیا را به صورت اصولی انجام دهند.

شما عزیزان می توانید درصورت نیاز به تعمیرکار ظرفشویی مدیا در مشهد، با سما سرویس تماس بگیرید. تکنیسین های ما به­صورت شبانه روزی و در تمام روزهای هفته آمادگی دارند به شما همشهریان عزیز خدمت رسانی کنند.

سرویسکار ظرفشویی مدیا در مشهد

مهم نیست که ظرفشویی شما ساخت چه کشور یا برندی باشد. شما هر چقدر هم که مراقب آن باشید و از آن به درستی استفاده کنید باز هم پس از مدتی و بخاطر فرسودگی قطعات و یا رسوب مواد در داخل آن، دچار مشکل می شود. این مشکل می تواند جزئی یا اساسی باشد. سرویس کردن دستگاه می تواند به شما کمک کند تا از رخ دادن مشکلات در دستگاه خود جلوگیری کنید و بتواند از حداکثر طول عمر دستگاه خود استفاده کنید.

با سرویس کردن دوره ای ظرفشویی خود، کمک بزرگی به بهبود عملکرد دستگاه و افزایش عمر آن می کنید و دستگاهتان جان تازه ای می گیرد. از این گذشته این کار باعث می شود در هزینه های احتمالی تعمیرات اساسی دستگاه نیز تا حد خوبی صرفه جویی شود.

اگر به دنبال خدمات سرویس ظرفشویی مدیا در مشهد هستید، سما سرویس با سرعت بالا این خدمات را به شما ارائه می دهد. درصورت درخواست اعزام سرویسکار ظرفشویی مدیا در مشهد، به سرعت سرویسکار در محل شما حاضر می شود.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر ظرفشویی مدیا در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات ظرفشویی مدیا در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر ظرفشویی مدیا در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر ظرفشویی مدیا در مشهد شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار ظرفشویی مدیا در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو مدیا

نمایندگی تعمیر ظرفشویی مدیا در مشهد

شرکت سما سرویس با داشتن بیش از 15 سال سابقه در زمینه تعمیرات لوازم منزل در مشهد و ارائه خدمات تعمیر ظرفشویی مدیا در مشهد، اکنون مفتخر است خدمات خود را تحت عنوان نمایندگی تعمیر ظرفشویی مدیا در مشهد به شما عزیزان ارائه کند. سما سرویس با در اختیار داشتن بهترین قطعات یدکی و تعمیرکاران باتجربه و متعهد سعی دارد خدمات خود را با بهترین کیفیت و در سریعترین زمان ممکن به شما همشهریان عزیز ارائه کند.

تمام خدمات سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند. گارانتی 6 ماهه سما سرویس به اینصورت است که در صورت دچار شدن دوباره دستگاه به مشکل تعمیر شده تا 6 ماه بعد از تعمیر دستگاه توسط تعمیرکار سما سرویس، شرکت بدون دریافت هیچگونه هزینه ای دستگاه را دوباره تعمیر می کند. شما عزیزان می توانید جهت دریافت خدمات تعمیر ظرفشویی مدیا در مشهد، از طریق تماس تلفنی یا فرم درخواست آنلاین و یا از طریق واتساپ درخواست خود را در کمتر از دو دقیقه ثبت کنید و در همان روز خدمات را در محل خود دریافت کنید.

برای درخواست تعمیر ظرفشویی مدیا در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر ظرفشویی مدیا در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر ظرفشویی مدیا در مشهد اینجا کلیک کنید.

با سلام و عرض خسته نباشید

از شما و تعمیرکار حرفه ایتون تشکر می کنم که خیلی سریع برای تعمیر دستگاه ما اقدام کردید و تعمیر به بهترین شکل انجام شد. ممنون🙏

پانته آ محسنی
مشتری خدمات تعمیر ظرفشویی مدیا
خدمات بسیار عالی و جامع بود و قیمتش نسبت به بقیه جاها مناسب تر بود. ممنونم
آرزو غلامی
مشتری خدمات سرویس ظرفشویی مدیا
سلام

ازتون تشکر می کنم که به خاطر تعمیر کردن ظرفشویی مون، مشکلش کامل برطرف شده. کار درستی کردم که با شما تماس گرفتم و شما رو حتما به بقیه معرفی میکنم

پویا بختیاری زاده
مشتری خدمات تعمیر ظرفشویی مدیا

خدمات پس از فروش ظرفشویی مدیا در مشهد

شرکت سما سرویس برای ظرفشویی مدیا خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی ظرفشویی مدیا در مشهد
  • انواع تعمیرات ظرفشویی مدیا در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی ظرفشویی مدیا در مشهد
  • تعمیر درب ظرفشویی مدیا در مشهد
  • تامین قطعات یدکی ظرفشویی مدیا در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات ظرفشویی مدیا
  • سرویس ظرفشویی مدیا در مشهد
  • تعمیر ظرفشویی های قدیمی مدیا در مشهد

کلیه خدمات تعمیر ظرفشویی مدیا در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

ظرفشویی های مدیا

شرکت مدیا یک تولیدکننده بزرگ لوازم الکتریکی چینی است که در سال 1968 بنیان گذاری شده. این شرکت در زمینه تولید لوازم خانگی نیز فعالیت می کند و محصولات این برند در ایران نیز بسیار پرطرفدار است. ظرفشویی های این شرکت با استفاده از بروز ترین تکنولوژی های دنیا ساخته می شوند و از کیفیت بالایی برخوردار هستند. با توجه به طراحی و ساختار مدرن این محصولات، مصرف انرژی در آنها بسیار پایین می باشد.

شرکت سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیرات ظرفشویی مدیا در مشهد، وظیفه ارائه خدمات پس از فروش ظرفشویی مدیا در مشهد را عهده دار می باشد و به­صورت 24 ساعته در تمام طول هفته خدمات ارائه می کند.

کلام پایانی

تعمیر وسیله ای مانند ظرفشویی به دلیل پیچیده بودن ساختار آن و حساس بودن قطعات، باید توسط یک فرد متخصص صورت بگیرد. اگر ظرفشویی شما دچار مشکل شده و مهارت و دانش کافی برای تعمیر آنرا ندارید به هیچ وجه خودتان آچار به دست نگیرید و سعی نکنید دستگاه را تعمیر کنید زیرا با اینکار فقط آسیب های دستگاه را تشدید می کنید و هزینه تعمیرات آنرا افزایش می دهید.

تیم پاسخگویی سما سرویس به صورت 24 ساعته آماده است که تماس های شما عزیزان را پیگیری کند. در صورت نیاز به تعمیرکار، تکنیسین های ما در تمام طول هفته در خدمت شما هستند و برای رفاه بیشتر شما تعمیرات را در محل شما انجام می دهند.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟