تعمیر لباسشویی فیلکو در مشهد- با گارانتی 6 ماهه خدمات
لوگو فیلکو

تعمیر لباسشویی فیلکو در مشهد

اگر از لباسشویی فیلکو استفاده می کنید و دستگاهتان مشکل پیدا کرده، می توانید برای تعمیر آن با سما سرویس تماس بگیرید. سما سرویس بیشتر از 15 سال است که در زمینه تعمیر لوازم منزل در مشهد فعالیت می کند و تعمیر لباسشویی فیلکو در مشهد از خدماتی است که سما سرویس ارائه می کند.

تعمیر لباسشویی فیلکو در مشهد

این مجموعه با بهره گیری از توان تکنیسین های زبده خود قادر است تا کاملترین و باکیفیت ترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد و برای اثبات آن، برای خدمات خود گارانتی 6 ماهه ارائه می دهد. سما سرویس آمادگی دارد تا در هر زمان که به تعمیرکار لباسشویی فیلکو در مشهد احتیاج داشته باشید، تکنیسین خود را جهت خدمت رسانی به محل شما اعزام کند.

برخی ایرادات رایج در لباسشویی فیلکو

همکاران ما در مرکز تعمیر لباسشویی فیلکو در مشهد روزانه به مشکلات زیادی رسیدگی می کنند. برخی از این مشکلات بسیار زیاد اتفاق می افتند و رایج تر هستند که در ادامه این اشکالات را همراه با نحوه رفع آنها ذکر کرده ایم.

لرزش زیاد لباسشویی فیلکو در زمان آبکشی

اگر در حین انجام عملیات آبکشی دستگاه لرزش شدیدی دارد، ممکن است به دلیل مشکل داشتن تسمه یا موتور، خرابی تایمر، تراز نبودن پایه های دستگاه و اشکال در بلبرینگ ها باشد و باید توسط یک فرد متخصص بررسی شود.

در این شرایط تنها کاری که شما می توانید برای رفع این مشکل انجام دهید این است که از تراز بودن پایه های لباسشویی مطمئن شوید. در صورت رفع نشدن مشکل بهتر است با تعمیرکار لباسشویی فیلکو در مشهد تماس بگیرد.

نشت آب از لباسشویی فیلکو

نشت کردن آب از لباسشویی یکی از رایجترین مشکلات کاربران است. این مشکل بسیار سرسام آور ممکن است به دلایل زیر اتفاق بیفتد:

  • پارگی شلنگ ورودی یا خروجی آب
  • شکستگی و ایراد در محفظه جاپودری
  • درست بسته نشدن درب لباسشویی
  • خرابی لاستیک دور درب لباسشویی
  • مشکل در پمپ آب

رفع این مشکل نیازمند مهارت فنی و آشنایی با قسمت های مختلف لباسشویی است و توصیه می شود با تعمیرکار مجاز لباسشویی فیلکو در مشهد تماس بگیرید.

گرم نشدن آب لباسشویی فیلکو

اگر لباسشویی شما آب را گرم نمی کند و با آب سرد لباس ها را می شوید ممکن است به دلایل زیر باشد:

  • تنظیم نبودن ترموستات
  • مشکل داشتن المنت
  • خراب شدن ترموستات
  • وجود ایراد در اتصال سیم های مربوطه

ترموستات را چک کنید و در صورت تنظیم نبودن، آنرا تنظیم کنید. اگر قادر به عیب یابی و تعمیر این مشکل نیستید با نمایندگی تعمیر لباسشویی فیلکو در مشهد تماس بگیرید.

ماندن آب و تخلیه نشدن آن از لباسشویی فیلکو

این مشکل معمولا به دلیل خراب بودن پمپ آب یا انسداد فیلتر و شلنگ خروجی آب اتفاق می افتد. فیلتر پمپ در کف لباسشویی قرار دارد، درب آن را خلاف جهت عقربه های ساعت بچرخانید تا باز شود و سپس فیلتر را بشویید. همچنین قسمت انتهایی فیلتر را از داخل برای رفع گرفتگی بررسی کنید.

در صورت ادامه داشتن مشکل و حل نشدن آن با تعمیرکار مجاز لباسشویی فیلکو در مشهد تماس بگیرید.

نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی فیلکو

زمانی که لباسشویی روشن است و پس از اینکه به آن برنامه می دهید و دکمه شروع دستگاه را فشار می دهید، شروع به چرخیدن نمی کند، ممکن است علت آن یکی از موارد زیر باشد:

  • وجود ایراد در موتور
  • ایراد داشتن برد دستگاه
  • پاره شدن تسمه لباسشویی
  • پر کردن لباسشویی بیش از ظرفیت آن

برای رفع این مشکل مطمئن شوید که دیگ لباسشویی را بیش از ظرفیت آن پر نکرده باشید. اگر زمانی که لباسشویی خاموش است دیگ آنرا با دست بچرخانید و بدون مشکل بچرخد، ایراد از تسمه نیست. برای رفع این مشکل بهتر است با نمایندگی تعمیرات لباسشویی فیلکو در مشهد تماس بگیرید.

تعمیرکار لباسشویی فیلکو در مشهد

لباسشویی از قسمت های گوناگونی تشکیل شده است. فناوری به کار رفته در بعضی از لباسشویی ها با یکدیگر فرق دارد، به همین دلیل در زمان خرابی لباسشویی باید تعمیر آنرا به یک تعمیرکار ماهر و با تجربه سپرد که بتواند انواع لباسشویی را به راحتی تعمیر کند، در غیر اینصورت ممکن است ایرادات دستگاه شدیدتر شود.

سما سرویس تعمیرکاران ماهر و با تجربه ای در اختیار دارد. این تکنیسین ها به صورت تخصصی آموزش دیده اند و با بهره گیری از دانش و تجربه ای که در سال ها انجام تعمیرات دستگاه های مختلف به دست آورده اند می توانند تمام مدل های لباسشویی فیلکو را به راحتی تعمیر کنند.

برای ثبت درخواست اعزام تعمیرکار لباسشویی فیلکو در مشهد می توانید از طریق فرم ثبت درخواست یا تماس تلفنی و یا از طریق واتساپ اقدام کنید و در کوتاه ترین زمان خدمات را در محل خود دریافت کنید.

سرویسکار لباسشویی فیلکو در مشهد

اگر اصول نگهداری و استفاده صحیح از لباسشویی را رعایت کنید، می توانید سال ها بدون مشکل از لباسشویی خود استفاده کنید. سرویس کردن لباسشویی از مهمترین اصول نگهداری از لباسشویی است و بهتر است حداقل هر شش ماه یک بار انجام شود.

سما سرویس خدمات سرویس لباسشویی فیلکو در مشهد نیز ارائه می دهد. این خدمات توسط سرویسکار مجاز لباسشویی فیلکو در مشهد در محل مشتری صورت می گیرد. در این فرآیند تمام بخشهای دستگاه بررسی می شوند و کوچکترین ایرادات آن که شاید از نظر شما مخفی مانده باشند برطرف می شوند تا در آینده مشکلات بزرگتر را به وجود نیاورند.

اگر تصمیم دارید از این خدمات استفاده گرفته اید با سما سرویس تماس بگیرید تا همکاران ما به سرعت سرویسکار لباسشویی فیلکو در مشهد به محل شما اعزام کنند.

سؤالات متداول

سؤالات متداول در مورد تعمیر لباسشویی فیلکو در مشهد

هزینه تقریبی تعمیرات لباسشویی فیلکو در مشهد چقدر است؟

با توجه به متفاوت بودن هزینه خدمات مختلف ، برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه با شماره 05137052567 تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست برای تعمیر لباسشویی فیلکو در مشهد به چه صورت است؟

برای ثبت درخواست تعمیر لباسشویی فیلکو در مشهد شما می توانید هم بصورت آنلاین و با تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید و هم می توانید با شماره 05137052567 تماس بگیرید و بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمان حضور تعمیرکار در محل ، چند ساعت طول می کشد؟

در صورتی که شما زمان معینی را برای حضور تعمیرکار در محل مورد نظرتان تعیین نکنید؛ تعمیرکار لباسشویی فیلکو در مشهد بعد از حدود 2 ساعت در محل شما حضور خواهد یافت.

لوگو فیلکو

نمایندگی تعمیر لباسشویی فیلکو در مشهد

سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیر لباسشویی فیلکو در مشهد نیز فعالیت می کند. این مجموعه تمام تلاش خود را کرده تا با اقدام سریع و ارائه خدمات باکیفیت و ضمانت 6 ماهه، آسودگی خاطر را برای مشتریان خود به ارمغان بیاورد و به آنها کمک کند تا بتوانند دوبار از دستگاه خود استفاده کنند.

گارانتی 6 ماهه سما سرویس به این صورت است که اگر پس از تعمیر لباسشویی شما توسط تعمیرکار سما سرویس، تا 6 ماه بعد دستگاه به همان مشکل دچار شد، این شرکت لباسشویی شما را بدون دریافت هزینه اضافی دوباره تعمیر می کند.

برای بهره مند شدن از خدمات سما سرویس، در هر ساعت از شبانه روز که با سما سرویس تماس بگیرید و درخواست تعمیر لباسشویی فیلکو در مشهد ثبت کنید، تکنیسین ما به سرعت جهت ارائه خدمات خود را به محل شما می رسانند.

برای درخواست تعمیر لباسشویی فیلکو در مشهد با ما تماس بگیرید.

برای تماس با سما سرویس از دکمه مقابل استفاده کنید←

نظر مشتریان ما

نظر مشتریان در مورد خدمات تعمیر لباسشویی فیلکو در مشهد
• برای ثبت نظر خود در مورد خدمات تعمیر لباسشویی فیلکو در مشهد اینجا کلیک کنید.

لباسشویی ما مدت زیادی بود که خراب بود و هر تعمیرکاری که میومد نمیتونست مشکل رو درست تشخیص بده. ولی تعمیرکار شما به راحتی ایراد رو تشخیص داد و بدون تلف کردن وقت لباسشویی رو تعمیر کرد و الآن هم مثل روز اولش داره کار میکنه. خیلی ممنون
احسان ملازاده
مشتری خدمات تعمیر لباسشویی فیلکو
سلام

تشکر می کنم از شما و تعمیرکار خوبتون که به سرعت برای تعمیر لباسشویی ما اومدن و واقعا کارشون رو خیلی تمیز و سریع انجام دادن و خیلی خوش برخورد هم بودن.

سمانه جوادی
مشتری خدمات تعمیر لباسشویی فیلکو
با عرض سلام و خسته نباشید به کل کارکنان مجموعه سما سرویس. من مدت زیادی هست که با شما آشنا شدم و مشتری ثابت شما هستم و میخوام برای پاسخگویی عالی و خدمات خوبتون ازتون تشکر کنم. خسته نباشید
طاهر کرمی
مشتری خدمات تعمیر لباسشویی فیلکو

خدمات پس از فروش لباسشویی فیلکو در مشهد

شرکت سما سرویس برای لباسشویی های فیلکو خدمات و سرویس های مختلفی را ارائه می کند؛ از جمله:

  • عیب یابی لباسشویی فیلکو در مشهد
  • انواع تعمیرات لباسشویی فیلکو در مشهد
  • تعمیر برد الکترونیکی لباسشویی فیلکو در مشهد
  • تعمیر درب لباسشویی فیلکو در مشهد
  • تامین قطعات یدکی لباسشویی فیلکو در مشهد
  • تعویض و تعمیر قطعات لباسشویی فیلکو
  • سرویس لباسشویی فیلکو در مشهد
  • تعمیر لباسشویی های قدیمی فیلکو در مشهد

کلیه خدمات تعمیر لباسشویی فیلکو در مشهد توسط سما سرویس شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

لباسشویی های فیلکو

کارخانه فیلکو در سال 1961 میلادی با تولید لوازم خانگی آغاز به کار کرد. این مجموعه در طی 20 سال 4 بار تغییر مالکیت داد و شرکت های بزرگی مانند فورد و فیلیپس مالکیت آن را خریداری کردند. محصولات تولید شده توسط این کارخانه از سال ها پیش در منازل ایرانیان وجود داشته اند و در حال حاضر نیز تعدادی از این محصولات مانند لباسشویی های فیلکو در منازل ایرانیان وجود دارند و فعال می باشند.

شرکت سما سرویس به عنوان نمایندگی تعمیرات لباسشویی فیلکو در مشهد، در تمام روزهای هفته به صورت شبانه روزی خدمات پس از فروش لباسشویی فیلکو در مشهد ارائه می کند.

کلام پایانی

زمانی که لوازم ساده و غیر پیچیده خراب می شوند امکان دارد فردی با مهارت فنی اندک نیز بتواند آنرا تعمیر کند؛ اما زمانی که وسایلی با ساختار پیچیده مانند لباسشویی خراب می شوند، تعمیر آنها باید توسط یک متخصص با مهارت و تجربه بالا صورت بگیرد در غیر اینصورت احتمال شدیدتر شدن خرابی دستگاه بالا می رود و ممکن است مجبور شوید دستگاه را تعویض کنید.

سما سرویس تکنیسین ها و متخصصین با تجربه ای در اختیار دارد و با گارانتی 6 ماهه ای که این مجموعه ارائه می دهد دیگر نگرانی بابت کیفیت کار باقی نمی ماند. شما همشهریان عزیز می توانید هر زمان که نیاز به خدمات تعمیر لباسشویی فیلکو در مشهد دارید با سما سرویس تماس بگیرید تا در سریعترین زمان تکنیسین ما جهت ارائه خدمات در محل شما حاضر شود.

آیا نیاز به تعمیرکار دارید؟